Οφθαλμον αντι οφθαλμου

Οκ...Αν βάζουμε και ορισμούς στο τι θεωρείται ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ......Έχουμε περάσει σε άλλες πλευρές της "ανθρώπινης" υπόστασης....

Βρε ανθρωπε ,δεν πρεπει πρωτα να ορισουμε τι ειναι Ανθρωπος ;;;
 
Δεν ξέρω πόσοι εδω μέσα έχετε παιδιά, πάντως εγώ αν μου πειράξει κανείς τα παιδιά θα τον σκίσω, (μέσα είναι και οι κυβερνώντες, απλά εκεί ψάχνω τον τρόπο και νομίζω ότι έχω χρόνο).
 
Re: Απάντηση: Οφθαλμον αντι οφθαλμου

@BIOS
Αλήθεια ποια είναι τα όρια που βάζεις στην εφαρμογή της θανατικής ποινής; Εσύ ας πούμε θεωρείς ότι οι παιδόφιλοι πρέπει να "ξεπαστρεύονται". Ποιοι άλλοι πρέπει να έχουν την ίδια τύχη και με ποιο κριτήριο;
Εγώ ας πούμε νομίζω ότι όσοι οδηγούν μεθυσμένοι θα έπρεπε να "ξεπαστρεύονται" διότι το πιο πιθανό είναι να βλάψουν περισσότερους ανθρώπους σε βάθος χρόνου από όσους ένας παιδόφιλος. Τι λες;

Δεν έχει νόημα η ερώτηση ποιό είναι το όριο για μένα ή για οποιονδήποτε άλλο. Ο καλύτερος τρόπος να βγάλει κάποιος ένα συμπέρασμα σχετικά με τα όρια, είναι να βάλει τον εαυτό του, ή έναν δικό του άνθρωπο στην θέση του θύματος, αφού πρώτα αναλογιστεί πως δουλεύει το δικαστικό σύστημα απονομής δικαιοσύνης στην Ελλάδα - μια χώρα οπου συνήθως ο θύτης έχει περισσότερα δικαιώματα απο το θύμα. Μια χώρα όπου πχ στις περιπτώσεις προσωποκράτησης για ιδιωτικό χρέος, το θύμα πρέπει να πληρώνει ο ίδιος την διατροφή και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη του θύτη ώστε αυτός να παραμείνει στην φυλακή, ει δε μη αφήνεται ελεύθερος (κλασσική περιπτώση εκβιασμού του φτωχού θύματος απο το κράτος ώστε να μην καταφεύγει σε καταγγελία ιδιωτικών οικονομικών αδικημάτων). Μια χώρα οπου ο χειρότερος ισοβίτης εγκληματίας που μπορει να φανταστεί κανείς, μπορεί να είναι ελεύθερος σε 16 χρόνια, ή να αρχίσει να παίρνει άδειες στα 8 χρόνια - με ότι μπορεί αυτό να σημαίνει για τα θύματα και τους αντιδίκους του.
Οπως ειπώθηκε και απο αλλον, βάλε τον εαυτό σου στη θέση του πατέρα ενος βιασμένου παιδιού, ενός σκοτωμένου απο μεθυσμένο οδηγό, ή ακόμα δες τον πατέρα σου μετα απο πολλά χρόνια εργασίας σε μια δουλειά, ο εργοδότης να του είχε κολλήσει ελάχιστα και αποδυναμωμένα ένσημα καταδικάζοντάς τον σε μια σύνταξη πείνας άν καταφέρει βέβαια να συμπληρώσει τον απαραίτητο αριθμό - και θα δεις ποιές περιπτώσεις θέλουν ξεπάστρεμα και ποιές όχι.
Φρου φρού κι αρώματα μπορεί να ακούγονται απο πολλούς, αλλά τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κάλους και το ελληνικό νομοθετικό και εκτελεστικό σύστημα δεν το παρέχει στους πολίτες αυτη τη στιγμή...
 
Re: Απάντηση: Οφθαλμον αντι οφθαλμου

Επειδή είναι σοβαρό το θέμα,ήθελα μια διευκρίνιση από τους Νομικούς και τον Γιατρό μας.

Ως προς την παιδοφιλία :Είναι διαφορετική η ασέλγεια από την κακοποίηση/βιασμό του ανηλίκου?

