*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Κάποιος που έχει δορυφορικό multiview και δεν έχει ίντερνετ στο σπίτι, τι γίνεται σε περίπτωση που χαλάσει ο ένας έστω δέκτης Pace; Δεν γίνεται να μπει ιντερνετικό όπως σας έγραψα λόγω κατάκοιτου ατόμου στο ένα δωμάτιο...(γνωρίζει να χειρίζεται μόνο αυτό τόσα χρόνια). Ο νέος δορυφορικός δέκτης υποστηρίζει multiview; Λογικά όχι... Παρακαλώ απαντήστε δημόσια να γνωρίζουν όλοι τι γίνεται σε τέτοια περίπτωση.
Καλησπέρα Joker19,

Ο δέκτης GSH-2970 υποστηρίζει την υπηρεσία Multiroom/Multiview.

Εάν αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα με τον αποκωδικοποιητή σου, μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε.

Σάββας, Nova Support
 
Καλησπέρα Joker19,

Ο δέκτης GSH-2970 υποστηρίζει την υπηρεσία Multiroom/Multiview.

Εάν αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα με τον αποκωδικοποιητή σου, μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε.

Σάββας, Nova Support
Ωραία.....σας ευχαριστώ πολύ....οπότε σε περίπτωση βλάβης των παλιών δεκτών γίνεται αντικατάσταση με τους νέους με την ίδια συνδεσμολογία; Δηλαδή επικοινωνία μεταξύ τους με καλώδια; Χωρίς ίντερνετ όπως σας ανέφερα....
 
  • Wow
Reactions: vasilik
Ωραία.....σας ευχαριστώ πολύ....οπότε σε περίπτωση βλάβης των παλιών δεκτών γίνεται αντικατάσταση με τους νέους με την ίδια συνδεσμολογία; Δηλαδή επικοινωνία μεταξύ τους με καλώδια; Χωρίς ίντερνετ όπως σας ανέφερα....
Καλημέρα Joker19.

Σε περίπτωση βλάβης δεκτών σε υπηρεσία Multiview, κατόπιν τεχνικού ελέγχου γίνεται αντικατάσταση με νέο δορυφορικό δέκτη.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Καλημέρα Joker19.

Σε περίπτωση βλάβης δεκτών σε υπηρεσία Multiview, κατόπιν τεχνικού ελέγχου γίνεται αντικατάσταση με νέο δορυφορικό δέκτη.

Γαρυφαλιά, Nova Support
Αν χαλάσει ο ένας Pace από τους δύο σε υπηρεσία multiview αντικαθίσταται ο συγκεκριμένος με τον καινούριο; Επικοινωνεί με τον παλιό ο νέος; Ή θα αντικατασταθούν και οι δύο;
 
Καλησπέρα Joker19.

Αν χαλάσει ο ένας από τους 2 δέκτες γίνεται αντικατάσταση του δέκτη που έχει χαλάσε.

Εάν αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα με τον αποκωδικοποιητή σου, μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να γίνει τεχνικός έλεγχος.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Καλησπέρα!
Αναμένουμε το novachristmas hd, διότι χωρίς αυτό δεν υπάρχει η μαγεία των Χριστουγέννων!!!!

Παρακαλούμε να το προωθήσετε άμεσα στο αρμόδιο τμήμα, ώστε να ενταχθεί το εορταστικό κανάλι και πάλι, στους συνδρομητές της ΕΟΝ !!!!

Ευχαριστούμε!
 
Καλησπέρα!
Αναμένουμε το novachristmas hd, διότι χωρίς αυτό δεν υπάρχει η μαγεία των Χριστουγέννων!!!!

Παρακαλούμε να το προωθήσετε άμεσα στο αρμόδιο τμήμα, ώστε να ενταχθεί το εορταστικό κανάλι και πάλι, στους συνδρομητές της ΕΟΝ !!!!

Ευχαριστούμε!
Καλημέρα humidream,

Ενημερώσαμε το αρμόδιο τμήμα και εφόσον είναι εφικτό το αίτημα σου θα πραγματοποιηθεί.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Καλησπερα, την προηγουμενη Πεμπτη ηρθε συνεργειο και περασε την οπτικη ινα στο σπιτι, αλλα λογω μη διαθεσιμοτητας δεν ειχαν ροθτερ μαζι τους και μειναμε εκει, ειπαν θα λαβω τηλεφωνημα οταν υπαρχει διαθεσιμο το εν λογω ρουτερ για να κλεισουμε ραντεβου.
Μπορειτε να με ενημερωσετε ποτε περιπου θα γινει αυτο?
Ευχαριστω εκ των προτερων.
 
