Οφθαλμον αντι οφθαλμου

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οφθαλμον αντι οφθαλμου

Προφανώς και σχολιάζω άλλου μηνύματα μιας και αν αφιέρωνες λίγο χρόνο παραπάνω θα παρατηρούσες ότι δεν έκανα κανένα quote σε δικό σου αλλά έκανα ένα γενικό σχόλιο (#48).
Παρακάτω που ήθελα να κάνω διάλογο με εσένα, έκανα quote σε εσένα (#49).

Πριν πάρεις φόρα λοιπόν και αρχίσεις τις νουθεσίες, ρίχνε μια προσεκτικότερη ματιά στα γραφόμενα και μην δημιουργείς εντυπώσεις και ένταση χωρίς λόγο.


Στο μηνυμα # 48 μεταξυ αλλων τιμωριων αναφερθηκες και στον ευνουχισμο κατι το οποιο εγω προτεινω σαν τιμωρια αρα θεωρησα οτι αναφερεσαι σε εμενα.

Κανε quote σε αυτον που αναφερεσαι ή ξεκαθαρισε τον λογο σου για να μην αφηνονται λαθος ερμηνειες.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οφθαλμον αντι οφθαλμου

Ποιος ειπε οτι εμποδιζεται ο καθε δικαστης να δικασει βασει του τι πιστευω εγω ή εσυ ?

Εφαρμοζει το δικαιο οπως πρεπει δεν αμφιβαλλω για αυτο. Εγω μιλω για το σε τι ειδους δικαιο εχει κατασταλαξει η κοινωνια ή μαλλον οι εκφραστες της οι πολιτικοι.

Και οι πολιτικοι πιθανον καταληγουν σε αυτες τις νομοθετικες τους πραξεις ειτε βασει των πιστευω τους ειτε βασει διεθνων πρακτικων σε αντιστοιχα θεματα ειτε βασει του μεσου ορου αντιδρασης των ψηφοφορων τους .

Καπως ετσι νομιζω οτι ειναι .

Ο καθενας εδω μεσα μιλα για το πως αντιλαμβανεται αυτος την επιβολη δικαιοσυνης. Το τι κανει το συστημα ειναι μονον αντικειμενο παρατηρησης και πιθανων συζητησεων.

Αντιληπτο τωρα ?
Όχι και τόσο.
Έγραψες "εχουμε φτασει σε αυτο το χαλαρο συστημα απονομης δικαιοσυνης". Αν δεν κάνω λάθος η απονομή της δικαιοσύνης είναι έργο των δικαστηρίων, όχι των πολιτών ούτε των πολιτικών. Τώρα αν έγραψες αυτό εννοώντας το αντίθετο, δηλαδή ότι οι δικαστές εφαρμόζουν το Δίκαιο όπως πρέπει τότε μάλλον δεν έχω εγώ πρόβλημα αντίληψης αλλά εσύ πρόβλημα έκφρασης.


Το πως αντιλαμβανεται ο καθενας μερικα πραγματα ειναι οντως ενα θαυμα της φυσης . Με την καλη εννοια.


Εγραψα λοιπον

"εχουμε φτασει σε αυτο το χαλαρο συστημα απονομης δικαιοσυνης".


Η απονομη της δικαιοσυνης απο εμας (εκ του εχουμε φτασει ο πληθυντικος) ειναι ενα θεμα πρωτιστως κοινωνικης εξελιξης. Η κοινωνια καθως εξελλισεται ας πουμε αν ειμαστε καλοπροαιρετοι οτι καθοδηγει τους πολιτικους της να νομοθετησουν και βασει αυτων να απονεμηθει δικαιοσυνη απο τους δικαστες.

Οι δικαστες ειναι ας πουμε ο τελευταιος τροχος της αμαξης. Αν ο νομος (για τον οποιο προσωπικα εχω αντιρρησεις) ηταν διαφορετικος τοτε και η εκαστοτε ετυμηγορια θα ηταν διαφορετικη.

Αρα το εχουμε φτασει το οποιο λεω αναφερεται σε εμας σαν κοινωνια και σε οτι απορρεει απο αυτην οχι σε εμας προσωπικα.

