*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλημέρα σας. Μετά από αναβάθμιση του αποκωδικοποιητή, δεν μπορώ να συνδεθώ στο on demand. Μου βγάζει μήνυμα X-002. Έχω κάνει επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων και επανεκκίνηση του ρούτερ, χωρίς επιτυχία. Σας στέλνω τα στοιχεία μου σε προσωπικό μήνυμα. Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Καλημέρα
Έγινε η ενεργοποίηση της κάρτας ,SIM, και τελικά και με τα data είναι όλα καλά
Ευχαριστώ, να επισημάνω πάντως ότι η διαδικασία ήταν πολύ αργή.... Καλή συνέχεια

Σ' ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Σας ευχαριστώ πολύ. Δεν χρειάστηκε να κάνω κάτι για τα data...απ' ο,τι κατάλαβα πρέπει όλες οι ρυθμίσεις να "τραβήχτηκαν" και να στάλθηκαν σαν σύνολο στην καινούργια κάρτα... Καλή συνέχεια
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Σας ευχαριστώ πολύ. Δεν χρειάστηκε να κάνω κάτι για τα data...απ' ο,τι κατάλαβα πρέπει όλες οι ρυθμίσεις να "τραβήχτηκαν" και να στάλθηκαν σαν σύνολο στην καινούργια κάρτα... Καλή συνέχεια

Εμείς ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Καλό βράδυ!

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί μου για μία χρέωση που υπάρχει στο λογαριασμό μου?
Σας στέλνω σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία μου

Στάλθηκε από τον ZX SPECTRUM+ μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί μου για μία χρέωση που υπάρχει στο λογαριασμό μου?
Σας στέλνω σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία μου


Στάλθηκε από τον ZX SPECTRUM+ μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Σ' ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

nova go σφαλμα 1
2063335382

Καλησπέρα nikfaras,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 
καλησπερα ειμαι συνδρομητης σας πολλα χρονια σε full pack.
ηθελα να ρωτησω το novago θα αναβαθμιστει ωστε να προσφερει καλυτερη ποιοτητα εικονας ? να δινει δηλαδη 1080p ποιοτητα αντι 578p που δινει τωρα
ευχαριστω πολυ
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

καλησπερα ειμαι συνδρομητης σας πολλα χρονια σε full pack.
ηθελα να ρωτησω το novago θα αναβαθμιστει ωστε να προσφερει καλυτερη ποιοτητα εικονας ? να δινει δηλαδη 1080p ποιοτητα αντι 578p που δινει τωρα
ευχαριστω πολυ

Καλησπέρα dimpoly,

Σ' ευχαριστούμε πολύ για την πρότασή σου! Εκτιμούμε τόσο την προσπάθεια όσο και τον χρόνο που έχεις αφιερώσει για να μοιραστείς μαζί μας τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σου, τα οποία θα ληφθούν σοβαρά υπόψιν και, όπου είναι δυνατόν, θα εφαρμοστούν αντίστοιχα.

Να σημειώσουμε πως προκειμένου η εμπειρία χρήσης της υπηρεσίας να είναι όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη γίνεται, η ποιότητα θέασης είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ποιότητα σύνδεσης στο Internet.

Εφόσον η σύνδεσή σου είναι αρκετά καλή τότε η ποιότητα θα είναι και αυτή η μέγιστη δυνατή, εάν όμως για οποιονδήποτε λόγο δεν έχετε καλή σύνδεση ή αν η ποιότητα της σύνδεσης σου χειροτερέψει, αυτόματα θα επηρεαστεί και η ποιότητα του περιεχομένου που παρακολουθείς έτσι ώστε να μη διακοπεί η θέαση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα dimpoly,

Σ' ευχαριστούμε πολύ για την πρότασή σου! Εκτιμούμε τόσο την προσπάθεια όσο και τον χρόνο που έχεις αφιερώσει για να μοιραστείς μαζί μας τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σου, τα οποία θα ληφθούν σοβαρά υπόψιν και, όπου είναι δυνατόν, θα εφαρμοστούν αντίστοιχα.

Να σημειώσουμε πως προκειμένου η εμπειρία χρήσης της υπηρεσίας να είναι όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη γίνεται, η ποιότητα θέασης είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ποιότητα σύνδεσης στο Internet.

