*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα
Είναι η 2η φορά σε 15 μέρες που ενώ έχω κατεβάσει επεισόδια σειρών για να τα δω offline στο novago, όταν πάω να κάνω αναπαραγωγή μου βγάζει μήνυμα
Σφάλμα αναπαραγωγής: 1, 2063335418
Γιατί;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα MATTHIAS,

Καλησπέρα
Είναι η 2η φορά σε 15 μέρες που ενώ έχω κατεβάσει επεισόδια σειρών για να τα δω offline στο novago, όταν πάω να κάνω αναπαραγωγή μου βγάζει μήνυμα
Σφάλμα αναπαραγωγής: 1, 2063335418
Γιατί;

android 7.0 tablet Huawei T3

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Με κατάργηση και επανεγκατάσταση του novago, δοκίμασα να αποθηκεύσω λήψεις και στην εσωτερική μνήμη του tablet αλλά και στην κάρτα sd
Και από τις δύο θέσεις, παίζουν μια χαρά
Σας ευχαριστώ πολύ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Με κατάργηση και επανεγκατάσταση του novago, δοκίμασα να αποθηκεύσω λήψεις και στην εσωτερική μνήμη του tablet αλλά και στην κάρτα sd
Και από τις δύο θέσεις, παίζουν μια χαρά
Σας ευχαριστώ πολύ

Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Γιώργος, Nova Support
 
Σας έχω στείλει μήνυμα για την ανταλλαγή αποκωδικοποιητών.
Ευχαριστώ.

Καλησπέρα mitsoskappa,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
καλημερα σας,

Το θεμα με το αποκωδικοποιητη εχει φτασει στα ορια.
1) Συνεχεια βγαζει Ε304 σχεδον 5-6 φορες την ημερα.
2) Κολλαει συνεχεια (παγωνει η εικονα και ηχος) και πρεπει να βγει απο την πριζα για να δουλεψει.
Τι πρεπει να κανω?
Εχω κανει συνεχεια επαναφορα και παλι μετα απο λιγο τα ιδια.

Εχω ενημερωσει και πιο παλια και μου ειχαν πει οτι εαν γινεται συνεχεια να γινει αντικατασταση με ελγχο αλλα τωρα εχει φτασει σε εκνευριστικό σημειο.

Θα ηθελα την βοηθεια σας σας παρακαλω πολυ.

Σας εχω στειλει πμ
 
Καλημέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Suport
 
#stonecityboys αυτό γίνεται όταν βλέπεις επίγεια και αφήνεις τον δέκτη σε επίγειο κανάλι για πολλές ώρες.... όταν π.χ. πηγαίνεις για ύπνο να βάζεις κάποιο κανάλι της Nova...το ίδιο πάθαινα κι εγώ και το πήρα χαμπάρι και όλα ok.... συγνώμη στον διαχειριστή και στα παιδιά της Nova για την απάντηση...
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

#stonecityboys αυτό γίνεται όταν βλέπεις επίγεια και αφήνεις τον δέκτη σε επίγειο κανάλι για πολλές ώρες.... όταν π.χ. πηγαίνεις για ύπνο να βάζεις κάποιο κανάλι της Nova...το ίδιο πάθαινα κι εγώ και το πήρα χαμπάρι και όλα ok.... συγνώμη στον διαχειριστή και στα παιδιά της Nova για την απάντηση...

Θα το δοκιμασω και αυτο.
ΑΡΑ είναι θέμα bug του λογισμικού μάλλον.
 
Καλησπερα σας έχω στείλει μήνυμα με το πρόβλημα που έχω με τις ταχύτητες στο ίντερνετ και στο αν δικαιούμαι πιστωση στο λογαριασμό μου μέχρι να λυθεί...