Το να φτασουμε να παρουμε τον νομο στα χερια μας φανταζει εφιαλτης για μενα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οφθαλμον αντι οφθαλμου

Στο μηνυμα # 48 μεταξυ αλλων τιμωριων αναφερθηκες και στον ευνουχισμο κατι το οποιο εγω προτεινω σαν τιμωρια αρα θεωρησα οτι αναφερεσαι σε εμενα.

Κανε quote σε αυτον που αναφερεσαι ή ξεκαθαρισε τον λογο σου για να μην αφηνονται λαθος ερμηνειες.

Είμαι απόλυτα ξεκάθαρος και σαφής σε όποιον δεν βλέπει παντού εχθρούς και μπηχτές. Θα έχεις διαπιστώσει εδώ και καιρό ότι δεν έχω πρόβλημα να απευθυνθώ απευθείας σε κάποιον αν θέλω. Μην "διαβάζεις" τα πάντα λοιπόν ως αιχμές ή υπονοούμενα, με υποτιμάς.

Φαντάζομαι δεν έχει χαθεί η δυνατότητα απλού σχολίου και διατύπωσης άποψης άνευ διαλόγου, σωστά;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οφθαλμον αντι οφθαλμου

Το πως αντιλαμβανεται ο καθενας μερικα πραγματα ειναι οντως ενα θαυμα της φυσης . Με την καλη εννοια.


Εγραψα λοιπον

"εχουμε φτασει σε αυτο το χαλαρο συστημα απονομης δικαιοσυνης".


Η απονομη της δικαιοσυνης απο εμας (εκ του εχουμε φτασει ο πληθυντικος) ειναι ενα θεμα πρωτιστως κοινωνικης εξελιξης. Η κοινωνια καθως εξελλισεται ας πουμε αν ειμαστε καλοπροαιρετοι οτι καθοδηγει τους πολιτικους της να νομοθετησουν και βασει αυτων να απονεμηθει δικαιοσυνη απο τους δικαστες.

Οι δικαστες ειναι ας πουμε ο τελευταιος τροχος της αμαξης. Αν ο νομος (για τον οποιο προσωπικα εχω αντιρρησεις) ηταν διαφορετικος τοτε και η εκαστοτε ετυμηγορια θα ηταν διαφορετικη.

Αρα το εχουμε φτασει το οποιο λεω αναφερεται σε εμας σαν κοινωνια και σε οτι απορρεει απο αυτην οχι σε εμας προσωπικα.

Το να φτασουμε να παρουμε τον νομο στα χερια μας φανταζει εφιαλτης για μενα.

Σαφέστατος μεν, διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως δε.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οφθαλμον αντι οφθαλμου

Είμαι απόλυτα ξεκάθαρος και σαφής σε όποιον δεν βλέπει παντού εχθρούς και μπηχτές. Θα έχεις διαπιστώσει εδώ και καιρό ότι δεν έχω πρόβλημα να απευθυνθώ απευθείας σε κάποιον αν θέλω. Μην "διαβάζεις" τα πάντα λοιπόν ως αιχμές ή υπονοούμενα, με υποτιμάς.

Φαντάζομαι δεν έχει χαθεί η δυνατότητα απλού σχολίου και διατύπωσης άποψης άνευ διαλόγου, σωστά;


Μα δεν θιχθηκα απο την παρατηρηση σου και τον σχολιασμο σε αυτους που προτεινουν μεταξυ αλλων και τον ευνουχισμο.

Απλα το ξεκαθαρισα γιατι ευνουχισμο τελευταια δεν προτεινε κανεις αλλος . Οι περισσοτεροι προτειναν κανα ατυχηματακι.....

Οποτε πηρα το ριμπαουντ και σου εριξα ασιστ για ξεκαθαρισμα του ποιος ειπε τι .
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οφθαλμον αντι οφθαλμου

Σαφέστατος μεν, διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως δε.

Υποψιν δε οτι αυτη ειναι η προσωπικη μου εκτιμηση. Δεν ειναι κανα θεσφατο.

Και θεωρω οτι παντα εχω να αντλησω απο την εμπειρια και τις αποψεις των αλλων. Αλλοιμονο δηλαδη αν δεν το εκανα.

