Σελίδα 18:Παιδομάζωμα=Στρατολόγηση τών παιδιών τών Χριστιανών απο τούς Οθωμανούς.
Πώς γινόταν η στρατολόγηση??Oικεία βουλήσει??Βιαίως??
Η στρατολόγηση δεν έχει εξ ορισμού αρνητική εννοια.Πολλές φορές η στρατολόγηση έχει και οφέλη για τον στρατολογούμενο.
Σελίδα 19...Περιγραφή του Γαλλου πρεσβευτή Ντε Μπρέβ για την τάξη που επικρατούσε στην αυτοκρατορία και για τίς ελευθερίες τών κατακτημένων λαών.
Εκπληκτική επιλογή .Χρησιμοποιεται η ´μαρτυρία´τού πρεσβευτή μιάς χώρας που είχε κρατικά συμφέροντα στην Οθωμανική Αυτοκρατορία.
Σελίδα 22.Περιγραφή τής παιδείας στην Τουρκοκρατία.Οι συγγραφείς σχεδόν μιλάνε για άνθηση τής ελληνικής παιδείας.
Στην σελίδα 63 βεβαια οι ιδιοι συγραφείς αυτοδιαψευδονται μιλώντας για σύνολο 2300 μαθητών μόνο.
Σελίδα 103.Ατοφια η Τουρκική θεσις περί πληθυσμών.´Απο την συνθήκη τής λωαζάννης εξαιρούνται οι χριστιανοί που ζούν στην Κωνσταντινούπολη,Ιμβρο και Τενεδο καθώς και οι μουσουλμάνοι της δυτικής θράκης.´Ενώ στην συνθήκη τής Λωζάννης αναφέρεται ρητά οτι οι Χριστιανοί τής Πολης τής Ιμβρου και τής Τενέδυ ήταν Ελληνες και οι Μουσουλμάνοι της Δ.Θράκης ,Μουσουλμάνοι και όχι Τούρκοι.Λεπτομέρεις έτσι???
Σελίδα 121.Η Κύπρος ονομάζεται διχοτομημένη και όχι κατεχόμενη.Αλλη λεπτομέρεια.
Οπότε εάν λοιπόν ο μόνος προβληματισμός για το βιβλίο είναι το κατά πόσον το παιδομάζωμα αποτελεί κοινωνική ανέλιξη ή στρατολόγηση(ουδέτερα γραμμενη)και όλα τα άλλα είναι ολόσωστα πάω πασσο.
Θα περίμενα πιό εμπεριστατωμένα σχόλια και όχι ´αθώες απορίες´.
Πώς γινόταν η στρατολόγηση??Oικεία βουλήσει??Βιαίως??
Η στρατολόγηση δεν έχει εξ ορισμού αρνητική εννοια.Πολλές φορές η στρατολόγηση έχει και οφέλη για τον στρατολογούμενο.
Σελίδα 19...Περιγραφή του Γαλλου πρεσβευτή Ντε Μπρέβ για την τάξη που επικρατούσε στην αυτοκρατορία και για τίς ελευθερίες τών κατακτημένων λαών.
Εκπληκτική επιλογή .Χρησιμοποιεται η ´μαρτυρία´τού πρεσβευτή μιάς χώρας που είχε κρατικά συμφέροντα στην Οθωμανική Αυτοκρατορία.
Σελίδα 22.Περιγραφή τής παιδείας στην Τουρκοκρατία.Οι συγγραφείς σχεδόν μιλάνε για άνθηση τής ελληνικής παιδείας.
Στην σελίδα 63 βεβαια οι ιδιοι συγραφείς αυτοδιαψευδονται μιλώντας για σύνολο 2300 μαθητών μόνο.
Σελίδα 103.Ατοφια η Τουρκική θεσις περί πληθυσμών.´Απο την συνθήκη τής λωαζάννης εξαιρούνται οι χριστιανοί που ζούν στην Κωνσταντινούπολη,Ιμβρο και Τενεδο καθώς και οι μουσουλμάνοι της δυτικής θράκης.´Ενώ στην συνθήκη τής Λωζάννης αναφέρεται ρητά οτι οι Χριστιανοί τής Πολης τής Ιμβρου και τής Τενέδυ ήταν Ελληνες και οι Μουσουλμάνοι της Δ.Θράκης ,Μουσουλμάνοι και όχι Τούρκοι.Λεπτομέρεις έτσι???
Σελίδα 121.Η Κύπρος ονομάζεται διχοτομημένη και όχι κατεχόμενη.Αλλη λεπτομέρεια.
Οπότε εάν λοιπόν ο μόνος προβληματισμός για το βιβλίο είναι το κατά πόσον το παιδομάζωμα αποτελεί κοινωνική ανέλιξη ή στρατολόγηση(ουδέτερα γραμμενη)και όλα τα άλλα είναι ολόσωστα πάω πασσο.
Θα περίμενα πιό εμπεριστατωμένα σχόλια και όχι ´αθώες απορίες´.