Εφόσον η σύνδεσή σου είναι αρκετά καλή τότε η ποιότητα θα είναι και αυτή η μέγιστη δυνατή, εάν όμως για οποιονδήποτε λόγο δεν έχετε καλή σύνδεση ή αν η ποιότητα της σύνδεσης σου χειροτερέψει, αυτόματα θα επηρεαστεί και η ποιότητα του περιεχομένου που παρακολουθείς έτσι ώστε να μη διακοπεί η θέαση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support


Καλησπερα και ευχαισρτω για την αμεση απαντηση. Η συνδεση μου ειναι πολυ καλη, αλλα το novago παει μεχρι 576p. Δηλαδη τοσο το εχετε ρυθμιση (η Nova) να πηγαινει.
Για αυτο και ρωτησα αν θα αναβαθμιστει η υπηρεσια ωστε να δινει παραπανω αναλυση ειτε 720p ειτε 1080p
 
σε laptop η μεγιστη ποιοτητα novacimena1 ειναι στο 360p. δεν ειναι θεμα επιλογης η ταχυτητας συνδεσης
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπερα και ευχαισρτω για την αμεση απαντηση. Η συνδεση μου ειναι πολυ καλη, αλλα το novago παει μεχρι 576p. Δηλαδη τοσο το εχετε ρυθμιση (η Nova) να πηγαινει.
Για αυτο και ρωτησα αν θα αναβαθμιστει η υπηρεσια ωστε να δινει παραπανω αναλυση ειτε 720p ειτε 1080p

σε laptop η μεγιστη ποιοτητα novacimena1 ειναι στο 360p. δεν ειναι θεμα επιλογης η ταχυτητας συνδεσης

Σας ευχαριστούμε για τα σχόλια και τις προτάσεις σας! Από την πλευρά μας θα φροντίσουμε να μεταφερθούν στους αρμόδιους αποδέκτες.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σας.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα πρόσφατα αγόρασα το δέκτη Novabox+ 5001 αντικαθιστώντας τον 831HD, το ερώτημα μου είναι πως μπορώ να δω τις εγγραφές που έχω κάνει σε εξωτερικό σκληρό δίσκο από τον 831HD που τον χρησιμοποιούσα σαν PVR.
 
Καλησπέρα πρόσφατα αγόρασα το δέκτη Novabox+ 5001 αντικαθιστώντας τον 831HD, το ερώτημα μου είναι πως μπορώ να δω τις εγγραφές που έχω κάνει σε εξωτερικό σκληρό δίσκο από τον 831HD που τον χρησιμοποιούσα σαν PVR.

Καλησπέρα Sotiris13,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η δυνατότητα αναπαραγωγής περιεχομένου, αφορά αποκλειστικά τον δέκτη μέσω του οποίου πραγματοποιήθηκε η εγγραφή.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα.
Γιατί κάποιοι πάροχoι δείχνουν ότι υπάρχει διαθεσιμότητα VDSL μέχρι 100mbps στην διεύθυνση μου (μέσω της αντίστοιχης φόρμας) ενω στην Nova δείχνει ότι το μέγιστο είναι 24mbps;
Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα έχω τον 5001 box+ μπορείτε να με ενημερώσετε τι περιλαμβάνει η νέα έκδοση αναβάθμισης που είναι διαθέσιμη. Ευχαριστώ εκ ντων προτέρων
 
Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα.
Γιατί κάποιοι πάροχoι δείχνουν ότι υπάρχει διαθεσιμότητα VDSL μέχρι 100mbps στην διεύθυνση μου (μέσω της αντίστοιχης φόρμας) ενω στην Nova δείχνει ότι το μέγιστο είναι 24mbps;
Ευχαριστώ.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών μας;

Καλησπέρα έχω τον 5001 box+ μπορείτε να με ενημερώσετε τι περιλαμβάνει η νέα έκδοση αναβάθμισης που είναι διαθέσιμη. Ευχαριστώ εκ ντων προτέρων

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η νεότερη αναβάθμιση του αποκωδικοποιητή, αφορά κατά κύριο λόγο διορθώσεις στον υποτιτλισμό για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, προσθήκη περαιτέρω πληροφοριών για τις υπηρεσίες Multiview και βελτίωση της ευστάθειας και καλύτερης λειτουργίας του αποκωδικοποιητή.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα.

Ευχαριστώ το avclub και την Nova για την επιπλέον υποστήριξη μέσα από εδώ.

Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα για αίτημα σχετικά με σύνδεση ίντερνετ.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
 
Status
Not open for further replies.