Οι Τετρομαγμένοι.

Σελίδα 18:Παιδομάζωμα=Στρατολόγηση τών παιδιών τών Χριστιανών απο τούς Οθωμανούς.

Πώς γινόταν η στρατολόγηση??Oικεία βουλήσει??Βιαίως??
Η στρατολόγηση δεν έχει εξ ορισμού αρνητική εννοια.Πολλές φορές η στρατολόγηση έχει και οφέλη για τον στρατολογούμενο.

Σελίδα 19...Περιγραφή του Γαλλου πρεσβευτή Ντε Μπρέβ για την τάξη που επικρατούσε στην αυτοκρατορία και για τίς ελευθερίες τών κατακτημένων λαών.
Εκπληκτική επιλογή .Χρησιμοποιεται η ´μαρτυρία´τού πρεσβευτή μιάς χώρας που είχε κρατικά συμφέροντα στην Οθωμανική Αυτοκρατορία.

Σελίδα 22.Περιγραφή τής παιδείας στην Τουρκοκρατία.Οι συγγραφείς σχεδόν μιλάνε για άνθηση τής ελληνικής παιδείας.
Στην σελίδα 63 βεβαια οι ιδιοι συγραφείς αυτοδιαψευδονται μιλώντας για σύνολο 2300 μαθητών μόνο.

Σελίδα 103.Ατοφια η Τουρκική θεσις περί πληθυσμών.´Απο την συνθήκη τής λωαζάννης εξαιρούνται οι χριστιανοί που ζούν στην Κωνσταντινούπολη,Ιμβρο και Τενεδο καθώς και οι μουσουλμάνοι της δυτικής θράκης.´Ενώ στην συνθήκη τής Λωζάννης αναφέρεται ρητά οτι οι Χριστιανοί τής Πολης τής Ιμβρου και τής Τενέδυ ήταν Ελληνες και οι Μουσουλμάνοι της Δ.Θράκης ,Μουσουλμάνοι και όχι Τούρκοι.Λεπτομέρεις έτσι???
Σελίδα 121.Η Κύπρος ονομάζεται διχοτομημένη και όχι κατεχόμενη.Αλλη λεπτομέρεια.
Οπότε εάν λοιπόν ο μόνος προβληματισμός για το βιβλίο είναι το κατά πόσον το παιδομάζωμα αποτελεί κοινωνική ανέλιξη ή στρατολόγηση(ουδέτερα γραμμενη)και όλα τα άλλα είναι ολόσωστα πάω πασσο.
Θα περίμενα πιό εμπεριστατωμένα σχόλια και όχι ´αθώες απορίες´.
 
εγω το μονο που με ανησηχει παιδες ειναι αυτα τα ΧΑΛΙΑ που γινονται Αθηνα Θεσαλονικη !!!

... με τους Κουκουλοφορους και τους Αστυνομους που βαρανε τη Διαδηλωση και οχι τους Βανδαλους Κουκουληδες ......


αυτα με εξοργιζουν ......

τωρα τα βιβλια της Ιστοριας εχουν μικρη Δυναμικη πιστευω στην πορεια της χωρας μας !!!!

αυτη εχει προγραματιστει .....


οταν υπαρχουν υπουργοι εξωτερικων που σκυβουν το κεφαλι σε Αμερικανους και το κουνανε καταφατικα σε ολα ...

και οσο υπαρχουν τετοιοι ... θα υπαρχει η αναλογη πορεια

Και επειδή έχει προγραμματιστεί η πορεία τής χώρας ,θα πρεπει να αποδεχόμαστε τα πάντα χωρίς αντιρρήσεις??Tα βιβλία τής Ιστορίας συμπορεύονται με την προδιαγεγραμμένη πορεία τής χώρας.Και απο αυτά διάσκονται οι νεες γενιές.
Και μερικές φορές η αληθινή Ιστορία έχει δείξει οτι οι χώρες αλλάζουν πορεία.;)
 
Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Βρε σείς μπας και ο "Αγνωστος Στρατιώτης" είναι μύθος γι αυτό και τον κάψανε χτες τα "καλόπαιδα" ?

