*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλημέρα support, είμαι είδη συνδρομητής 3play και θα ήθελα ακόμη μια σύνδεση για μόνο Nova Tv φουλ πακέτο στο όνομά μου, μπορείτε να με καλέσετε για προσφορά; ευχαριστώ.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα support, είμαι είδη συνδρομητής 3play και θα ήθελα ακόμη μια σύνδεση για μόνο Nova Tv φουλ πακέτο στο όνομά μου, μπορείτε να με καλέσετε για προσφορά; ευχαριστώ.

Καλησπέρα dimtz,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Εχει ληξει το συμβολαιο μου απο τις 3 νοεμβριου..θελω να διακοψω και να αλλαξω παροχο..εχω στειλει 10 mail εχω παρει αλλα τοσα τηλεφωνα και η nova δεν αφηνει την γραμμη να μεταφερθει στην εταιρεια που θελω κ συνεχιζει χωρις την συγκαταθεση μου κ με χρεωνει παγιο παρανομα.Εννοειται ποτε και κανενας δεν εχει επικοινωνησει μαζι μου.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εχει ληξει το συμβολαιο μου απο τις 3 νοεμβριου..θελω να διακοψω και να αλλαξω παροχο..εχω στειλει 10 mail εχω παρει αλλα τοσα τηλεφωνα και η nova δεν αφηνει την γραμμη να μεταφερθει στην εταιρεια που θελω κ συνεχιζει χωρις την συγκαταθεση μου κ με χρεωνει παγιο παρανομα.Εννοειται ποτε και κανενας δεν εχει επικοινωνησει μαζι μου.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα stavrosk,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις;

Γιώργος, Nova Support
 
Γεια σας
Υπάρχει ένα θέμα στο λογαριασμό μου, με τη χρέωση του 13ου μήνα που υποτίθεται είναι δωρεάν με εξόφληση μέσω πάγιας εντολής σε κάρτα.
Έχω πακέτο υπηρεσιών με συμφωνημένη τιμή 37,51€ που εξοφλείται με εντολή μέσω κάρτας απ' τον Αύγουστο 2018.
Στο παραστατικό του προηγούμενου Σεπτεμβρίου (13ος μήνας) υπάρχει μια αυθαίρετη χρέωση 69,79€ όπως μπορείτε να δείτε στην ανάλυση παρακάτω:

Nova3play Sports 69,79€​
Πίστωση λόγω πληρωμής με Πιστωτική Κάρτα -34,90€​
Τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης* 1,74€​
Τέλος τηλεφωνίας και internet* 0,88€​
Σύνολο τρέχοντος λογαριασμού (με ΦΠΑ) 37,51€​
(Για την εταιρεία πληρώνετε) 28,14€​
(Για φόρους πληρώνετε) 9,37€​
τελικό ποσό πληρωμής (με ΦΠΑ): 37,51€

Η χρέωση της υπηρεσίας 69,79€ μόνο για τον Αύγουστο είναι αυθαίρετη και αντίθετη προς τη συμφωνημένη τιμή 37,51€ (περιλαμβανομένων όλων των τελών και φόρων) σύμφωνα με την οποία χρεώνονται όλοι οι υπόλοιποι μήνες του έτους.
Πως είναι δυνατόν να διπλασιάζεται η τιμή της υπηρεσίας τηλεόρασης μόνο για ένα μήνα του έτους; (και μάλιστα για τον μήνα που δεν υπάρχει αθλητικό περιεχόμενο προς προβολή;
Ο αμέσως προηγούμενος και επόμενος μήνας του έτους έχουν χρέωση της υπηρεσίας Nova3play Sports 34,89€​ και έχουν εξοφληθεί κανονικά μέσω της πάγιας εντολής.
Πως μπορεί να διορθωθεί το παραπάνω λάθος;
 
Καλημέρα andre74,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να εξυπηρετήσουμε θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Κώστας, Nova Support
 
Καλησπέρα σας έχω στείλει pm με τα στοιχεία μου για ένα θέμα με τον λογαριασμό μου μετά από ανανέωση. Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα σας έχω στείλει pm με τα στοιχεία μου για ένα θέμα με τον λογαριασμό μου μετά από ανανέωση. Ευχαριστώ.

Καλησπέρα algedan

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Είμαστε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπέρα σας , έχω τον 831 πως γίνεται να πάρω τον 3001 ?

Καλησπέρα Leonidas77

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Από σήμερα ο δέκτης μου (3001), ενώ λειτουργεί, δεν βγάζει σήμα, δλδ έχω μαύρη οθόνη !