Νομικώς γίνεται διάκριση μεταξύ, αφενός μεν συνουσίας και "ασελγών πράξεων" που εξισώνονται με αυτή, αφετέρου δε "ασελγών χειρονομιών". Παλαιότερα υπήρχε σε ορισμένα αδικήματα διαφοροποίηση μεταξύ συνουσίας και ασελγών πράξεων (υπόψη μου έχω προχείρως την αιμομιξία, όπου ως κακούργημα τιμωρείτο μόνο η συνουσία, ενώ οι ασελγείς πράξεις ήταν ελαφρό μόνο πλημμέλημα, αλλά από το 2007 έχουν πλέον εξισωθεί και στην αιμομιξία με τη συνουσία).
Για να έχουμε αποπλάνηση παίδων, του άρθρου 339 του Ποινικού Κώδικα, απαιτούνται συνουσία ή ασελγείς πράξεις. Εάν έχουμε "απλώς" ασελγείς χειρονομίες, δεν πηγαίνουμε σε αποπλάνηση παίδων, αλλά στο άρθρο για την προσβολή της γεννετήσιας αξιοπρέπειας (337 ΠΚ), όπου υπάρχει η παράγραφος 2 με κάπως αυξημένη ποινή εάν ο παθών είναι κάτω των 12 ετών. Ως ασελγείς πράξεις, τα δικαστήριά μας δέχονται τις πράξεις που κατευθύνονται προς την ικανοποίηση ή και διέγερση της γεννετήσιας επιθυμίας, κατά τον ορισμό που ακολουθούν (χαρακτηριστικό παράδειγμα που συνήθως αντιμετωπίζουν τα δικαστήρια, πεολειχίες). Ασελγείς χειρονομίες είναι οι λοιπές ήσσονος σημασίας πράξεις που προσβάλλουν τη γεννετήσια αξιοπρέπεια, και περιλαμβάνουν εννοείται σωματική επαφή (πχ θωπείες). Αξιόποινες είναι επίσης και οι προτάσεις για ασελγείς πράξεις (τιμωρούνται στο ίδιο 337 άρθρο). Αυτά πολύ πρόχειρα, γιατί έχουν γραφεί τόμοι επί τόμων για το συγκεκριμένο κεφάλαιο των εγκλημάτων κατά της γεννετήσιας ελευθερίας.
Υπόψιν όπου "ανήλικος" στην αποπλάνηση εννοείται ο κάτω των 15.
 
Last edited:
Η παιδεραστία δεν θεραπεύεται...Ούτε η σχιζοφρένεια....(Σπύρο συμφωνείς, νομίζω)... Μπορεί να υπάρξει "καλυτέρευση" ως προς τα "φαινόμενα"(συμπτώματα), αλλά όχι ίαση...

Έναν ασθενή του παρέχεις ιατρική περίθαλψη...Τέλος.

Ούτε και η φαλάκρα θεραπεύεται... ίσως ούτε καν η πυτιρίδα.

Με τη λογική σου, ούτε ο πατέρας που θα πιάσει να λυντσάρει τον παιδεραστή θα μπορεί να δικαστεί, καθώς και εκείνος άρρωστος θα είναι... άρρωστος από το μίσος που τον πνίγει για τον δράστη. Ούτε και θα φταίει ο ίδιος για αυτή την αρρώστια του, καθώς δεν είναι στο χέρι του το πόσο θα τον πνίξει το μίσος.
Εάν ακολουθήσουμε αυτή την οδό, πού θα σταματήσουμε; Ήδη οι αμερικανοί δικηγόροι αξιοποιούν τα επιστημονικά ευρήματα για το λεγόμενο "γονίδιο-πολεμιστή" που συνδέεται με αυξημένες τάσεις επιθετικότητας ή επιθετικής αντίδρασης. Όσο πιο ντετερμιντιστικές θεωρήσεις υιοθετούμε όμως, τόσο μικρότερο πεδίο απονομής δικαιοσύνης αφήνουμε. Τι να τιμωρήσει ο νόμος όταν θα έχουμε δεχθεί πως δεν υπάρχει κατ' ουσία ελεύθερη επιλογή;


Από τη στιγμή που κάποιος μπορεί να διακρίνει πλήρως το λάθος από το σωστό, και να κατανοήσει τις συνέπειες των πράξεών του, είναι και ικανός να δικαστεί για τις τελευταίες, τα λοιπά είναι για τους δικηγόρους υπεράσπισης.
 
Ούτε και η φαλάκρα θεραπεύεται... ίσως ούτε καν η πυτιρίδα.

