*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Το κανάλι novastars είναι ελεύθερο για όλους ή μόνο για κάποια συγκεκριμένα πακέτα;

Καλησπέρα nakomi,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως το περιεχόμενο του καναλιού NovastarsHD, είναι διαθέσιμο στους συνδρομητές των κινηματογραφικών μας καναλιών NovacinemaHD.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημερα. Περιμενω να ενεργοποιηθω απο τη νοβα στα 50mbps. Ημουν στον οτε και κλειδωνα στα 50 και ειχα περιπου 46 πραγματικη ταχυτητα. Τωρα με τη νοβα η ταχυτητα μου θα ειναι ιδια; Το καφαο του οτε ειναι στα 20 μετρα απο το σπιτι μου. Απο εκει θα παιρνω γραμμη παλι ή θα συμβει κατι διαφορετικο με το δικτυο της forthnet; Γιατι αν απο τα 46 καθαρο που πιανω πεσω πχ στα 30, τοτε θα ειναι τρελη απογοητευση...Μπορειτε να μου δωσετε στοιχεια εκτιμωμενης ταχυτητας;
 
Έκανα πρόσφατα σύνδεση με nova3play και vdsl και παρατήρησα ότι στο nova on demand ενώ οι σειρές παίζονται κανονικά, οι ταινίες που επιτρέπονται δεν παίζουν εμφανίζοντας σφάλμα Ο-008. Πώς μπορεί να επιδιορθωθεί? Ευχαριστώ!
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλημερα. Περιμενω να ενεργοποιηθω απο τη νοβα στα 50mbps. Ημουν στον οτε και κλειδωνα στα 50 και ειχα περιπου 46 πραγματικη ταχυτητα. Τωρα με τη νοβα η ταχυτητα μου θα ειναι ιδια; Το καφαο του οτε ειναι στα 20 μετρα απο το σπιτι μου. Απο εκει θα παιρνω γραμμη παλι ή θα συμβει κατι διαφορετικο με το δικτυο της forthnet; Γιατι αν απο τα 46 καθαρο που πιανω πεσω πχ στα 30, τοτε θα ειναι τρελη απογοητευση...Μπορειτε να μου δωσετε στοιχεια εκτιμωμενης ταχυτητας;

Έκανα πρόσφατα σύνδεση με nova3play και vdsl και παρατήρησα ότι στο nova on demand ενώ οι σειρές παίζονται κανονικά, οι ταινίες που επιτρέπονται δεν παίζουν εμφανίζοντας σφάλμα Ο-008. Πώς μπορεί να επιδιορθωθεί? Ευχαριστώ!

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε, σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σας (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,





Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε, σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σας (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support

Σας εστειλα μηνυμα με τα στοιχεια μου
 
Σας εστειλα μηνυμα με τα στοιχεια μου

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την

Θα μπορούσατε να μου πείτε πως θα στείλω προσωπικό μήνυμα?
 
Καλησπέρα Διονύσιος Ηλίας,

Προσωπικό μήνυμα μπορείς να μας στείλεις εδώ.

Αλέξης, Nova Support
 
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβο

Σας έστειλα μήνυμα. Ευχαριστώ

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν

Επειδη εχω Ιδιο θεμα NovaGo με Προηγουμενο Φιλο Σας έστειλα μήνυμα. Ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post

Επειδη εχω Ιδιο θεμα NovaGo με Προηγουμενο Φιλο Σας έστειλα μήνυμα. Ευχαριστώ

Καλησπέρα c3250niκ,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα,

Έχω θέμα με το ρούτερ της forthnet και επειδή θέλω να βάλω ένα δικό μου θέλω τους κωδικούς ίντερνετ για να μπορέσω να σετάρω το ρούτερ.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα,

Έχω θέμα με το ρούτερ της forthnet και επειδή θέλω να βάλω ένα δικό μου θέλω τους κωδικούς ίντερνετ για να μπορέσω να σετάρω το ρούτερ.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

