*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα σας,
Ήθελα να ρωτήσω ποια είναι η διαδικασία για να φέρω και το ρεύμα μου στην nova.
Ευχαριστώ

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Καλησπέρα maximusv,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να δρομολογήσουμε αίτημα στο αρμόδιο τμήμα για να σε καλέσει εξειδικευμένος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλημερα σας,

Σας εχω στειλει ενα Pm για την ανανεωση της καρτας σε σχεση με τον 13ο μηνα.
Μπορειτε να το δειτε και να μου απαντησετε?

Σας ευχαριστω πολυ
 
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Το novago extra ειναι 2.50 το μηνα και βλεπω οπου θελω; Τις μισες μερες ειμαι εκτος σπιτιου.. εκει αν ο αδερφος μου βλεπει πχ ΠΑΟΚ - ΓΙΑΝΝΕΝΑ και θελω να το δω και εγω εξω- γινεται; Η θα διαλεξει ο ενας
 
Καλησπέρα Lazar4,

Η υπηρεσία Nova GΟ & Nova Go extra έχει σχεδιαστεί ώστε για να έχετε πρόσβαση οπουδήποτε εκτός σπιτιού με ελάχιστη προϋπόθεση την ύπαρξη δικτύου Wi-Fi & ανεξαρτήτως παρόχου.

Εφόσον βρίσκεσαι εντός δικτύου Nova (της οικίας σου ή σε όποιο άλλο σημείο) δε θα έχεις καμία επίπτωση στην εμπειρία μέσω Nova GO & Nova Go extra. Εάν συνδεθείς μέσω άλλου δικτύου (εκτός Nova) θα επιλέγεις να θα δεις τους live αγώνες της είτε στην τηλεόραση είτε στη Nova GO συσκευή.

Επιπλέον πληροφορίες εδώ & εδώ.

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα, σας έχω γράψει σε προσωπικό μήνυμα μου τι ακριβώς ζητώ. Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα, σας έχω γράψει σε προσωπικό μήνυμα μου τι ακριβώς ζητώ. Ευχαριστώ

Το σωστό είναι να γράφετε εδώ το θέμα και το πρόβλημα και να στέλνετε με PM μόνο ότι ζητηθεί από τα παιδιά του support.
 
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Το σωστό είναι να γράφετε εδώ το θέμα και το πρόβλημα και να στέλνετε με PM μόνο ότι ζητηθεί από τα παιδιά του support.

Κι εδω που τα γραφουμε τα σβηνετε κυριε!!
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Κι εδω που τα γραφουμε τα σβηνετε κυριε!!

Όταν ειναι εντός κανονισμών δεν σβήνεται τίποτα. Εξάλλου είδες πολυ καλά οτι στο αλλο νήμα που έγραψες το θέμα σου και καλώς το έγραψες εκεί δε σβήστηκε τίποτα.

Και εδώ κλείνει το off topic.
Οτιδήποτε αλλο γραφτεί πέρα απο το θέμα του νήματος θα διαγραφεί.
 
καλησπέρα , εχω ενα θεμα με το τελευταίο λογαριασμό μου 3play , πως μπορούμε να το δουμε?
 
Καλησπερα. Τελειωνει η συνδρομη μου στον οτε double play, και ενδιαφερομαι να ερθω στην νοβα για double play vdsl 50mbps. Υπαρχει καποια προσφορα που τρεχει; Το συμβολαιο μου ληγει στις 19/1. Ποτε πρεπει να κανω αιτηση μεταφορας σε εσας για να μην πληρωσω πεναλτυ αλλα και να μην μεινω και πολλες μερες χωρις ιντερνετ;
 
Καλησπέρα σας και καλό μήνα,

καλησπέρα , εχω ενα θεμα με το τελευταίο λογαριασμό μου 3play , πως μπορούμε να το δουμε?

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Καλησπερα. Τελειωνει η συνδρομη μου στον οτε double play, και ενδιαφερομαι να ερθω στην νοβα για double play vdsl 50mbps. Υπαρχει καποια προσφορα που τρεχει; Το συμβολαιο μου ληγει στις 19/1. Ποτε πρεπει να κανω αιτηση μεταφορας σε εσας για να μην πληρωσω πεναλτυ αλλα και να μην μεινω και πολλες μερες χωρις ιντερνετ;

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο επικοινωνίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα και καλό μήνα. Έχετε κάποιο νέο για την περίπτωση μου?

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα και καλό μήνα. Έχετε κάποιο νέο για την περίπτωση μου?

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα stenlibi και καλή εβδομάδα,

Δεν έχουμε κάποια νεότερη πληροφορία την οποία να μπορούμε να σου μεταφέρουμε. Έχουμε ζητήσει διευκρινίσεις σε συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα μας και θα υπάρξει ενημέρωσή σου, το συντομότερο δυνατό.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
θα θεματα λογαριασμων , μπορουμε να ζητησουμε απο εδω υποστηριξη?

Καλησπέρα npil,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, καθώς και με το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
καλησπερα θα ηθελα να επικοινωνησετε μαζι μου για προβλημα που εχω με την υπηρεσια τηλεορασης
 
Status
Not open for further replies.