Και μια παρατήρηση καθαρά δική μου. Η ιστορία της αγίας Λαύρας πιθανότατα δεν υπήρξε ποτέ.
Υπάρχει όμως και η πιθανότητα να..υπήρξε !Δεν μπορούμε με τις πιθανότητες να γράφουμε Ιστορία.

Όχι δεν υπήρξε.
 
Χθες βράδυ στα δελτία ειδήσεων ειπώθηκε ότι η συγγραφική ομάδα θα προβεί σε μικρές διορθώσεις (ενώ αρχικώς δεν συζητούσαν καν τέτοιο ενδεχόμενο). Κάτι τέτοιο το θεωρώ ακόμη χειρότερο από το ίδιο το βιβλίο! Δηλαδή έπειτα από κάποια χρόνια ερευνών και μελέτης, καθηγητές Πανεπιστημίου εκδίδουν βιβλίο, το οποίο μέσα στον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του χρήζει διορθώσεων; Δεν το ξαναδιάβασαν πριν το δώσουν για έγκριση; Τόσο σίγουροι είναι για το πόνημά τους που δέχονται να το διορθώσουν μόλις αντιδρούν οι "ψυχωτικοί εθνικιστές" και οι "housewives";
Το υποστηρίζεις ως έχει μέχρι τέλους, απαντώντας με επιστημονικά επιχειρήματα στους επικριτές, ή αρνείσαι να το διορθώσεις και το αποσύρεις με αξιοπρέπεια! Δεν υπάρχει άλλος δρόμος κατά την άποψή μου...
 
Τέλος σε κάποιο ρεπορτάζ παρουσιάστηκαν αποσπάσματα από τα αντίστοιχα βιβλία της γείτονος (με την οποία αν κατάλαβα καλά υπήρξε η συμφωνία κοινής συγγραφής των σχολικών βιβλίων ιστορίας για την αποφυγή των προκλήσεων)... "ο τουρκικός στρατός ακολούθησε ανελέητα τους Έλληνες, οι οποίοι φεύγοντας έκαιγαν τα πάντα και τελικώς τη Σμύρνη"... "οι Έλληνες έβριζαν τους Τούρκους αξιωματικούς και οπλίτες οι οποίοι είχαν διαταγές να παρακολουθούν απαθώς"... "οι Έλληνες μάχιμοι άρρενες απομακρύνθηκαν αφού προηγουμένως είχαν ξεσηκωθεί, ώστε να μην προκαλέσουν προβλήματα" (ως σχετική πηγή διαβάστε παρακαλώ τον "αριθμό 31328" του Η. Βενέζη)

Άλλη μια συμφωνία που τέθηκε αμέσως σε εφαρμογή (μονομερώς ως συνήθως)
 
Αίσχος πια...ντροπή και αίσχος για όλα αυτά τα αισχρά δίποδα που αμαυρώνουν τα πάντα στο περασμά τους...

Ντροπή και αίσχος σε όλους εκείνους που με τον τρόπο την αδρανειά τους "διευκολύνουν" τέτοιες πράξεις και πρακτικές

Ντροπή και αίσχος σε όλους εκείνους που κάθονται ως απλοί θεατές στην κατάντια αυτή που σήμερα λεγεται παιδεία, εκπαίδευση, άσυλο, κι όλο τον υπόλοιπο συφερτό...

που αλλού θα φθάσουμε πια...
 
Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Τέλος σε κάποιο ρεπορτάζ παρουσιάστηκαν αποσπάσματα από τα αντίστοιχα βιβλία της γείτονος (με την οποία αν κατάλαβα καλά υπήρξε η συμφωνία κοινής συγγραφής των σχολικών βιβλίων ιστορίας για την αποφυγή των προκλήσεων)... "ο τουρκικός στρατός ακολούθησε ανελέητα τους Έλληνες, οι οποίοι φεύγοντας έκαιγαν τα πάντα και τελικώς τη Σμύρνη"... "οι Έλληνες έβριζαν τους Τούρκους αξιωματικούς και οπλίτες οι οποίοι είχαν διαταγές να παρακολουθούν απαθώς"... "οι Έλληνες μάχιμοι άρρενες απομακρύνθηκαν αφού προηγουμένως είχαν ξεσηκωθεί, ώστε να μην προκαλέσουν προβλήματα" (ως σχετική πηγή διαβάστε παρακαλώ τον "αριθμό 31328" του Η. Βενέζη)

