*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Λοιπόν, επειδή έχω ήδη στείλει 2 μηνύματα στη σχετική φόρμα επικοινωνίας και απάντηση δεν έχω λάβει, στείλτε μου σας παρακαλώ την αίτηση διακοπής των υπηρεσιών σας.
Υπόψιν ότι είμαι συνδρομητής μόνο 2 μήνες!
Η εξυπηρέτηση σας είναι το λιγότερο; απαράδεκτη.

Καλησπέρα sinoriakos

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπέρα...Από την Τετάρτη που μας πέρασε οι γονείς μου στην Καβάλα δεν έχουν ούτε τηλέφωνο ούτε ίντερνετ..σε επικοινωνία που είχα μαζί σας είδαν πράγματι το πρόβλημα το οποίο από ότι μου είπαν οφείλονταν σε κομμένο εξωτερικό καλώδιο..οριστηκε ραντεβού για χθες -Δευτέρα 21/12-08:00-12:00...Στις 13:30;;;??? η ώρα στάλθηκε νέο μήνυμα για ακύρωση του ραντεβού και αναβολή του για την Τρίτη-σήμερα στις 11:00-15:00.Το ερώτημα μου είναι οι έξι μεχρι τωρα μέρες όπου δεν παρέχονται οι 2 από τις 3 υπηρεσίες θα ληφθούν υπόψη στον επόμενο λογαριασμό,αφου όπως με ενημέρωσαν τρεις συνάδελφοι σας το πρόβλημα δεν οφείλεται σε δίκη μας υπαιτιότητα;
 
Πόσος χρόνος απαιτείται για την ολοκλήρωση ενεργοποίησης σύνδεσης αν υποθέσουμε ότι σήμερα κάποιος κάνει αίτημα για τηλεόραση νόβα και αυτός μένει στην Αθήνα;
Επίσης το πιάτο που ήδη διαθέτ5ω και είναι του ΟΤΕ, θέλει απλά αλλαγή κατεύθυνσης, σωστά;
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα...Από την Τετάρτη που μας πέρασε οι γονείς μου στην Καβάλα δεν έχουν ούτε τηλέφωνο ούτε ίντερνετ..σε επικοινωνία που είχα μαζί σας είδαν πράγματι το πρόβλημα το οποίο από ότι μου είπαν οφείλονταν σε κομμένο εξωτερικό καλώδιο..οριστηκε ραντεβού για χθες -Δευτέρα 21/12-08:00-12:00...Στις 13:30;;;??? η ώρα στάλθηκε νέο μήνυμα για ακύρωση του ραντεβού και αναβολή του για την Τρίτη-σήμερα στις 11:00-15:00.Το ερώτημα μου είναι οι έξι μεχρι τωρα μέρες όπου δεν παρέχονται οι 2 από τις 3 υπηρεσίες θα ληφθούν υπόψη στον επόμενο λογαριασμό,αφου όπως με ενημέρωσαν τρεις συνάδελφοι σας το πρόβλημα δεν οφείλεται σε δίκη μας υπαιτιότητα;

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Πόσος χρόνος απαιτείται για την ολοκλήρωση ενεργοποίησης σύνδεσης αν υποθέσουμε ότι σήμερα κάποιος κάνει αίτημα για τηλεόραση νόβα και αυτός μένει στην Αθήνα;
Επίσης το πιάτο που ήδη διαθέτ5ω και είναι του ΟΤΕ, θέλει απλά αλλαγή κατεύθυνσης, σωστά;

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο επικοινωνίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα σας,*

στις 6-12 έστειλα μέσω του site σας μήνυμα σε εσάς διότι η ταχύτητα μου είναι χαμηλή, μετά από μια εβδομάδα στις 13-12 ξαναέστειλα διότι κανείς δεν απάντησε, στις 09-12 έλαβα μια αναπάντητη (χτύπησε μια φορά) από το 13832, την ίδια ή επόμενη ημέρα έστειλα και πάλι μήνυμα αναφέροντας και την κλήση αυτή αλλά κανείς και πάλι δεν επικοινώνησε μαζί μου.

Μίλησα μέσω του nova account με εκπρόσωπο σας αλλά άκρη δεν έβγαλα. Ενώ έχω 50αρα σύνδεση η ταχύτητα μου είναι στην καλύτερη στα μισά. Βαρέθηκα να περιμένω την αναβάθμιση σας στην περιοχή μου και έτσι θέλω να λυθεί το συμβόλαιο μας (βάση του νέου κανονισμού) και να πάω σε άλλη εταιρεία όπου θα μπορεί να μου προσφέρει μεγαλύτερες ταχύτητες από 22!
 
