O JVC DLA-X3 στο ταβανι μου!

Ευχαριστώ Τάκη!!

Πολύ μεγάλο ποσοστό όντως....τελικά μερικά πράγματα είναι για να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο:

Αν θέλουμε μεγάλη οθόνη θέλουμε φως, αν έχουμε φως δεν έχουμε μαύρο, αν δεν έχουμε μεγάλη οθόνη δεν αξίζει το 3D, αν δεν έχουμε πολύ φως επίσης, όμως αν έχουμε πολύ δεν θα μπορούμε να το ρεγουλάρουμε σε 2D. Από την άλλη, δεν θέλουμε ίριδες αλλά θέλουμε και το μαύρο της Κούρο. Θέλουμε και το μαύρο της Κούρο με τα lumens του Benq και του Infocus. Θέλουμε το ον/οφ της JVC με την ευκρίνεια και το άνσι, όμως, του 83. Θέλουμε το punch των DLP, αλλά, ταυτόχρονα και την ξεκούραστη εικόνα των τρίτσιπων. Είμαστε DLPάκηδες και ζηλεύουμε τις ευκολίες τοποθέτησης των τριπάνελων.....

Να συνεχίσω ή πάμε όλοι μαζί για το τρελλοκομείο??:D:D

Ενταξει, δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα:
Στην Αμερικη, οι JVCακηδες αγοραζουν με το κιλο της οθονες high power της Dalite με κερδος 2.8 (!). Αυτες, εχουν ενα περιορισμο στην εγκατασταση λογω του τυπου τους (retroreflective) οπου πρεπει να τοποθετηθει ο προβολεας οσο χαμηλοτερα γινεται (κοντα στο υψος του κεφαλιου) ωστε να παιρνεις το maximum της φωτεινοτητας. Αν ξεπεραστει αυτο, διαβαζω οτι εχουν απλετο φως για 2D/3D (το οποιο ρεγουλαρουν με την ιριδα) χωρις πολυ hotspotting και με λιγες ανακλασεις απο τοιχους λογω μικροτερου τοξου θεασης.
Φυσικα, στην Ελλαδα, η οθονη αυτη δεν υπαρχει! :D
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: O JVC DLA-X3 στο ταβανι μου!

Και που να μπούν και οι led στο παιχνίδι!-bye-

Θα πάρουν και αυτοί ''κομμάτι'' της εικόνας και 'μεις θα χτυπιόμαστε ακόμα παραπάνω...


ΥΓ

Και που να έμπαιναν στην κουβέντα ανάλυση, χρώματα, κλίμακες του γκρι, κίνηση, συνδέσεις, μενού-ρυθμίσεις κ.λ.π.-bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: O JVC DLA-X3 στο ταβανι μου!

Ποιό μοντέλο έχεις αν επιτρέπεται;

To RadianceXD το οποιο αναβαθμισα σε 3D και παιζει τζετ!
Αν σε ενδιαφερει κατι αναλογο, let me know by pm..
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: O JVC DLA-X3 στο ταβανι μου!

...υπάρχει βέβαια το μειονέκτημα ότι δε μπορώ να χρησιμοποιήσω γυαλιά απο άλλες εταιρίες.

Μπορεις, απλα θα χασεις λιγο σε φως...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: O JVC DLA-X3 στο ταβανι μου!

Θα πάρουν και αυτοί ''κομμάτι'' της εικόνας και 'μεις θα χτυπιόμαστε ακόμα παραπάνω...


ΥΓ

Και που να έμπαιναν στην κουβέντα ανάλυση, χρώματα, κλίμακες του γκρι, κίνηση, συνδέσεις, μενού-ρυθμίσεις κ.λ.π.-bye-

Τα πιο πολλα απο τα τελευταια που αναφερεις, στους προβολεις αυτης της κατηγοριας και πανω , εχουν λιγο-πολυ λυθει..
 