Καλησπερα, την προηγουμενη Πεμπτη ηρθε συνεργειο και περασε την οπτικη ινα στο σπιτι, αλλα λογω μη διαθεσιμοτητας δεν ειχαν ροθτερ μαζι τους και μειναμε εκει, ειπαν θα λαβω τηλεφωνημα οταν υπαρχει διαθεσιμο το εν λογω ρουτερ για να κλεισουμε ραντεβου.
Μπορειτε να με ενημερωσετε ποτε περιπου θα γινει αυτο?
Ευχαριστω εκ των προτερων.
Καλησπέρα nick73

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Καλησπέρα... Επειδή με ρωτάει ο αδερφός μου που έχει 3play χωρίς τα Novasports, θα τα ανοίξετε φέτος τα Χριστούγεννα;
 
Καλησπέρα... Επειδή με ρωτάει ο αδερφός μου που έχει 3play χωρίς τα Novasports, θα τα ανοίξετε φέτος τα Χριστούγεννα;
Καλησπέρα Joker19,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως μπορείς να απολαύσεις συναρπαστικές ταινίες, δημοφιλείς σειρές, μοναδικό παιδικό πρόγραμμα και όλο το πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο ΕΟΝ+ από 19.12.2022 έως και 19.01.2023 μέσω του συνδέσμου eon.nova.gr .

Στους κατόχους υπηρεσιών με ενεργή υπηρεσία Τηλεόρασης, η πρόσβαση στο ΕΟΝ+ ενεργοποιείται αυτόματα.

Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείς να μεταβείς στην επίσημη σελίδα μας πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο


Καλές γιορτές ευχόμαστε! :)

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα,
Μεσος ορος χρονικης αναμονης 15 λεπτα στο 13731 και 99 ατομα αναμονη στο live chat για τεχνικη υποστηριξη?
Θα σας φαινοταν λογικο να μην λειτουργει το τηλεφωνο σας και να σας δινουν αυτους τους χρονους αναμονης?
 
  • Like
Reactions: Evil 13
Καλησπέρα,
Μεσος ορος χρονικης αναμονης 15 λεπτα στο 13731 και 99 ατομα αναμονη στο live chat για τεχνικη υποστηριξη?
Θα σας φαινοταν λογικο να μην λειτουργει το τηλεφωνο σας και να σας δινουν αυτους τους χρονους αναμονης?
Καλημέρα Χαρης Γ

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 
Αισίως βρίσκομαι ήδη στην όγδοη συνεχόμενη ημέρα που δεν έχω καθόλου ίντερνετ ούτε τηλέφωνο στο σπίτι. Η βλάβη ακόμα δεν έχει διορθωθεί, και συνεχίζει παρά τις αμέτρητες υποσχέσεις και ημερομηνίες που παρήλθαν. Είναι απαράδεκτη, αντιεπαγγελματική και διωκούμενη αυτή η αντιμετώπιση. Έχω στείλει προσωπικό μήνυμα και αναμένω άμεσα κάποια απάντηση. Ευχαριστώ.
 
Αισίως βρίσκομαι ήδη στην όγδοη συνεχόμενη ημέρα που δεν έχω καθόλου ίντερνετ ούτε τηλέφωνο στο σπίτι. Η βλάβη ακόμα δεν έχει διορθωθεί, και συνεχίζει παρά τις αμέτρητες υποσχέσεις και ημερομηνίες που παρήλθαν. Είναι απαράδεκτη, αντιεπαγγελματική και διωκούμενη αυτή η αντιμετώπιση. Έχω στείλει προσωπικό μήνυμα και αναμένω άμεσα κάποια απάντηση. Ευχαριστώ.
Καλημέρα Kevin10,

Έχουμε λάβει κι έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Σάββας, Nova Support
 
Καλημέρα Χαρης Γ

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Σάββας, Nova Support
Καλημερα Σαββα
Σας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον αλλα δυο μερες αργοτερα το ενδιαφερον σας παραμενει μονον ενδιαφερον. Αλιμονο αν περιμενα δυο μερες για την αποκατασταση της βλαβης της τηλεφωνικης μου γραμμης.
Απ' οτι καταλαβα Σαββατο δε δουλευει σχεδον κανεις στη Nova...
 
Να ρωτήσω η προσφορά για ένα μήνα του eon+ από 19/12-19/1 ισχύει και για μη συνδρομητές eon?
 
Καλημερα Σαββα
Σας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον αλλα δυο μερες αργοτερα το ενδιαφερον σας παραμενει μονον ενδιαφερον. Αλιμονο αν περιμενα δυο μερες για την αποκατασταση της βλαβης της τηλεφωνικης μου γραμμης.
Απ' οτι καταλαβα Σαββατο δε δουλευει σχεδον κανεις στη Nova...
Καλησπέρα Χαρης Γ.

Παραμένουμε στη διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
  • Haha
Reactions: antonispgs
Κάντε σας παρακαλώ πολύ επαναφορά του 4ψηφιου κωδικού γονικού ελέγχου στο Novabox+...Δεν μπορώ με τίποτα να τον θυμηθώ Σας έστειλα το α στοιχεία σε πμ
 
Κάντε σας παρακαλώ πολύ επαναφορά του 4ψηφιου κωδικού γονικού ελέγχου στο Novabox+...Δεν μπορώ με τίποτα να τον θυμηθώ Σας έστειλα το α στοιχεία σε πμ
Νομίζω πως γίνεται από το my account επαναφορά φίλε.
 
Status
Not open for further replies.