Οποτε αν θες πες μου και εσυ την αποψη σου για το θεμα γιατι μεχρι τωρα δεν εχω καταλαβει τι θα προτεινες (ας πουμε για τον παιδοφιλο για να μην ρωτω αοριστα και γενικα.)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οφθαλμον αντι οφθαλ

Υποψιν δε οτι αυτη ειναι η προσωπικη μου εκτιμηση. Δεν ειναι κανα θεσφατο.

Και θεωρω οτι παντα εχω να αντλησω απο την εμπειρια και τις αποψεις των αλλων. Αλλοιμονο δηλαδη αν δεν το εκανα.

Οποτε αν θες πες μου και εσυ την αποψη σου για το θεμα γιατι μεχρι τωρα δεν εχω καταλαβει τι θα προτεινες (ας πουμε για τον παιδοφιλο για να μην ρωτω αοριστα και γενικα.)

Δεν μπορώ να κάνω μια συγκεκριμένη πρόταση για τον παιδόφιλο ή άλλη μια για τον ληστή ή άλλη μια για τον δολοφόνο, κ.ο.κ. Δηλαδή το να μπούμε σε μια διαδικασία πλειοδοσίας ποινών δεν προσφέρει τίποτα. Άντε να αρχίσω εγώ να του ρίξουμε είκοσι χρόνια, να πει άλλος γιατί είκοσι κι όχι τριάντα και να το κάνουμε κολοκυθιά...Αναγκαστικά η συζήτηση θα είναι γενική και θα περιλαμβάνει και αυτό το ζήτημα που ίσως να είναι και περισσότερο ψυχιατρικής φύσης και λιγότερο ποινικής.

Η ουσία λιπόν είναι αν θέλουμε ένα σύστημα δικαιοσύνης που να περιλαμβάνει ας πούμε τον σωφρονισμό ή απλά να μοιράζει τιμωρίες. Αν θεωρούμε το σύστημα απονομής δίκαιο ή όχι, αν θεωρούμε ότι εξυπηρετεί το κοινωνικό σύνολο ή όχι, αν είναι σύγχρονο ή όχι, κτλ. Ας πούμε ο Send έβαλε μια παράμετρο ρεαλιστική αλλά νομικά και κοινωνικά απράδεκτη, την αποσυμφόρηση των φυλακών. Αυτά είναι σοβαρά θέματα κατά τη γνώμη μου, όχι το αν θα πρέπει να του κόψουμε το δεξί ή το αριστερό.
 
Μα δεν νομιζω οτι συζητουμε για το τι αναγκες εχουμε οσον αφορα την χωρητικοτητα των φυλακων.Αυτος ειναι ενας παραγοντας αναγκης πιθανον. Οπως και το αν ειχαμε στις φυλακες μεταδοτικη νοσο.

Συζητουμε για το πως αντιλαμβανεται ο καθενας μια τιμωρια . Για καποιον κοινωνικα μη αποδεκτο.

Ουτε δικαζουμε ουτε πλειοδοτουμε. Μια απλη κουβεντα καφενειακου τυπου οπως οι περισοτερες σε φορουμ ειναι .
 
Όμορφα το πας...Ή μήπως τελικά η οργή της στιγμής είναι απότελεσμα της στάσης ζωής;
Ακόμη και αν καταλάβουμε αργά ποιοί είμαστε μέσ'το περιβάλον μας,
προλαβαίνουμε να αναθεωρήσουμε.
Η διαρκής αναθεώρηση της στάσης μας είναι μονόδρομος,
όσο δύσκολη και να φαίνεται η απαγκύστρωση από το αναπαυτικό μας κουκούλι.
 
H παιδεραστία είναι αρρώστεια μη ιάσιμη. Ο παιδεραστής ότι ποινή κι αν εκτίσει, δεν αισθάνεται οτι έκανε κάτι κακό. Οταν κάποτε νοιώσει ασφαλής και του δοθεί η ευκαιρία, θα το ξανακάνει. Ως εκ τούτου, ξεπάστρεμα και άδειασμα της γωνιάς. Χημικοί κλπ ευνουχισμοί είναι παραμύθια. Δεν είναι ανάγκη να το βιάσει κάποιος το παιδί για να το κακοποιήσει σεξουαλικά. Ξε0πάστρεμμα, ή το πολύ πολύ ισόβιο κλείσιμο σε εγκαταστάσεις υψηλής ασφάλειας χωρίς δυνατότητα επανεξέτασης.
 