Καλησπέρα jpil,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το προχωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Σε επικοινωνία για αίτημα μου μετατροπής της γραμμής από interleaved σε fastpath στη συνομιλία, υπάλληλος σας Γιώργος Σταμπ**** , με ενημέρωσε ότι δεν δέχεται το αίτημα μου γιατί ΠΙΣΤΕΥΕΙ ότι έχω χαμηλό ping στο Google.com.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να συμπεριφερεστε σε πελάτη σας με αυτό τον τρόπο! Για να ζητάω μετατροπή της γραμμής σε fastpath, που είχα και παλιότερα, σημαίνει ότι κάτι ξέρω. Έχω δει μεγάλη διαφορά στα παιχνίδια που παίζω. Και ο συγκεκριμένος υπάλληλος επέμενε ότι έχω καλό ping και δεν το αλλάζει. Είπε ότι είναι εντολή της ΝΟΒΑ.
Επέμενα πολλες φορές να προωθήσει το αίτημα μου στο τεχνικό τμήμα, αλλά δεν το δεχόταν γιατί αυτή είναι η γραμμή της εταιρίας.

Αν όντως αυτή ειναι η εντολή της εταιρίας, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ενημερώστε μας και εδώ επίσημα ότι δεν δέχεστε αυτή την μετατροπή από interleaved σε fastpath.(στον ΟΤΕ την κάνουν μέσα σε 1 ωρα), για να γνωρίζουν και τα υπόλοιπα μέλη του forum.

Με έβαλα να κάνω ping στο Google.com το οποίο έβγαλε average 38 , και μου είπε ότι είμαι πολύ καλά. Ενώ το maximum ήταν 60!

Εννοειται με τη λήξη του συμβολαίου αποχωρώ από την εταιρία σας.
 
Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία!
Και ενημερωτικά, σήμερα πήρα τηλέφωνο για τους γονείς μου σε Cosmote να το μετατρέψουν σε fastpath, με σύνδεσαν αμέσως με τεχνικό, ο οποίος μέσα σε 5 λεπτά, έκανε τη μετατροπή.
Ούτε με ρώτησε τι μέσο όρο ping έχω, ούτε τίποτα.
Σας το αναφέρω, απλώς γαι να γνωρίζετε πως λειτουργεί ο ανταγωνισμός, και να ενημερώσετε τους αρμόδιους για τη "γραμμη" που ακολουθούν σε τακτικους πελάτες τους.
 
Σε επικοινωνία για αίτημα μου μετατροπής της γραμμής από interleaved σε fastpath στη συνομιλία, υπάλληλος σας Γιώργος Σταμπ**** , με ενημέρωσε ότι δεν δέχεται το αίτημα μου γιατί ΠΙΣΤΕΥΕΙ ότι έχω χαμηλό ping στο Google.com.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να συμπεριφερεστε σε πελάτη σας με αυτό τον τρόπο! Για να ζητάω μετατροπή της γραμμής σε fastpath, που είχα και παλιότερα, σημαίνει ότι κάτι ξέρω. Έχω δει μεγάλη διαφορά στα παιχνίδια που παίζω. Και ο συγκεκριμένος υπάλληλος επέμενε ότι έχω καλό ping και δεν το αλλάζει. Είπε ότι είναι εντολή της ΝΟΒΑ.
Επέμενα πολλες φορές να προωθήσει το αίτημα μου στο τεχνικό τμήμα, αλλά δεν το δεχόταν γιατί αυτή είναι η γραμμή της εταιρίας.

Αν όντως αυτή ειναι η εντολή της εταιρίας, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ενημερώστε μας και εδώ επίσημα ότι δεν δέχεστε αυτή την μετατροπή από interleaved σε fastpath.(στον ΟΤΕ την κάνουν μέσα σε 1 ωρα), για να γνωρίζουν και τα υπόλοιπα μέλη του forum.

Με έβαλα να κάνω ping στο Google.com το οποίο έβγαλε average 38 , και μου είπε ότι είμαι πολύ καλά. Ενώ το maximum ήταν 60!

Εννοειται με τη λήξη του συμβολαίου αποχωρώ από την εταιρία σας.

Καλησπέρα pankostas και χρόνια πολλά.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Καλησπερα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
Στην Πλατεια Α.Πλυτα (γνωστη σαν Γουβα ) αρκετοι συνδρομητες της NOVA-FORTHNET εχουν μεινει
περισσοτερο απο μια εβδομαδα ΧΩΡΙΣ συνδεσεις (εορταστικο προγραμμα ! ! !).
Στα τηλεφωνηματα προς την εταιρεια για την εκφραση των παραπονων , μολις αρχισει η περιγραφη του προβληματος,κοβεται (! ! ! ) η συνδεση.
Οταν καταφερει επιτελους καποιος να μιλησει του λενε οτι το προβλημα ειναι γνωστο και θα ληθει μετα τις 30 (τριαντα) Δεκεμβριου...
Ισως ο .....Αγιος Βασιλης ? ? ?
Δρομοοοοοοο.......
 
