Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Inte

Οντως, και τα δύο pc τρέχουν w7 64bit.

Εχω εγκαταστήσει και απεγκαταστήσει τουλάχιστον 10 φορές τα πάντα, δυστυχώς χωρίς αποτέλεσμα.
Το μόνο που μένει, είναι το format, δουλειά που μετά από τόση ταλαιπωρία, έχει πάψει να μου φαίνεται βουνό πλέον...

Ξαναρωτάω, για επιβεβαίωση: ο προβολέας πρέπει να παίρνει 60hz από την κάρτα, για όσο χρησιμοποιείται το SVP;

Ναι, ο προβολέας κλειδώνει στα 60. Επίσης, να προσθέσω κάτι σε αυτά που είπε ο Βασίλης....δεν είναι ανάγκη να επιλέγεις το screen refresh rate διότι είναι ιδιατέρως πολύπλοκο και βαρύ για τον αλγόριθμο ο οποίος υπολογίζει κάθε δευτερόλεπτο το r.r. του μέσου σου (αυτό το διαπιστώνεις εύκολα και από την μπάρα που βρίσκεται κάτω από την εν λόγω ρύθμιση. Είναι στο full). Μπορείς να επιλέξεις μία εκ των επιλογών 24---60 1,5χ ή 24---60 2,5χ που είναι ελαφρύτερες για τον επεξεργαστή και την κάρτα.
 
Λύστε μου μια απορία παρακαλώ. Βάζοντας στον madvr να κλειδώσει στα 1080p23 (για ταινίες στα 23,976) και επιλέγοντας στο profile του svp Framerate change to screen refresh rate, κάνουμε μία τρύπα στο νερό; Ουσιαστικά το svp έχει χρήση όταν το frame rate της ταινίας διαφέρει απο αυτό της οθόνης;
 
ναι αν κατάλαβα καλά. δηλαδή αν βάλεις το svp να σου παίζει στα 60fps και την οθόνη στα 24 δεν έχει νόημα. κλειδώνεις στην οθόνη ή σε fps που είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του refresh rate. δηλαδή πχ βάζεις 30fps (μέσο προβολής σε 30-60-90-120) - πχ βάζεις 60 (μέσο προβολής 60-120).
 
Εγω χρησιμοποιω ακομη το ''παλιο'' F.I. με το avisynh. Απο οσο καταλαβα, με αυτο δεν μπορω να χρησιμοποιησω τη GPU (ati 4890) παρα μονο τη cpu. ?

Βεβαια, μιας και παιζω με 30 καρε και οχι με 60 εως τωρα δεν με απασχολουσε το SPV μιας και ο Ι7 παει καλα.
Ομως, επειδη τα halo και artifacts υπαρχουν, σκεφτομουν μηπως το SPV ειναι καλυτερο σε αυτον τον τομεα.

Αν οσοι εχουν δοκιμασει το σκριπτ avisynh και υστερα το spv εχουν δει διαφορά, καλο θα ηταν να αρχισω να προσανατολιζομαι και εγω με δοκιμες. Επειδη ομως το pc ειναι στημενο οπως ειναι, θα χρειαστει να γινουν ολα απο την αρχη.

Για αυτο θα παρακαλουσα αν καποιος κατεχει το θεμα, να φτιαξει εναν πληρη οδηγο F.I. για τον SPV. (το μονο που εχω αλλαξει εως τωρα σε σχεση με τον παλιο οδηγο F.I. ειναι αντικατασταση των ffdshow με lav και madvr renderer)

Λυστε μου και μια απορια: Ο spv παιζει και στα 30 καρε ετσι. ? Γιατι στα 60 δεν μου αρεσει η βουτηροκινηση.