Με τη λογική σου, ούτε ο πατέρας που θα πιάσει να λυντσάρει τον παιδεραστή θα μπορεί να δικαστεί, καθώς και εκείνος άρρωστος θα είναι... άρρωστος από το μίσος που τον πνίγει για τον δράστη. Ούτε και θα φταίει ο ίδιος για αυτή την αρρώστια του, καθώς δεν είναι στο χέρι του το πόσο θα τον πνίξει το μίσος.
Εάν ακολουθήσουμε αυτή την οδό, πού θα σταματήσουμε; Ήδη οι αμερικανοί δικηγόροι αξιοποιούν τα επιστημονικά ευρήματα για το λεγόμενο "γονίδιο-πολεμιστή" που συνδέεται με αυξημένες τάσεις επιθετικότητας ή επιθετικής αντίδρασης. Όσο πιο ντετερμιντιστικές θεωρήσεις υιοθετούμε όμως, τόσο μικρότερο πεδίο απονομής δικαιοσύνης αφήνουμε. Τι να τιμωρήσει ο νόμος όταν θα έχουμε δεχθεί πως δεν υπάρχει κατ' ουσία ελεύθερη επιλογή;


Από τη στιγμή που κάποιος μπορεί να διακρίνει πλήρως το λάθος από το σωστό, και να κατανοήσει τις συνέπειες των πράξεών του, είναι και ικανός να δικαστεί για τις τελευταίες, τα λοιπά είναι για τους δικηγόρους υπεράσπισης.

Καλά άστο το ψόφησες.......

Τι σχέση έχει η φαλάκρα, με ψυχικές παθήσεις, μόνο εσύ θα μπορούσες να το συγκρίνεις.....

Τι σχέση έχει η δολοφονία εν βρασμό ψυχής, με την δολοφονία απο άνθρωπο με ψυχική πάθηση....

Ποιος μπορεί να διακρίνει το σωστό απο το λάθος, ο σχιζοφρενής????χαχαχαχαχαχαχ!!!!Καλό....

Ευτυχώς υπάρχουν και ειδικοί επιστήμονες που λένε την άποψη τους, που για μένα έχει περισσότερο βαρύτητα απο οποιουδήποτε άλλου....
 
Re: Απάντηση: Οφθαλμον αντι οφθαλμου

Δεν έχει νόημα η ερώτηση ποιό είναι το όριο για μένα ή για οποιονδήποτε άλλο. Ο καλύτερος τρόπος να βγάλει κάποιος ένα συμπέρασμα σχετικά με τα όρια, είναι να βάλει τον εαυτό του, ή έναν δικό του άνθρωπο στην θέση του θύματος, αφού πρώτα αναλογιστεί πως δουλεύει το δικαστικό σύστημα απονομής δικαιοσύνης στην Ελλάδα - μια χώρα οπου συνήθως ο θύτης έχει περισσότερα δικαιώματα απο το θύμα. Μια χώρα όπου πχ στις περιπτώσεις προσωποκράτησης για ιδιωτικό χρέος, το θύμα πρέπει να πληρώνει ο ίδιος την διατροφή και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη του θύτη ώστε αυτός να παραμείνει στην φυλακή, ει δε μη αφήνεται ελεύθερος (κλασσική περιπτώση εκβιασμού του φτωχού θύματος απο το κράτος ώστε να μην καταφεύγει σε καταγγελία ιδιωτικών οικονομικών αδικημάτων). Μια χώρα οπου ο χειρότερος ισοβίτης εγκληματίας που μπορει να φανταστεί κανείς, μπορεί να είναι ελεύθερος σε 16 χρόνια, ή να αρχίσει να παίρνει άδειες στα 8 χρόνια - με ότι μπορεί αυτό να σημαίνει για τα θύματα και τους αντιδίκους του.
Οπως ειπώθηκε και απο αλλον, βάλε τον εαυτό σου στη θέση του πατέρα ενος βιασμένου παιδιού, ενός σκοτωμένου απο μεθυσμένο οδηγό, ή ακόμα δες τον πατέρα σου μετα απο πολλά χρόνια εργασίας σε μια δουλειά, ο εργοδότης να του είχε κολλήσει ελάχιστα και αποδυναμωμένα ένσημα καταδικάζοντάς τον σε μια σύνταξη πείνας άν καταφέρει βέβαια να συμπληρώσει τον απαραίτητο αριθμό - και θα δεις ποιές περιπτώσεις θέλουν ξεπάστρεμα και ποιές όχι.
Φρου φρού κι αρώματα μπορεί να ακούγονται απο πολλούς, αλλά τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους κάλους και το ελληνικό νομοθετικό και εκτελεστικό σύστημα δεν το παρέχει στους πολίτες αυτη τη στιγμή...

Συμφωνώ απόλυτα με το πόρισμα για τους κώλους και τα θέλω τους......

Αυστραλός νεαρός ξυλοκοπήθηκε μέχρι θανάτου απο μπράβους στην Μύκονο. Ο πατέρας συντετριμμένος απο τον θάνατο του γιου του, έκανε δωρεά τα όργανα του, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την χώρα μας και παρόλο τον θυμό του είπε ότι είναι ασφαλές μέρος για διακοπές και πολύ όμορφο, εν μέσω καλοκαιρινής περιόδου και απλώς ζήτησε μία δίκαιη δίκη.....