Ενταξει, δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα:
Στην Αμερικη, οι JVCακηδες αγοραζουν με το κιλο της οθονες high power της Dalite με κερδος 2.8 (!). Αυτες, εχουν ενα περιορισμο στην εγκατασταση λογω του τυπου τους (retroreflective) οπου πρεπει να τοποθετηθει ο προβολεας οσο χαμηλοτερα γινεται (κοντα στο υψος του κεφαλιου) ωστε να παιρνεις το maximum της φωτεινοτητας. Αν ξεπεραστει αυτο, διαβαζω οτι εχουν απλετο φως για 2D/3D (το οποιο ρεγουλαρουν με την ιριδα) χωρις πολυ hotspotting και με λιγες ανακλασεις απο τοιχους λογω μικροτερου τοξου θεασης.
Φυσικα, στην Ελλαδα, η οθονη αυτη δεν υπαρχει! :D

Βασικά το ποστ μου είχε την έννοια της ανάγκης που δημιουργούν οι ίδιες εταιρείες με τις υλοποιήσεις τους. Έχω αυτό, αλλά, όχι εκείνο που το έχει ο άλλος.....Έτσι, μπαίνουν στο ''παιχνίδι'' και οι υπόλοιποι όπως η Dalite που αναφέρεις. Τα πάντα είναι ένας συμβιβασμός και ένα αέναο ψάξιμο...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: O JVC DLA-X3 στο ταβανι μου!

Τα πιο πολλα απο τα τελευταια που αναφερεις, στους προβολεις αυτης της κατηγοριας και πανω , εχουν λιγο-πολυ λυθει..

Τι έχουν λυθεί? Έχει cms ο Χ3? Μπορεί ποτέ η σύγκλιση των τριών τσιπ να φτάσει αυτή του μονότσιπου? Υπάρχει τροχός που μετά από 5-6 ώρες π.χ. δεν κουράζει? Είναι αρκετή η ανάλυση των 1080 γραμμών σε 130-140 ίντσες? Είναι καλή η κίνηση με τα λίγα 24 καρέ? Έχουν όλοι οι προβολείς το ίδιο χρωματικό φάσμα? Έρχονται όλοι όμορφα το ίδιο στην κλίμακα του γκρι? Έχουν τα ίδια ρυθμιστικά? Γιατί κοιτάμε αναμορφικούς φακούς αφού το υλικό είναι 16:9? Και γιατί αφού είναι 16:9 έχει κάδρο 2,35:1 και πάνε στράφι τόσες ίντσες σε όλους τους προβολείς μιας έχουν πάνελς 16:9?

Αυτά εννοώ...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: O JVC DLA-X3 στο ταβανι μου!

Τι έχουν λυθεί? Έχει cms ο Χ3? Μπορεί ποτέ η σύγκλιση των τριών τσιπ να φτάσει αυτή του μονότσιπου? Υπάρχει τροχός που μετά από 5-6 ώρες π.χ. δεν κουράζει? Είναι αρκετή η ανάλυση των 1080 γραμμών σε 130-140 ίντσες? Είναι καλή η κίνηση με τα λίγα 24 καρέ? Έχουν όλοι οι προβολείς το ίδιο χρωματικό φάσμα? Έρχονται όλοι όμορφα το ίδιο στην κλίμακα του γκρι? Έχουν τα ίδια ρυθμιστικά? Γιατί κοιτάμε αναμορφικούς φακούς αφού το υλικό είναι 16:9? Και γιατί αφού είναι 16:9 έχει κάδρο 2,35:1 και πάνε στράφι τόσες ίντσες σε όλους τους προβολείς μιας έχουν πάνελς 16:9?

Αυτά εννοώ...

Καλα, χαλαρωσε λιγο... Η ουσια ειναι οτι σημερα με 4-5 Κ παιρνουμε απιθανη εικονα σπιτι μας!


-Ο Χ3, δεν εχει CMS οντως, αλλα εχει μια προρυθμιση πολυ κοντα στο Rec 709.
-Η συγκλιση του 3τσιπου δεν ειναι σαν του μονοτσιπου αλλα αυτο δεν φαινεται στην ταινια, εκτος και αν εχεις ΧΑΛΙΑ συγκλιση
-Οι μοντερνοι τροχοι ΔΕΝ κουραζουν τον μεσο θεατη
-Η αναλυση των 1080 γραμμων ειναι αρκετη για εναν ολοκληρο digital cinema οποτε για το σπιτακι μας ειναι overkill ;)
-H κινηση των 24 καρε αφορα ολο το ιndustry οχι μονο τους προβολεις
-Δεν εχουν ολοι οι προβολεις την ιδια χρωματικη συμπεριφορα, αν εχουν ομως CMS ερχονται πολυ καλα στο προτυπο Rec-709, ενω καποιοι οπως ο Χ3 ή ο planar 8150 εχουν ικανοποιητικη προρυθμιση κοντα σε Rec-709
-Ρυθμιστικα grayscale εχουν ολοι. Το ποσο καλα θα ερθει, εξαρταται απο τον "μαστορα"
-Ρυθμιστικα επαρκη, εχουν πλεον ολοι (πλην CMS).
-ΔΕΝ κοιταμε αναμορφικους. Αυτοι ειναι για ειδικες καταστασεις ή για ανθρωπους που εχουν λεφτα για πεταμα..
-Το φορμα που γυριζεται μια ταινια, αφορα τον δημιουργο της. Ενας συγχρονος προβολεας, υποστηριζει τα παντα και υπαρχουν επισης λυσεις για τα παντα (masking κλπ)

Any other questions? :D
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: O JVC DLA-X3 στο ταβανι μου!