Καλησπέρα pankostas και χρόνια πολλά.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
Λιάνα καλησπέρα. Χρόνια πολλά. Δεν πιστεύω ότι εσύ θα μπορέσεις να με βοηθήσεις, αφού αυτή είναι η "γραμμη" της εταιρίας.
Θα σε στείλω όμως μήνυμα. Να 'σαι καλά για το ενδιαφέρον.
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Καθώς αναμένω την ολοκλήρωση της ενεργοποίησης της συνδρομής μου για την οποία απέστειλα χθες μέσω μέιλ όλα τα απαιτούμενα υπογεγραμμένα έγραφα, θέλω να κάνω δύο ερωτήσεις.
Α) θα λάβω κάποια ενημέρωση (για το τυπικό υποθέτω) της ενεργοποίησης ή επιτόπου τηλέφωνο από τον τεχνικό;
Β) Μιας και οι ημέρες εξαιτίας των ειδικών συνθηκών και των εορτών είναι δύσκολες για αγορές και για να κερδίσω χρόνο, θα ήθελα να μάθω τι προτείνετε όταν κάποιος δεν μπορεί να συνδέσει τον αποκωδικοπιοηυή με το μόντεμ μιας και στο μόντεμ δεν έχει ελεύθερη θύρα ερθενετ.

Ευχαριστώ πολύ,
Χρόνια πολλά με υγεία σε όλους!
 
Καλησπέρα geovrettos και χρόνια πολλά.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 
Χρόνια πολλά με υγεία αγαπητή Λιάνα.
Έκανα χρήση του τσατ και έχω ενημερωθεί ήδη.
Σας ευχαριστώ πολύ ωστόσο!
 
Καλησπέρα,
Για μέρες δεν μπορώ να συνδεθώ στο On demand. Το μήνυμα που δέχομαι είναι "Πρόβλημα σύνδεσης υπηρεσίας (H-87031808)" Έχω κάνει restart στον αποκωδικοποιητή, επαναφορά στις εργοστασιακες ρυθμίσεις, και restart στο ρουτερ αλλά τίποτα. Κάποια βοήθεια σε αυτό; Δεν διάβασα πουθενά για αυτό το σφάλμα.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα,
Για μέρες δεν μπορώ να συνδεθώ στο On demand. Το μήνυμα που δέχομαι είναι "Πρόβλημα σύνδεσης υπηρεσίας (H-87031808)" Έχω κάνει restart στον αποκωδικοποιητή, επαναφορά στις εργοστασιακες ρυθμίσεις, και restart στο ρουτερ αλλά τίποτα. Κάποια βοήθεια σε αυτό; Δεν διάβασα πουθενά για αυτό το σφάλμα.

Καλησπέρα manoszab και χρόνια πολλα!

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Είναι γνωστό το πρόβλημα με το nova go; Σε tablet εμφανίζεται το μήνυμα : παρουσιάστηκε σφάλμα κατά τη σύνδεση, κωδικός 85983492. Τελικά μετά από πολλές προσπάθειες συνδέθηκε, εβγαλε μια φορά σφάλμα αναπαραγωγής...(αριθμός) και τώρα παίζει κανονικά.
 
Έκλεισα την εφαρμογή και πλέον όσες προσπάθειες και να κάνω εμφανιζεται το παραπάνω μήνυμα και δεν συνδέεται...Δείτε το σοβαρό αυτό πρόβλημα σας παρακαλώ
 
Καλησπέρα Gerara,

Είναι γνωστό το πρόβλημα με το nova go; Σε tablet εμφανίζεται το μήνυμα : παρουσιάστηκε σφάλμα κατά τη σύνδεση, κωδικός 85983492. Τελικά μετά από πολλές προσπάθειες συνδέθηκε, εβγαλε μια φορά σφάλμα αναπαραγωγής...(αριθμός) και τώρα παίζει κανονικά.

Έκλεισα την εφαρμογή και πλέον όσες προσπάθειες και να κάνω εμφανιζεται το παραπάνω μήνυμα και δεν συνδέεται...Δείτε το σοβαρό αυτό πρόβλημα σας παρακαλώ

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα και καλή χρονιά.Μπορειτε να μου πείτε σας παρακαλώ γιατί στην εφαρμογή nova my account εκεί που κοιτάμε τους νικητές των κληρώσεων σε κάποιες δεν υπάρχουν καθόλου ονόματα;Για παράδειγμα στην κλήρωση για το ps5 που λέει ότι πραγματοποιήθηκε στις 31 Δεκεμβρίου, μπαίνεις μέσα και δεν γράφει τίποτα.Δεν έγινε η κλήρωση;Έγινε με κάποιο τρόπο και δεν βρέθηκε νικητής;Είναι bug της εφαρμογής;
 
Status
Not open for further replies.