Δεν είναι θέμα βαθμού συγγένειας(αν είναι δυνατόν να κρίνει την τύχη ενός ανθρώπου, αυτός που έχει υποστεί "εμμέσως" την βία ή τον θάνατο, που άσκησε ο θύτης), αλλά θέμα σεβασμού προς την ανθρώπινη ζωή..... Αν δεν σου αρέσει το σύστημα δικαιοσύνης κάνεις αγώνες για να το καλυτερεύσεις, είτε ευοδωθούν είτε όχι.. Με το να το παρακάμπτεις και να λαμβάνεις μέρος στην διάλυση του, γίνεσαι το ίδιο και το αυτό με τον "εξανθρωπισμό" του.
 
Ποιος μπορεί να διακρίνει το σωστό απο το λάθος, ο σχιζοφρενής????χαχαχαχαχαχαχ!!!!Καλό....

Ευτυχώς υπάρχουν και ειδικοί επιστήμονες που λένε την άποψη τους, που για μένα έχει περισσότερο βαρύτητα απο οποιουδήποτε άλλου....

O σχιζοφρενής ίσως όχι (και αυτό κατά περίπτωση κρίνεται όμως, νομίζω), όπως άλλο ο σχιζοφρενής, άλλο ο παιδεραστής και άλλο ο Χασάπης της Οτόγια, αυτό λέω. Οι τελευταίοι, και διαταραγμένες προσωπικότητες, μπορούν να καταλάβουν το άδικο της πράξης τους (ασχέτως εάν έχουν στήσει μια κοσμοθεωρία που ηθικώς το δικαιολογεί).


Όσο για τους ειδικούς, φυσικά και δεν είναι δυνατό να τους υπόκαθιστούμε και να γινόμαστε εμείς ειδικοί. Άλλο όμως αυτό, άλλο το να κάνουμε την επιστημονική τους γνώμη αυτομάτως δικαστική απόφαση -ενώ μπορεί στην πραγματικότητα να λένε κάτι άλλο από αυτό που πραγματικά έπρεπε να ψάχνει ο δικαστής, ή ακόμη χειρότερα να υποκαθιστούν τα κριτήρια που θέτει ο νόμος για το ποιος είναι ικανός να δικαστεί (δλδ, κατά το ελληνικό δίκαιο, τα κριτήρια καταλογισμού) με τα κριτήρια που θα έπρεπε κατ' αυτούς να ισχύουν. Και ακόμη-ακόμη χειρότερα, να έρχονται σαν από μηχανής θεοί να δίνουν βολική κάθαρση σε ανάλογα δράματα: "ήταν πράξεις τρελού...."
 
Τι σχέση έχει η δολοφονία εν βρασμό ψυχής, με την δολοφονία απο άνθρωπο με ψυχική πάθηση....

Πληροφοριακώς μόνο, ο βρασμός ψυχικής ορμής ορίζεται από τα δικαστήριά μας ως η ψυχική υπερδιέγερση από την απότομη και αιφνίδια υπερένταση κάποιου συναισθήματος ή πάθους, όπως οργής, φόβου, μίσους κλπ, η οποία ψυχική υπερδιέγερση αποκλείει τη σκέψη, δηλαδή τη δυνατότητα στάθμισης των αιτίων που ωθούν στην τέλεση της πράξης και συγκρατούν από αυτή, χωρίς όμως να φθάνει μέχρι τη διατάραξη της συνειδήσεως, αποκλείουσα ή μειώνουσα την ικανότητα του δράστη προς καταλογισμό.
Δυνατόν δηλαδή η ψυχική υπερδιέγερση του δράστη από συναίσθημα οργής ή μίσους, όταν μάλιστα πηγάζει από πλήγμα που υπέστη ιδιαίτερα προσφιλές του πρόσωπο, να υπερβεί και αυτά τα όρια του βρασμού ψυχικής ορμής και να μπει στα χωράφια της απώλειας της ικανότητας για καταλογισμό.
Ακόμη και χωρίς "ψυχική πάθηση", όπως λες. Δεν λέει δηλαδή πουθενά ο νόμος ότι η έλλειψη ικανότητας για καταλογισμό πρέπει να είναι διαρκής ή μόνιμη.
 
