*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Στοιχεία εστάλησαν, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Καλησπέρα MATTHIAS,

έχουμε λάβει το μήνυμα σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας.
Ήμουν ένας ευχαριστημένος και πιστός συνδρομητής σας (εδώ και 13 χρόνια) μέχρι που άρχισαν τα προβλήματα στην γραμμή μου.
Συγκεκριμένα πριν 1,5-2 μήνες το ρούτερ άρχισε και έκανε συνέχεια αποσυνδέσεις και δεν είχα ίντερνετ. Τότε σε επικοινωνία με τεχνική υποστήριξη είχαν γίνει κάποιες ρυθμίσεις και η γραμμή επανήλθε.
Πριν περίπου 10 μέρες άρχισαν πάλι τα προβλήματα και από την υποστήριξη εντόπισαν πρόβλημα στην γραμμή. Με ενημέρωσαν για ανάγκη τεχνικού ελέγχου από τεχνικό. Λογικό αυτό, εμένα με πείραξε άλλο , η συνεχής μετακυλιση της ημερομηνίας του δεύτερου ελέγχου.
Συγκεκριμένα:

Στις 13/10
ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ, ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΣΑΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΗΝ 14/10 ΚΑΙ ΩΡΑ 11:00-15:00. ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΗ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΣΑΣ. ΑΝ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΗ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

Στις 14/10
ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΕ ΚΑΛΩΔΙΑΚΗ ΒΛΑΒΗ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΣΑΣ ΜΕ ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΝ 16/10. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

Στις 15/10
ΥΠΗΡΞΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΑΣ. Η ΝΕΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΙΝΑΙ 22/10. ΓΙΑ ΟΠΟΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ. ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ

Σήμερα 20/10

YΠHPΞE AΛΛAΓH ΣTHN HMEP/NIA EΛEΓXOY THΣ ΓPAMMHΣ ΣAΣ. H NEA EINAI 29/10. ΓIA OΠOIA EΞEΛIΞH ΘA ΣAΣ ENHMEPΩΣOYME. ZHTAME ΣYΓNΩMH ΓIA THN TAΛAIΠΩPIA

Να τονίσω ότι η σύνδεση στο διαδίκτυο είναι πιο σταθερή πια αλλά δεν ξέρω που οφείλεται και αν ξαναχαθει. Οπότε ορισμένες ανάγκες μου εκπληρώνονται. Δεν μπαίνω βέβαια συχνά γιατί φοβάμαι μην επιβαρύνω την γραμμή και αρχίσουν πάλι οι συνεχείς αποσυνδέσεις.
Γι'αυτό το λόγο δεν είμαι τελείως εξοργισμένος αλλά είμαι απογοητευμένος. Είναι σαν να μην ξέρω πότε θα πάθει έμφραγμα η γραμμή και μείνω ξεκρεμαστος.
Το γράφω σαν παράπονο και όχι γκρίνια, 13 χρόνια είναι αυτά και μέχρι πριν λίγο καιρό... άψογα.
 
Καλησπέρα algedan.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Καλημέρα.
Σας έστειλα τα στοιχεία μου.
Ευχαριστώ.

Καλημέρα algedan,

τα έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα
Είμαι συνδρομητής nova full 3 play, μπορώ να βλέπω παράλληλα μέσω nova go και τηλεόρασης το ίδιο πρόγραμμα (π.χ ένα αγώνα euroleague)
Ευχαριστώ
 
Last edited by a moderator:
Ευχαριστώ πολύ τα παιδιά από το support που με ενημέρωσαν για το θέμα. Ελπίζω να μην αλλάξει πάλι η ημερομηνία.
Από μένα πολλά ευχαριστώ στα παιδιά εδώ.
 
Καλημέρα σας,

Καλησπέρα
Είμαι συνδρομητής nova full 3 play, μπορώ να βλέπω παράλληλα μέσω nova go και τηλεόρασης το ίδιο πρόγραμμα (π.χ ένα αγώνα euroleague)
Ευχαριστώ

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως εφόσον βρίσκεσαι εντός δικτύου Forthnet (της οικίας σου ή σε όποιο άλλο σημείο) δε θα έχεις καμία επίπτωση στην εμπειρία μέσω Nova GO.

