*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα polakis,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Γεωργία, Nova Support

Παρακαλω πολυ ενημερωστε και μενα για το ιδιο ζητημα. Εχω full pack 3play.
Ευχαριστω.
 
Καλή σας Ημέρα.

Υπάρχει η δυνατότητα να ξεκλειδωθεί αποκωδικοποιητής από παλιό συνδρομητή (που έληξε το συμβόλαιο του με τη Nova) για να μπορεί να παίξει με άλλη κάρτα σε εξοχική κατοικία;

Ευχαριστώ πολύ.
 
Καλησπέρα σας,

Παρακαλω πολυ ενημερωστε και μενα για το ιδιο ζητημα. Εχω full pack 3play.
Ευχαριστω.

Για να ελέγξουμε το παραπάνω θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της συνδρομής σου.


Καλή σας Ημέρα.

Υπάρχει η δυνατότητα να ξεκλειδωθεί αποκωδικοποιητής από παλιό συνδρομητή (που έληξε το συμβόλαιο του με τη Nova) για να μπορεί να παίξει με άλλη κάρτα σε εξοχική κατοικία;

Ευχαριστώ πολύ.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας που επιθυμείς την ενεργοποίηση του εξοχικού, καθώς και με το serial number του δέκτη που επιθυμείς να ενεργοποιήσεις στην υπηρεσία του εξοχικού;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπερα,μενω αθηνα σε κεντρικη περιοχη.22-8 δηλωνω βλαβη για το internet λογω χαμηλου συγχρονισμου απο 18 σε 11,5 χοντρικα.
Μου λενε θα το κοιταξουν αλλα δεν αλλαζει κατι ετσι στις 31-8 ξαναδηλωνω βλαβη και κλεινουμε ραντεβου για 3-9 να ερθει τεχνικος να δει τον κατανεμητη στην πολυκατοικια μου και τον χωρο μου.Για κακη μου τυχη ξαναηρθε οπως και το 2012 ο ιδιος που ηθελα να ηξερα τους εξωτερικους συνεργατες τους,δεν τους περνανε απο καποια κριτηρια πριν την προσληψη?Μπορει σαν τεχνικος να ειναι αριστος αλλα παιζει ρολο και η συμπεριφορα και τις δυο φορες που εχει ερθει ειναι αγενης!Του στυλ "ε σιγα για 11,5 φωναξες τεχνικο?αλλοι παρακαλανε να εχουν 11,5 ταχυτητα","το 18 που ειχες ειναι πλασματικο","και ποια η διαφορα του 11,5 απο 18?" "με 1,2km καλωδιο που εισαι απο το κεντρο παλι καλα" "σου κανω χαρη που στο βγαζω βλαβη γιατι εισαι μεσα στα ορια" και αλλες τετοιες εκφρασεις ωραιες!Τελοςπαντων φτανουμε 4-9 και μου στειλουν μνμ στο κινητο "εχουν δρομολογηθει ενεργειες επιλυσης του τεχνικου σας ζητηματος στα αρμοδια συνεργεια".Στις 6-9 μου στελνουν "εχουν δρομολογηθει περαιτερω ενεργειες σε συνεργασια με τον οτε για την αποκατασταση της βλαβης στην γραμμη σας".Σημερα μου στελνουν εκκρεμεις εργασιες αποκαταστασης της βλαβης σας μαζι με οτε στις 10-9 και ωρα 11:30 παρακαλουμε εξασφαλιστε προσβαση στον κατανεμητη του κτιριου σας.Ελα ομως που εγω εχω φιλο οτετζη στην περιοχη και εχω μαθει οτι δεν εχουν κανει τπτ αλλα και ουτε τους εχουν ενημερωσει ακομα!!!Αυτη ειναι η αναγνωριση που ειμαι συνδρομητης απο εποχη filmnet!που συνεχισα με 3play απο το 2011!που δεν εχει ποτε πληρωθει ο λογαριασμος μια μερα μετα την ληξη του!Επειδη ειχα προβλημα με τον 831 και κολλαγε δεν δινανε νεο δωρεαν και ουτε με καποια εκπτωση οταν ζητησα,αλλα μου λεγανε κοφτα ειναι 70ευρω!οταν με παιρνουν για ανανεωση συμβολαιου μιλανε μαζι μου 40 λεπτα της ωρας γιαΠιστευω να τους προτιμησω και σου κανουν τεμεναδες!αν δεν τα παρω στο κρανιο και πληρωσω την ποινη για να φυγω θα τα πουμε οταν με παρετε για την ανανεωση!Οπως και η καλυτερη διαφημιση ειναι απο στομα σε στομα...Πιστευω οι συντονιστες να μην διαγραψουν το μνμ μου εκτος αν το νημα ειναι μονο του στυλ "παρτε με τηλ για προσφορα","εχω προβλημα με το nova go","μου κολλαει ο αποκωδικοποιητης" και τετοια θεματα.Ευχαριστω για την κατανοηση σε οσους διαβασαν το post μου!
 