Ολα τα παραπανω με την ελπιδα οτι ο αλγοριθμος στο spv εξελισσεται ή θα εξελιχθει για βελτιωση στα halo και artifacts στις σκηνες με κινηση. (Αν κανω λαθος και ο αλγοριθμος ειναι ιδιος και κανει ιδια δουλεια με το script avisynh, οποτε artifacts =μια απο τα ιδια, τοτε μαλλον δεν εχει νοημα να προχωρησω σε spv)
 
για όποιον τον νοιάζει μόνο το judder και η οθόνη του δεν κλειδώνει πουθενά αλλού από τα 60Hz
μπορεί να βάλλει όλες τις ρυθμίσεις χαμηλα (ή μέχρι εκεί που ο επεξεργαστής του τον αφήνει)
και να επιλέξει στο framerate change 24-->60hz 2m (1,5)

αυτό κρατάει 2 καρέ ιδια και φτιάχνει ένα ενδιάμεσα.
δηλαδή σπάει το 3:2 pulldown

[TABLE="class: grid"]
[TR]
[TD]Aνανέσωση κάρτας 60HZ[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]4[/TD]
[TD]5[/TD]
[TD]6[/TD]
[TD]7[/TD]
[TD]8[/TD]
[TD]9[/TD]
[TD]10[/TD]
[TD]11[/TD]
[TD]12[/TD]
[TD]13[/TD]
[TD]14[/TD]
[TD]15[/TD]
[TD]16[/TD]
[TD]...[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]24p σε 60hz (3:2) pulldown[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]4[/TD]
[TD]4[/TD]
[TD]5[/TD]
[TD]5[/TD]
[TD]5[/TD]
[TD]6[/TD]
[TD]6[/TD]
[TD]7[/TD]
[TD]...[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]SVP: 24->60 2m mode[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]*[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]*[/TD]
[TD]4[/TD]
[TD]4[/TD]
[TD]5[/TD]
[TD]5[/TD]
[TD]*[/TD]
[TD]6[/TD]
[TD]6[/TD]
[TD]*[/TD]
[TD]...[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







πολύ λίγες απαιτήσεις, σχεδόν καθόλου artifacts , καμία αίσθηση videο.

για την επιλογή frame Ιnterpolation @ 30 hz και μετά με 2:2 pulldown
θα το πω πολλές φορές (το έλεγα και στο άλλο νήμα).
Oπως και να λειτουργεί, δεν αξίζει.

ταλαιπωρείς από πολύ εώς παρα πολύ τον επεξεργαστή
χωρίς να έχεις frame interpolation.

αν το μόνο ζητούμενο είναι η judder free εικόνα
η καλύτερη λύση είναι αυτή που είπα παραπάνω

Για όποιον παίζει με τηλεόραση (ή με προβολέα 720p)
ρίχνει παρα πολύ το CPU load η ρύθμιση
reduce resolution to width of 1280 pixels.

είναι ένα cheat που χρησιμοποιούν και οι εμπορικοί players
 
Last edited:
ναι αν κατάλαβα καλά. δηλαδή αν βάλεις το svp να σου παίζει στα 60fps και την οθόνη στα 24 δεν έχει νόημα. κλειδώνεις στην οθόνη ή σε fps που είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του refresh rate. δηλαδή πχ βάζεις 30fps (μέσο προβολής σε 30-60-90-120) - πχ βάζεις 60 (μέσο προβολής 60-120).
Καλά αυτό εννοείται. Η ερώτηση είναι αν βάλεις στο madvr 23fps, η ταινία είναι 23,976 και πεις στον svp να παίζει στο refresh rate. Θα κάνει τίποτα;
 
portioli μπορείς να εξηγήσεις ποια η διαφορά του 60 (screen refresh rate) από το 60 2m ή 60 1.5 κλπ. έχουν σχέση με το pulldown. τι σημαίνει η κάθε επιλογή???? με απλά ελληνικά please. δεν έχω βρεί κάτι. το μόνο που έχω καταλάβει είναι ότι τα τελαυταία δεν έχουν βιντείλα.

περιμένουμε τις δηλώσεις του Κου Χατζηγεωργίου αλλά για την ώρα βολεύομαστε με διαρροές από το πισι και προβολικό του

γιώργο δεν το έχω τεστάρει γιατί το έχω αφησει κενό και ρυθμίζω 23p από την κάρτα πριν κάνω αναπαραγωγή χωρίς svp. τσεκαρέ το. νομίζω ότι αν ενεργεί το svp φαίνεται αμέσως στην εικόνα που βλέπεις.
 