H παιδεραστία είναι αρρώστεια μη ιάσιμη. Ο παιδεραστής ότι ποινή κι αν εκτίσει, δεν αισθάνεται οτι έκανε κάτι κακό. Οταν κάποτε νοιώσει ασφαλής και του δοθεί η ευκαιρία, θα το ξανακάνει. Ως εκ τούτου, ξεπάστρεμα και άδειασμα της γωνιάς. Χημικοί κλπ ευνουχισμοί είναι παραμύθια. Δεν είναι ανάγκη να το βιάσει κάποιος το παιδί για να το κακοποιήσει σεξουαλικά. Ξε0πάστρεμμα, ή το πολύ πολύ ισόβιο κλείσιμο σε εγκαταστάσεις υψηλής ασφάλειας χωρίς δυνατότητα επανεξέτασης.

Αντ' αυτού θα έχουμε έναν δράστη 40 αποπλανήσεων ανηλίκων έξω σε 10 χρόνια (ίσως και λιγότερο). Διότι όσες ποινές κάθειρξης και να φάει, η συνολική ποινή δεν μπορεί να ξεπερνά τα 25 έτη. Τα 3/5 τους είναι 15 χρόνια. Επί 1,5 ημέρα κάθε εκτειόμενη εφόσον εργάζεται μέσα στις φυλακές = 10.
Νομίζω στη χώρα μας το έχουμε παραξεφτυλίσει το πράγμα, ως προς τις ευεργετικές διατάξεις και την απόλυση υπό όρους. Και αυτά δεν είναι θέμα δικαστών. Είναι 100% θέμα νομοθέτη.
 
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί τηρούνται δύο μέτρα και δύο σταθμά...Αν ο θύτης είναι Νορβηγός φασίστας και σκοτώσει ογδόντα άτομα αλλά κριθεί ψυχασθενής τότε ο εγκλεισμός του είναι αρκετός. Αν είναι Έλληνας (αγνώστων πολιτικών πεποιθήσεων) με σαράντα θύματα βιασμού πρέπει να τον υποβάλλουμε σε ευνουχισμό, βιασμό από συγκρατουμένους του, ξυλοδαρμό, γδάρσιμο και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο παρόλο που είναι σαφές και παραδεκτό ότι μπορεί να είναι εξίσου ψυχικά ασθενής...
Ή κάτι δεν κατάλαβα καλά ή κάτι δεν εκφράστηκε καλά.

..

Και οι δυό έχουν επίγνωση τών πράξεών τους..

Και ο Νορβηγός φασίστας (άλλως τε και ο By proxy εξήγησε μιά χαρά τά περί ''πραγματογνωμoνων'',πού τά ζούμε και στην Ελλάδα),αλλά και ο παιδεραστής.Ο πρώτος ανήκει στις ψυχοπαθητικές προσωπικότητες και απλά η ψυχιατρική υπηρέτησε την πολιτική (και δεν ειναι η πρώτη φορά πού υπηρετεί την πολιτική άλλως τε και μου ειναι παντελώς αδιάφορη η αποψη παντελώς αδαών)και ο δεύτερος στίς διαταραχές τών παρορμήσεων ή στίς διαστροφές ....

Και στίς δυό περιπτώσεις ενδεδειγμένες θεραπείες δεν υπάρχουν.

Απ´εκεί και πέρα κάθε κοινωνία θεσπίζει νόμους και φυσικά ''τυφλή δικαιοσύνη''δέν υπάρχει.

Επίσης ,θεωρητικά πάντα,η δικαιοσύνη σέ μιά πολιτισμένη κοινωνία,οφείλει μέν να προστατεύει το λεγόμενο ''κοινωνικό σύνολο'',καί επίσης θεωρητικά πάντα δέν μπορεί νά ειναι σκληρότερη απο τίς ενέργειες τών δραστών..
Η Θανατική ποινή δέν προσφέρει τίποτα,ούτε στην μειωση τής εγκληματικότητας,αλλά ούτε στήν μείωση τής παιδεραστίας..
Η παιδοφιλία ως αποτρόπαια πράξη κινητοποιεί το θυμικό έντονα και ειναι πολύ φυσιολογικό..

