*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Τι έχει γίνει με το λογαριασμό μου;
Γιατί ξαναβγάλατε φουλ χρέωση μέσα σε λιγότερο από 15 μέρες;
Και μπορείτε σας παρακαλώ να μου κάνετε επαναφορά pin στον 5001;
Δεν θυμαμαι να το έχω αλλάξει και δεν μου παίρνει το 1234
 
Εντάξει με το pin, τα @#!#$παιδιά μου ευθύνονται
Μυρίζομαι διπλοχρεωση όμως με το λογαριασμό, σας παρακαλώ κοιτάξτε το
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το παραστατικό που εκδόθηκε στις 10/9/2018, συμπεριλαμβάνει την πίστωση της υπηρεσίας Nova Go Extra η οποία χρεώθηκε στο παραστατικό που είχε εκδοθεί στις 25/08/2018. Συνεπώς δεν τίθεται θέμα διπλοχρέωσης. Το τελικό ποσό προς τακτοποίηση ανέρχεται στα 43.13 με ημερομηνία λήξης 24/09/2018, και αφορά το πάγιο της υπηρεσίας σου για το χρονικό διάστημα 25/08/2018 - 24/09/2018.

Αναλυτικά τους λογαριασμούς σου μπορείς να τους βλέπεις μέσω της υπηρεσίας My Account.

Γεωργία, Nova Support
 
Ευχαριστώ για την επεξήγηση - απλά στο νέο παραστατικό δείχνει διαφορετική ημερομηνία εξόφλησης και επειδή η πληρωμή γίνεται με κάρτα δεν μπορώ να παρέμβω σε διπλοπληρωμή παρά μόνο κατόπιν εορτής...ελπίζω να μην έχουμε μπέρδεμα
Και πάλι ευχαριστώ
 
Καλημέρα MATTHIAS,

Σύμφωνα και με όσα αναφέραμε το τελικό ποσό προς τακτοποίηση ανέρχεται στα 43.13 με ημερομηνία λήξης 24/09/2018, και αφορά το πάγιο της υπηρεσίας σου για το χρονικό διάστημα 25/08/2018 - 24/09/2018.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστεί.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπερα. Επειδή προχτές (σ.σ Σάββατο 15/9/2018) ανοίγοντας τον δέκτη 5 λεπτά πριν το ματς πήγα να πάθω "εγκεφαλικό" (μιας και η εκόνα την 1η φορά κόλλησε έχοντας ήχο και την δεύτερη είχε ήχο αλλά όχι εικόνα) και επειδή ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑ πως πιθανώς θα είχε βγει κάποιο update του δέκτη (και όντως είχα δίκιο, απλά δεν προλάβαινα να το κάνω εκείνη την ώρα) θα θελα να παρακαλέσω τους τεχνικούς να περάσουν σαν αίτημα να μας έρχεται ένα μήνυμα στον δέκτη (ή στο κινητό) κάθε φορά που υπάρχει νέο OTA update του δέκτη έτσι ώστε να μην βρισκόμαστε εξ απροόπτων..

Φιλικά
 
ανανεωσα για 2 χρονια 3 play.αν ενεργοποιησo pali to multiview μπορω να το σταματησω οποτε θελω η πρεπει να το εχω αναγκαστικα για 2 χρονια?
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας και καλή εβδομάδα,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Καλησπερα. Επειδή προχτές (σ.σ Σάββατο 15/9/2018) ανοίγοντας τον δέκτη 5 λεπτά πριν το ματς πήγα να πάθω "εγκεφαλικό" (μιας και η εκόνα την 1η φορά κόλλησε έχοντας ήχο και την δεύτερη είχε ήχο αλλά όχι εικόνα) και επειδή ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑ πως πιθανώς θα είχε βγει κάποιο update του δέκτη (και όντως είχα δίκιο, απλά δεν προλάβαινα να το κάνω εκείνη την ώρα) θα θελα να παρακαλέσω τους τεχνικούς να περάσουν σαν αίτημα να μας έρχεται ένα μήνυμα στον δέκτη (ή στο κινητό) κάθε φορά που υπάρχει νέο OTA update του δέκτη έτσι ώστε να μην βρισκόμαστε εξ απροόπτων..

