*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα makfil,

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια και παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπέρα, εδώ και λίγες ημέρες δεν μπορώ να συνδεθώ στην υπηρεσία forthnet web sms (μήνυμα για λάθος username/password, ενώ είναι τα σωστά). Έχει διακοπή η υπηρεσία; Στέλνω τα στοιχεία της σύνδεσης.
 
Καλησπέρα johnkok,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Εμείς σε ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Επανερχομαι στο προβλημα μου το οποιο υπαρχει απο τις 28/10/2018 και τοοποιο αφορα μη παροχη υπηρεσιας διαδικτυου.
Πρωτη φορα στη ζωη μου (και ειμαι στην 5η δεκαετια ) αισθανομαι τοσο πολυ εγκλωβισμενος απο μια εταιρεια , συγκεκριμενα τη δικη σας .
Εδω και 17 ημερες δεν μου λυνεται το προβλημα αφενος , αλλα ουτε και το συμβολαιο μου.
Αντιθετως προσπαθειτε να με πεισετε οτι δεν συνιστα προβλημα , ουτε οι συχνοτατες αποσυνδεσεις ( περιπου 3 ανα ωρα ) , αλλα ουτε συνιστα προβλημα οι ταχυτητες κατεβασματος των 5 - 30 kb/s . Κι αυτο απο το δικο σας site ( http://ftp.forthnet.gr/pub/SPEEDTEST/ ) . Κι αυτες οι ταχυτητες ειναι ταχυτητες vdsl παρακαλω το οποιο πληρωνω ανελλιπως , οπως και τι υπολοιπες υπηρεσιες σας τα τελευταια 11 χρονια.
Αγενεστατοι υπαλληλοι στην υποστηριξη , προσπαθουν να μου πουν οτι το προβλημα ειναι στον υπολογιστη μου κι οτο εχω κατεβασει καποιο ιο . Στη προσπαθεια μου να τους πω οτι ηρθε τεχνικος της νοβα στο σπιτι και απεφανθη γραπτως , αντιγραφο του οποιου ασφαλως εχω στα χερια μου . οτι το οποιο προβλημα ειναι εκτος σπιτιου απο τον κατανεμητη και προς την εταιρεια , η απαντηση τους ηταν απολυτη σιωπη.
Σας παρακαλω πολυ δωστε καποια λυση στο προβλημα μου , διαφορετικα ειμαι αναγκασμενος να καταφυγω στα δικαστηρια για να αποδειξω οτι δεν ειμαι τρελλος η βλακας οπως εμεεσως - πλην σαφως - υπαινισεστε.
Σας ευχαριστω πολυ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Επανερχομαι στο προβλημα μου το οποιο υπαρχει απο τις 28/10/2018 και τοοποιο αφορα μη παροχη υπηρεσιας διαδικτυου.
Πρωτη φορα στη ζωη μου (και ειμαι στην 5η δεκαετια ) αισθανομαι τοσο πολυ εγκλωβισμενος απο μια εταιρεια , συγκεκριμενα τη δικη σας .
Εδω και 17 ημερες δεν μου λυνεται το προβλημα αφενος , αλλα ουτε και το συμβολαιο μου.
Αντιθετως προσπαθειτε να με πεισετε οτι δεν συνιστα προβλημα , ουτε οι συχνοτατες αποσυνδεσεις ( περιπου 3 ανα ωρα ) , αλλα ουτε συνιστα προβλημα οι ταχυτητες κατεβασματος των 5 - 30 kb/s . Κι αυτο απο το δικο σας site ( http://ftp.forthnet.gr/pub/SPEEDTEST/ ) . Κι αυτες οι ταχυτητες ειναι ταχυτητες vdsl παρακαλω το οποιο πληρωνω ανελλιπως , οπως και τι υπολοιπες υπηρεσιες σας τα τελευταια 11 χρονια.
Αγενεστατοι υπαλληλοι στην υποστηριξη , προσπαθουν να μου πουν οτι το προβλημα ειναι στον υπολογιστη μου κι οτο εχω κατεβασει καποιο ιο . Στη προσπαθεια μου να τους πω οτι ηρθε τεχνικος της νοβα στο σπιτι και απεφανθη γραπτως , αντιγραφο του οποιου ασφαλως εχω στα χερια μου . οτι το οποιο προβλημα ειναι εκτος σπιτιου απο τον κατανεμητη και προς την εταιρεια , η απαντηση τους ηταν απολυτη σιωπη.
Σας παρακαλω πολυ δωστε καποια λυση στο προβλημα μου , διαφορετικα ειμαι αναγκασμενος να καταφυγω στα δικαστηρια για να αποδειξω οτι δεν ειμαι τρελλος η βλακας οπως εμεεσως - πλην σαφως - υπαινισεστε.
Σας ευχαριστω πολυ

Καλησπέρα aenaos15,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε, κατόπιν του απαραίτητου ελέγχου που έχει πραγματοποιηθεί από τα αρμόδια τεχνικά συνεργεία, πως το ζήτημα εξακολουθεί να είναι υπό διαχείριση από το αρμόδιο τμήμα της τεχνικής μας διεύθυνσης.

Για οτιδήποτε νεότερο, θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου στα διαθέσιμα στοιχεία επικοινωνίας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Σας ευχαριστούμε πολύ για την εξυπηρέτηση σας .μόλις ανανέωσα το συμβόλαιο μου .

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα georho32,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και την εμπιστοσύνη που δείχνεις προς την εταιρία και στις υπηρεσίες μας!

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς! :smile:

Αλέξης, Nova Support
 
καλησπερα θα μπορουσα να εχω μια προσφορα ανανεωσης γιατι το συμβολαιο μου απο οσο ξερω εχει ληξει.ευχαριστω
 
Καλησπέρα fiestakias,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. τηλεφώνου κλπ) σε προσωπικό μήνυμα;

Αλέξης, Nova Support
 
θα ηθελα να ευχαριστησω τα παιδια του support για την αμεση ανταποκριση του αιτηματος μου!!!
 
Καλησπέρα fiestakias,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς! :smile:

Αλέξης, Nova Support
 
ειμαι συνδρομητης nova sports pack στα 21.90 και θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να παρω την προσφορα nova full pack στα 25
 
Καλησπέρα xapakias,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημερα σας. Θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει στα σχεδια της νοβα να φτιαξει novago app για smart tvs.
 
Καλησπέρα polakis,

Υπενθυμίζουμε ότι η υπηρεσία NovaGo διατίθεται μόνο μέσω φορητών συσκευών Laptop, Tablets, Smartphones και δεν υποστηρίζεται η δυνατότητα παρακολούθησης της υπηρεσίας μέσω τρίτων συσκευών, τηλεοράσεων, εξωτερικών monitor κλπ.

Χρήσιμες πληροφορίες για την υπηρεσία Nova Go μπορείς να βρεις εδώ

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Θα ηθελα να ευχαριστησω τα παιδια του support για την λυση του θεματος μου!
 
Καλησπέρα giopage,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς! :smile:

Αλέξης, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.