Απ´εκεί και πέρα οι φαντασιώσεις περί τού τρόπου τής ποινής ειναι προσωπική υπόθεση τού καθενός..
Φυσικά κάποιοι δεν έχουν καμιά φαντασίωση γιά τροπους ποινής,αλλά απλά αναμένουν πολύ αυστηρές ποινές εγκλεισμού...

Στά περί φαντασιώσεων τών τρόπων ποινών υπάρχουν σαφείς απαντήσεις και ερμηνείες γι'αυτές τις φαντασιώσεις αλλά εκφεύγουν τού θέματος.......................................
 
Last edited:
Προσωπικά θα με ενδιέφερε να μάθω τι προόδους έχει κάνει η Ιατρική όσον αφορά την ταυτοποίηση της παιδεραστίας ως ψυχική νόσο. Και αν έχει γίνει κάτι τέτοιο, τι προβλέπεται ως θεραπεία; Υπάρχει καθόλου έρευνα πάνω σε αυτό; Αντιλαμβάνομαι το πόσο ταμπού μπορεί να είναι το θέμα, και ενδεχομένως αυτό να αποτελεί την μέγιστη τροχοπέδη σε τέτοιου είδους ιατρική έρευνα, αλλά δεν μπορεί να μην έχει γίνει τίποτα μέχρι τώρα...
 
Ο καφετζής του δικαστηρίου έσπασε τη μύτη του παιδεραστή

Επεισόδιο δημιουργήθηκε, αργά το απόγευμα της Τρίτης, στο Δικαστικό Μέγαρο Ρεθύμνου και μάλιστα κατά τη διάρκεια της απολογίας ενώπιον της ανακρίτριας του 47χρονου εκπαιδευτικού- παιδεραστή.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το Cretalive, μετά τέσσερις και πλέον ώρες απολογίας, ο 47χρονος ζήτησε λίγο νερό.
Αμέσως ειδοποιήθηκε ο καφετζής του κτιρίου, ο οποίος 'έκοβε' βόλτες καθ´όλη τη διάρκεια της μαραθώνιας απολογίας του κατηγορούμενου.
Με το που μπήκε λοιπόν στο γραφείο της ανακρίτριας, ο 31χρονος καφετζής, επιτέθηκε στο 47χρονο χτυπώντας τον στον πρόσωπο και σπάζοντας του την μύτη, προτού οι αστυνομικοί τον απομακρύνουν.
Ο δικηγόρoς του χτυπημένου πάντως επιβεβαίωσε ότι δεν θα κατατεθεί μήνυση εναντίον του νεαρού καφετζή.
Όσο για το μέλλον του κατηγορούμενου, με τη σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και Εισαγγελέα, κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος, ενώ έγινε δεκτό το αίτημα της υπεράσπισης να οριστεί πραγματογνώμονας για την ψυχιατρική εξέταση του.
Ο 47χρονος πάντως επέμεινε στην θέση του πως δεν υπήρχε σεξιστικό περιεχόμενο στις πράξεις του και πως όλα έγιναν με τη θέληση των ανήλικων παιδιών.
 
Η παιδεραστία δεν θεραπεύεται...Ούτε η σχιζοφρένεια....(Σπύρο συμφωνείς, νομίζω)... Μπορεί να υπάρξει "καλυτέρευση" ως προς τα "φαινόμενα"(συμπτώματα), αλλά όχι ίαση...

Έναν ασθενή του παρέχεις ιατρική περίθαλψη...Τέλος. Δικαστικά το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να τον κλείσεις στο ψυχιατρείο για πάντα, εφόσον το έγκλημα αφορά αφαίρεση ή κακοποίηση ανθρώπινης ύπαρξης...
Τον ασθενή δεν μπορείς να τον τιμωρήσεις, γιατί απλά ο όρος στην υγιή του σύλληψη(όπως τον καταλαβαίνει ο μη ψυχικά ασθενής άνθρωπος), δεν σημαίνει τίποτα σε έναν ψυχασθενή.

Απο εκεί και πέρα.....