Last edited:
Framerate_change.png


η εικόνα είναι από απάντηση σε ερώτηση που έκανα στους ίδιους


@george K: το να βάλλεις svp kit screen refresh rate και την οθόνη στα 23hz δεν έχει κανένα νόημα.
23Καρέ έχει η ταινία, 23 η έξοδος της κάρτας το svp δεν θα φτιάξει κάνενα καρέ.
Ισως να είχε νόημα να τικάρεις το κουτάκι frame blending to screen-refresh rate,
έτσι ώστε το svp απλά και μόνο να συγχρονίσει τα καρέ τις ταινίας με τα καρέ της οθόνης.
Δεν αξίζει όμως η όλη διαδικασία.
Αν η κάρτα σου κλειδώνει στα 23,976 ή έστω εκεί κοντά μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Reclock για τον ιδιο λόγο
χωρίς να ταλαιπωρείς τόσο πολύ τον επεξεργαστή
 
Last edited:
Εγω χρησιμοποιω ακομη το ''παλιο'' F.I. με το avisynh. Απο οσο καταλαβα, με αυτο δεν μπορω να χρησιμοποιησω τη GPU (ati 4890) παρα μονο τη cpu. ?

Βεβαια, μιας και παιζω με 30 καρε και οχι με 60 εως τωρα δεν με απασχολουσε το SPV μιας και ο Ι7 παει καλα.
Ομως, επειδη τα halo και artifacts υπαρχουν, σκεφτομουν μηπως το SPV ειναι καλυτερο σε αυτον τον τομεα.

Αν οσοι εχουν δοκιμασει το σκριπτ avisynh και υστερα το spv εχουν δει διαφορά, καλο θα ηταν να αρχισω να προσανατολιζομαι και εγω με δοκιμες. Επειδη ομως το pc ειναι στημενο οπως ειναι, θα χρειαστει να γινουν ολα απο την αρχη.

Για αυτο θα παρακαλουσα αν καποιος κατεχει το θεμα, να φτιαξει εναν πληρη οδηγο F.I. για τον SPV. (το μονο που εχω αλλαξει εως τωρα σε σχεση με τον παλιο οδηγο F.I. ειναι αντικατασταση των ffdshow με lav και madvr renderer)

Λυστε μου και μια απορια: Ο spv παιζει και στα 30 καρε ετσι. ? Γιατι στα 60 δεν μου αρεσει η βουτηροκινηση.

Ολα τα παραπανω με την ελπιδα οτι ο αλγοριθμος στο spv εξελισσεται ή θα εξελιχθει για βελτιωση στα halo και artifacts στις σκηνες με κινηση. (Αν κανω λαθος και ο αλγοριθμος ειναι ιδιος και κανει ιδια δουλεια με το script avisynh, οποτε artifacts =μια απο τα ιδια, τοτε μαλλον δεν εχει νοημα να προχωρησω σε spv)

Μερικά πραγματάκια...

Αυτό που είδα σχετικά με τα τεχνουργήματα είναι ότι ο svp κάνει καλύτερη δουλειά από το παλιό σκριπτ. Φυσικά, και το svp με την ίδια λογική λειτουργεί (δηλαδή F.I. μέσω avisynth). Μπορείς άνετα να τον εγκαταστήσεις στην ελαφριά έκδοση (αφού έχεις ήδη εγκατεστημένα τα λοιπά) και να κάνεις δοκιμές με αρχεία που γνωρίζεις καλά (π.χ. το τάδε σημείο στο δείνα έργο κάνει ''νερά'', εκεί έχω σπασιματάκια κ.λ.π.). Μην ανησυχείς ότι ο Ρώσσος θα σου καταστρέψεις το σύμπαν. Το μόνο που κάνει είναι να σβήνει το παλιό σκριπτάκι στην καρτέλα του avisynth μιας και χρησιμοποιεί τα δικά του. Αν δεν σου αρέσει η λειτουργία του, μπορείς απλά να τον κλείσεις (δεν δουλεύει πάντα και αυτόματα) και να επαναφέρεις το παλιό σκριπτ στο πεδίο. Ούτε γάτα, ούτε ζημιά. Τώρα, για τα 30 καρέ....δεν έχει επιλογές ώστε να διαλέξεις με νούμερα πόσα καρέ θέλεις, έχει άλλο σύστημα. Για να πάρεις, λοιπόν, 30 καρέ, του λες να κλειδώσει to screen refresh rate/2 και είσαι οκ.
 