Άλλη μια συμφωνία που τέθηκε αμέσως σε εφαρμογή (μονομερώς ως συνήθως)

Θεωρώ εντελώς unfair απέναντι στα μέλη της κοινότητας του φόρουμ την παράθεση των αποσπασμάτων από τα μέσα ενημέρωσης σε σύγκριση με το ίδιο το κείμενο του ελληνικού βιβλίου. Μην ξεχνάτε ότι την ίδια ιστορική εποχή αναφέρουν τρία βιβλία στην Ελλάδα και τα άλλα δυο δεν έοχυν την ίδια εξιστόρηση. Επομένως θα μπορούσαν σε ένα άλλο ρεπορτάζ τα ΜΜΕ της Τουρκίας (και αυτό το έκαναν, βλ. NTV) να φέρουν αποσπάσματα από εκείνα τα βιβλία και να δείξουν ότι οι Ελληνες δεν τηρούν τις συμφωνίες. Άρα αυτός που σηκώνει αυτές τις κορώνες θα πρέπει να φέρει το αντίστοιχο εγχειρίδιο, εδώ στο φόρουμ και να μας πει αν του χρόνου πρόκειται να αλλάξει το συγκεκριμένο βιβλίο στην Τουρκία ή θα διατηρηθεί.

Τα βιβλία ιστορίας που έχουν τα περισσότερα προβλήματα δεν είναι της Τουρκίας, είναι της Σερβίας και της FYROM.

Και επειδή κάποιος έθεσε πιο πάνω το ερώτημα τί συμβαίνει στις άλλες χώρες, η όλη διαδικασία ξεκίνησε από τη Γαλλία και τη Γερμανία, όπου κοινή επιτροπή αφαίρεσε όλα τα επίμαχα σημεία από τα βιβλία τους.
 
Προσωπικά ,όπως και πολλοί άλλοι Ελληνες,Σερβοι Γάλλοι και γενικοτερα άνθρωποι κάθε εθνικότητας,αδιαφορούμε πλήρως για συμφωνιες που γίνονται στίς πλάτες τών λαών.Εάν η κυρίαρχη αντίληψη που επικρατεί παγκοσμίως στην παιδεία είναι η δημιουργία κοινής Ιστορίας,πρόβλημά τους.
Εάν θέλουν η Ιστορία να είναι global,και πάλι πρόβλημά τους.Εάν υποχρεώσουν ας πούμε τούς Σερβους να γράψουν ιστορια που να λεει οτι το Κοσσοβο ήταν πάντα Αλβανικό,θά υπάρχουν πάντα Σερβοι που θα αδιαφορούν και θα μαθαίνουν τα παιδιά τους την ιστορία αλλοιώς.
Το ίδιο και στην Ελλάδα.Κανείς κυριος Λιακος ή Κυρία Ρεπούση και Γιαννάκου δεν θα πείσουν μεγάλη μερίδα του Ελληνικού πληθυσμού οτι ο Κολοκοτρώνης ήταν περίπου ´τρομοκράτης´και οτι τα 400 χρόνια σκλαβιάς ,στα οποία σημειώθηκαν περίπου 100 εξεγέρσεις και επαναστάσεις,απο τούς σκλαβωμένους ήταν ένας υγιεινός περίπατος τών Ελλήνων.
Και εν πάσει περιπτώσει υπάρχει ένα βασικό ερώτημα: Mε ποιά κριτήρια επελεγη απο το επίσημο Κρατος ένα βιβλίο που τα 4 βοηθήματά του χρηματοδοτούνται απο οργάνωση που δέχεται ´βοηθήματα´απο τον Σόρος και που πρόεδρός της είναι ένας αμερικανός ,καθαρόαιμος σιωνιστής.???
Ουδείς απο τούς ´ειδικούς´καθηγητές απάντησε σε αυτό το ερώτημα .Μονον λασπολογούν και εξυβρίζουν κάθε άνθρωπο που αντίτιθεται στην διαστρέβλωση τής Ιστορίας,λέγοντάς τον ´ψυχωτικό ´ή ´εθνικιστή´.
Και εν πάσει περιπτώσει αυτοί που τώρα κατηγορούν τούς διαφωνούντες ως ´μη ιστορικούς´δεν μάς εξηγούν το εξής:Oταν υπέγραφαν σωρηδόν και μαζικά διακηρύξεις υπέρ τού σχεδίου Ανάν ,οι ίδιοι ακριβώς άνθρωποι,ως τί υπέγραφαν???Ως ιστορικοί ή ως καθηγητές δημοσίων σχέσεων ή ως πολιτειολόγοι???Γιατί το σχέδιο ανάν δεν ήταν ιστορία αλλά πολιτική.Εκτός εάν ο Κυριος Λιάκος επιτρέπει στον εαυτό του να εμφανίζεται ως ιστορικός,ως ψυχίατρος και ως διπλωμάτης,αυτός και μονον αυτός.-bye- -bye-
 