Πληροφοριακώς μόνο, ο βρασμός ψυχικής ορμής ορίζεται από τα δικαστήριά μας ως η ψυχική υπερδιέγερση από την απότομη και αιφνίδια υπερένταση κάποιου συναισθήματος ή πάθους, όπως οργής, φόβου, μίσους κλπ, η οποία ψυχική υπερδιέγερση αποκλείει τη σκέψη, δηλαδή τη δυνατότητα στάθμισης των αιτίων που ωθούν στην τέλεση της πράξης και συγκρατούν από αυτή, χωρίς όμως να φθάνει μέχρι τη διατάραξη της συνειδήσεως, αποκλείουσα ή μειώνουσα την ικανότητα του δράστη προς καταλογισμό.
Δυνατόν δηλαδή η ψυχική υπερδιέγερση του δράστη από συναίσθημα οργής ή μίσους, όταν μάλιστα πηγάζει από πλήγμα που υπέστη ιδιαίτερα προσφιλές του πρόσωπο, να υπερβεί και αυτά τα όρια του βρασμού ψυχικής ορμής και να μπει στα χωράφια της απώλειας της ικανότητας για καταλογισμό.
Ακόμη και χωρίς "ψυχική πάθηση", όπως λες. Δεν λέει δηλαδή πουθενά ο νόμος ότι η έλλειψη ικανότητας για καταλογισμό πρέπει να είναι διαρκής ή μόνιμη.

Μα αν δεν είμαι λάθος, ο δικαστής που θα δικάσει κάποιον ο οποίος τέλεσε κακούργημα συνεπαρμένος απο την οργή(εν βρασμό) του, θα πρέπει να διαχωρίσει την περίπτωση αυτή απο κάποιον που διέπραξε κακούργημα αλλά αποτελεί ψυχικά διαταραγμένο άτομο.

Δηλαδή αν το άτομο διαγνωσθεί ψυχικά διαταραγμένο θα πρέπει να διαχωρισθεί απο το άτομο που δεν είναι, έστω και αν το τελευταίο διέπραξε έγκλημα ξεφεύγοντας απο τα όρια του εν βρασμού....

Κάνω λάθος???
 
O σχιζοφρενής ίσως όχι (και αυτό κατά περίπτωση κρίνεται όμως, νομίζω), όπως άλλο ο σχιζοφρενής, άλλο ο παιδεραστής και άλλο ο Χασάπης της Οτόγια, αυτό λέω. Οι τελευταίοι, και διαταραγμένες προσωπικότητες, μπορούν να καταλάβουν το άδικο της πράξης τους (ασχέτως εάν έχουν στήσει μια κοσμοθεωρία που ηθικώς το δικαιολογεί).


Όσο για τους ειδικούς, φυσικά και δεν είναι δυνατό να τους υπόκαθιστούμε και να γινόμαστε εμείς ειδικοί. Άλλο όμως αυτό, άλλο το να κάνουμε την επιστημονική τους γνώμη αυτομάτως δικαστική απόφαση -ενώ μπορεί στην πραγματικότητα να λένε κάτι άλλο από αυτό που πραγματικά έπρεπε να ψάχνει ο δικαστής, ή ακόμη χειρότερα να υποκαθιστούν τα κριτήρια που θέτει ο νόμος για το ποιος είναι ικανός να δικαστεί (δλδ, κατά το ελληνικό δίκαιο, τα κριτήρια καταλογισμού) με τα κριτήρια που θα έπρεπε κατ' αυτούς να ισχύουν. Και ακόμη-ακόμη χειρότερα, να έρχονται σαν από μηχανής θεοί να δίνουν βολική κάθαρση σε ανάλογα δράματα: "ήταν πράξεις τρελού...."

Μα εγώ ανέφερα τους σχιζοφρενείς ως προς την "ίαση" της ασθένειας τους..... Δεν θεραπεύονται και οι δύο......Το είπε πολύ ωραία ο Σούρλας.

Και βεβαίως πρέπει να δικαστούν και να τιμωρηθούν διαφορετικά ο σχιζοφρενής, ο παιδεραστής, κλπ...και διαφορετικά ο χασάπης που βιάζει και δεν έχει διαπιστωμένα "ψυχικό" νόσημα....
 
Μα είσαι καλά μωρέ?????

Θα ορίσουμε τι είναι άνθρωπος????

Για πες εσύ να μάθουμε.....!!!!!

Πλακα μου κανεις ετσι ;;;
Ξερεις τον ορισμο για τον φασιστα, τον ρατσιστη, τον ακροδεξιο ,τον σοσιαλιστη τον αριστερο αλλα δεν δυνασαι να μου δωσεις τον ορισμο του Ανθρωπου ;;;
Για να σε βοηθησω λιγο ,τι κανει τον ανθρωπο διαφορετικο απο τα αλλα οντα ;; Ξεκινα απο αυτο
Μολις το βρεις ,θα βρεις επισης και τα διαφορα σταδια (επιπεδα) του ,θα σε βοηθησει και γενικοτερα αυτο.
 