για όποιον τον νοιάζει μόνο το judder και η οθόνη του δεν κλειδώνει πουθενά αλλού από τα 60Hz
μπορεί να βάλλει όλες τις ρυθμίσεις χαμηλα (ή μέχρι εκεί που ο επεξεργαστής του τον αφήνει)
και να επιλέξει στο framerate change 24-->60hz 2m (1,5)

αυτό κρατάει 2 καρέ ιδια και φτιάχνει ένα ενδιάμεσα.
δηλαδή σπάει το 3:2 pulldown

[TABLE="class: grid"]
[TR]
[TD]Aνανέσωση κάρτας 60HZ[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]4[/TD]
[TD]5[/TD]
[TD]6[/TD]
[TD]7[/TD]
[TD]8[/TD]
[TD]9[/TD]
[TD]10[/TD]
[TD]11[/TD]
[TD]12[/TD]
[TD]13[/TD]
[TD]14[/TD]
[TD]15[/TD]
[TD]16[/TD]
[TD]...[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]24p σε 60hz (3:2) pulldown[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]4[/TD]
[TD]4[/TD]
[TD]5[/TD]
[TD]5[/TD]
[TD]5[/TD]
[TD]6[/TD]
[TD]6[/TD]
[TD]7[/TD]
[TD]...[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]SVP: 24->60 2m mode[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD]*[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]3[/TD]
[TD]*[/TD]
[TD]4[/TD]
[TD]4[/TD]
[TD]5[/TD]
[TD]5[/TD]
[TD]*[/TD]
[TD]6[/TD]
[TD]6[/TD]
[TD]*[/TD]
[TD]...[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







πολύ λίγες απαιτήσεις, σχεδόν καθόλου artifacts , καμία αίσθηση videο.

για την επιλογή frame Ιnterpolation @ 30 hz και μετά με 2:2 pulldown
θα το πω πολλές φορές (το έλεγα και στο άλλο νήμα).
Oπως και να λειτουργεί, δεν αξίζει.

ταλαιπωρείς από πολύ εώς παρα πολύ τον επεξεργαστή
χωρίς να έχεις frame interpolation.

αν το μόνο ζητούμενο είναι η judder free εικόνα
η καλύτερη λύση είναι αυτή που είπα παραπάνω

Για όποιον παίζει με τηλεόραση (ή με προβολέα 720p)
ρίχνει παρα πολύ το CPU load η ρύθμιση
reduce resolution to width of 1280 pixels.

είναι ένα cheat που χρησιμοποιούν και οι εμπορικοί players


Αλέξανδρε, καμμία διαφωνία σχετικά με την επιλογή 24---60 (1,5χ). Είναι η πιο ελαφριά και την έχω κλειδώσει για τα πάντα όλα. Προσφέρει πολύ καλή κίνηση με μειωμένη την αίσθηση της βιντείλας. Μέχρι να γίνει κάτι κοσμοϊστορικό ή συνταρακτικό στο σκριπτ, εγώ μένω εδώ...

