*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Αν δεν το δώσετε σε Smart Tv στους υπάρχοντες δορυφορικούς εγώ εντός των ημερών αποχωρώ και πάω για άλλες πολιτείες που το δίνουν και σε Smart δωρεάν.... Και επίσης δεν επιτρέπεται να δίνετε το box μόνο με ethernet....δεν έχουμε όλοι το ρούτερ αγκαζέ με την τηλεόραση... Καλό σας βράδυ.
Καλησπέρα Joker19,

Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα και με τους κανόνες λειτουργίας του forum, είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (183831 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας.

Γεωργία, Nova Support
 
Μέσω box;
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο επικοινωνίας καθώς και τα στοιχεία της διεύθυνσης σου ώστε να προχωρήσουμε σε έλεγχο διαθεσιμότητας και να σε ενημερώσουμε αναλυτικά;

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα. Η ενεργοποίηση του eon extra μέσα από το my account σε συμβόλαιο αορίστου επιφέρει αυτόματα ανανέωση συμβολαίου; Μπορώ τον επόμενο μήνα να το διακόψω αν δεν με καλύπτει η δεύτερη συσκευή;
 
Είναι δυνατόν να εκκινεί νέα υπηρεσία το 2021 και να μην δίνει πρόσβαση σε smart tv, όπως κάνει ο ανταγωνισμός cosmote tv;
Έχω και τις δυο πλατφόρμες, και ανεξαρτήτως περιεχομένου που είναι υποκειμενικό, καλύτερες υπηρεσίες στην παρούσα έχει η COSMOTE tv, με την εφαρμογή της.
 
Σας παρακαλώ πολύ, εδώ να γίνονται μόνο ερωτήματα προς το support. Θέματα που άπτονται της γενικότερης πολιτικής της nova μπορούν να εκφραστούν σε όλα τα υπόλοιπα θέματα.
 
  • Like
Reactions: MATTHIAS
Το βράδυ της 19ης Οκτώβρη σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με την εταιρεία σας, ρώτησα για την διαδικασία μετατροπής της υπάρχουσας σύνδεσης μου νόβα τβ φουλ πακ δορυφορικής στη νέα ott υπηρεσία.
Η απάντηση που έλαβα ήταν σαφής.
Α) θα χρεωθω το τέλος ενεργοποίησης (50€)
Β) υπογράφω 24μηνο συμβόλαιο

Το πρωί της 20ης Οκτωβρίου πήγα στο κατάστημα της Νέας Σμύρνης όπου έλαβα την ίδια ακριβώς ενημέρωση - απάντηση στο ίδιο ερώτημα μου.

Κατόπιν των ως άνω προχώρησα στην μετατροπή της σύμβασης όπως αυτή αναφέρεται στο αντίγραφο που έλαβα αφού υπέγραψα τη νέα σύμβαση που δεσμεύει τόσο εμένα όσο και τη νόβα ως συμβαλλόμενη.

Στο επικυρωμένο αυτό αντίγραφο με τίτλο μετατροπή σύμβασης, αναφέρεται τόσο η χρέωση του κόστους ενεργοποίησης όσο και η μηνιαία χρέωση της υπηρεσίας ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΝΑΦΟΡΆ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΕΠΙΠΕΛΟΝ ΧΡΕΩΣΕΣΙΣ.

