*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα

Εδώ και περίπου 1 ώρα το internet μας δεν δουλεύει. Στην αρχή του προβλήματος τσέκαρα το τηλέφωνο, ήταν OK, έκανα restart το router και ενώ κάνω ping και tracer στους DNS σας, της google και της opendns, traffic δεν έρχεται. Τώρα δεν έχουμε και τηλέφωνο.
Κέντρο Τερψιθέας, Γλυφάδας, περιοχή Ελληνικού, κωδ. συνδρομητή 19276834.

Ευχαριστώ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Καλημέρα winlink,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με τον αριθμό σταθερού τηλεφώνου ή και με τον ΑΦΜ του κατόχου της υπηρεσίας;

Κώστας, Nova Support
 
Εντάξει, αποκαταστάθηκε, θα σας ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου για την αμεσότητα της εξυπηρέτησης σας. Από την ώρα που λάβατε το προσωπικό μήνυμα σε λιγότερο από 20 λεπτά είχα αποκατασταθεί.

Όμως οφείλω και να καυτηριάσω κάποια πράγματα,ας το λάβουν υπόψη τους και οι διαχειριστές.
Από την ώρα αρχικής μου επικοινωνίας από εδώ μέχρι την επικοινωνία για το πμ των παιδιών του support πέρασαν 8 ώρες. Από μία εταιρεία που οικονομικά ζορίζεται και το μόνο της ατού πλέον είναι η άριστη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, αυτό δεν θεωρείται άριστο, ειδικά αν συνυπολογίσουμε ότι το τηλέφωνο βλαβών αντί να είναι δωρεάν από όλα τα δίκτυα, χρεώνεται και μάλιστα αδρά.
Επίσης αυτή η αγκύλωση με το πμ για τα στοιχεία μου φαίνεται αδιανόητη. Καταλαβαίνωντας την πρακτική σας προστασίας, των προσωπικών δεδομένων ΜΑΣ, έστειλα τον κωδικό συνδρομητή που δεν αποτελεί προσωπικό δεδομένο. Πρέπει να υπάρξει το πμ για να αποκατασταθεί η βλάβη, η οποία εκτιμώντας τον χρόνο αποκατάστασης ήταν μάλλον προφανής; Να είμαι δηλαδή καβάλα στο tapatalk στο κινητό για να στείλω το πμ όταν ζητηθεί, έχοντας ήδη δώσει το απαραίτητο στοιχείο;

Τα παραπάνω δεν αναιρούν το ευχαριστώ στα παιδιά του support, σκέψεις και προβληματισμοί για την βελτίωση των υπηρεσιών τους είναι.
 
Καλημέρα, θέλω να διακόψω το συμβόλαιό μου που λήγει σε 3 μήνες (3play cinema) και θα ήθελα να ρωτήσω αν ισχύει το 3ο στάδιο ρυθμίσεων του κανονισμού για της ηλεκτρονικές επικοινωνίες που διάβασα στο site της ΕΕΤΤ.

https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/EETT/Consumer/Instructions/3rd-stg.pdf
 
Καλησπέρα σας,

Εντάξει, αποκαταστάθηκε, θα σας ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου για την αμεσότητα της εξυπηρέτησης σας. Από την ώρα που λάβατε το προσωπικό μήνυμα σε λιγότερο από 20 λεπτά είχα αποκατασταθεί.