Καλησπέρα left1983,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι οι επισημάνσεις των συνδρομητών μας είναι πάντα χρήσιμες και λαμβάνονται σοβαρά υπ' όψιν.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί αναφορικά με το ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις και να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. σταθερού τηλεφώνου κλπ);

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,

Υπάρχει περίπτωση λόγο βλάβης να υπάρχει έκπτωση στο μηνιαίο πάγιο μέχρι να επιλυθεί το ζήτημα στην γραμμή μου;

Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα WolfRathmA,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. σταθερού τηλεφώνου κλπ), ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις και να σε ενημερώσουμε αναλυτικά;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα!Το τελευταίο διάστημα ο δέκτης pace 831 δεν δουλεύει σωστά.Κολλάει κάθε φορά που ανοίγει.Η rf in είσοδος σταμάτησε να λειτουργεί σωστά με αποτέλεσμα να μην μπορεί να μεταφερθεί το ψηφιακό σήμα από την κεραία στο άλλο δωμάτιο.Έγινε δοκιμή με παλιό δέκτη χωρίς κάρτα και δουλεύει άψογα,όπως άλλωστε δούλευε και ο δικός μου πρίν κάποιους μήνες.Έκανα επαναφορά εργαστηριακών ρυθμίσεων αλλά δεν διορθώθηκε.Για μένα είναι πολύ χρήσιμη αυτή η λειτουργία.Θα μπορούσε κατόπιν ελέγχου να αντικατασταθεί από έναν άλλον δέκτη?Νομίζω το δικαιούμαι μετά από τόσα χρόνια.Και τέλος μετά την τελευταία αναβάθμιση η ταξινόμηση των καναλιων είναι τραγική.Δυσκολεύει πολύ η αναζήτηση.Διορθώνεται αυτό?Ευχαριστώ.
 
Ευχαριστω πολυ για την αμεση και κατατοπιστικη ενημερωση!Για οτιδηποτε αλλο θα σας ενημερωσω !
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα!Το τελευταίο διάστημα ο δέκτης pace 831 δεν δουλεύει σωστά.Κολλάει κάθε φορά που ανοίγει.Η rf in είσοδος σταμάτησε να λειτουργεί σωστά με αποτέλεσμα να μην μπορεί να μεταφερθεί το ψηφιακό σήμα από την κεραία στο άλλο δωμάτιο.Έγινε δοκιμή με παλιό δέκτη χωρίς κάρτα και δουλεύει άψογα,όπως άλλωστε δούλευε και ο δικός μου πρίν κάποιους μήνες.Έκανα επαναφορά εργαστηριακών ρυθμίσεων αλλά δεν διορθώθηκε.Για μένα είναι πολύ χρήσιμη αυτή η λειτουργία.Θα μπορούσε κατόπιν ελέγχου να αντικατασταθεί από έναν άλλον δέκτη?Νομίζω το δικαιούμαι μετά από τόσα χρόνια.Και τέλος μετά την τελευταία αναβάθμιση η ταξινόμηση των καναλιων είναι τραγική.Δυσκολεύει πολύ η αναζήτηση.Διορθώνεται αυτό?Ευχαριστώ.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. κάρτας Nova κλπ), ώστε να βοηθήσουμε;

[BOOK SPOILER][/BOOK SPOILER]
Ευχαριστω πολυ για την αμεση και κατατοπιστικη ενημερωση!Για οτιδηποτε αλλο θα σας ενημερωσω !