Για το παρακάτω που λες σχετικά με τα 30Hz θα διαφωνήσω λιγάκι (αν καταλαβαίνω καλά τι θέλεις να πεις). Στην ουσία, είναι η ίδια λογική με το 60άρι του svp μόνο που αντί να φτιάχνει 12 καρέ, φτιάχνει 6. Επομένως, απαιτείται μικρότερη επεξεργαστική ισχύς όταν ο αλγόριθμος πρέπει να προσθέσει λιγότερα καρέ παρά περισσότερα. Το παραπάνω που γράφω το έχω τσεκάρει πάμπολλες φορές παίζοντας έργα και κλειδώνοντας εναλλάξ σε 60 και σε 30 καρέ. Ο επεξεργαστής στη δεύτερη περίπτωση δουλεύει πολύ χαμηλότερα.
 
Για το παρακάτω που λες σχετικά με τα 30Hz θα διαφωνήσω λιγάκι (αν καταλαβαίνω καλά τι θέλεις να πεις). Στην ουσία, είναι η ίδια λογική με το 60άρι του svp μόνο που αντί να φτιάχνει 12 καρέ, φτιάχνει 6. Επομένως, απαιτείται μικρότερη επεξεργαστική ισχύς όταν ο αλγόριθμος πρέπει να προσθέσει λιγότερα καρέ παρά περισσότερα. Το παραπάνω που γράφω το έχω τσεκάρει πάμπολλες φορές παίζοντας έργα και κλειδώνοντας εναλλάξ σε 60 και σε 30 καρέ. Ο επεξεργαστής στη δεύτερη περίπτωση δουλεύει πολύ χαμηλότερα.

οταν θα βαλουμε την ρύθμιση screen refresh rate/2 στο svp kit ή frame interpolation στον avisynth @30fps δεν θα φτιάξει μόνο 6 καρέ.
Δυστυχώς δεν λειτουργεί έτσι, επιβεβαιωμένο.


Ουσιαστικά είναι σαν να κάνεις frame interpolation (x1,5)

δηλαδή:



Framerate_change_2.png



το πρώτο πρόβλημα είναι ότι όσα περισσότερα ενδιάμεσα καρέ φτιάχνουμε
τόσο περισσότερο επιβαρύνουμε τον επεξεργαστή.

Συνοπτικά οι 4 επιλογές που έχουμε με την οθόνη στα 60hz:



(i) 24p -> 60p 2m mode : 12 interpolated frames
(ii) 24p -> 60p 1m mode : 36 interpolated frames
(iii) 24p -> 60p (x2,5) : 48 interpolated frames
(iv) 24p -> 30p (x1,5) : 24 interpolated frames


Προφανώς (i) < (iv) < (ii) < (i) oΠότε η πιο ξεκούραστη για τον επεξεργαστή
είναι η πρώτη μέθοδος.


Αν βάλλεις απλά double the frame rate (x2)
έχεις ακριβώς τον ίδιο αριθμό ενδιάμεσων καρέ,
με την ίδια ταλαιπωρία στον επεξεργαστή.

1 * 2 * 3 * 4 * 5 * 6 * 7 * 8 *


Το άλλο μεγάλο πρόβλημα του screen refresh rate/2 σε σχέση με τις υπόλοιπες
επιλογές είναι ότι δεν έχουμε (1:1) αλλά πρέπει να παίξουμε με 2:2 Pulldown.


αυτό σημαίνει ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι

1 1 * * * * * * * * 5 5 * * * * * * * * 9 9 * * * * * * * * * 13 13

θα έχουμε δηλαδή 8 συνεχόμενα Interpolated frames

δηλαδή 8 x 0,16 ms = 12,8 ms ψευτικη πληροφορία στην οθόνη μας ,
με πολύ πιο εμφανή τα artifacts .

Σκέψου με την Μεθοδο:

(i) έχεις 0,16 ms χρόνο να δεις artifacts - το μεσέο καρέ ανα 5 καρέ
(ii) έχεις 0,32 ms και 0,16 κυκλικά
(iii) 4 x 0,16 ms = 0,64 ms ακριβώς το μισό από την 1η μέθοδο



Από την άλλη το αποτέλεσμα καθαρά σε θέμα κίνησης και απαλότητας/soap effect δεν συγκρίνεται.

απλά πράγματα από τα 24p σε 30p η διαφορά είναι ελάχιστη.

