*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Σας έχει στείλει ο γαμπρός μου στο facebook για να τον καλέσετε από την Τετάρτη για φορητότητα από Cosmote 3play και τίποτα ακόμη.
 
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτήσω αν η υπηρεσία on demand λειτουργεί κανονικά εκτός από τον κύριο δέκτη και στο δέκτη του "nova εξοχικό" (εννοείται όχι ταυτόχρονα). Αν έχει απαντηθεί η συγκεκριμένη ερώτηση στο παρελθόν ζητώ προκαταβολικά συγνώμη.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Σας έχει στείλει ο γαμπρός μου στο facebook για να τον καλέσετε από την Τετάρτη για φορητότητα από Cosmote 3play και τίποτα ακόμη.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως όλα τα αιτήματα εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα, και για το κάθε αίτημα χρειάζεται ένα εύλογο χρονικό διάστημα για την διεκπεραίωσή του.

Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτήσω αν η υπηρεσία on demand λειτουργεί κανονικά εκτός από τον κύριο δέκτη και στο δέκτη του "nova εξοχικό" (εννοείται όχι ταυτόχρονα). Αν έχει απαντηθεί η συγκεκριμένη ερώτηση στο παρελθόν ζητώ προκαταβολικά συγνώμη.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως ενεργοποιώντας την υπηρεσία Nova Εξοχικό θα μπορείς να έχεις πρόσβαση και στην υπηρεσία Nova On Demand στο εξοχικό σου, με την προϋπόθεση σύνδεσης του αποκωδικοποιητή στο Internet.

Δεν επιτρέπεται όμως η ταυτόχρονη θέαση της υπηρεσίας Nova On Demand και από τα δύο σπίτια (κύρια κατοικία & εξοχικό) όπως αντίστοιχα συμβαίνει και με τη δορυφορική λήψη.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,

Μέσα από το my account δεν λειτουργεί η δυνατότητα αλλαγής της κάρτας για την αυτόματη εξόφληση. Ενώ λαμβάνω επιβεβαιωτικό μήνυμα στο my account και μέσω e-mail (καθώς και e-mail μετέπειτα πως το αίτημα έχει καταχωρηθεί), μετά από 2 ημέρες παραμένει η παλαιά κάρτα. Σε συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας μου είπαν να πέράσω από κατάστημα, υπάρχει τρόπος να διορθωθεί η φόρμα ώστε να καταχωρηθεί η αλλαγή της κάρτας ή με κάποιον τρόπο να την δώσω να την περάσει κάποιος στο σύστημα;
 
Καλησπέρα gvard,

Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα και με τους όρους λειτουργίας του forum, η παρουσία μας εδώ δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.

Όπως μας αναφέρεις στο μήνυμα σου, έχει ήδη υπάρξει επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μας και έχεις ενημερωθεί για την διαδικασία η οποία πρέπει να ακολουθηθεί για την ορθή καταχώριση της νέας πιστωτικής σου κάρτας.

Τα διαθέσιμα καταστήματα μας μπορείς να τα βρεις εδώ

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα Γεωργία,

Απλά ήθελα να βρω τρόπο να παίξει το updating της κάρτας μέσα από το My account. Τελικά από ότι φαίνεται το σύστημα σας δεν δεχόταν την κάρτα με νέα ημερομηνία λήξεως αλλά έπρεπε να περάσω νέα κάρτα και μετά να κάνω αίτημα εκ νέου με την παλαιά κάρτα με τη νέα ημερομηνία λήξης. Πιθανόν αυτό να είναι κάτι που πρέπει να αναφερθεί στον developer του my account καθώς μας έχει λύσει τα χέρια και είναι καλό κάποια μικροπράγματα να αναφέρονται για να λύνονται.

Φιλικά, Γιώργος Βαρδίκος
 
Σε ευχαριστούμε για τις διευκρινήσεις.

Από την μεριά μας θα φροντίσουμε ώστε το σχόλιο σου να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Παραμένουμε στην διάθεση σου.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα elkas,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Ήρθε σήμερα μήνυμα στο κινητό ότι ενεργοποιήθηκε το on Demand δωρεάν για 1 μήνα και για μετά πρέπει να δω στο my account πως θα συνεχίσω!!!
Διευκρινίζω ότι έχω 2 συνδέσεις, μια 3play full (831) και μια Nova full (865) από το 2014.
Επειδή δεν κατάλαβα σε ποιο δέκτη αναφέρεται το μήνυμα και χθες κάλεσα τη βοήθεια επειδή δεν είχα NoD στον 865, μίλησα με την ΤΥ και ο υπάλληλος είπε ότι εφαρμόστηκε νέος τρόπος μετάδοσης του NoD, από δορυφορική έγινε μέσω ίντερνετ, και για τη σύνδεση Nova full ενεργοποιήθηκε ο νέος τρόπος χρέωσης.