Μα αν δεν είμαι λάθος, ο δικαστής που θα δικάσει κάποιον ο οποίος τέλεσε κακούργημα συνεπαρμένος απο την οργή(εν βρασμό) του, θα πρέπει να διαχωρίσει την περίπτωση αυτή απο κάποιον που διέπραξε κακούργημα αλλά αποτελεί ψυχικά διαταραγμένο άτομο.

Δηλαδή αν το άτομο διαγνωσθεί ψυχικά διαταραγμένο θα πρέπει να διαχωρισθεί απο το άτομο που δεν είναι, έστω και αν το τελευταίο διέπραξε έγκλημα ξεφεύγοντας απο τα όρια του εν βρασμού....

Κάνω λάθος???

Για την κρίση ουσίας, δηλαδή εάν σε κάποιον μπορεί να καταλογιστεί η άδικη πράξη που διέπραξε, δεν υπάρχει τέτοιος διαχωρισμός. Υπάρχει το άρθρο 34 του Ποινικού Κώδικα: "Η πράξη δεν καταλογίζεται στο δράστη αν, όταν την διέπραξε, λόγω νοσηρής διατάραξης των πνευματικών λειτουργιών ή διατάραξης της συνείδησης, δεν είχε την ικανότητα να αντιληφθεί το άδικο της πράξης του ή να ενεργήσει σύμφωνα με την αντίληψή του για το άδικο αυτό." Ενδιαφέρει η κατάσταση κατά τον χρόνο τέλεσης, που μπορεί να είναι και παροδική. Φυσικά δεν μιλάμε για βρασμό ψυχικής ορμής, ο οποίος είναι κατάσταση που δεν φτάνει στα όρια άρσης καταλογισμού (αλλά όπως προανέφερα, μπορεί κανείς να είναι κανείς τόσο θολωμένος που να ξεπεράσει, θεωρητικά, και τα όρια του βρασμού). Δεν υπάρχει ακριβώς στεγανό, εν ολίγοις, δλδ "ασθενείς-μη ασθενείς". Πάντως ο παιδεραστής, όσο και εάν εμείς μπορεί να τον βλέπουμε, λόγω της αποκλίνουσας συμπεριφοράς του*, ως άτομο άρρωστο, ακαταλόγιστος δεν είναι. Προς τα εκεί κατευθύνονταν και όσα προανέφερα για το γονίδιο-πολεμιστή κλπ. Στο ότι δλδ οι περισσότεροι μπορεί να έχουν, εντονότερες ή ελαφρότερες, ροπές ή έξεις, αλλά άλλο αυτές άλλο ο πραγματικά ακαταλόγιστος.



* Παρεμπιπτόντως, δεν θεωρώ ότι εξ ορισμού σε κάθε περίπτωση αποπλάνησης ανηλίκου (κατά τα όρια του δικαίου μας) υπάρχει και αποκλίνουσα συμπεριφορά. Αντικοινωνική, ίσως, αλλά όχι απαραίτητα αποκλίνουσα. Είναι δλδ κατ' ανάγκη αφύσικο να έλκεται κάποιος από 15χρονα κορίτσια που μπορεί εξωτερικά να δείχνουν κανονικές γυναίκες; Άλλο το ηθικώς και νομικώς καταδικαστέο, να αποπλανήσει κανείς ένα πλάσμα, που μπορεί εξωτερικώς να δείχνει γυναίκα, αλλά εσωτερικώς είναι ακόμη παιδί. Το λέω γιατί τα τελευταία χρόνια παρατηρώ την τάση να θεωρούνται όλοι σε ένα τσουβάλι ως περίπου ανώμαλα τέρατα.
 
Πλακα μου κανεις ετσι ;;;
Ξερεις τον ορισμο για τον φασιστα, τον ρατσιστη, τον ακροδεξιο ,τον σοσιαλιστη τον αριστερο αλλα δεν δυνασαι να μου δωσεις τον ορισμο του Ανθρωπου ;;;

Φαντάζομαι κάθε δείγμα πρωτευόντων ανθρωπίδων του είδους Homo sapiens. Χρειάζεται και άλλος ορισμός; Δηλαδή υπάρχουν άνθρωποι που για οποιαδήποτε χρήση δεν θα πρέπει να νοούνται ως άνθρωποι; Να πούμε δηλαδή ότι δεν είναι άνθρωπος αυτό το τέρας και αντί για δικαστή να τον οδηγήσουμε στον μπόγια;
 
Φαντάζομαι κάθε δείγμα πρωτευόντων ανθρωπίδων του είδους Homo sapiens. Χρειάζεται και άλλος ορισμός; Δηλαδή υπάρχουν άνθρωποι που για οποιαδήποτε χρήση δεν θα πρέπει να νοούνται ως άνθρωποι; Να πούμε δηλαδή ότι δεν είναι άνθρωπος αυτό το τέρας και αντί για δικαστή να τον οδηγήσουμε στον μπόγια;

Απο το λιγο που σε γνωριζω(οσο σε εχω διαβασει δλδ) θεωρω οτι θα σε αδικησω αν λεω και εσενα και το "τερας" Ανθρωπο , δεν ξερω σε τι επιπεδο αλλα εσυ εχεις συνειδηση.
 
Πλακα μου κανεις ετσι ;;;
Ξερεις τον ορισμο για τον φασιστα, τον ρατσιστη, τον ακροδεξιο ,τον σοσιαλιστη τον αριστερο αλλα δεν δυνασαι να μου δωσεις τον ορισμο του Ανθρωπου ;;;
Για να σε βοηθησω λιγο ,τι κανει τον ανθρωπο διαφορετικο απο τα αλλα οντα ;; Ξεκινα απο αυτο
Μολις το βρεις ,θα βρεις επισης και τα διαφορα σταδια (επιπεδα) του ,θα σε βοηθησει και γενικοτερα αυτο.

Απο ότι καταλαβαίνω πάντως, εσένα δεν σε έχει βοηθήσει.......
 
Για την κρίση ουσίας, δηλαδή εάν σε κάποιον μπορεί να καταλογιστεί η άδικη πράξη που διέπραξε, δεν υπάρχει τέτοιος διαχωρισμός. Υπάρχει το άρθρο 34 του Ποινικού Κώδικα: "Η πράξη δεν καταλογίζεται στο δράστη αν, όταν την διέπραξε, λόγω νοσηρής διατάραξης των πνευματικών λειτουργιών ή διατάραξης της συνείδησης, δεν είχε την ικανότητα να αντιληφθεί το άδικο της πράξης του ή να ενεργήσει σύμφωνα με την αντίληψή του για το άδικο αυτό." Ενδιαφέρει η κατάσταση κατά τον χρόνο τέλεσης, που μπορεί να είναι και παροδική. Φυσικά δεν μιλάμε για βρασμό ψυχικής ορμής, ο οποίος είναι κατάσταση που δεν φτάνει στα όρια άρσης καταλογισμού (αλλά όπως προανέφερα, μπορεί κανείς να είναι κανείς τόσο θολωμένος που να ξεπεράσει, θεωρητικά, και τα όρια του βρασμού). Δεν υπάρχει ακριβώς στεγανό, εν ολίγοις, δλδ "ασθενείς-μη ασθενείς". Πάντως ο παιδεραστής, όσο και εάν εμείς μπορεί να τον βλέπουμε, λόγω της αποκλίνουσας συμπεριφοράς του*, ως άτομο άρρωστο, ακαταλόγιστος δεν είναι. Προς τα εκεί κατευθύνονταν και όσα προανέφερα για το γονίδιο-πολεμιστή κλπ. Στο ότι δλδ οι περισσότεροι μπορεί να έχουν, εντονότερες ή ελαφρότερες, ροπές ή έξεις, αλλά άλλο αυτές άλλο ο πραγματικά ακαταλόγιστος.



* Παρεμπιπτόντως, δεν θεωρώ ότι εξ ορισμού σε κάθε περίπτωση αποπλάνησης ανηλίκου (κατά τα όρια του δικαίου μας) υπάρχει και αποκλίνουσα συμπεριφορά. Αντικοινωνική, ίσως, αλλά όχι απαραίτητα αποκλίνουσα. Είναι δλδ κατ' ανάγκη αφύσικο να έλκεται κάποιος από 15χρονα κορίτσια που μπορεί εξωτερικά να δείχνουν κανονικές γυναίκες; Άλλο το ηθικώς και νομικώς καταδικαστέο, να αποπλανήσει κανείς ένα πλάσμα, που μπορεί εξωτερικώς να δείχνει γυναίκα, αλλά εσωτερικώς είναι ακόμη παιδί. Το λέω γιατί τα τελευταία χρόνια παρατηρώ την τάση να θεωρούνται όλοι σε ένα τσουβάλι ως περίπου ανώμαλα τέρατα.

Ενδιαφέρον τι λέει ο νόμος....Και για μένα υπάρχει σαφές κενό...ουσίας....
 