Η διαφορά μεταξύ 48p και 60P δεν είναι τοσο μεγάλη
αλλά από 24p σε 30p είναι μεγάλη.

η επιλογή screen refresh rate/2 είναι για Κυριως για ελαφρύ de-interlace
κάτι αντίστοιχο με το 25p/30p του LAVCUVID
κανει και αυτό το SVP kit
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Για να πάρεις, λοιπόν, 30 καρέ, του λες να κλειδώσει to screen refresh rate/2 και είσαι οκ.

Ευχαριστω. εβαλα το svp lite και δουλευει μια χαρα σαν f.i. :ernaehrung004:
Βεβαια το refresh rate/2 δημιουργει σπαστη κινηση και κολλαει, αλλα με κανονικο refresh rate η εικονα παει μια χαρα. κινηση σαν βουτηρο, (βιντειλα) αλλα θα ψαχτω στις ρυθμισεις του svp.
Επισης ελαχιστη μειωση artifacts παρατηρησα με search type: απο hexagon που ηταν σε exhaustive.
Oσον αφορα τις υπολοιπες ρυθμισεις ουτε που καταλαβαινω τι ακριβως κανουν.

Καποια στιγμη τα εβαλα ολα advanced και ολα στο φουλ και η cpu εκτοξευτηκε στο 85-90%
Κανονικος c.p.u.οφαγος λεμε. (Ι7 oc 3.8 GHz)
 
Last edited:
Αλέξανδρε, έχω αρκετές απορίες πάνω σε αυτά που έγραψες. Αρχικά:

Δες λίγο τα ποστ 147 και 148.

Εκεί περιγράφω την εμπειρία μου με το κλείδωμα σε screen refresh rate/2. Η κατάσταση με αυτή τη ρύθμιση είναι απελπιστική παρότι τα ρολογάκια όλα (cpu+gpu) είναι χαμηλά. Εικόνα σπαστή που δεν βλέπεται καν. Δεν θα ασχολιόμουν περισσότερο αν δεν κλείδωνα στα 29,970 (δηλαδή στα μισά της ανανέωσης του μόνιτόρ μου) ή δεν θα με ένοιαζε παραπάνω αν κάποια ένδειξη κατοστάριζε. Επειδή, όμως, δεν ήταν έτσι, με έζωσαν τα φίδια έχοντας μάλιστα και το προηγούμενο της άριστης αναπαραγωγής με το άλλο σκριπτ με κλείδωμα στα 30. Έφαγα αρκετές ώρες πάνω από τα σκριπτάκια προσπαθώντας να καταλάβω τι έφταιγε. Γιατί το ένα έπαιζε μια χαρά και το άλλο δεν βλεπόταν???

Τι ήταν τελικά?

Μια ρύθμιση στο buffer back/ahead!!! Μόλις έδωσα τις τιμές 0,24 ή 10,10 όλα έστρωσαν και το screen refresh rate/2 του svp συμπεριφερόταν πανομοιότυπα με το παλιό σκριπτ με κλείδωμα στα 30 καρέ.

Τι δεν καταλαβαίνω....γράφεις:

''Συνοπτικά οι 4 επιλογές που έχουμε με την οθόνη στα 60hz:



(i) 24p -> 60p 2m mode : 12 interpolated frames
(ii) 24p -> 60p 1m mode : 36 interpolated frames
(iii) 24p -> 60p (x2,5) : 48 interpolated frames
(iv) 24p -> 30p (x1,5) : 24 interpolated frames''



Για το ένα και δύο, καμμιά αντίρρηση. Πάμε λίγο στα 3 και 4. Ποια 12 αυθεντικά καρέ προτιμάει ο αλγόριθμος στην περίπτωση 3 και ποια 6 από τα 24 προτιμάει στην περίπτωση 4??? Μου φαίνεται τελείως ακατανόητο και περίεργο να μην αναπαράγει καν τα ορίτζιναλ καρέ και να φτιάχνει 24 νέα. Τα φτιάχνει από ποια? Αλλά, ας δεχτούμε αυτό το σενάριο. Ποια από τα 24 καρέ κρατάει και ποια σκαρτάρει? Π.χ. είναι κάτι τέτοιο?