Επειδή δεν καταλαβαίνω γιατί άλλαξε μονομερώς η πολιτική της Nova στο θέμα αυτό, μετά από 4 χρόνια, παρακαλώ να με πληροφορήσετε τι συμβαίνει ακριβώς, με το θέμα αυτό.
 
Καλησπέρα makfil,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. κάρτας Nova κλπ), ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 
Καλησπερα. Υπαρχει πιθανοτητα να βελτιωθει η αναλυση στο novago στο μελλον; Γιατι αυτο το 576p ανηκει στην εποχη του χαλκου. Απαραδεκτη ποιοτητα εν ετει 2018...
 
Καλημέρα polakis,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι η διαρκής βελτίωση της υπηρεσίας NovaGO, τόσο σε περιεχόμενο όσο και σε τεχνικό επίπεδο.

Αλέξης, Nova Support
 
Καλημέρα polakis,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι η διαρκής βελτίωση της υπηρεσίας NovaGO, τόσο σε περιεχόμενο όσο και σε τεχνικό επίπεδο.

Αλέξης, Nova Support

Ευχαριστω για την απαντηση αλλα την θεωρω εντελως τυποποιημενη που γραφετε σε ολους και δεν καλυφθηκα. Και ξαναρωτω, υπαρχει καποιο χρονοδιαγραμμα αναβαθμισης ποιοτητας του novago, εστω και σαν φημη αν εχετε ακουσει κατι. Ευχαριστω
 
Αυτή είναι η απάντηση από εδώ καθώς τα παιδιά αυτή την ενημέρωση μπορούν να παρέχουν.

Για πολλοστή φορά θα ειπωθεί ότι η παρουσία του support στο forum είναι για να εξυπηρετεί τεχνικά προβλήματα και όχι να παρέχει απαντήσεις για θέματα που άπτονται της γενικότερης πολιτικής της Nova ακόμα αν αυτό έχει σχέση με την αναβάθμιση της ποιότητας του Nova Go.

Αν όντως δεν έχεις καλυφτεί θα παρακαλούσα να καλέσεις το 13831 (Customer care) για περισσότερες πληροφορίες.

Υ.Γ.
Στο παρόν νήμα ο διάλογος δεν επιτρέπεται, πληροφορίες στο πρώτο Post!!
 
Καλησπέρα σας έχω στείλει pm.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα stenlibi,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 
Kκαλημέρα σας,

πρόσφατα ανακάλυψα τον κόσμο της Nova on Demand, αλλά μπορώ να έχω πρόσβαση μόνο σε λίγες ταινίες. Οι πιο πολλές και πιο ενδιαφέρουσες ταινίες δεν είναι προσβάσιμες. Βγαίνει κάποιο μήνυμα που λέει να απευθυνθώ στη Nova ή κάτι τέτοιο. Έτσι είναι ή πρέπει να κάνω κάτι άλλο? Έχω 3play (Family pack).

Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα Σεραφείμ,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η υπηρεσία Nova On Demand μέσω internet σου εξασφαλίζει πρόσβαση σε επιλεγμένο περιεχόμενο, ώστε να μπορείς να επιλέγεις όποτε εσύ το θελήσεις, τι θα δεις, από μια μεγάλη γκάμα ταινιών, σειρών, ντοκιμαντέρ, παιδικών & πολλών ακόμη τίτλων ανάλογα και με την Nova 3Play συνδρομή σου.

Γεωργία, Nova Support
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα Σεραφείμ,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η υπηρεσία Nova On Demand μέσω internet σου εξασφαλίζει πρόσβαση σε επιλεγμένο περιεχόμενο, ώστε να μπορείς να επιλέγεις όποτε εσύ το θελήσεις, τι θα δεις, από μια μεγάλη γκάμα ταινιών, σειρών, ντοκιμαντέρ, παιδικών & πολλών ακόμη τίτλων ανάλογα και με την Nova 3Play συνδρομή σου.

Γεωργία, Nova Support

Ευχαριστώ για την απάντηση!
Συνεπώς, με βάση την τρέχουσα συνδρομή μου, μου προσφέρονται free of charge συγκεκριμένες μόνο μερικές ταινίες, ενώ οι υπόλοιπες προφανώς "ξεκλειδώνουν" με αναβαθμισμένη συνδρομή. Σωστά έχω καταλάβει?
 
Status
Not open for further replies.