Παίρνω τηλ στο 13831 κι μου βγάζει εκτιμώμενο χρόνο αναμονής... 12 λεπτά ! Τι φάση και αυτό, θα πληρώνουμε για να έχουμε support ;
 
Αν ενεργοποιήσουμε αυτή την εορταστική προσφορά http://www.nova.gr/xmas/ η απενεργοποίηση πως θα γινει; Θα γίνει αυτόματα στις 6/1/20; Η θα πρέπει να το ζητήσουμε πουθενά; Και αν ισχύει το 2ο πώς θα το κάνουμε; Συγγνώμη που σας ενοχλώ για αυτό το θέμα αλλά στην ιστοσελίδα δεν λέει τίποτα για απενεργοποίηση.
 
Αν ενεργοποιήσουμε αυτή την εορταστική προσφορά http://www.nova.gr/xmas/ η απενεργοποίηση πως θα γινει; Θα γίνει αυτόματα στις 6/1/20; Η θα πρέπει να το ζητήσουμε πουθενά; Και αν ισχύει το 2ο πώς θα το κάνουμε; Συγγνώμη που σας ενοχλώ για αυτό το θέμα αλλά στην ιστοσελίδα δεν λέει τίποτα για απενεργοποίηση.

Καλησπέρα algedan,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Αν ενεργοποιήσουμε αυτή την εορταστική προσφορά http://www.nova.gr/xmas/ η απενεργοποίηση πως θα γινει; Θα γίνει αυτόματα στις 6/1/20; Η θα πρέπει να το ζητήσουμε πουθενά; Και αν ισχύει το 2ο πώς θα το κάνουμε; Συγγνώμη που σας ενοχλώ για αυτό το θέμα αλλά στην ιστοσελίδα δεν λέει τίποτα για απενεργοποίηση.
Νομίζω ότι τέτοιες γενικές απορίες πρέπει να απαντώνται δημόσια, κι όχι με προσωπικό μήνυμα.
 
Καλησπέρα σας,


Από σήμερα ο δέκτης μου (3001), ενώ λειτουργεί, δεν βγάζει σήμα, δλδ έχω μαύρη οθόνη !

Παίρνω τηλ στο 13831 κι μου βγάζει εκτιμώμενο χρόνο αναμονής... 12 λεπτά ! Τι φάση και αυτό, θα πληρώνουμε για να έχουμε support ;

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;


Νομίζω ότι τέτοιες γενικές απορίες πρέπει να απαντώνται δημόσια, κι όχι με προσωπικό μήνυμα.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι στα ερωτήματα που δεχόμαστε, για την ακριβέστερη και πληρέστερη ενημέρωση του συνδρομητή, χρειάζεται να ελέγχουμε την εκάστοτε υπηρεσία.

Γεωργία, Nova Support
 
Ευχαριστώ τα παιδιά και για την αντιμετώπιση της τωρινής αλλά και της προ ημερών απορίας που είχα. Με βοήθησαν πάρα πολύ. Να είναι πάντα καλά αυτοί και οι δικοί τους. Ελπίζω να μην τους χρειαστώ αυτή την περίοδο άλλο. Να έχουν καλές γιορτές!
 
Ευχαριστώ τα παιδιά και για την αντιμετώπιση της τωρινής αλλά και της προ ημερών απορίας που είχα. Με βοήθησαν πάρα πολύ. Να είναι πάντα καλά αυτοί και οι δικοί τους. Ελπίζω να μην τους χρειαστώ αυτή την περίοδο άλλο. Να έχουν καλές γιορτές!

Εμείς ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας και για τα καλά σου λόγια! Είναι σημαντικό για εμάς να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Καλέ Γιορτές algedan, με υγεία! :7612:

Γιώργος, Nova Support
 
Οφείλω να ευχαριαστήσω δημόσια το Official Support της Nova για την άμεση ανταπόκριση στην επίλυση του τεχνικού προβλήματος που αντιμέτωπιζα και περιέγραψα σε προηγούμενο ποστ.

Είχα απογοητευτεί απ' την τηλεφωνική υποστήριξη και με εξέπληξαν ευχάριστα.
 
Καλησπερα,εχω παρατηρησει καποιο bug στο my account εδω και πολυ καιρο πισω αλλα δεν το κανει παντα η' μετα απο λιγο μπορει να διορθωθει.Ενω εχω απεριοριστα σε κινητα στην αρχικη σελιδα των χρεωσεων εκει που λεει προς κινητα μπορει να γραφει καποιο ποσο σε ευρω,οταν κλικαρεις πιο κατω αναλυση κλησεων τρεχουσας χρεωσης και βλεπεις τους αριθμους που εχεις καλεσει στα δεξια στο πεδιο χρεωση θα λεει μηδεν.Ευχαριστω.
 
Status
Not open for further replies.