1***5***9***13***17***21**********


Αν γίνεται κάτι τέτοιο και κάτι αντίστοιχο στην περίπτωση 3 με τα 48 interpolated frames, πιθανολογώ ότι η εικόνα μας δεν θα έχει απλώς τεχνουργήματα, αλλά και σοβαρά λάθη στις σχετικά γρήγορες σκηνές, μιας και ο αλγόριθμος καλείται πλέον να μαντέψει όχι ένα και δύο καρέ έχοντας σαν αναφορά το αυθεντικό αλλά 3 έως 9 (στην περίπτωση iii καλείται να μαντέψει 4 καρέ).

Τέλος, όσον αφορά αυτό που γράφεις:

''Το άλλο μεγάλο πρόβλημα του screen refresh rate/2 σε σχέση με τις υπόλοιπες
επιλογές είναι ότι δεν έχουμε (1:1) αλλά πρέπει να παίξουμε με 2:2 Pulldown.


αυτό σημαίνει ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι

1 1 * * * * * * * * 5 5 * * * * * * * * 9 9 * * * * * * * * * 13 13

θα έχουμε δηλαδή 8 συνεχόμενα Interpolated frames

δηλαδή 8 x 0,16 ms = 12,8 ms ψευτικη πληροφορία στην οθόνη μας ,
με πολύ πιο εμφανή τα artifacts ''


συμβαδίζει με τη λογική τη δική μου, ότι δηλαδή μια τέτοια εικόνα δεν θα βλεπόταν και θα παρουσίαζε πολλά λάθη. Η εικόνα, όμως, που παίρνω μ' αυτή τη ρύθμιση (30 καρέ) είναι πάρα πολύ καλή από πλευράς κίνησης και με παντελή σχεδόν έλλειψη τεχνουργημάτων. Επομένως, τι στα διαλα συμβαίνει??:flipout::flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Ευχαριστω. εβαλα το svp lite και δουλευει μια χαρα σαν f.i. :ernaehrung004:
Βεβαια το refresh rate/2 δημιουργει σπαστη κινηση και κολλαει, αλλα με κανονικο refresh rate η εικονα παει μια χαρα. κινηση σαν βουτηρο, (βιντειλα) αλλα θα ψαχτω στις ρυθμισεις του svp.
Επισης ελαχιστη μειωση artifacts παρατηρησα με search type: απο hexagon που ηταν σε exhaustive.
Oσον αφορα τις υπολοιπες ρυθμισεις ουτε που καταλαβαινω τι ακριβως κανουν.

Καποια στιγμη τα εβαλα ολα advanced και ολα στο φουλ και η cpu εκτοξευτηκε στο 85-90%
Κανονικος c.p.u.οφαγος λεμε. (Ι7 oc 3.8 GHz)

Για λιγότερη βιντείλα, βάζεις την πρώτη ρύθμιση που λέει ο Αλέξανδρος (24----60 1,5χ) και τα blocks στα 32. Το pel είναι το motion estimation accuracy (pel1=pixel, pel2=half pixel,pel4=1/4 pixel).
 
Τι δεν καταλαβαίνω....γράφεις:

''Συνοπτικά οι 4 επιλογές που έχουμε με την οθόνη στα 60hz:



(i) 24p -> 60p 2m mode : 12 interpolated frames
(ii) 24p -> 60p 1m mode : 36 interpolated frames
(iii) 24p -> 60p (x2,5) : 48 interpolated frames
(iv) 24p -> 30p (x1,5) : 24 interpolated frames''



Για το ένα και δύο, καμμιά αντίρρηση. Πάμε λίγο στα 3 και 4. Ποια 12 αυθεντικά καρέ προτιμάει ο αλγόριθμος στην περίπτωση 3 και ποια 6 από τα 24 προτιμάει στην περίπτωση 4??? Μου φαίνεται τελείως ακατανόητο και περίεργο να μην αναπαράγει καν τα ορίτζιναλ καρέ και να φτιάχνει 24 νέα. Τα φτιάχνει από ποια? Αλλά, ας δεχτούμε αυτό το σενάριο. Ποια από τα 24 καρέ κρατάει και ποια σκαρτάρει? Π.χ. είναι κάτι τέτοιο?