Καλα, χαλαρωσε λιγο...

Σε άγχωσα? Δεν ήταν στις προθέσεις μου, απλές ερωτήσεις έκανα και μάλιστα πολύ χαλαρά...


Η ουσια ειναι οτι σημερα με 4-5 Κ παιρνουμε απιθανη εικονα σπιτι μας!

Ποιος έγραψε το αντίθετο?



-Ο Χ3, δεν εχει CMS οντως, αλλα εχει μια προρυθμιση πολυ κοντα στο Rec 709.

Έγραψα ότι δεν έχει. Χαίρομαι που συμφωνούμε.


-Η συγκλιση του 3τσιπου δεν ειναι σαν του μονοτσιπου αλλα αυτο δεν φαινεται στην ταινια, εκτος και αν εχεις ΧΑΛΙΑ συγκλιση

Σεβαστή η άποψή σου. Απλά, διαφωνούμε. Απ' όσους τρίτσιπους έχω δει κανείς δεν μπορεί να πιάσει την ευκρίνεια του μονότσιπου, όχι μόνο σε πάτερνς, αλλά και στην ταινία.


-Οι μοντερνοι τροχοι ΔΕΝ κουραζουν τον μεσο θεατη

Says who?


-Η αναλυση των 1080 γραμμων ειναι αρκετη για εναν ολοκληρο digital cinema οποτε για το σπιτακι μας ειναι overkill ;)

Να φανταστώ ότι δουλεύεις με μόνιτορ 320χ240 για να μην είσαι overkill ή στις οθόνες μετράει παραπάνω η ανάλυση απ' ότι στο σινεμά? Στις τηλεοράσεις τι αναλύσεις έχουμε?


-H κινηση των 24 καρε αφορα ολο το ιndustry οχι μονο τους προβολεις

Προφανώς δεν το διατύπωσα σωστά. Εννοούσα την κίνηση που δίνουν οι προβολείς με το 24άρι. Δεν έχουν όλοι την ίδια καλή διαχείριση. Το F.I. μπορεί να κάνει ''δουλειά'' σ' αυτόν τον τομέα, αλλά, κάνει την εικόνα παράξενη και δεν αρέσει σε όλους. Επομένως, ας μείνουμε μόνο στην απλή αναπαραγωγή των 24 καρέ.


-Ρυθμιστικα grayscale εχουν ολοι. Το ποσο καλα θα ερθει, εξαρταται απο τον "μαστορα"

Yes and nope...δεν εξαρτάται αποκλειστικά από το μάστορα. Εφόσον, ο μάστοράς σου είναι αληθινός μάστορας (επαγγελματίας), εξαρτάται και μόνο από τις δυνατότητες του προβολικού. Δεν έχουν όλα τα προβόλια τους 6500 βαθμούς εύκολους. Επομένως, σύμφωνα με τις δυνατότητές του κάθε μηχάνημα κάθεται (άλλο στους 6500, άλλο στους 6700, άλλο στους 6850 ώστε να δώσει την καλύτερη και πιο ισορροπημένη εικόνα).


-Ρυθμιστικα επαρκη, εχουν πλεον ολοι (πλην CMS).

Ρυθμιστικά δεν είναι μόνο το CMS. Είναι και το lens shift (ηλεκτρονικό ή μη), είναι το μεγάλο ζουμ (πάνω από 1,3 π.χ.), είναι ο τρόπος χρήσης της ίριδας, είναι το pixel adjust κ.λ.π.


-ΔΕΝ κοιταμε αναμορφικους. Αυτοι ειναι για ειδικες καταστασεις ή για ανθρωπους που εχουν λεφτα για πεταμα..