Τον ρόλο του δικαστή τον έχουν καποιοι άνθρωποι και μόνον αυτοί. Οπότε ότι και να λένε οι υπόλοιποι, περι ευνουχισμού ή οτιδήποτε άλλο , είναι παραμύθια.... Το λειτούργημα του δικαστή θα πρέπει να γίνεται μέσα σε μια κοινωνία που σέβεται καταρχάς τα μέλη που την απαρτίζουν, τους κανόνες που ισχύουν, εφόσον αυτοί υπηρετούν το κοινό καλό και θα πρέπει να δικάζει με γνώμονα το κοινό συμφέρον και το δίκαιο.

Ότι και να έχει κάνει ο άλλος, δεν έχει κανείς το δικαίωμα αφαίρεσης ζωής. Ότι και να έχει κάνει.
Δεν κρίνεις τον άλλο εφόσον εμπλέκεσαι συγγενικά με το πρόσωπο που δολοφονήθηκε ή κακοποιήθηκε.... Αν ήταν έτσι ο καθένας θα έκανε ότι του κάπνιζε...

Και τέλος, στο υπάρχον κοινωνικό σύστημα που ζούμε και εντασσόμαστε είναι λογικές προτάσεις τύπου "να πεθάνει", κλπ κλπ....εφόσον το ίδιο το σύστημα της πριμοδοτεί φέροντας τους ίδιους τους πολίτες σε τακτικές, "εξαπάτησης του δίπλα τους", "πατώντας επι πτωμάτων για να ανέβει σε κάποια θέση", "ανισότητα μεταξύ των τάξεων", κλπ κλπ....

Όταν μάθουμε να ζούμε αρμονικά σεβόμενοι την προσωπικότητα, τον χώρο και τον τόπο που ζει ο συνάνθρωπος μας, τότε θα έχουμε περάσει στο επόμενο στάδιο......

Καληνύχτα....
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Οφθαλμον αντι οφθαλμου

Προσωπικά θα με ενδιέφερε να μάθω τι προόδους έχει κάνει η Ιατρική όσον αφορά την ταυτοποίηση της παιδεραστίας ως ψυχική νόσο. Και αν έχει γίνει κάτι τέτοιο, τι προβλέπεται ως θεραπεία; Υπάρχει καθόλου έρευνα πάνω σε αυτό; Αντιλαμβάνομαι το πόσο ταμπού μπορεί να είναι το θέμα, και ενδεχομένως αυτό να αποτελεί την μέγιστη τροχοπέδη σε τέτοιου είδους ιατρική έρευνα, αλλά δεν μπορεί να μην έχει γίνει τίποτα μέχρι τώρα...

Υπάρχουν πολλές μορφές παιδοφιλίας(που μπορει να σταματά σε φαντασιώσεις και χωρις καμιά επαφή με παιδιά και η κλασσική παιδεραστία όπου εδώ πλέον εχουμε ασέλγεια ,έως και κακοποιηση ενος παιδιού)..

Οι οποιες θεραπευτικές αποπειρες έχουν ελάχιστα ουσιαστικά αποτελέσματα.

Ο Παιδόφιλος έχει επιγνωση τής διαταραχής του...

@ Εmilot..

H Σχιζοφρένεια ειναι εντελώς άλλη κατάσταση..Ο πάσχων δεν εχει επίγνωση και πολύ μεγάλες διαφορές απο την παιδοφιλια.
 
Re: Απάντηση: Re: Οφθαλμον αντι οφθαλμου

@ Εmilot..

H Σχιζοφρένεια ειναι εντελώς άλλη κατάσταση..Ο πάσχων δεν εχει επίγνωση και πολύ μεγάλες διαφορές απο την παιδοφιλια.

Ναι, προς θεού δεν τις εξισώνω σαν ασθένειες.... Ήθελα απλά να υπερθεματίσω, τονίζοντας την μη ίαση τους.....

Υ.Γ Απο κάποια ντοκιμαντέρ σοβαρών πηγών, μου έκανε εξαιρετική εντύπωση η συγκεκριμένη "ασθένεια" σχιζοφρένεια και η αντιμετώπιση που πρέπει να έχουν αυτοί οι άνθρωποι....... Μετά βέβαια βλέπεις οι Αμερικλάνοι έβγαλαν το "Σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι" και έδωσαν ξανά το "φώς"....στην Δύση.....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οφθαλμον αντι οφθαλμου

Ναι, προς θεού δεν τις εξισώνω σαν ασθένειες.... Ήθελα απλά να υπερθεματίσω, τονίζοντας την μη ίαση τους.....

