Καλα, χαλαρωσε λιγο...
Σε άγχωσα? Δεν ήταν στις προθέσεις μου, απλές ερωτήσεις έκανα και μάλιστα πολύ χαλαρά...
Η ουσια ειναι οτι σημερα με 4-5 Κ παιρνουμε
απιθανη εικονα σπιτι μας!
Ποιος έγραψε το αντίθετο?
-Ο Χ3, δεν εχει CMS οντως, αλλα εχει μια προρυθμιση πολυ κοντα στο Rec 709.
Έγραψα ότι δεν έχει. Χαίρομαι που συμφωνούμε.
-Η συγκλιση του 3τσιπου δεν ειναι σαν του μονοτσιπου αλλα αυτο δεν φαινεται στην ταινια, εκτος και αν εχεις ΧΑΛΙΑ συγκλιση
Σεβαστή η άποψή σου. Απλά, διαφωνούμε. Απ' όσους τρίτσιπους έχω δει κανείς δεν μπορεί να πιάσει την ευκρίνεια του μονότσιπου, όχι μόνο σε πάτερνς, αλλά και στην ταινία.
-Οι μοντερνοι τροχοι ΔΕΝ κουραζουν τον μεσο θεατη
Says who?
-Η αναλυση των 1080 γραμμων ειναι αρκετη για εναν ολοκληρο digital cinema οποτε για το σπιτακι μας ειναι overkill
Να φανταστώ ότι δουλεύεις με μόνιτορ 320χ240 για να μην είσαι overkill ή στις οθόνες μετράει παραπάνω η ανάλυση απ' ότι στο σινεμά? Στις τηλεοράσεις τι αναλύσεις έχουμε?
-H κινηση των 24 καρε αφορα ολο το ιndustry οχι μονο τους προβολεις
Προφανώς δεν το διατύπωσα σωστά. Εννοούσα την κίνηση που δίνουν οι προβολείς με το 24άρι. Δεν έχουν όλοι την ίδια καλή διαχείριση. Το F.I. μπορεί να κάνει ''δουλειά'' σ' αυτόν τον τομέα, αλλά, κάνει την εικόνα παράξενη και δεν αρέσει σε όλους. Επομένως, ας μείνουμε μόνο στην απλή αναπαραγωγή των 24 καρέ.
-Ρυθμιστικα grayscale εχουν ολοι. Το ποσο καλα θα ερθει, εξαρταται απο τον "μαστορα"
Yes and nope...δεν εξαρτάται αποκλειστικά από το μάστορα. Εφόσον, ο μάστοράς σου είναι αληθινός μάστορας (επαγγελματίας), εξαρτάται και μόνο από τις δυνατότητες του προβολικού. Δεν έχουν όλα τα προβόλια τους 6500 βαθμούς εύκολους. Επομένως, σύμφωνα με τις δυνατότητές του κάθε μηχάνημα κάθεται (άλλο στους 6500, άλλο στους 6700, άλλο στους 6850 ώστε να δώσει την καλύτερη και πιο ισορροπημένη εικόνα).
-Ρυθμιστικα επαρκη, εχουν πλεον ολοι (πλην CMS).
Ρυθμιστικά δεν είναι μόνο το CMS. Είναι και το lens shift (ηλεκτρονικό ή μη), είναι το μεγάλο ζουμ (πάνω από 1,3 π.χ.), είναι ο τρόπος χρήσης της ίριδας, είναι το pixel adjust κ.λ.π.
-ΔΕΝ κοιταμε αναμορφικους. Αυτοι ειναι για ειδικες καταστασεις ή για ανθρωπους που εχουν λεφτα για πεταμα..
Μίλησα για τη χρήση των αναμορφικών και όχι για τα πολλά χρήματα που κοστίζουν. ''Κοιτάμε'', επίσης, ήταν τρόπος του λέγειν. Δεν είχα καμμιά πρόθεση να σε πείσω για την ανάγκη αγοράς ενός τέτοιου εξαρτήματος. Οπότε ΔΕΝ είναι ανάγκη να γράφεις κεφαλαία...
-Το φορμα που γυριζεται μια ταινια, αφορα τον δημιουργο της. Ενας συγχρονος προβολεας, υποστηριζει τα παντα και υπαρχουν επισης λυσεις για τα παντα (masking κλπ)
Το masking δεν αφορά των προβολέα, είναι κάτι έξτρα. Επίσης, κάθε προβολέας έχει πάνελ με συγκεκριμένη ανάλυση. Το 99,99% των H.C. προβολέων έχουν ανάλυση διάστασης πλευρών 16:9. Δεν μπορεί π.χ. να σου δώσει ένα εγγενές κάδρο 2,35:1, παρά μονάχα να στο προβάλλει μέσα στο 16:9 της ανάλυσής του, ό,τι δηλαδή κάνουν και τα δισκάκια...
Any other questions?