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπερα και μετα την σημερινη επισκεψη τεχνικου forthnet και οτε το προβλημα παραμενει το ιδιο!
Παρακαλω σε επιλυση της βλαβης σε ταχυτητα συγχρονισμου τουλαχιστον αυτη που προυπηρχε απο τις 22-8 και πριν δηλαδη ελαχιστος συγχρονισμος στα 18!
Ευχαριστω!
 
Καλησπερα και μετα την σημερινη επισκεψη τεχνικου forthnet και οτε το προβλημα παραμενει το ιδιο!
Παρακαλω σε επιλυση της βλαβης σε ταχυτητα συγχρονισμου τουλαχιστον αυτη που προυπηρχε απο τις 22-8 και πριν δηλαδη ελαχιστος συγχρονισμος στα 18!
Ευχαριστω!

Καλησπέρα left1983 και καλή εβδομάδα,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως το ζήτημα είναι υπό διαχείριση από το αρμόδιο τμήμα και για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα και συγχαρητήρια σε όσους σκέφτηκαν και καθιστούν δυνατή αυτή την άμεση επικοινωνία με τους τεχνικούς της Nova.
Θα ήθελα να αναφέρω κάποια θέματα, που προέκυψαν κατόπιν της αναβάθμισης του 865, τα οποία τελικά έφεραν “υποβάθμιση” της τηλεοπτικής εμπειρίας μου, δεδομένου ότι από μια αναβάθμιση θα περίμενε κάποιος περισσότερες, όχι λιγότερες δυνατότητες…
Κατόπιν αναβάθμισης:
1. Δεν υπάρχει πλέον δυνατότητα slow motion στο FW και RW (x1/2 ή x1/10).
2. Δεν υπάρχει δυνατότητα μετακίνησης στην αρχή ή το τέλος της εγγραφής με τα βελάκια (αριστερά-δεξιά) όπως πριν. Προ αναβάθμισης, το αριστερό βέλος σε πήγαινε στην αρχή της ταινίας, εγγραφής κτλ. ή στο προηγούμενο bookmark. Πλέον, πατώντας το αριστερό βέλος πάει μπροστά (FF x2, x4 κτλ) !!!
3. Δεν υπάρχει δυνατότητα τακτοποίησης των καναλιών στα προσωπικά μπουκέτα, όπως πριν. Η υποχρεωτική σειρά, με την οποία έχει ορίσει η Nova τα κανάλια δεν ταιριάζει καθόλου με τη δική μου λογική.
4. Το μηχάνημα πλέον δεν “κρατάει” μνήμη του τρέχοντος καναλιού. Έστω ότι βλέπω Discovery για δύο ώρες και θελήσω να δω ένα 10λεπτο πρόγραμμα από τις εγγραφές μου ή ένα τρέιλερ από το ondemand. Επιστρέφοντας μετά στο Discovery (αφού δηλαδή δω το τρέιλερ) η μνήμη έχει χαθεί. Δε μπορώ δηλαδή να γυρίσω πίσω (RW) στο 2ωρο που γραφόταν στο σκληρό του PVR, παρά μόνο από τη στιγμή που επέστρεψα στο discovery κι έπειτα. Αυτό δε συνέβαινε προ αναβάθμισης. Μπορούσες να δεις μέχρι 2 ώρες πίσω το τρέχον πρόγραμμα, ακόμη κι αν παρεμβάλλονταν προβολές από το on demand ή to playlist (εφόσον βέβαια δεν είχες αλλάξει κανάλι εν τω μεταξύ).
Παρεμπιπτόντως, τα παραπάνω παρατηρούνται και στον 5001 (που έχω πλέον), δεν περιορίζονται στον 865.

