*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
καλησπερα θα ηθελα να επικοινωνησετε μαζι μου για προβλημα που εχω με την υπηρεσια τηλεορασης

Καλησπέρα paul kastoria,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), καθώς και με το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα μια ερώτηση πως μπορώ να στείλω προσωπικό μήνυμα στο support;;;;
Ευχαριστώ.
 
Καλησπερα support , θα ηθελα να μου πειτε την ακριβη ημερομηνια που μπορω να κανω διακοπη της υπηρεσιας σας ή να αλλαξω αυτην απο 3play που ειναι τωρα σε 2play, η ημερομηνια ενεργοποιησης 3play ηταν 10-2-18 ,ημουν απο πιο πριν συνδρομητης απλα ειχα κανει μετακομιση και ετσι αλλαξε η ημερομηνια ,ευχαριστω εκ των προτερων.
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα μια ερώτηση πως μπορώ να στείλω προσωπικό μήνυμα στο support;;;;
Ευχαριστώ.

Για να στείλεις προσωπικό μήνυμα στην σελίδα μας μπορείς να πατήσεις εδώ.



Καλησπερα support , θα ηθελα να μου πειτε την ακριβη ημερομηνια που μπορω να κανω διακοπη της υπηρεσιας σας ή να αλλαξω αυτην απο 3play που ειναι τωρα σε 2play, η ημερομηνια ενεργοποιησης 3play ηταν 10-2-18 ,ημουν απο πιο πριν συνδρομητης απλα ειχα κανει μετακομιση και ετσι αλλαξε η ημερομηνια ,ευχαριστω εκ των προτερων.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημέρα. Ζητώ συγνώμη αν απευθύνομαι λανθασμένα σε εσάς. Μήπως γνωρίζετε εάν θα ανέβουν και πότε τα κανάλια Εθνικής εμβέλειας σε high definition στο μπουκέτο;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα. Ζητώ συγνώμη αν απευθύνομαι λανθασμένα σε εσάς. Μήπως γνωρίζετε εάν θα ανέβουν και πότε τα κανάλια Εθνικής εμβέλειας σε high definition στο μπουκέτο;

Καλησπέρα p4709 και Χρόνια Πολλά,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως τα HD κανάλια εθνικής εμβέλειας, εκπέμπουν μέσω επίγειας ψηφιακής λήψης (DTT), η οποία είναι εφικτή εφόσον έχει συνδεθεί επίγεια κεραία, με τον αποκωδικοποιητή Nova.

Επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες για την λήψη επίγειων ψηφιακών καναλιών στους αποκωδικοποιητές Nova, μπορείς να βρεις εδώ.

Καθώς η διαρκής βελτίωση και ο εμπλουτισμός του μπουκέτου της Nova με νέα προγράμματα και πρωτοπόρες υπηρεσίες αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο, σε περίπτωση που μελλοντικά φιλοξενηθούν και στο δορυφορικό μπουκέτο της Nova, θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση στα διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα
Στον 831 slave της multiview εγκατάστασής μου (πρωτεύον 5001) συμβαίνει το εξής παράδοξο:
όταν τον κλείνω, ανοίγει μετά από 1μιση - δύο ώρες μόνος του, και εμφανίζει στην οθόνη για 2-3 λεπτά μήνυμα "αναζήτηση σήματος ελέγξτε το καλώδιο" κλπ και αμέσως μετά μήνυμα Ε-143-4....πηγαίνοντας πάνω κάτω στα κανάλια 2 3 φορές, συνήθως επανέρχεται αφού για λίγα δευτερόλεπτα δώσει μήνυμα Ε30-4 "θέαση κωδικοποιημενη" αλλά χτες και σήμερα έκανε πάνω από 20 λεπτά να δώσει εικόνα
Οι δέκτες είναι συνδεδεμένοι με powerlines στο router (home network) και με σταθερές ip - χειροκίνητη ρύθμιση δικτύου...
Ενημερωμένοι με το πιο πρόσφατο λογισμικό είναι και οι δύο
Δεν είμαι σπίτι τώρα και δεν θα είμαι πριν από τις 23:00 Αύριο θα επιστρέψω μετά από τις 15:30
Αν χρειάζεται να κάνω κάτι ενημερώστε με - στέλνω με πμ τα στοιχεία μου
 