Ωστόσο, εάν συνδεθείς μέσω άλλου δικτύου (εκτός Forthnet) θα επιλέγεις να δεις τους live αγώνες είτε στην τηλεόραση είτε στη Nova GO συσκευή.

Θυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη ενέργεια αφορά αποκλειστικά τους live αγώνες των καναλιών Novasports και όχι το υπόλοιπο θέαμα που είναι διαθέσιμο μέσω του Nova GO και το οποίο θα συνεχίζετε να απολαμβάνετε και στην τηλεόραση και στη Nova GO συσκευή σας ταυτόχρονα.

Χρήσιμες πληροφορίες για την υπηρεσία Nova GO μπορείς να βρεις και στην ενότητα "Συχνές Ερωτήσεις" πατώντας εδώ.

Ευχαριστώ πολύ τα παιδιά από το support που με ενημέρωσαν για το θέμα. Ελπίζω να μην αλλάξει πάλι η ημερομηνία.
Από μένα πολλά ευχαριστώ στα παιδιά εδώ.

Εμείς σ' ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια! :operator: Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα σας,



Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως εφόσον βρίσκεσαι εντός δικτύου Forthnet (της οικίας σου ή σε όποιο άλλο σημείο) δε θα έχεις καμία επίπτωση στην εμπειρία μέσω Nova GO.

Ωστόσο, εάν συνδεθείς μέσω άλλου δικτύου (εκτός Forthnet) θα επιλέγεις να δεις τους live αγώνες είτε στην τηλεόραση είτε στη Nova GO συσκευή.

Θυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη ενέργεια αφορά αποκλειστικά τους live αγώνες των καναλιών Novasports και όχι το υπόλοιπο θέαμα που είναι διαθέσιμο μέσω του Nova GO και το οποίο θα συνεχίζετε να απολαμβάνετε και στην τηλεόραση και στη Nova GO συσκευή σας ταυτόχρονα.

ευχαριστώ για την απάντηση
θεωρώ πάντως απαράδεκτο από το ίδιο δίκτυο να μην μπορείς να δεις nova go μέσω τηλεόρασης ή tv box.
είναι υποχρεωμένος δηλαδή ο καθένας να κάθεται μπροστά σε μία οθόνη 10 ίντσων και να παρακολουθεί το πρόγραμμα που θέλει?
είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να το διορθώσετε
 
θεωρώ πάντως απαράδεκτο από το ίδιο δίκτυο να μην μπορείς να δεις nova go μέσω τηλεόρασης ή tv box.
είναι υποχρεωμένος δηλαδή ο καθένας να κάθεται μπροστά σε μία οθόνη 10 ίντσων και να παρακολουθεί το πρόγραμμα που θέλει?
είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να το διορθώσετε

Καλημέρα Mankon7,

σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει, εφόσον βρίσκεσαι εντός δικτύου Forthnet (της οικίας σου ή σε όποιο άλλο σημείο) δε θα έχεις καμία επίπτωση στην εμπειρία μέσω Nova GO.

Αναφορικά με συσκευές TV Box, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως δεν περιλαμβάνονται στις διαθέσιμες συσκευές για την υπηρεσία Nova GO. Συγκεκριμένα, μπορείς να απολαμβάνεις την υπηρεσία Nova GO, σε μία από τις παρακάτω συσκευές:

- Laptop (Windows 7 ή νεότερο, Mac OS-X 10.10 ή νεότερο)
- Tablet (Android 4.4 ή νεότερο, iOS 9 ή νεότερο)
- Smartphone (Android 4.4 ή νεότερο, iOS 9 ή νεότερο)

Αναλυτικά για τις ελάχιστες απαιτήσεις συστήματος της συσκευής που σε ενδιαφέρει, μπορείς να βρεις στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις ( Σε ποιες συσκευές μπορώ να βλέπω Nova GO; ) πατώντας εδώ.