Μίλησα για τη χρήση των αναμορφικών και όχι για τα πολλά χρήματα που κοστίζουν. ''Κοιτάμε'', επίσης, ήταν τρόπος του λέγειν. Δεν είχα καμμιά πρόθεση να σε πείσω για την ανάγκη αγοράς ενός τέτοιου εξαρτήματος. Οπότε ΔΕΝ είναι ανάγκη να γράφεις κεφαλαία...:D


-Το φορμα που γυριζεται μια ταινια, αφορα τον δημιουργο της. Ενας συγχρονος προβολεας, υποστηριζει τα παντα και υπαρχουν επισης λυσεις για τα παντα (masking κλπ)

Το masking δεν αφορά των προβολέα, είναι κάτι έξτρα. Επίσης, κάθε προβολέας έχει πάνελ με συγκεκριμένη ανάλυση. Το 99,99% των H.C. προβολέων έχουν ανάλυση διάστασης πλευρών 16:9. Δεν μπορεί π.χ. να σου δώσει ένα εγγενές κάδρο 2,35:1, παρά μονάχα να στο προβάλλει μέσα στο 16:9 της ανάλυσής του, ό,τι δηλαδή κάνουν και τα δισκάκια...


Any other questions? :D

Nope, i rest my case.......for now!!-bye-
 
-Η συγκλιση του 3τσιπου δεν ειναι σαν του μονοτσιπου αλλα αυτο δεν φαινεται στην ταινια, εκτος και αν εχεις ΧΑΛΙΑ συγκλιση

Σεβαστή η άποψή σου. Απλά, διαφωνούμε. Απ' όσους τρίτσιπους έχω δει κανείς δεν μπορεί να πιάσει την ευκρίνεια του μονότσιπου, όχι μόνο σε πάτερνς, αλλά και στην ταινία.


Κοιτα, η δικη μου εμπειρια προερχεται απο hands on tests (πχ αν θυμασαι το συγκριτικο σπιτι μου μεταξυ planar-hd1) και οχι απο θεωριες. Φυσικα, καθεις με τις αποψεις του..

-Οι μοντερνοι τροχοι ΔΕΝ κουραζουν τον μεσο θεατη

Says who?


Says most of the DLP users.


Να φανταστώ ότι δουλεύεις με μόνιτορ 320χ240 για να μην είσαι overkill ή στις οθόνες μετράει παραπάνω η ανάλυση απ' ότι στο σινεμά? Στις τηλεοράσεις τι αναλύσεις έχουμε?

Τι σχεση εχουν αυτα που γραφεις; Σου ειπα οτι με 1080p παιζει σημερα το σινεμα και το αποτελεσμα ειναι οκ. Για το σπιτι μας, μην περιμενεις να χρειαστουμε παραπανω αναλυση σε τετοιες ιντσες που βλεπουμε 100-150


Προφανώς δεν το διατύπωσα σωστά. Εννοούσα την κίνηση που δίνουν οι προβολείς με το 24άρι. Δεν έχουν όλοι την ίδια καλή διαχείριση. Το F.I. μπορεί να κάνει ''δουλειά'' σ' αυτόν τον τομέα, αλλά, κάνει την εικόνα παράξενη και δεν αρέσει σε όλους. Επομένως, ας μείνουμε μόνο στην απλή αναπαραγωγή των 24 καρέ.

Οκ

-Ρυθμιστικα grayscale εχουν ολοι. Το ποσο καλα θα ερθει, εξαρταται απο τον "μαστορα"

Yes and nope...δεν εξαρτάται αποκλειστικά από το μάστορα. Εφόσον, ο μάστοράς σου είναι αληθινός μάστορας (επαγγελματίας), εξαρτάται και μόνο από τις δυνατότητες του προβολικού. Δεν έχουν όλα τα προβόλια τους 6500 βαθμούς εύκολους. Επομένως, σύμφωνα με τις δυνατότητές του κάθε μηχάνημα κάθεται (άλλο στους 6500, άλλο στους 6700, άλλο στους 6850 ώστε να δώσει την καλύτερη και πιο ισορροπημένη εικόνα).

Οκ, αλλα το αποτελεσμα μετραει. Δεν θα εχεις χειρουργικη ακριβεια, αλλα ενα πολυ καλο αποτελεσμα ,nevertheless..



Ρυθμιστικά δεν είναι μόνο το CMS. Είναι και το lens shift (ηλεκτρονικό ή μη), είναι το μεγάλο ζουμ (πάνω από 1,3 π.χ.), είναι ο τρόπος χρήσης της ίριδας, είναι το pixel adjust κ.λ.π.

Και αυτα τα εχουν..