Καλησπερα. Σας ειχα στειλει μηνυμα για να μου δωσετε καποια προσφορα για double play vdsl50, σας εστειλα σε μηνυμα τα στοιχεια μου, μου ειπατε θα με παρει καποιος για προσφορα πριν δυο εβδομαδες αλλα δεν με πηρε κανεις. Το συμβολαιο μου με τον οτε τελειωνει σε εναν μηνα ακριβως, στις 19/1.
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα
Στον 831 slave της multiview εγκατάστασής μου (πρωτεύον 5001) συμβαίνει το εξής παράδοξο:
όταν τον κλείνω, ανοίγει μετά από 1μιση - δύο ώρες μόνος του, και εμφανίζει στην οθόνη για 2-3 λεπτά μήνυμα "αναζήτηση σήματος ελέγξτε το καλώδιο" κλπ και αμέσως μετά μήνυμα Ε-143-4....πηγαίνοντας πάνω κάτω στα κανάλια 2 3 φορές, συνήθως επανέρχεται αφού για λίγα δευτερόλεπτα δώσει μήνυμα Ε30-4 "θέαση κωδικοποιημενη" αλλά χτες και σήμερα έκανε πάνω από 20 λεπτά να δώσει εικόνα
Οι δέκτες είναι συνδεδεμένοι με powerlines στο router (home network) και με σταθερές ip - χειροκίνητη ρύθμιση δικτύου...
Ενημερωμένοι με το πιο πρόσφατο λογισμικό είναι και οι δύο
Δεν είμαι σπίτι τώρα και δεν θα είμαι πριν από τις 23:00 Αύριο θα επιστρέψω μετά από τις 15:30
Αν χρειάζεται να κάνω κάτι ενημερώστε με - στέλνω με πμ τα στοιχεία μου

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.



Καλησπερα. Σας ειχα στειλει μηνυμα για να μου δωσετε καποια προσφορα για double play vdsl50, σας εστειλα σε μηνυμα τα στοιχεια μου, μου ειπατε θα με παρει καποιος για προσφορα πριν δυο εβδομαδες αλλα δεν με πηρε κανεις. Το συμβολαιο μου με τον οτε τελειωνει σε εναν μηνα ακριβως, στις 19/1.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
καλησπέρα αν ανανεωσω για παντα (εχει ειπωθεί πως υπάρχει τετοια προσφορα) το σπορτ πακετο θα παρω χωρίς χρεωση τα σινεμά ;ευχαριστω
 
Καλησπέρα
Το mail που μας παρέχεται με την σύνδεση internet δεν δουλεύει σωστά, στέλνει σε gmail αλλά δεν δέχεται απάντηση. Το δοκίμασα χθες μέσω του webmail.forthnet.gr και έστειλα, παρελήφθη, αλλά στο reply λαμβάνω την απάντηση από [email protected]
"Delivery incomplete
There was a temporary problem delivering your message to [email protected]. Gmail will retry for 47 more hours. You'll be notified if the delivery fails permanently."
Σήμερα πήρα "Delivery incomplete
There was a temporary problem delivering your message to [email protected]. Gmail will retry for 20 more hours. You'll be notified if the delivery fails permanently."
Το xxxxx φυσικά κρύβει το πραγματικό mail.

Σας στέλνω με pm τα στοιχεία της συνδρομής και περιμένω απάντηση σας. Καλό θα ήταν εφόσον εμείς γράφουμε τα θέματά μας στο forum και στο εν λόγω θέμα να μην συντρέχει λόγος προσωπικών δεδομένων, η απάντηση σας να είναι public.
 
Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

καλησπέρα αν ανανεωσω για παντα (εχει ειπωθεί πως υπάρχει τετοια προσφορα) το σπορτ πακετο θα παρω χωρίς χρεωση τα σινεμά ;ευχαριστω

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Καλησπέρα
Το mail που μας παρέχεται με την σύνδεση internet δεν δουλεύει σωστά, στέλνει σε gmail αλλά δεν δέχεται απάντηση. Το δοκίμασα χθες μέσω του webmail.forthnet.gr και έστειλα, παρελήφθη, αλλά στο reply λαμβάνω την απάντηση από [email protected]
"Delivery incomplete
There was a temporary problem delivering your message to [email protected]. Gmail will retry for 47 more hours. You'll be notified if the delivery fails permanently."
Σήμερα πήρα "Delivery incomplete
There was a temporary problem delivering your message to [email protected]. Gmail will retry for 20 more hours. You'll be notified if the delivery fails permanently."
Το xxxxx φυσικά κρύβει το πραγματικό mail.

Σας στέλνω με pm τα στοιχεία της συνδρομής και περιμένω απάντηση σας. Καλό θα ήταν εφόσον εμείς γράφουμε τα θέματά μας στο forum και στο εν λόγω θέμα να μην συντρέχει λόγος προσωπικών δεδομένων, η απάντηση σας να είναι public.

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Γιώργος, Nova Support
 
καλησπέρα αν ανανεωσω για παντα (εχει ειπωθεί πως υπάρχει τετοια προσφορα) το σπορτ πακετο θα παρω χωρίς χρεωση τα σινεμά ;ευχαριστω
Με ενδιαφέρει και μένα αυτό... Σας στέλνω τα στοιχεία μου σε π. μ. Ευχαριστώ πολύ και καλές γιορτές...

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Με ενδιαφέρει και μένα αυτό... Σας στέλνω τα στοιχεία μου σε π. μ. Ευχαριστώ πολύ και καλές γιορτές...

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα pepis και Χρόνια Πολλά,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπερα. Ηθελα να ρωτησω αν ισχυει ακομα οτι στο novago μπορεις να κανεις ελευθερη χρηση αν υπαρχει nova internet και οτι μπορουμε να βλεπουμε ταυτοχρονα με το δορυφορικο τους αγωνες superleague και euroleague
 
Καλησπέρα polakis,

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι εφόσον είσαι συνδεδεμένος εντός δικτύου Nova μπορείς να βλέπεις τους live αγώνες τόσο από τη Nova GO συσκευή σου όσο και από τη τηλεόραση. Αν, ωστόσο, συνδέεσαι με δίκτυο άλλου παρόχου μπορείς ακόμα και κατά τη διάρκεια του αγώνα να αλλάζεις την οθόνη δηλαδή να επιλέξεις είτε την τηλεόραση είτε τη Nova GO συσκευή σου.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα. Θέλω να ευχαριστήσω το support, για την γρήγορη ανταπόκριση σε αίτημα μου και την επίλυση του στην συνέχεια. Ευχαριστώ πολύ, καλά Χριστούγεννα. Χρόνια πολλά σε όλους...!!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα. Θέλω να ευχαριστήσω το support, για την γρήγορη ανταπόκριση σε αίτημα μου και την επίλυση του στην συνέχεια. Ευχαριστώ πολύ, καλά Χριστούγεννα. Χρόνια πολλά σε όλους...!!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα pepis και Χρόνια Πολλά,

Σ' ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να μπορούμε να παρέχουμε άμεσα λύση στο πρόβλημά του πελάτη.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς και σου ευχόμαστε καλές γιορτές και καλά Χριστούγεννα με υγεία!

Γιώργος, Nova Support
 
Το AVclub σας εύχεται καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές με υγειά και ευτυχία σε εσάς προσωπικά αλλά και στις οικογένειες σας.

Τις θέρμες μας ευχές σε όλους τους συναδέλφους σας.
 
Το AVclub σας εύχεται καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές με υγειά και ευτυχία σε εσάς προσωπικά αλλά και στις οικογένειες σας.

Τις θέρμες μας ευχές σε όλους τους συναδέλφους σας.

Καλησπέρα cmoustakas,

Να ευχηθούμε και μεις με τη σειρά μας, σε όλους τους χρήστες και την ομάδα του forum, καλές γιορτές και Καλά Χριστούγεννα με υγεία! :7612:

Γιώργος, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.