Φιλικά

Θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας και θα φροντίσουμε ώστε το σχόλιο σου να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Σε περίπτωση που παραμένει το οποιοδήποτε ζήτημα στην υπηρεσία σου, παρακαλούμε ενημέρωσέ μας σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε.

ανανεωσα για 2 χρονια 3 play.αν ενεργοποιησo pali to multiview μπορω να το σταματησω οποτε θελω η πρεπει να το εχω αναγκαστικα για 2 χρονια?

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα.

Είμαι συνδρομητής αορίστου χρόνου και στη φάση ψαξίματος για το προς τα που να κινηθώ. Έχω ήδη κάνει κάποιες επαφές με τη Wind. Θα ενδιαφερόμουνα να ανανεώσω τη δέσμευση μου με εσάς εφόσον έπαιρνα το πακέτο που βλέπω να δίνεται στο φόρουμ (απεριόριστα σταθερά-κινητά, full pack, VDSL 50Mbps σε τιμή 40-43 ευρώ). Αν σας ενδιαφέρει, πείτε μου να σας στείλω προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας. Αν είναι να ακούσω τιμή του στυλ 60 ευρώ, ας μη χάνουμε το χρόνο μας ούτε εγώ, ούτε κι εσείς. Ευχαριστώ.
 
Καλημέρα group131,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. σταθερού τηλεφώνου κλπ), ώστε να φροντίσουμε για ανάλογη επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο για την αναλυτική ενημέρωσή σου;

Αλέξης, Nova Support
 
καλημέρα σας,
Θα ήθελα να με καλέσει κάποιος από το τμήμα προσφορών για την ανανέωση του συμβολαίου μου το οποίο λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου. Να σας πω προκαταβολικά ότι έχω καλέσει το 13831 την περασμένη Παρασκευή και μετά από 20 λεπτά αναμονής μου είπαν ότι θα με καλέσουν από το τμήμα πρόσφορων την Δευτέρα. Από ότι καταλαβαίνετε ακόμα περιμένω....


Σας έχω στείλει pm με τα στοιχεία σύνδεσης και το τηλέφωνο επικοινωνίας
 
Καλημέρα milos13,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς! :smile:

Αλέξης, Nova Support
 
Ερώτηση: Έχετε στα σχέδια σας να αυξήσετε καπως το streaming quality της εφαρμογής Nova Go app έτσι ώστε να χουμε καλύτερη ποιοτητα εικόνας απο το μέγιστο 570p? Ειναι καιρός νομίζω κάτι να γινει...
 
Καλησπέρα Haris1977,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι η διαρκής βελτίωση της υπηρεσίας NovaGO τόσο σε περιεχόμενο, όσο και σε τεχνικό επίπεδο.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλημέρα έχω nova full pack και πληρώνω την συνδρομή με πιστωτική κάρτα,πέρυσι είχα "κερδίσει" ένα μήνα δωρεάν αλλά φέτος όχι.Εχει αλλάξει κάτι?

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα giopage,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. κάρτας Nova κλπ) σε προσωπικό μήνυμα, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
30-8-18 έκανα ανανέωση συμβολαίου αναβάθμιση σε VDSL στο κατάστημα Ερυθραίας
6-9-18 έγινε η ενεργοποίηση χωρίς να λειτουργεί το ιντερνετ και αυθημερόν δήλωσα την βλάβη
13-9-18 μετά απ 8 ημέρες !!!!!!!! ήρθε τεχνικός (Nova) και διαπίστωσε ότι η βλάβη είναι του OTE !!!!!!!!!!!
Στις 20-9 μετά από δική μας τηλεφωνική επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα νοβα
μας ενημέρωσαν ότι τεχνικός του οτε ήρθε στις 17 -9 και μάλλον χτύπησε το κουδούνι και δεν βρήκε κανέναν
και ερωτώ
οταν υπάρχει βλάβη θα πρέπει να καθόμαστε 24 ωρες το 24 ωρο Χ 3 μέρες στο σπίτι μπας και μας χτυπήσει το κουδούνι ο τεχνικός?
Δεν μπορεί η νόβα να υποχρεώσει τον ΟΤΕ να κάνει έστω ένα τηλέφωνο πριν έρθει
και η ταλαιπωρία συνεχίζεται ......
Υ.Γ
Ζητώ συγνώμη αν σας κούρασα
 
Status
Not open for further replies.