Λίγη ώρα μετά με κάλεσε υπάλληλος του καταστήματος και μου είπε ότι σήμερα (20/10) δεν θα ενεργοποιηθεί η υπηρεσία γιατί η εταιρεία αξιώνει χωρίς προηγούμενη ενημέρωση και κυρίως χωρίς αυτό να μου χει γίνει με κάποιο τρόπο γνωστό και ιδίως να αναφέρεται στην σύμβαση ένα νέο ποσό της τάξεως των 50€ ως τέλος υποβάθμισης.
Ενημέρωσα την υπάλληλο πως κάτι τέτοιο ποτέ δεν μου έγινε γνωστό και σαφώς ποτέ δεν υπέγραψα για κάτι τέτοιο. Επιπλέον λόγω φόρτου εργασίας έκανα γνωστό πως εξ αρχής αρνούμαι την επιστροφή του εξοπλισμού τ γιατί αυτό λογίζεται και ως υπαναχώρηση αλλά και γιατί χρονικά δεν μου είναι εφικτό και ουδεμία ευθύνη έχω.
Ενημερώθηκα ότι όλα αυτά θα καταγράφουν ως ένσταση και θα λάβω ενημέρωση την οποία ακόμα δεν έχω λάβει!
Επικοινώνησα ξανά το βράδυ της 20ης Οκτωβρίου με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν πως δεν έχει καταγραφεί καμία απάντηση στο αίτημα μου.
Όλα τα παραπάνω έχουν γίνει γνωστά και μέσω της φόρμας που παρέχει η εταιρεία στο site της χωρίς καμία απάντηση.
Επειδή η εταιρεία όλως καταχρηστικά προβάλει αξιώσεις που ουδέποτε μου έγιναν γνωστές.
Επειδή η εταιρεία με δική της υπαιτιοτητα αρνείται να υλοποιήσει όσα η σύμβαση που βαραίνει και τους δύο με την καταχρηστική αξίωση του ποσού των 50€, παρακαλώ για την άμεση ενημέρωση μου καθώς κυρίως για την άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών όπως από την υπογραφή της σύμβασης δεσμεύεται να κάνει η εταιρεία.

Σας γνωρίζω επίσης πως αν μέχρι αύριο δεν έχω λάβει ενημέρωση και δεν έχει ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση των υπηρεσιών χωρίς καμία άλλη χρέωση μου όπως δηλαδή η σύμβαση ορίζει, θα προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την προστασία των δικαιωμάτων μου.

Παρακαλώ για την ενημέρωση μου
 
Καλησπέρα. Η ενεργοποίηση του eon extra μέσα από το my account σε συμβόλαιο αορίστου επιφέρει αυτόματα ανανέωση συμβολαίου; Μπορώ τον επόμενο μήνα να το διακόψω αν δεν με καλύπτει η δεύτερη συσκευή;
Καλησπέρα songless_bird,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία EON Extra με την αντίστοιχη χρέωση δεν επιφέρει κάποια δέσμευση στην βασική σου υπηρεσία.

Γεωργία, Nova Support
 
  • Like
Reactions: songless_bird
Το βράδυ της 19ης Οκτώβρη σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με την εταιρεία σας, ρώτησα για την διαδικασία μετατροπής της υπάρχουσας σύνδεσης μου νόβα τβ φουλ πακ δορυφορικής στη νέα ott υπηρεσία.
Η απάντηση που έλαβα ήταν σαφής.
Α) θα χρεωθω το τέλος ενεργοποίησης (50€)
Β) υπογράφω 24μηνο συμβόλαιο

Το πρωί της 20ης Οκτωβρίου πήγα στο κατάστημα της Νέας Σμύρνης όπου έλαβα την ίδια ακριβώς ενημέρωση - απάντηση στο ίδιο ερώτημα μου.

Κατόπιν των ως άνω προχώρησα στην μετατροπή της σύμβασης όπως αυτή αναφέρεται στο αντίγραφο που έλαβα αφού υπέγραψα τη νέα σύμβαση που δεσμεύει τόσο εμένα όσο και τη νόβα ως συμβαλλόμενη.

Στο επικυρωμένο αυτό αντίγραφο με τίτλο μετατροπή σύμβασης, αναφέρεται τόσο η χρέωση του κόστους ενεργοποίησης όσο και η μηνιαία χρέωση της υπηρεσίας ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΝΑΦΟΡΆ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΕΠΙΠΕΛΟΝ ΧΡΕΩΣΕΣΙΣ.