Επειδή δεν είναι καλό να κάνουμε διάλογο χωρίς να μετέχουν και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι ας δώσω τις διευθύνσεις. Χριστίνα Κουλούρη [email protected],
Αντώνης Λιάκος [email protected] .

Θεωρώ ότι είναι πιο καλό είτε να κατευθύνουμε τα επιχείρηματα που έχουμε προς τους συγγραφείς, είτε να τους καλέσουμε να απαντήσουν εδώ στο φόρουμ.

Ιδού η Ρόδος φίλοι μου.
 
Δεν κατανοώ την ´ευαισθησία´σου Βλάσση πρός τούς ´συγγραφείς´.Οτι έχει μεταφερθεί εδώ αποτελεί απαντήσεις και χαρακτηρισμούς τών συγγραφέων που αναφέρεις.Εάν είναι να μάς απαντήσουν ως ´αυθεντίες´και με τον μεσαιωνικό τρόπο που έχουν μιλήσει έως τώρα χωρίς επιχειρήματα στον Ελληνικό τύπο,να μάς λείπει.
Για να είμαστε όμως δικαιοι θα πρεπει τοτε να καλέσουμε και τον Παναγιώτη Ηφαιστο,Τον Κωστα Ζουράρι,τον Βλάσση Αγτζίδη,τον Κώστα Φωτιάδη,τον Χρήστο Γιανναρά ,τον Γιωργο Καραμπελιά και πολλούς άλλους που εμπεριστατωμένα έχουν αντιτεθεί στο βιβλίο.
Πάντως δεν είδα ανάλογη ´ευαισθησία´σε άλλα threads,όπου θάπρεπε πάλι να καλέσουμε όσους αντιτιθέμεθα ή και υποστηρίζουμε.
Το βιβλίο τής Ιστορίας κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και στα βιβλιοπωλεία.Καθε Ελληνας πολίτης μπορεί να το διαβάσει και να εκφράσει γνώμη.Και η γνώμη δεν είναι ´απόφθεγμα´5 ´ειδικών´.Μας αφορά όλους.
Υ.Γ
Για όσους ενδιαφέρονται κυκλοφόρησε σήμερα το νέο τεύχος τού περιοδικού ´Αρδην´με αφιέρωμα στην ´Προδοσία τών Διανοουμένων´.

Υ.Γ2
Την επόμενη φορά που θα καταδικάσουμε επίθεση Ισραηλινών ή Παλαιστινίων να καλέσουμε και τον πρέσβη της μιάς ή τής άλλης χώρας.Οπως και σε επίθεση τών Αμερικανών να καλέσουμε τον Αμερικανό Πρέσβη.Η στην κριτική υπέρ ή κατά τής Κυρίας Ντόρας Μπακογιάννη,να καλέσουμε και την ίδια.
Υ.Γ3
Το thread δεν το άνοιξα για να κάνω διάλογο με τούς συγγραφείς,αλλά με τα μέλη τού φόρουμ.Οι συγγραφείς ήδη έδειξαν πώς διαλέγονται στίς συνεντευξεις μονολόγους τής Κρατικής Τηλεόρασης.
 
