Καλησπέρα, σας έχω γράψει σε προσωπικό μήνυμα μου τι ακριβώς ζητώ. Ευχαριστώ
Το σωστό είναι να γράφετε εδώ το θέμα και το πρόβλημα και να στέλνετε με PM μόνο ότι ζητηθεί από τα παιδιά του support.
Κι εδω που τα γραφουμε τα σβηνετε κυριε!!
καλησπέρα , εχω ενα θεμα με το τελευταίο λογαριασμό μου 3play , πως μπορούμε να το δουμε?
Καλησπερα. Τελειωνει η συνδρομη μου στον οτε double play, και ενδιαφερομαι να ερθω στην νοβα για double play vdsl 50mbps. Υπαρχει καποια προσφορα που τρεχει; Το συμβολαιο μου ληγει στις 19/1. Ποτε πρεπει να κανω αιτηση μεταφορας σε εσας για να μην πληρωσω πεναλτυ αλλα και να μην μεινω και πολλες μερες χωρις ιντερνετ;
Καλησπέρα και καλό μήνα. Έχετε κάποιο νέο για την περίπτωση μου?
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
θα θεματα λογαριασμων , μπορουμε να ζητησουμε απο εδω υποστηριξη?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.