Άλλα θέματα, όπως η έλλειψη πληροφοριών για το 2ο δέκτη (το οποίο, απ’ ό,τι διάβασα πρόκειται να διευθετηθεί σε ερχόμενο firmware) δεν είναι και τόσο μεγάλης σημασίας για εμένα.
Θα ήθελα λοιπόν μια ενημέρωση σχετικά με τα παραπάνω: αν τα έχετε υπόψη σας κι αν σκοπεύετε να κάνετε κάτι για αυτά μέσω αναβαθμίσεων.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Καλημέρα και συγχαρητήρια σε όσους σκέφτηκαν και καθιστούν δυνατή αυτή την άμεση επικοινωνία με τους τεχνικούς της Nova.
Θα ήθελα να αναφέρω κάποια θέματα, που προέκυψαν κατόπιν της αναβάθμισης του 865, τα οποία τελικά έφεραν “υποβάθμιση” της τηλεοπτικής εμπειρίας μου, δεδομένου ότι από μια αναβάθμιση θα περίμενε κάποιος περισσότερες, όχι λιγότερες δυνατότητες…
Κατόπιν αναβάθμισης:
1. Δεν υπάρχει πλέον δυνατότητα slow motion στο FW και RW (x1/2 ή x1/10).
2. Δεν υπάρχει δυνατότητα μετακίνησης στην αρχή ή το τέλος της εγγραφής με τα βελάκια (αριστερά-δεξιά) όπως πριν. Προ αναβάθμισης, το αριστερό βέλος σε πήγαινε στην αρχή της ταινίας, εγγραφής κτλ. ή στο προηγούμενο bookmark. Πλέον, πατώντας το αριστερό βέλος πάει μπροστά (FF x2, x4 κτλ) !!!
3. Δεν υπάρχει δυνατότητα τακτοποίησης των καναλιών στα προσωπικά μπουκέτα, όπως πριν. Η υποχρεωτική σειρά, με την οποία έχει ορίσει η Nova τα κανάλια δεν ταιριάζει καθόλου με τη δική μου λογική.
4. Το μηχάνημα πλέον δεν “κρατάει” μνήμη του τρέχοντος καναλιού. Έστω ότι βλέπω Discovery για δύο ώρες και θελήσω να δω ένα 10λεπτο πρόγραμμα από τις εγγραφές μου ή ένα τρέιλερ από το ondemand. Επιστρέφοντας μετά στο Discovery (αφού δηλαδή δω το τρέιλερ) η μνήμη έχει χαθεί. Δε μπορώ δηλαδή να γυρίσω πίσω (RW) στο 2ωρο που γραφόταν στο σκληρό του PVR, παρά μόνο από τη στιγμή που επέστρεψα στο discovery κι έπειτα. Αυτό δε συνέβαινε προ αναβάθμισης. Μπορούσες να δεις μέχρι 2 ώρες πίσω το τρέχον πρόγραμμα, ακόμη κι αν παρεμβάλλονταν προβολές από το on demand ή to playlist (εφόσον βέβαια δεν είχες αλλάξει κανάλι εν τω μεταξύ).
Παρεμπιπτόντως, τα παραπάνω παρατηρούνται και στον 5001 (που έχω πλέον), δεν περιορίζονται στον 865.

Άλλα θέματα, όπως η έλλειψη πληροφοριών για το 2ο δέκτη (το οποίο, απ’ ό,τι διάβασα πρόκειται να διευθετηθεί σε ερχόμενο firmware) δεν είναι και τόσο μεγάλης σημασίας για εμένα.
Θα ήθελα λοιπόν μια ενημέρωση σχετικά με τα παραπάνω: αν τα έχετε υπόψη σας κι αν σκοπεύετε να κάνετε κάτι για αυτά μέσω αναβαθμίσεων.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Καλησπέρα deus77,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας, καθώς και για τις επισημάνσεις σου.

Οι παρατηρήσεις σας, βοηθούν και εμάς να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας, με μοναδικό σκοπό την καλύτερη εμπειρία χρήσης των υπηρεσιών αυτών από τους πελάτες μας.