Λίγη ώρα μετά με κάλεσε υπάλληλος του καταστήματος και μου είπε ότι σήμερα (20/10) δεν θα ενεργοποιηθεί η υπηρεσία γιατί η εταιρεία αξιώνει χωρίς προηγούμενη ενημέρωση και κυρίως χωρίς αυτό να μου χει γίνει με κάποιο τρόπο γνωστό και ιδίως να αναφέρεται στην σύμβαση ένα νέο ποσό της τάξεως των 50€ ως τέλος υποβάθμισης.
Ενημέρωσα την υπάλληλο πως κάτι τέτοιο ποτέ δεν μου έγινε γνωστό και σαφώς ποτέ δεν υπέγραψα για κάτι τέτοιο. Επιπλέον λόγω φόρτου εργασίας έκανα γνωστό πως εξ αρχής αρνούμαι την επιστροφή του εξοπλισμού τ γιατί αυτό λογίζεται και ως υπαναχώρηση αλλά και γιατί χρονικά δεν μου είναι εφικτό και ουδεμία ευθύνη έχω.
Ενημερώθηκα ότι όλα αυτά θα καταγράφουν ως ένσταση και θα λάβω ενημέρωση την οποία ακόμα δεν έχω λάβει!
Επικοινώνησα ξανά το βράδυ της 20ης Οκτωβρίου με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν πως δεν έχει καταγραφεί καμία απάντηση στο αίτημα μου.
Όλα τα παραπάνω έχουν γίνει γνωστά και μέσω της φόρμας που παρέχει η εταιρεία στο site της χωρίς καμία απάντηση.
Επειδή η εταιρεία όλως καταχρηστικά προβάλει αξιώσεις που ουδέποτε μου έγιναν γνωστές.
Επειδή η εταιρεία με δική της υπαιτιοτητα αρνείται να υλοποιήσει όσα η σύμβαση που βαραίνει και τους δύο με την καταχρηστική αξίωση του ποσού των 50€, παρακαλώ για την άμεση ενημέρωση μου καθώς κυρίως για την άμεση ενεργοποίηση των υπηρεσιών όπως από την υπογραφή της σύμβασης δεσμεύεται να κάνει η εταιρεία.

Σας γνωρίζω επίσης πως αν μέχρι αύριο δεν έχω λάβει ενημέρωση και δεν έχει ολοκληρωθεί η ενεργοποίηση των υπηρεσιών χωρίς καμία άλλη χρέωση μου όπως δηλαδή η σύμβαση ορίζει, θα προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την προστασία των δικαιωμάτων μου.

Παρακαλώ για την ενημέρωση μου
Καλησπέρα geovrettos,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Μπορείτε σας παρακαλώ να μου λύσετε την παρακάτω απορία ώστε να ξέρω αν και πώς θα προχωρήσω αναφορικά με το συμβόλαιό μου;
Εφόσον πάρω το box (θα υπάρχει κόστος; μόλις πριν ένα μήνα έκανα ανανέωση συμβολαίου), ανεξάρτητα από το είδος της ίντερνετ υπηρεσίας μου και ανεξάρτητα από πάροχο, θα ανοίξει η εφαρμογή της Smart TV και θα μπορώ είτε κουμπώσω το box είτε ενεργοποιησω την εφαρμογή στη smart TV να έχω "μεγάλη οθόνη";
Και χωρίς μεταβολή στην διάρκεια και τους όρους του υπάρχοντος συμβολαίου μου; (Δορυφορικό 3ple play full pack)
 
Μπορείτε σας παρακαλώ να μου λύσετε την παρακάτω απορία ώστε να ξέρω αν και πώς θα προχωρήσω αναφορικά με το συμβόλαιό μου;
Εφόσον πάρω το box (θα υπάρχει κόστος; μόλις πριν ένα μήνα έκανα ανανέωση συμβολαίου), ανεξάρτητα από το είδος της ίντερνετ υπηρεσίας μου και ανεξάρτητα από πάροχο, θα ανοίξει η εφαρμογή της Smart TV και θα μπορώ είτε κουμπώσω το box είτε ενεργοποιησω την εφαρμογή στη smart TV να έχω "μεγάλη οθόνη";
Και χωρίς μεταβολή στην διάρκεια και τους όρους του υπάρχοντος συμβολαίου μου; (Δορυφορικό 3ple play full pack)
Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπερα. Δεν εχω καθολου ιντερνετ απο το πρωι. Εκανα reboot αλλα δεν αναβει καν το λαμπακι του dsl και του ιντερνετ. Νοβα 100αρα γραμμη
 
Καλησπέρα GIORGOS L,

Αν είσαι συνδρομητής Nova GO, μπορείς πολύ εύκολα να κατεβάσεις την εφαρμογή ΕΟΝ, να συνδεθείς με τους υπάρχοντες κωδικούς σου και να γνωρίσεις τη νέα εποχή της τηλεόρασης! Χρησιμοποίησε τους υφιστάμενους Nova GO κωδικούς σου επιλέγοντας ως πάροχο: Nova.

Για το tablet ή το smartphone σου κατέβασε την Android ή iOS εφαρμογή από το Google Play ή App Store αντίστοιχα, ενώ για τον υπολογιστή σου (laptop ή desktop) μπες στο https://int.eon.tv/

Λιάνα, Nova Support
thanks
 
  • Like
Reactions: Nova.Rep1
Καλησπερα. Δεν εχω καθολου ιντερνετ απο το πρωι. Εκανα reboot αλλα δεν αναβει καν το λαμπακι του dsl και του ιντερνετ. Νοβα 100αρα γραμμη
Καλησπέρα polakis,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Έχω εδώ και χρόνια το full pack μέσω δορυφόρου. Περίμενα πως και πως να βγει αντίστοιχη εφαρμογή με της cosmote, βλέπω στο my account μου αλλαγή του nova go σε eon tv , βάζω τους κωδικούς για θέαση σε μεγάλη οθόνη και μου κόπηκε η χαρα μετά...
 
Έχω εδώ και χρόνια το full pack μέσω δορυφόρου. Περίμενα πως και πως να βγει αντίστοιχη εφαρμογή με της cosmote, βλέπω στο my account μου αλλαγή του nova go σε eon tv , βάζω τους κωδικούς για θέαση σε μεγάλη οθόνη και μου κόπηκε η χαρα μετά...
Καλησπέρα achillesgk,

Όλες οι λειτουργίες του Nova GO καθώς επίσης και τα εμπορικά χαρακτηριστικά της είναι πλέον διαθέσιμα μέσα από την εφαρμογή ΕΟΝ για να συνεχίσεις να βλέπεις τα κανάλια που έβλεπες έως τώρα στις φορητές συσκευές σου.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα achillesgk,

Όλες οι λειτουργίες του Nova GO καθώς επίσης και τα εμπορικά χαρακτηριστικά της είναι πλέον διαθέσιμα μέσα από την εφαρμογή ΕΟΝ για να συνεχίσεις να βλέπεις τα κανάλια που έβλεπες έως τώρα στις φορητές συσκευές σου.

Γεωργία, Nova Support
Σε android tv όμως, τι γίνεται?
 
Εγώ με 50άρα γραμμή ΟΤΕ γιατί δεν μπορώ να πάρω το νέο πακέτο ΕΟΝ με τα 30 ευρώ μέσω Ίντερνετ παρά μόνο δορυφορικά; Επειδή λέει η νόβα στην περιοχή μου δεν πάει πάνω από 24αρα γραμμή. Με εγώ μόνο την ιντερνετική τηλεόραση θέλω όχι να αλλάξω πάροχο τηλεφωνίας και Ίντερνετ.
 
Σε android tv όμως, τι γίνεται?
Eφόσον επιθυμείς να έχεις πρόσβαση και στην εφαρμογή της τηλεόρασης θα χρειαστεί να μεταβείς σε υπηρεσία EON.

Γεωργία, Nova Support
 
Εγώ με 50άρα γραμμή ΟΤΕ γιατί δεν μπορώ να πάρω το νέο πακέτο ΕΟΝ με τα 30 ευρώ μέσω Ίντερνετ παρά μόνο δορυφορικά; Επειδή λέει η νόβα στην περιοχή μου δεν πάει πάνω από 24αρα γραμμή. Με εγώ μόνο την ιντερνετική τηλεόραση θέλω όχι να αλλάξω πάροχο τηλεφωνίας και Ίντερνετ.
Καλησπέρα Stacy,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετησουμε;

Γεωργία, Nova Support
 
Επειδή υπήρχε η φήμη εδώ και μήνες ότι θα βγάλετε ΟΤΤ πλατφόρμα, πήγα και αγόρασα δύο Smart Tv Samsung με την προοπτική ότι θα μας δίνατε σε εμάς τους δορυφορικούς την εφαρμογή να βλέπουμε και στην τηλεόραση στο υπνοδωμάτιο όπως κάνει η Cosmote Tv..με ενδιαφέρει πολύ το Replay tv.. Αλλά τίποτα... θέλω να μου πείτε τι πέναλτυ θα έχω αν διακόψω... Δορυφορικός Full pack με multiview..θα μεταβώ στον ανταγωνισμό γιατί με ενδιαφέρει πολύ το replay tv..το συμβόλαιό μου λήγει του χρόνου τον Οκτώβριο νομίζω.. Ευχαριστώ πολύ.
 
Status
Not open for further replies.