Μίλησα για τη χρήση των αναμορφικών και όχι για τα πολλά χρήματα που κοστίζουν. ''Κοιτάμε'', επίσης, ήταν τρόπος του λέγειν. Δεν είχα καμμιά πρόθεση να σε πείσω για την ανάγκη αγοράς ενός τέτοιου εξαρτήματος. Οπότε ΔΕΝ είναι ανάγκη να γράφεις κεφαλαία...

So what is your point exactly?


Το masking δεν αφορά των προβολέα, είναι κάτι έξτρα. Επίσης, κάθε προβολέας έχει πάνελ με συγκεκριμένη ανάλυση. Το 99,99% των H.C. προβολέων έχουν ανάλυση διάστασης πλευρών 16:9. Δεν μπορεί π.χ. να σου δώσει ένα εγγενές κάδρο 2,35:1, παρά μονάχα να στο προβάλλει μέσα στο 16:9 της ανάλυσής του, ό,τι δηλαδή κάνουν και τα δισκάκια...

Extra-ξεextra δινει μια λυση το masking για πιο μαυρες μπαρες. Το 2.35.1 παντως, το αποδιδουν χωρις απωλεια αναλυσης οπως γνωριζεις διοτι, ειναι γραμμενο letterboxed. Το μονο που χανεις ισως ειναι το επιπλεον φως απο τα ανενεργα πιξελ του 16Χ9 πανελ σου..

Ουφ, με κουρασες! :D
 
Ουφ, με κουρασες! :D

Δεν θα σε κουράσω άλλο διότι δεν συνεννοούμαστε...:D


Μια-δυο επισημάνσεις μόνο:

Μίλησα για τρίτσιπους που έχω δει και όχι για θεωρίες που κάπου διάβασα (δεν έχω γράψει λέξη π.χ. για αναμορφικούς διότι δεν τους έχω δει). Απλώς, το αναφέρω, για να μην υπάρχουν παρανοήσεις και παρεξηγήσεις.

Εδώ και 5 χρόνια είμαι DLP user και ξέρω πολύ καλά τι κάνει ο τροχός και πόσο κουράζει σε πολύωρες ή παιχνιδιάρικες θεάσεις. Τώρα, αν εσύ μπορείς να παίζεις με την ίδια ευκολία 4-5 ώρες τη Lara σ' ένα DLP και σ' έναν SXRD, οκ και μπράβο σου, αλλά δεν θεωρείσαι ο μέσος χρήστης (από εμπειρία 10 και βάλε ατόμων σου μιλάω και πάλι και όχι από θεωρίες).

Η ανάλυση των 1080 γραμμών είναι λίγη. Το ότι αυτή είναι και τέρμα, δεν σημαίνει ότι ντε και καλά είναι overkill αν ζητήσουμε παραπάνω. Αυτό έγραψα, γι' αυτό και το παράδειγμα με τις άλλες συσκευές προβολής εικόνας. Και 2160 γραμμές να είχαμε στις 100 ίντσες, πάλι λίγες θα είναι εν σχέσει με τις 1080 που έχουμε στους 40 πόντους...


Το πήρες ''πατριωτικά'' για τον JVC. Όταν έγραψα για ρυθμιστικά κ.λ.π. αναφερόμουν στο σύνολο των προβολέων που κυκλοφορούν σήμερα και όχι στο συγκεκριμένο μοντέλο μονάχα.

Τέλος πάντων....καλή ξεκούραση!!-bye-
 
Καθολου πατριωτικα δεν πηρα τιποτα φιλτατε Γιαννη και φυσικα δεν με κουραζει η κουβεντα μαζι σου (εξου και το γελακι).
Για τους μοντερνους dlp μιλησα, o δικος σου πιθανοτατα να σε κουραζει. Δεν εχω κανει στατιστικη αναλυση, αλλα παρακολουθω τα σχετικα fora και δεν διαβαζω πολλα παραπονα χρηστων. Φυσικα ειναι και θεμα ευαισθησιας του καθενος.. Εγω πχ δεν βλεπω rainbow, αλλοι δεν το αντεχουν με τιποτα.
Η αναλυση των 1080p ειναι υπεραρκετη για τις 150 ιντσες και ακομα και αν βαλεις την διπλασια, μην περιμενεις να δεις διαφορα σε τοσες λιγες ιντσες. Εδω, ψαχνομασταν να βρουμε διαφορες στα 720p vs 1080p αν θυμασαι το συγκριτικο με τους (κορυφαιους) Marantz. Φταει το υλικο; Πιθανοτατα, απλα, αυτο εχουμε σημερα.. Τεσπα, οταν κυκλοφορησουν με το καλο 4Κ προβολεις, το ξαναβλεπουμε το θεμα..
Τωρα, φυσικα και δεν αναφερομουν μονο στους JVC αλλα στην πλειονοτητα προβολεων της τιμης του Χ3 και πανω: ειναι πλεον εξοπλισμενοι σαν αστακοι!
 