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι εργαζόμαστε συνολικά προς την ενίσχυση των δυνατοτήτων θέασης που παρέχουμε σε όλους τους συνδρομητές μας και θα φροντίσουμε ώστε το σχόλιο σου να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Γεια σας.Θέλω να αλλάξω την επιλογή και να μου έρχεται ο λογαριασμός στο e-mail.Μπορώ να το κάνω μέσω my account?Ποιό είναι το τηλέφωνο ενεργοποίησης που πρέπει να συμπληρώσω για να κάνω εγγραφή στο my account, ?Είμαι μερικές μέρες μόνο συνδρομητής και δεν έχω λάβει τον πρώτο λογαριασμό.
 
Γεια σας.Θέλω να αλλάξω την επιλογή και να μου έρχεται ο λογαριασμός στο e-mail.Μπορώ να το κάνω μέσω my account?Ποιό είναι το τηλέφωνο ενεργοποίησης που πρέπει να συμπληρώσω για να κάνω εγγραφή στο my account, ?Είμαι μερικές μέρες μόνο συνδρομητής και δεν έχω λάβει τον πρώτο λογαριασμό.

Καλησπέρα solareagle,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να κάνω δύο ερωτήσεις

1) Έχετε δρομολογήσει το ενδεχόμενο να ανοίξει το Nova On Demand και σε συνδρομητές που έχουν άλλο πάροχο internet? Σαν ενεργός συνδρομητής 3 πακέτων στη Nova δορυφορική αλλά με την Cosmote για internet, θεωρώ οτι η εταιρεία πρέπει να σκεφτεί σοβαρά να ανοίξει το On Demand σε όλους τους συνδρομητές ανεξαρτήτως της εταιρείας παροχής internet. Εξάλλου το On Demand προβάλλεται στην ιδια τηλεόραση που βρίσκεται και ο αποκωδικοποιητής οπότε δεν υπάρχουν τα προβλήματα διαμοιρασμού που ενδεχομένως προκύπτουν με το Nova Go.

2) To τμήμα προγραμματισμού της εταιρείας έχει σκεφτεί την δημιουργία ενός καναλιού Cinema (NovaCinema VHS ή Classic) , όπου θα προβάλλονται αγαπημένες ταινίες της δεκαετίας του 80 και 90, όπου είμαι σίγουρος οτι θα ανεβάσει κατά πολύ τον αριθμό των συνδρομητών. Ταινίες οπως Goonies, Back to the Future, War Games και η λίστα συνεχίζεται, you get the picture

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

Νικόλας
 
Καλησπέρα Nicolas77,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η εταιρεία μας, ως η μεγαλύτερη εταιρεία υπηρεσιών οικιακής ψυχαγωγίας και Internet, φροντίζει και εξασφαλίζει πάντα για τους συνδρομητές πρωτοποριακές και ποιοτικές υπηρεσίες για τον έλεγχο και την σωστή λειτουργία των οποίων, μόνο η ίδια έχει την τεχνογνωσία να υποστηρίξει.

Για το λόγο αυτό, η υπηρεσία Nova on Demand, παρέχεται μόνο μέσω του ιδιόκτητου δικτύου με την υπηρεσία Nova3Play.

Επιπλέον, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η διαρκής βελτίωση και ο εμπλουτισμός του μπουκέτου της Nova με νέα προγράμματα και πρωτοπόρες υπηρεσίες αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο. Στόχος μας είναι, λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες και μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας, να εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα μας ώστε να παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας & ψυχαγωγίας.

Οποιαδήποτε ανακοίνωση σε ότι αφορά την προσθήκη νέων καναλιών, θα γίνει με σχετικό δελτίο τύπου καθώς και με ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Θα θέλαμε τέλος να σε διαβεβαιώσουμε ότι οι προτάσεις των συνδρομητών μας είναι πάντα χρήσιμες και λαμβάνονται σοβαρά υπ' όψιν.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.