Εγω παντως οταν Λ.Α.Ο.Σ, Κ.Κ.Ε και Εκκλησια της Ελλαδος εχουν την ιδια αποψη σε ενα θεμα ,παω απο την αλλη. Πεστο ενστικτο. Πεστο πομοντορε. Πεστο οπως θες. Αυτη η συμπλευση για το καλο του εθνους ιτ μεικσ μι σικ.Ειδικα η ταυτιση left right στα εθνικα θεματα που ξεκινησε με το Nemecis και συνεχιστηκε με το Ζουραρι και ολη τη bourgeoisie που εχει σκασει μυτη στο ΚΚΕ αφου οι καλλιτεχνες πηγανε στο Συνασπισμο, με εχει μπερδεψει. Μα οι αποψεις του ΚΚΕ να ταυτιζονται με τον Εκπροσωπο της Εκκλησιας; Ολα ισιωμα.
Πατρις θρησκεια οικογενεια το ΚΚΕ; Να ειναι καλα η νεα ταξη πραγματων που μας ενωσε σαν εθνος. Ζητω το Εθνος. Ζητω ο Αδωνις Γιωργιαδης. Ζητω η Ελληνικη επανασταση του 21. Ζητω ο Ζουραρις. Ζητω το Da Capo.Ζητω οι Κανελη . Ζητω η Λιανα. Ζητω ο Χριστοδουλος. Ζητω ο Λενιν.
Κατω οι ιστορικοι. Ειναι ευρωλιγουριδες , μορφωμενοι και ΔΕ ΞΕΡΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
 
Και εγώ μόλις ακούω διανοούμενους που ψελλίζουν Ντεριντάδες και γαλλους ακροδεξιους τύπου Αντρέ Γκλυξμάν που το παίζουν προοδευτικοί ,και μπίστηδες και κουναλάκηδες και πρετεντέρηδες και πολλους άλλους πάω ανάποδα.Η κατι Ντανιέλ Κον Μπεντίντ του Γαλλικού Μαη που τώρα κανουν τεμενάδες στον Μπούς.
Και μόλις βλέπω διαφορους ´προοδευτικούς ´να χειροκροτούν τούς βομβαρδισμούς του Νατο και των Αμερικανών πάω πάλι ανάποδα.
Τωρα για το πατρίς -θρησκεία-οικογένεια ,όπως το παρει και όπως το λεει κανείς.
Η οικογένεια αποτελεί κύτταρο τής κοινωνίας,η πατρίδα είναι η χώρα και ο τόπος που γεννήθηκα,και η θρησκεία για κάποιους αποτελεί αξία και για κάποιους όχι.
Τωρα για την αριστερά και τα εθνικά θεματα,λίγο εάν είχες διαβάσει για την αριστερά γενικότερα θα καταλάβαινες οτι η αριστερά μιλούσε πάντα για εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα και για πατρίδα,όπου γής.
Υ.Γ
Τελικά ο Βελουχιώτης ήταν μάλλον ακροδεξιός.Γιατί όταν μιλούσε στον κόσμο ,αναφερόταν στούς προγόνους είχε παπάδες απο τον λαικό κλήρο μαζί του και έκανε διαρκεις αναφορες για πατρίδα και εθνική ανεξαρτησία.Απορώ γιατί τον μισούσαν οι τού τοτε Κυβερνητικού Στρατού
Υ.Γ2
Σημερα το Νουνού και light έχει μεγάλη πέραση.Δηλώνεις άθεος,ευρωπαϊστής,ολίγον κεντρώος,χρησιμοποιείς κοινοτοπίες περί οπισθοδρομικών που αντιτίθενται στην ´θεοποίηση τής αγοράς´,δηλώνεις ´πολίτης τού κόσμου´και καθάρισες.Κατι σαν Νιτρο της πολιτικής δηλαδή.
Υ.Γ3
Στο Da Capo ´πάει ο Σημίτης και ο Νίκος Αναστόπουλος.
Υ.Γ4
Παναγιώτη η λογική σου σκοτώνει.Αφου ο Καρατζαφέρης αναφερεται στην επανάσταση τού 21,να την καταργήσουμε τότε ως γεγονός.Πέσαμε λιπόθυμοι. απο την επιχειρηματολογία τώρα.
 
Το κλισε αναφερεται στο - χιουμοριστικο ελπιζω - σχολιο σου περι μη νηφαλιοτητας οταν εγραφα το Post που προφανως δε σου αρεσε και οχι στο Thread γενικοτερα.