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα AKISKDG,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα σας
Άλλαξα συσκευή τηλεφώνου έχω εγκαταστήσει την εφαρμογή nova go.
Μπήκα στο my account και έκανα ανανέωση συσκευής.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή nova go γιατί δεν θυμάμαι κανένα στοιχείο εισόδου.
Μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί πάτησα την επιλογή ξέχασα τον κωδικό μου με πηγαίνει στο my account πατάω nova go και μετά αλλαγή κωδικού αλλά δεν δέχεται κανέναν κωδικό που βάζω!
Μία βοήθεια παρακαλώ;

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα σας
Άλλαξα συσκευή τηλεφώνου έχω εγκαταστήσει την εφαρμογή nova go.
Μπήκα στο my account και έκανα ανανέωση συσκευής.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή nova go γιατί δεν θυμάμαι κανένα στοιχείο εισόδου.
Μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί πάτησα την επιλογή ξέχασα τον κωδικό μου με πηγαίνει στο my account πατάω nova go και μετά αλλαγή κωδικού αλλά δεν δέχεται κανέναν κωδικό που βάζω!
Μία βοήθεια παρακαλώ;

Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλημέρα Γιώργος Κ.,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Supoprt
 
Καλησπέρα σας,
Έχω την εξής απορία και πρόβλημα. Εγκατεστημένος δέκτης (προ 6μήνου προμήθεια για το Nova εξοχικό) στο Δερβένι Κορινθίας. Πιάτο και lnb καινούργια, πολύ πρόσφατη αντικατάσταση, καλώδιο κεραίας επίσης καινούργιο. Και όμως... βλέπω μόνιμα : Ισχύς σήματος 100% Ποιότητα 15-20% !! Μέχρι και ο τεχνικός που αντικατέστησε πριν ένα μήνα το προηγούμενο πιάτο σήκωσε τα χέρια ψηλα...
Τι μπορεί να φταίει ?

ΥΓ 1. Υπόψη ότι η εγκατάσταση Nova δεν είναι πρόσφατη αλλά λειτουργούσε αρκετά χρόνια τώρα. Η μειωμένη ποιότητα σήματος είναι σχετικά πρόσφατο σύμπτωμα , κάνα 3μηνο τώρα...
ΥΓ 2. Στην Αθήνα είμαι μια χαρά με ποσοστά 90% και 80-90% αντίστοιχα με τον προηγούμενης γενιάς δέκτη...
 
Καλησπέρα σας,
Έχω την εξής απορία και πρόβλημα. Εγκατεστημένος δέκτης (προ 6μήνου προμήθεια για το Nova εξοχικό) στο Δερβένι Κορινθίας. Πιάτο και lnb καινούργια, πολύ πρόσφατη αντικατάσταση, καλώδιο κεραίας επίσης καινούργιο. Και όμως... βλέπω μόνιμα : Ισχύς σήματος 100% Ποιότητα 15-20% !! Μέχρι και ο τεχνικός που αντικατέστησε πριν ένα μήνα το προηγούμενο πιάτο σήκωσε τα χέρια ψηλα...
Τι μπορεί να φταίει ?

ΥΓ 1. Υπόψη ότι η εγκατάσταση Nova δεν είναι πρόσφατη αλλά λειτουργούσε αρκετά χρόνια τώρα. Η μειωμένη ποιότητα σήματος είναι σχετικά πρόσφατο σύμπτωμα , κάνα 3μηνο τώρα...
ΥΓ 2. Στην Αθήνα είμαι μια χαρά με ποσοστά 90% και 80-90% αντίστοιχα με τον προηγούμενης γενιάς δέκτη...

Καλησπέρα Xmoran,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα σας. Σχετικά με την υπηρεσία nova on demand, η οποία δίνεται η δυνατότητα από σήμερα και για τους μη 3 play, χρειάζεται να κάνουμε κάτι για να ξεκινήσουμε να έχουμε την υπηρεσία;;;
Ευχαριστώ πολύ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα pepis,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι για τη χρήση της υπηρεσίας Nova On Demand μέσω internet, το μόνο που θα χρειαστεί από την πλευρά σου, είναι να συνδέσεις τον αποκωδικοποιητή σου με το router (με Ethernet ή Powerlines) και να πραγματοποιήσεις είσοδο στη υπηρεσία μέσω του menu του αποκωδικοποιητή.

Χρήσιμες πληροφορίες για την υπηρεσία, καθώς και οδηγίες σύνδεσης, μπορείς να βρεις στους συνδέσμους που ακολουθούν:

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-ondemand/

http://www.nova.gr/gr/upiresies-gia-to-spiti/prosthetes-upiresies-/nova-ondemand/suhnes-erotiseis/

http://www.nova.gr/files/1/Faqs/Nova_On_Demand_Connection_Guide_11-2016.pdf

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Λιάνα, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.