*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα ξανά.
Μόλις μου ήρθε μήνυμα για λογαριασμό στον οποίο αναφέρεται η υπηρεσία μου σαν 2play χωρίς vdsl που είχα συμφωνήσει. Καταλαβαίνω ότι ίσως δεν έχει γίνει ακόμα η μετατροπή μου ή υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν αναφέρεται; Επίσης δεν παρέλαβα ακόμα το vdsl router το οποίο (σύμφωνα με ενημέρωση που είχα από εσάς) είχατε στείλει. Επίσης στο λογαριασμό που αναφέρεται υπάρχει ακόμα ή πλήρης χρέωση για τα δορυφορικά τα οποία έχουν διακοπεί εδώ και μια βδομάδα!!!!! Θα γίνει εκκαθάριση τουλάχιστον για τα δορυφορικά από την μέρα που διακόπηκαν; Πόσους λογαριασμούς θα πληρώσω;
Ευχαριστώ.

Υγ. Σας στέλνω με pm τα στοιχεία μου.
 
Καλημέρα algedan,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημερα σας,

Εδω και αρκετο καιρο (τωρα τελευταια σχεδον καθε μερα) μου εμφανιζει το παρακατω συνεχεια οταν αλλαζω καναλια.
Εχω κανει επαναφορα, το εχω βγαλει απο το ρευμα και ξανα, και συνεχιζει και το κανει


Σας εχω στειλει μήνυμα για το θεμα που εχει γινει.
Μπορειτε σας παρακαλω να το κοιταξετε?

Ευχαριστω πολυ
 
Καλημέρα stonecityboys,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Έχω στείλει pm απο την Δευτέρα και ξαναεστειλα χθες για λάθος χρεωση με την πιστωτική κάρτα που εξοφλω μέσω πάγιας εντολής μου την συνδρομή μου και κανείς δεν εχει ενδιαφερθεί να με πάρει τηλέφωνο
 
Καλησπέρα fighter2014

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Αντώνης, Nova Support
 
Έχω τον αποκωδικοποιητή 3001 και δεν μπορώ να τον χειριστώ με το χειριστήριο της τηλεόρασης μου Samsung (UE55KS8000). Υπάρχει κάποια λύση; μπορώ να αλλάξω αποκωδικοποιητή;
 
Έχω τον αποκωδικοποιητή 3001 και δεν μπορώ να τον χειριστώ με το χειριστήριο της τηλεόρασης μου Samsung (UE55KS8000). Υπάρχει κάποια λύση; μπορώ να αλλάξω αποκωδικοποιητή;

Καλησπέρα dragonfighter,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως ο αποκωδικοποιητής Novabox τύπου 3001, διαθέτει δικό του τηλεχειρηστήριο για την πλοήγηση στο menu και τις σχετικές λειτουργίες.

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τον αποκωδικοποιητή Novabox, μπορείς να βρεις στο Εγχειρίδιο Αποκωδικοποιητή.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
καλησπερα υπαρχει αυτη τη στιγμη καποια προσφορα σε πακετο 3play για νεους συνδρομητες?
 
καλησπερα υπαρχει αυτη τη στιγμη καποια προσφορα σε πακετο 3play για νεους συνδρομητες?

Καλησπέρα gabbriello,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο επικοινωνίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα !!! μου ήρθε λογαριασμός 135 ευρώ μετά από μετατροπή από 3play σε 2play+ vdsl. Να ρωτήσω μερικά πράγματα;
1) γιατί χρεώνομαι ολόκληρο το ποοό (περίπου 54 ευρώ) όλη την περίοδο 09/02/18 έως 09/03/18 όταν τα δορυφορικά κανάλια σταμάτησαν να εκπέμπουν εδώ και πάνω από 10 μέρες;;;; Δεν θα έπρεπε να χρεωθώ την τηλεόραση αναλογικά με το χρόνο που είχα τα δορυφορικά;
2) Τι τέλος μετατροπής είναι αυτό το οποίο είναι 42 ευρώ χωρίς ΦΠΑ; όταν είχαμε τηλεφωνικά συμφωνήσει για τέλος μετατροπής σε vdsl με 21 ευρώ;
3) Βάση των παραπάνω ενημερώστε με παρακαλώ πως μπορώ να ακυρώσω την πάγια εντολή πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας; Δεν θα ήθελα να βρεθώ να πληρώνω λάθος χρεώσεις!!!!
:devil-smiley-029:

Σας στέλνω pm με τα στοιχεία μου και παρακαλώ ελέγξτε το τελευταίο pdf που μου στείλατε! το οποίο το έχω ήδη κατεβάσει στον ΗΥ μου.
 
Επίσης το Τέλος Σταθερής Tηλεφωνίας και Internet είναι 3,10 χωρίς ΦΠΑ!!!!!!!! Σε τι λογαριασμό αντιστοιχεί αυτό; τι τέλος πρέπει να υπάρχει όταν έχουμε συμφωνήσει για τελικό ποσό 23+5,25 = 28,25 ευρώ; Δεν είναι 5% ή είναι παραπάνω; Γιατί και μπακαλίστικα να το κάνω 28,5 Χ 5% = 1,42. ΑΣΧΕΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ 28,5 ΕΥΡΩ.
παρακαλώ για τις ενέργειες σας και διορθώσεις τυχόν μη εσκεμμένων λαθών! Αναμένω ενημέρωση.
 
Καλημέρα ξανά!
Σήμερα ξεχείλισε το ποτήρι! Ενώ μέχρι χθες δούλευε άψογα το internet και κλείδωνα στα 46+ , από χθες άρχισαν τα προβλήματα. Χθες μία φορά έπεσε το internet και είχα κόκκινο φωτάκι , έκανα επανεκκίνηση το ρούτερ και δούλεψε κανονικά - ησύχασα και λέω θα είναι τυχαίο! Σήμερα όμως μου το έχει κάνει ήδη δύο φορές και δεν είναι σταθερό, χρειάζεται επανεκκίνηση το ρούτερ για να κλειδώσει ξανά στο ιντερνετ. Επειδή σε διάφορα forum το έχουν πάθει και άλλοι συνδρομητές (χωρίς να είναι υπεύθυνοι αυτοί) παρακαλώ ενημερώστε με αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο δίκτυο σας.
Σημειώνω ότι μέχρι τώρα ποτέ δεν είχα μεγάλο πρόβλημα στο ιντερνετ και κλείδωνα σταθερά 15-17 Μbs.
Νιώθω φοβερά απογοητευμένος !!!
 
Καλησπέρα algedan,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα, και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Θα περιμένω τις πιστώσεις για περαιτέρω. Για το ιντερνέτ σας έστειλα pm. Αν και από το πρωί δεν υπήρξε άλλο πρόβλημα. Μακάρι να ήταν προσωρινό.
 
Καλησπέρα Σεραφείμ,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το πμ σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση!
 
Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Ε 143-4 στο slave τρίτη φορά στις τελευταίες 10μερες αλλά τώρα για πάνω από 5 ώρες
..
Υποτίθεται ότι έφταιγε ο 831 και τον αλλάξαμε ...
Παλιότερα υποτίθεται ότι έφταιγε η καλωδίωση και την αλλάξαμε - αυτό το χρεώθηκα....
Να βάλετε τους 3001 και 5001 αφού ούτως ή άλλως θα ξηλωθώ για τα powerlines να τελειώνουμε;
 
Status
Not open for further replies.