Καλησπέρα geokap951,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
καλησπερα εχω προβλημα με τον 831 αποκωδικοποιητη μολις ανοιγω την λειτουργεια uhd στην τηλεοραση δεν εχω καθολου ηχο οποια αλλη συσκευη συνδεσω πχ dvd εχει κανονικα εικονα και ηχο δοκιμασα τα παντα αναβαθμισεις επαναφορα εργοστασιακων κτλ καλωδια κ.α το προβλημα ειναι καθαρα στον αποκωδικοποιητη οπως ενημερωθηκα και απο τεχνικους ,καταστημα νοβα στην περιοχη μου δεν υπαρχει !!!το ερωτημα μου ειναι αν αντικαταστησουμε τον 831 σε 3001 αποκωδικοποιητη θα εχω κανονικα ηχο στην uhd λειτουργεια?η χρειαζομαι καποιον ποιο νεας τεχνολογιας πχ τον 5001 ??παρακαλω ενημερωστε με αμεσα με ποιον αποκωδικοποιητη να αντικαταστησουμε τον 831 για να λειτουργει κανονικα στην uhd λειτουργεια δοκιμασμενα απροβληματιστα με εικονα και ηχο και πως θα προχωρησουμε στην αντικατασταση του αμεσα χωρις ταλαιπωριες και περιτα εξοδα διοτι οπως προανεφερα καταστημα στην περιοχη μου δεν υπαρχει !!
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

καλησπερα εχω προβλημα με τον 831 αποκωδικοποιητη μολις ανοιγω την λειτουργεια uhd στην τηλεοραση δεν εχω καθολου ηχο οποια αλλη συσκευη συνδεσω πχ dvd εχει κανονικα εικονα και ηχο δοκιμασα τα παντα αναβαθμισεις επαναφορα εργοστασιακων κτλ καλωδια κ.α το προβλημα ειναι καθαρα στον αποκωδικοποιητη οπως ενημερωθηκα και απο τεχνικους ,καταστημα νοβα στην περιοχη μου δεν υπαρχει !!!το ερωτημα μου ειναι αν αντικαταστησουμε τον 831 σε 3001 αποκωδικοποιητη θα εχω κανονικα ηχο στην uhd λειτουργεια?η χρειαζομαι καποιον ποιο νεας τεχνολογιας πχ τον 5001 ??παρακαλω ενημερωστε με αμεσα με ποιον αποκωδικοποιητη να αντικαταστησουμε τον 831 για να λειτουργει κανονικα στην uhd λειτουργεια δοκιμασμενα απροβληματιστα με εικονα και ηχο και πως θα προχωρησουμε στην αντικατασταση του αμεσα χωρις ταλαιπωριες και περιτα εξοδα διοτι οπως προανεφερα καταστημα στην περιοχη μου δεν υπαρχει !!

Καλησπέρα hlias z,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
σας εστειλα πμ και περιμενω απαντηση σας στο προβλημα μου ευχαριστω!!
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

σας εστειλα πμ και περιμενω απαντηση σας στο προβλημα μου ευχαριστω!!

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπερα. Εδω και μερικές ημέρες έχω πρόβλημα θέασης. Μου βγαίνει στην τηλεόραση μαύρη οθόνη χωρίς ήχο, χωρις να υπάρχει καποια αλλαγή αλλάζοντας καναλι, χωρίς καμία ένδειξη προγράμματος, χωρίς ένδειξη κάποιας καρτελας σφάλματος. Ακόμη και αν κλείσω τον αποκωδικοποιητή και τον ανοίξω το πρόβλημα παραμένει. Μόνο εάν πάω τεχνικές ρυθμίσεις και κάνω επανεκκίνηση ή επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων τότε μετά από λίγο επανέρχεται η εικόνα και ο ήχος. Ο αποκωδικοποιητής είναι νομίζω ο 3001 και τον έχω 25 μήνες.
 
Status
Not open for further replies.