1***5***9***13***17***21**********


Αν γίνεται κάτι τέτοιο και κάτι αντίστοιχο στην περίπτωση 3 με τα 48 interpolated frames, πιθανολογώ ότι η εικόνα μας δεν θα έχει απλώς τεχνουργήματα, αλλά και σοβαρά λάθη στις σχετικά γρήγορες σκηνές, μιας και ο αλγόριθμος καλείται πλέον να μαντέψει όχι ένα και δύο καρέ έχοντας σαν αναφορά το αυθεντικό αλλά 3 έως 9 (στην περίπτωση iii καλείται να μαντέψει 4 καρέ).


Kαταρχάς δες άλλη μια φορά πιο προσεκτικά το πινακάκι


attachment.php



View attachment 73038

& περιπτωση (iv):

attachment.php




Παμε από την αρχή περίπτωση (iii) 24->60 (x2,5)

τα 4 καρέ στην περίπτωση (iii) βγαίνουν από 2 καρέ

|1 | * * * * | 3 | * * * * |5| * * * * |6| * * * * κ.ο.κ

ουσιαστικά μπλέκει το | 1 | 1 1 2 2 | 3 | 3 3 4 4 | 5 |


4 x 16ms = 0,64 ms το μισό ακριβώς από την μεθοδολογία (iv).



στην περίπτωση (iv) screen refresh rate / 2 τα Interpolated frames είναι συνδιασμός των

| 1 | 2 3 4 4 |5 | 6 7 8 8 | 9 | 10 11 12 12 |13|

με 2:2 pulldown έχεις ένα mix

| 1 | 1 | 2 2 3 3 4 4 4 4 |5 | 5| 6 6 7 7 8 8 |9 | 9|



Με bold είναι τα original καρέ , ενώ τα πράσσινα τα interpolated.








Τέλος, όσον αφορά αυτό που γράφεις:

''Το άλλο μεγάλο πρόβλημα του screen refresh rate/2 σε σχέση με τις υπόλοιπες
επιλογές είναι ότι δεν έχουμε (1:1) αλλά πρέπει να παίξουμε με 2:2 Pulldown.


αυτό σημαίνει ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι

1 1 * * * * * * * * 5 5 * * * * * * * * 9 9 * * * * * * * * * 13 13

θα έχουμε δηλαδή 8 συνεχόμενα Interpolated frames

δηλαδή 8 x 0,16 ms = 12,8 ms ψευτικη πληροφορία στην οθόνη μας ,
με πολύ πιο εμφανή τα artifacts ''


συμβαδίζει με τη λογική τη δική μου, ότι δηλαδή μια τέτοια εικόνα δεν θα βλεπόταν και θα παρουσίαζε πολλά λάθη. Η εικόνα, όμως, που παίρνω μ' αυτή τη ρύθμιση (30 καρέ) είναι πάρα πολύ καλή από πλευράς κίνησης και με παντελή σχεδόν έλλειψη τεχνουργημάτων. Επομένως, τι στα διαλα συμβαίνει??:flipout::flipout:

Γιάννη δεν ξέρω , δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το f.i. στα 30hz.

είχα δοκιμάσει σκριπτάκια και το δικό σου και του warewolf στο αλλο νήμα.
Δεν μου άρεσε καθόλου, δεν μου έδινε καλύτερη αίσθηση , δεν ειδα καλύτερη κίνηση.

Aντιθετα ταλαιπωρούσε τον επεξεργαστή το ίδιο με το (x2) 48p.


το screen refresh rate / 2 ειναι μια ειδική ρύθμιση για interlaced υλικό.
η οποία προφανώς και δεν μου αρέσει
 
Last edited: