*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα σας
Είμαι συνδρομητής σας, αλλά επικοινωνώ τώρα για λογαριασμό της ενοικιάστριας μου η οποία περιμένει ενεργοποίηση της γραμμής συο δίκτυο σας αλλά δεν έχει καμμία ενημέρωση.
Σας στέλνω ΠΜ με τα στοιχεία μου αλλά και της αιτούσης, θα εκτιμούσα τη βοήθειά σας, γιατί εκείνη χωρίς τηλέφωνο και internet δεν μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας
 
Καλησπέρα σας
Είμαι συνδρομητής σας, αλλά επικοινωνώ τώρα για λογαριασμό της ενοικιάστριας μου η οποία περιμένει ενεργοποίηση της γραμμής συο δίκτυο σας αλλά δεν έχει καμμία ενημέρωση.
Σας στέλνω ΠΜ με τα στοιχεία μου αλλά και της αιτούσης, θα εκτιμούσα τη βοήθειά σας, γιατί εκείνη χωρίς τηλέφωνο και internet δεν μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας
Καλησπέρα winlink,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Υπάρχει πουθενά στο my account η δυνατότητα να δούμε πότε μπορούμε να διαγράψουμε συσκευή; Έστειλα το τηλέφωνο μου για επισκευή, και το βλέπει σαν άλλη συσκευή, μου ζητάει διαγραφή λόγω υπέρβασης συσκευών...Εξαίρεση ΔΕΝ επιτρέπετε στον κανόνα του "μήνα"....
Πού μπορώ τουλάχιστον να δω πότε θα μου επιτρέψει να διαγράψω συσκευή; για να ξαναβάλω....ΤΗΝ ΙΔΙΑ!!!
 
Υπάρχει πουθενά στο my account η δυνατότητα να δούμε πότε μπορούμε να διαγράψουμε συσκευή; Έστειλα το τηλέφωνο μου για επισκευή, και το βλέπει σαν άλλη συσκευή, μου ζητάει διαγραφή λόγω υπέρβασης συσκευών...Εξαίρεση ΔΕΝ επιτρέπετε στον κανόνα του "μήνα"....
Πού μπορώ τουλάχιστον να δω πότε θα μου επιτρέψει να διαγράψω συσκευή; για να ξαναβάλω....ΤΗΝ ΙΔΙΑ!!!
Καλησπέρα MATTHIAS,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 
Σας έστειλα τον αριθμό τηλεφώνου του 3ple play
Καλησπέρα MATTHIAS,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
Nova καλησπέρα.Περιμένω τηλέφωνο σας από το τμήμα διακοπών εδώ και μια βδομαδα.
 
Nova καλησπέρα.Περιμένω τηλέφωνο σας από το τμήμα διακοπών εδώ και μια βδομαδα.
Καλησπέρα Petran88,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 
Καλησπέρα Petran88,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
Σας στέλνω καθημερινά στο messenger η απαντήση είναι ότι θα γίνει άμεσα επικοινωνία εντός της ημέρας.
 
για υπολογιστη η ποιοτητα ειναι τραγικη οταν η ποιοτητα ειναι στο Αυτοματο ABR. με σταθερη γραμμη με περισιο bandwidth 10+Mbps κανει αδιανοητα σκαμπανεβασματα και η μεγιστη ποιοτητα ειναι τραγικη παρακαλω για την απαντηση σας.
 
για υπολογιστη η ποιοτητα ειναι τραγικη οταν η ποιοτητα ειναι στο Αυτοματο ABR. με σταθερη γραμμη με περισιο bandwidth 10+Mbps κανει αδιανοητα σκαμπανεβασματα και η μεγιστη ποιοτητα ειναι τραγικη παρακαλω για την απαντηση σας.
Καλησπέρα arist1988,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Καλησπέρα arist1988,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Βαγγέλης, Nova Support
Το προβλημα οχι απλα δεν επιλυθηκε πλεον δεν μπορω να δω απο τα σκαμπανεβασματα καθε δευτερολεπτο
 
Το προβλημα οχι απλα δεν επιλυθηκε πλεον δεν μπορω να δω απο τα σκαμπανεβασματα καθε δευτερολεπτο
Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει εκ νέου σε προσωπικό σου μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει εκ νέου σε προσωπικό σου μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
και απο κινητο γινεται αυτο ενω αμεσως μετα με τις ιδιες συσκευες δεν υπαρχει κανενα προβλημα με youtube cosmote tv netflix κλπ ολα παιζουν ΧΩΡΙΣ σκαμπανεβασματα.
παρακαλω απαντηστε μου κατι ουσιωδες και επισης η εικονα ΤΡΕΜΕΙ επειδη τα fps ειναι πολυ κατω απο 50
 
και απο κινητο γινεται αυτο ενω αμεσως μετα με τις ιδιες συσκευες δεν υπαρχει κανενα προβλημα με youtube cosmote tv netflix κλπ ολα παιζουν ΧΩΡΙΣ σκαμπανεβασματα.
παρακαλω απαντηστε μου κατι ουσιωδες και επισης η εικονα ΤΡΕΜΕΙ επειδη τα fps ειναι πολυ κατω απο 50
Καλησπέρα Petran88,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με το ζήτημα που αντιμετωπίζεις ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 
Μεταφορα γραμμης κ δορυφορικο απο αιτηση 14/01 ηρθε σημερα τεχνικος αλλα δεν μου συνδεσε τιποτα γιατι λεει ο οτε συνδεσε σε αλλες συντεταγμενες.ξεκαθαρα πιστευω φταιει ο υπαλληλος του κσταστηματος νοβα που εκανα την αιτηση.ποιος ξερει σε ποσες μερες θα μου το φτιαξουν.
 
Μεταφορα γραμμης κ δορυφορικο απο αιτηση 14/01 ηρθε σημερα τεχνικος αλλα δεν μου συνδεσε τιποτα γιατι λεει ο οτε συνδεσε σε αλλες συντεταγμενες.ξεκαθαρα πιστευω φταιει ο υπαλληλος του κσταστηματος νοβα που εκανα την αιτηση.ποιος ξερει σε ποσες μερες θα μου το φτιαξουν.
Καλησπέρα chrkor7,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 
Καλή σας μέρα,
Από 17/12/21 (όπου κι έληξε η 24μηνη δέσμευσή μου)
αναμένω τηλεφωνική σας επικοινωνία, προκειμένου
να ανανεώσω, σύμφωνα με τους όρους που έχουν ήδη
συζητηθεί και προσυμφωνηθεί.
Ευχαριστώ..
 
Καλή σας μέρα,
Από 17/12/21 (όπου κι έληξε η 24μηνη δέσμευσή μου)
αναμένω τηλεφωνική σας επικοινωνία, προκειμένου
να ανανεώσω, σύμφωνα με τους όρους που έχουν ήδη
συζητηθεί και προσυμφωνηθεί.
Ευχαριστώ..
Καλησπέρα CASPER,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.