Tο θεμα του rainbow ειναι καθαρα υποκειμενικο.

Εγω πχ. ειχα 10 χρονια περιπου διαφορους και πολυ καλους DLP , που σε ολους εβλεπα rainbow.
Οχι σε μεγαλο βαθμο, αλλα καποιες φορες ηταν ενοχλητικο.
Ηταν ενας απο τους λογους που αλαξοπιστισα κι εγω , και κατεληξα σε JVC.

To 1080 προς το παρον ειναι ικανοποιητικα για 100"-130" περιπου (για μενα), αλλα σιγουρα στο μελλον θα δουμε μεγαλυτερες αναλυσεις.
 
Καθολου πατριωτικα δεν πηρα τιποτα φιλτατε Γιαννη και φυσικα δεν με κουραζει η κουβεντα μαζι σου (εξου και το γελακι).

Ok then!!!;)

Για τους μοντερνους dlp μιλησα, o δικος σου πιθανοτατα να σε κουραζει.
Δεν εχω κανει στατιστικη αναλυση, αλλα παρακολουθω τα σχετικα fora και δεν διαβαζω πολλα παραπονα χρηστων. Φυσικα ειναι και θεμα ευαισθησιας του καθενος.. Εγω πχ δεν βλεπω rainbow, αλλοι δεν το αντεχουν με τιποτα.

Θα μείνω μόνο σ' αυτό γιατί τα υπόλοιπα είναι μεγάλη κουβέντα που θα κάνουμε οπωσδήποτε κάποια στιγμή στο μέλλον.

Τάκη, δεν αναφέρομαι μονάχα στη θέαση μια ταινίας, όπου δεν υπάρχει κανένα ζήτημα. Μίλησα συγκεκριμένα και στα δύο ποστ για πολύωρη θέαση και έβαλα και στην κουβέντα επίτηδες και τα παιχνίδια επειδή είναι πιο απαιτητικά και πιο κουραστικά στο μάτι. Δεν μιλάω για το rainbow αλλά για τον εγγενή τρόπο λειτουργίας του τροχού ο οποίος κουράζει είτε βλέπεις είτε δεν βλέπεις rainbow. Υπάρχει κάποια εξέλιξη σ' αυτό? Δηλαδή στη συμπεριφορά των νέων τροχών? Δεν το γνωρίζω γι' αυτό και ρωτάω...

Με λίγα λόγια, τι λέω....λέω ότι αν δούμε 2 ταινίες στο καπάκι σ' έναν DLP με τροχό και σ' έναν τρίτσιπο χωρίς, στην πρώτη περίπτωση θα κουραστούμε πολύ παραπάνω!!-bye-
 
Ναι, με τους νεοτερους τροχους 7 σημειων, η θεαση λεγεται οτι ειναι πιο ξεκουραστη. Εγω προσωπικα, δεν ειχα ποτε τετοιο θεμα, οποτε καλο ειναι να σχολιασει καποιος κατοχος DLP προβολεα (Δημητρακουδη ακους?)
 
Re: Απάντηση: O JVC DLA-X3 στο ταβανι μου!

οποτε καλο ειναι να σχολιασει καποιος κατοχος DLP προβολεα (Δημητρακουδη ακους?)
Γήινος όμως κατά προτίμηση, έτσι; :p
 
Re: Απάντηση: O JVC DLA-X3 στο ταβανι μου!

Ναι, με τους νεοτερους τροχους 7 σημειων, η θεαση λεγεται οτι ειναι πιο ξεκουραστη. Εγω προσωπικα, δεν ειχα ποτε τετοιο θεμα, οποτε καλο ειναι να σχολιασει καποιος κατοχος DLP προβολεα (Δημητρακουδη ακους?)

Εγώ δεν είχα θέμα κούρασης ούτε με τον Χ1.. δεν μετράω.. :D
(έχει δίκιο ο Σύριος.. :p)

Σε όλους τους DLP που έχω περάσει ποτέ δεν είχα πρόβλημα να βλέπω 3-4 ώρες σερί. Καμία κούραση.