Υ.Γ Απο κάποια ντοκιμαντέρ σοβαρών πηγών, μου έκανε εξαιρετική εντύπωση η συγκεκριμένη "ασθένεια" σχιζοφρένεια και η αντιμετώπιση που πρέπει να έχουν αυτοί οι άνθρωποι....... Μετά βέβαια βλέπεις οι Αμερικλάνοι έβγαλαν το "Σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι" και έδωσαν ξανά το "φώς"....στην Δύση.....

Επειδή θα βγουμε off-topic μονον μιά κουβέντα..

Οποιος πιστευει πως ο σχιζοφρενής ειναι πιο επικινδυνος απο τον υγιή καλο θάταν να ενημερωθεί απο υπηρεσίες που υπάρχουν και ενημερωνουν το κοινό..

Πάμπολλες έρευνες αποδεικνύουν πώς κατ''αναλογιαν η επικινδυνότητα ενος σχιζοφρενούς ειναι ιδια με ενός υγιούς..

Τά αλλα ειναι λαϊκές δοξασίες.

Η Σχιζοφρένεια επισης εντάσσεται στις μειζονες ψυχικές διαταραχές και ,ναι μέν δεν ιάται,αλλά με την κατάλληλη αγωγή ,την οικογενειακή υποστήριξη,αλλά και την κοινοτική υποστήριξη (Νοσοκομεια Ημέρας,απασχοληση σε οργανωμένες δομές και ψυχοκοινωνική εκπαίδευση)έχει καλές πιθανότητες σταθεροποίησης.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οφθαλμον αντι οφθαλμου

Επειδή θα βγουμε off-topic μονον μιά κουβέντα..

Οποιος πιστευει πως ο σχιζοφρενής ειναι πιο επικινδυνος απο τον υγιή καλο θάταν να ενημερωθεί απο υπηρεσίες που υπάρχουν και ενημερωνουν το κοινό..

Πάμπολλες έρευνες αποδεικνύουν πώς κατ''αναλογιαν η επικινδυνότητα ενος σχιζοφρενούς ειναι ιδια με ενός υγιούς..

Τά αλλα ειναι λαϊκές δοξασίες.

Respect.....(ευτυχώς αυτή την εικόνα είχα σχηματίσει, απο τα λίγα που είδα και έμαθα)....
 
Αντ' αυτού θα έχουμε έναν δράστη 40 αποπλανήσεων ανηλίκων έξω σε 10 χρόνια (ίσως και λιγότερο). Διότι όσες ποινές κάθειρξης και να φάει, η συνολική ποινή δεν μπορεί να ξεπερνά τα 25 έτη. Τα 3/5 τους είναι 15 χρόνια. Επί 1,5 ημέρα κάθε εκτειόμενη εφόσον εργάζεται μέσα στις φυλακές = 10.
Νομίζω στη χώρα μας το έχουμε παραξεφτυλίσει το πράγμα, ως προς τις ευεργετικές διατάξεις και την απόλυση υπό όρους. Και αυτά δεν είναι θέμα δικαστών. Είναι 100% θέμα νομοθέτη.

Αρα καταληγει το προβλημα -αν υπαρχει τετοιο- οπως το αντιλαμβανομαι εγω οτι ειναι οντως πολιτικο οπως ειπα και οχι δικαστικο ή οτιδηποτε αλλο.

Οσο βαρια και να ειναι η ποινη απο τον προβλεπομενο νομο υπαρχουν παντα οι διαταξεις για να ελαφρυνθει η ποινη.

Αληθεια θυμαται κανεις εχει αποφυλακιστει κανας παιδοφιλος τετοιου βεληνεκους ποτε και τι απεγινε αραγε ? Εννοειται οτι ευχομαι να μην επανελαβε τις κτηνωδιες του απλα δεν πιστευω οτι φευγει απο το μυαλο του.

Κατι τετοια σιχαματα ειναι που χρηματοδοτουν με την παρουσια τους τουριστικους προορισμους οπως τα πουκἐ και αλλα παιδοφιλα θερετρα της Ασιας . Μονο που δεν μπορουμε να κανουμε κατι για εκεινα τα παιδια. Ας κανουμε κατι για τα δικα μας καποτε.