Σε κάθε περίπτωση θέλουμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στους συνδρομητές μας και θα φροντίσουμε ώστε το σχόλιο σου να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Όσες φορές έχω χρειαστεί να επικοινωνήσω με τα παιδιά του Support στο forum, έχω εξυπηρετηθεί άμεσα.
Αυτή τη φορά ήθελα να δω τι θα κάνω με το ένα από τα δύο συμβόλαιά μου που έληγαν και ήδη το τακτοποίησα το θέμα μέσα σε 1 μέρα.
Οπότε, θέλω για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω και δημόσια όλα τα παιδιά της Nova στο forum, για την πάντα εξαιρετική υποστήριξη που παρέχουν!
 
Καλημέρα foufoutos7,

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Καθώς σκοπός μας είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γεωργία, Nova Support
 
Επιτρέψτε μου να επαναλάβω το αίτημα οι ρυθμίσεις των data και των MMS για την κινητή τηλεφωνία, να ανέβουν με ευδιάκριτες φωτογραφίες στο σχετικό link. Είναι αδύνατο να διαβαστούν, με αποτέλεσμα να χρειάζεται -αναίτια- να απευθυνόμαστε στο chat ή την τεχνική υποστήριξη...
Με την ευκαιρία, σας παρακαλώ ΚΑΙ από εδώ, για την ενεργοποίηση της νέας SIM που μετά κόπων παρέλαβα
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και για τα δύο...

Στάλθηκε από το T780H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Επιτρέψτε μου να επαναλάβω το αίτημα οι ρυθμίσεις των data και των MMS για την κινητή τηλεφωνία, να ανέβουν με ευδιάκριτες φωτογραφίες στο σχετικό link. Είναι αδύνατο να διαβαστούν, με αποτέλεσμα να χρειάζεται -αναίτια- να απευθυνόμαστε στο chat ή την τεχνική υποστήριξη...
Με την ευκαιρία, σας παρακαλώ ΚΑΙ από εδώ, για την ενεργοποίηση της νέας SIM που μετά κόπων παρέλαβα
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και για τα δύο...

Στάλθηκε από το T780H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα MATTHIAS,

σ' ευχαριστούμε για την πρότασή σου, η οποία θα φροντίσουμε να μεταφερθεί στους αρμόδιους αποδέκτες.

Σχετικά με την ενεργοποίηση της νέας SIM, έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Έχω το nova full pack εδώ και 3 μήνες περίπου και σήμερα πρόσεξα ότι στο novacinema 3 βγάζει μήνυμα Ε16-4 μόνο την ώρα που έχει την ερωτική ταινία... αφού ρώτησα είδα ότι κανονικά θα έπρεπε να έχω εικόνα και δεδομένου ότι έχω το φούλ πακ και δεν έχω βάλει κάποιο κλείδωμα ποτέ θα ήθελα να πείτε τι άλλο να κοιτάξω ή αν μπορείτε να το διορθώσετε εσείς με κάποιο τρόπο
Ευχαριστώ
.



Μολις εγινε το ιδιο ακριβως κοα σε μενα με τον ιδιο κωδικο Ε16-4 τι εκανες
 
Ελαβα κωδικο σφαλματος Ε16-4 σε μια ταινια μονο αισθησιακη οπως ακριβως περιεγραψε και ο φιλος πιο πανω,ενω δεν εχω ελειψη απο καποιο πακετο η γονικο τι κανω?
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Ελαβα κωδικο σφαλματος Ε16-4 σε μια ταινια μονο αισθησιακη οπως ακριβως περιεγραψε και ο φιλος πιο πανω,ενω δεν εχω ελειψη απο καποιο πακετο η γονικο τι κανω?

Καλημέρα bigbadbaboo,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα σας. Μετά από αναβάθμιση του αποκωδικοποιητή, δεν μπορώ να συνδεθώ στο on demand. Μου βγάζει μήνυμα X-002. Έχω κάνει επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων και επανεκκίνηση του ρούτερ, χωρίς επιτυχία. Σας στέλνω τα στοιχεία μου σε προσωπικό μήνυμα. Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλημέρα
Έγινε η ενεργοποίηση της κάρτας ,SIM, και τελικά και με τα data είναι όλα καλά
Ευχαριστώ, να επισημάνω πάντως ότι η διαδικασία ήταν πολύ αργή.... Καλή συνέχεια
 
Status
Not open for further replies.