Όμως οφείλω και να καυτηριάσω κάποια πράγματα,ας το λάβουν υπόψη τους και οι διαχειριστές.
Από την ώρα αρχικής μου επικοινωνίας από εδώ μέχρι την επικοινωνία για το πμ των παιδιών του support πέρασαν 8 ώρες. Από μία εταιρεία που οικονομικά ζορίζεται και το μόνο της ατού πλέον είναι η άριστη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, αυτό δεν θεωρείται άριστο, ειδικά αν συνυπολογίσουμε ότι το τηλέφωνο βλαβών αντί να είναι δωρεάν από όλα τα δίκτυα, χρεώνεται και μάλιστα αδρά.
Επίσης αυτή η αγκύλωση με το πμ για τα στοιχεία μου φαίνεται αδιανόητη. Καταλαβαίνωντας την πρακτική σας προστασίας, των προσωπικών δεδομένων ΜΑΣ, έστειλα τον κωδικό συνδρομητή που δεν αποτελεί προσωπικό δεδομένο. Πρέπει να υπάρξει το πμ για να αποκατασταθεί η βλάβη, η οποία εκτιμώντας τον χρόνο αποκατάστασης ήταν μάλλον προφανής; Να είμαι δηλαδή καβάλα στο tapatalk στο κινητό για να στείλω το πμ όταν ζητηθεί, έχοντας ήδη δώσει το απαραίτητο στοιχείο;

Τα παραπάνω δεν αναιρούν το ευχαριστώ στα παιδιά του support, σκέψεις και προβληματισμοί για την βελτίωση των υπηρεσιών τους είναι.

Τα στοιχεία ζητήθηκαν καθώς με τον παραπάνω κωδικό, (ο οποίος είναι προσωπικός) δεν οδηγηθήκαμε σε κάποια υπηρεσία.

Όπως αναφέρεται στις οδηγίες και κανόνες χρήσης του Support forum, η παρουσία μας στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά, και όπως είναι λογικό δεν υπάρχει δυνατότητα να είμαστε online 24 ώρες.

Τέλος θα θέλαμε να αναφέρουμε πως για τεχνική υποστήριξη υπηρεσιών τηλεφωνίας και Internet και αναγγελία βλαβών όλο το 24ωρο, μπορείς να καλείς στο 13731, χωρίς χρέωση.


Καλημέρα, θέλω να διακόψω το συμβόλαιό μου που λήγει σε 3 μήνες (3play cinema) και θα ήθελα να ρωτήσω αν ισχύει το 3ο στάδιο ρυθμίσεων του κανονισμού για της ηλεκτρονικές επικοινωνίες που διάβασα στο site της ΕΕΤΤ.

https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/EETT/Consumer/Instructions/3rd-stg.pdf

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου σε ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να ενημερώσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα! Ενοχλώ πάλι, αλλά εμφανίζεται στο on demand αυτό το μήνυμα
Γιατί;Πpoχτές μόλις τελειώσαμε υποτίθεται.Το μήνυμα εμφανιζεται στον πρωτεύοντα δέκτη του multiview τον 5001 όχι στο νέο 3001! Στον 3001 λειτουργεί κανονικά το on demand
bb15fb52111626fb3a8e63fd2a97a091.jpg


Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα MATTHIAS,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Καθώς έχουμε προχωρήσει σε ενέργειες προς επίλυση του ζητήματος που μας αναφέρεις, θα μπορούσες να πραγματοποιήσεις εκ νέου είσοδο στην υπηρεσία On Demand και να μας ενημερώσεις αν παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα σας

Θα μπορούσα να ενημερωθώ για το πότε λήγει το συμβόλαιο μας για 3play Cinema με την εταιρία σας; Στέλνω πμ με τα στοιχεία.

Ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Τον αποκωδικοποιητή μπορώ να τον συνδέσω στο διαδίκτυο εκτός από powerline extender και καλώδιο και μέσω wifi extender?

δεν ξερω αν είναι σωστό που επεμβαίνω σε αυτό το thread, απλά να σου πω ότι εγω έχω βάλει ένα wifi extender και δουλεύει μια χαρά. παίρνει δηλαδή το wifi σήμα και μου το δίνει σε ethernet cable.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα σας

Θα μπορούσα να ενημερωθώ για το πότε λήγει το συμβόλαιο μας για 3play Cinema με την εταιρία σας; Στέλνω πμ με τα στοιχεία.

Ευχαριστώ

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

δεν ξερω αν είναι σωστό που επεμβαίνω σε αυτό το thread, απλά να σου πω ότι εγω έχω βάλει ένα wifi extender και δουλεύει μια χαρά. παίρνει δηλαδή το wifi σήμα και μου το δίνει σε ethernet cable.

Χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την προτεινόμενη συνδεσμολογία, μπορείς να βρεις εδώ.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα σας. Αρχές Νοεμβρίου με πήρε τηλέφωνο πωλητής της nova-forthnet και μου πρότεινε ένα πακέτο το οποίο θα περιείχε (ντοκιμαντέρ, παιδικά, cinema για 2 χρόνια ) και τα αθλητικά για ένα χρόνο. Δέχθηκα και έγινε η νέα σύνδεση. Στην πορεία έκανα και αναβάθμιση σε vdsl. Αρχές του χρόνου όμως τα κανάλια cinema σταμάτησαν να παίζουν, λέγοντας μου ότι δεν περιλαμβάνονται στο πακέτο και τόσο καιρό έβλεπα λόγω προσφοράς των Χριστούγεννων, κάτι το οποίο ΔΕΝ είχε αναφέρει ο πωλητής ΑΡΧΕΣ Νοεμβρίου. Με λίγα λόγια προκειμένου να πουλήσουμε, άλλα συμφωνούμε στο τηλέφωνο, άλλα γράφουμε στην σύμβαση. Οπότε τώρα που θα κάνω αίτηση σε νέο παροχο, θα συμφωνήσω τηλεφωνικά να σας πληρώσω το πέναλτι αλλά θα ακολουθήσω την δική σας πολιτική (άλλα λέμε και άλλα κάνουμε). Ευχαριστώ για την σύντομη συνεργασία.
 
Καλησπέρα nakomi,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. κάρτας Nova κλπ);

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα, προχώρησα σε εξόφληση του λογαριασμού μέσω τραπέζης, αλλά απ' ότι βλέπω δεν έχει ακόμα περαστεί και φαίνεται ανεξοφλητος. Μπορείτε να το ελέγξετε; Αν χρειαστείτε επιπλέον στοιχεία, παρακαλώ να μου τα ζητήσετε.

Ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα, προχώρησα σε εξόφληση του λογαριασμού μέσω τραπέζης, αλλά απ' ότι βλέπω δεν έχει ακόμα περαστεί και φαίνεται ανεξοφλητος. Μπορείτε να το ελέγξετε; Αν χρειαστείτε επιπλέον στοιχεία, παρακαλώ να μου τα ζητήσετε.

Ευχαριστώ

Καλησπέρα geokap951,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Είναι σημαντικό να σημειώσουμε πως οι τραπεζικές συναλλαγές απαιτούν διάστημα 1-3 εργάσιμες ημέρες, ώστε να εμφανιστούν στα συστήματά μας.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα

Σημερα περιμενω τον κουριερ να μου φερει το νεο συμβολαιο με την νοβα για να υπογραψω. Μου ειχαν πει οτι αν δεν θελω να περιμενω 20 μερες περιπου για να ενεργοποιηθω, μπορω να τσεκαρω ενα κουτακι στο συμβολαιο καπου για να γινει πιο γρηογρα η διαδικασια. Ξερουμε που βρισκεται αυτο το κουτακι στο συμβολαιο; Επειδη θα ειμαι στην δουλεια που θα ερθει ο κουριερ και δεν μπορω να καθυστερω πολυ ψαχνοντας. Ευχαριστω
 
Καλησπέρα polakis,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι στο πεδίο "Αποδοχή Όρων" θα χρειαστεί εφόσον το επιθυμείς να συμπληρώσεις το 5ο κουτάκι:

Για αίτηση εκτός εμπορικού καταστήματος: Παρέχω την συγκατάθεση σου ρητά ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας πριν την παρέλευση της προθεσμίας άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης & στην περίπτωση αυτή, με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας αναγνωτρίζω ότι χάνω το δικαίωμα υπαναχώρησης. Μετά τημν παρέλευση της 14ημερης προθεσμίας από την σύναψη της σύμβασης το δικαίωμα υπαναχώρησης, χάνεται οριστικά.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Το κανάλι novastars είναι ελεύθερο για όλους ή μόνο για κάποια συγκεκριμένα πακέτα;
 
Status
Not open for further replies.