Κακώς γίνεται σύγχυση μεταξυ της σχιζοφρένειας ,της παιδοφιλίας-παιδεραστίας και τού φονιά τού Οσλο ..

Ο Σχιζοφρενής υποφέρει απο μείζονα ψυχική διαταραχή ,με συχνότατες υποτροπές και ακομα και στά μεσοδιαστήματα αδυνατεί νά ειναι λειτουργικός καθ''ότι υπάρχουν υπολείματα (τά λεγομενα και ''αρνητικά συμπτώματα τής νόσου'' )...
Ολες οι έρευνες σχετικά μέ φόνους ,που διαπράττουν σχιζοφρενείς(πού στατιστικά ειναι ίδιοι κατ''αναλογιαν με αυτούς που διαπράττουν μή-σχιζοφρενείς)έχουν δείξει οτι γινονται κατά την διάρκεια βαρειάς υποτροπής και χωρις οργανωμένο σχέδιο.

Οι πάσχοντες απο σχιζοφρένεια που εχουν διαπράξει φόνο ,εγκλείονται με εντολή τού Δικαστηρίου σε κλειστά ψυχιατρικά τμήματα...


Οι παιδόφιλοι και οι παιδεραστές ανήκουν στην κατηγορία τών διαστροφών (ονομαζόμενες ως ''παραφιλίες'' και τετοιες επισης ειναι ο φετιχισμός,η επιδειξιομανία,η κοπρολαγνεια ή ζωολαγνεια κ.λ.π.).....Στις περισότερες τών περιπτώσεων οι παιδόφιλοι παρότι δεν μπορούν νά ελέγξουν τήν παρόρμησή τους ,έχουν επίγνωση τής πράξης τους.

Τελος ο δολοφονος του Οσλο ειναι κλασσική περίπτωση ψυχοπαθητικής-αντικοινωνικής προσωπικότητας με πλήρη επιγνωση τών πράξεων του ,πού ήσαν απολυτως οργανωμένες και προγραμματισμένες και η πράξη του ,προς το παρόν εχει θεωρηθεί ως πράξη ''σχιζοφρενούς'' για καθαρά κοινωνικοπολιτικούς λόγους.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Οφθαλμον αντι οφθαλμου

Κακώς γίνεται σύγχυση μεταξυ της σχιζοφρένειας ,της παιδοφιλίας-παιδεραστίας και τού φονιά τού Οσλο ..

Ο Σχιζοφρενής υποφέρει απο μείζονα ψυχική διαταραχή ,με συχνότατες υποτροπές και ακομα και στά μεσοδιαστήματα αδυνατεί νά ειναι λειτουργικός καθ''ότι υπάρχουν υπολείματα (τά λεγομενα και ''αρνητικά συμπτώματα τής νόσου'' )...
Ολες οι έρευνες σχετικά μέ φόνους ,που διαπράττουν σχιζοφρενείς(πού στατιστικά ειναι ίδιοι κατ''αναλογιαν με αυτούς που διαπράττουν μή-σχιζοφρενείς)έχουν δείξει οτι γινονται κατά την διάρκεια βαρειάς υποτροπής και χωρις οργανωμένος σχέδιο.

Οι πάσχοντες απο σχιζοφρένεια που εχουν διαπράξει φόνο ,εγκλείονται με εντολή τού Δικαστηρίου σε κλειστά ψυχιατρικά τμήματα...


Οι παιδόφιλοι και οι παιδεραστές ανήκουν στην κατηγορία τών διαστροφών (ονομαζόμενες ως ''παραφιλίες'' και τετοιες επισης ειναι ο φετιχισμός,η επιδειξιομανία,η κοπρολαγνεια ή ζωολαγνεια κ.λ.π.).....Στις περισότερες τών περιπτώσεων οι παιδόφιλοι παρότι δεν μπορούν νά ελέγξουν τήν παρόρμησή τους ,έχουν επίγνωση τής πράξης τους.

Τελος ο δολοφονος του Οσλο ειναι κλασσική περίπτωση ψυχοπαθητικής-αντικοινωνικής προσωπικότητας με πλήρη επιγνωση τών πράξεων του ,πού ήσαν απολυτως οργανωμένες και προγραμματισμένες και η πράξη του ,προς το παρόν εχει θεωρηθεί ως πράξη ''σχιζοφρενούς'' για καθαρά κοινωνικοπολιτικούς λόγους.

Άσε ρε που θα πεις τι είναι ο παιδόφιλος.....Άνθρωπος πάντως δεν είναι....Το κλείσαμε αυτό...

Ψάχνω να βρω τι είναι πάντως.....Πότε εμφανίστηκε, αν είναι δίποδο, κλπ κλπ....

Ρε βραδιάτικα.....