Είναι της "μαμάς" του.
Κώστα το θέμα, το πιο σημαντικό, ίσως, είναι πως δεν έχουμε το σημείο αναφοράς 0. Σκέφτομαι να κρεμάσω τον αισθητήρα στον αέρα και αυτό να είναι το "0". Ψάχνω να δω πως μπορεί να γίνει και ακούω προτάσεις.
Τώρα αν όλα αυτά είναι χωρίς κανένα αποτέλεσμα στην απόλαυση της μουσικής απόλαυσης;;
Μπορεί ΟΧΙ, μπορεί και να τη βελτιώνει όμως. Σε μένα πάντως χρησιμεύει και σαν "γυμναστική μυαλού"
γιατί δεν υπάρχει "σημείο αναφοράς" ;;;
όταν το πικάπ που μετράς (όχι μόνο το Lenco, αλλά το οποιοδήποτε) είναι στο "OFF" , αυτό δεν είναι σημείο αναφοράς ;;
όταν λέω OFF, εννοώ να μην πηγαίνει ρεύμα πουθενά.. ούτε στον Μ/Σ του, (ο οποίος προφανώς θα κάνει θόρυβο από τα νήματα).. άρα δεν χρειάζεται να είναι ο αισθητήρας στον αέρα για αναφορά.
κανονικά θα έπρεπε να κάνεις 2 μετρήσεις.. μία με το πικάπ "έτοιμο" αλλά χωρίς να γυρίζει πλατώ και μία με το πλατώ σε λειτουργία.
το "έτοιμο" έχει την λογική του να δεις πόσο ήσυχος είναι ο Μ/Σ , ή αν ήδη το μοτέρ δουλεύει και απλά περιμένει την τροχαλία να "κομπλάρει" στο πλατώ..
στην 2η μέτρηση να δεις αν προσθέτει περαιτέρω θόρυβο ο άξονας του πλατώ όταν αυτό θα πάρει κίνηση..
(αν έχει λάδι θα πρέπει να περιμένεις να ζεσταθεί)
φυσικά όλα τα παράθυρα κλειστά (ευτυχώς μένεις σε πολύ ήσυχη γειτονιά), τίποτα να μην λειτουργεί στο σπίτι την ώρα των μετρήσεων (ούτε απορροφητήρας στην κουζίνα, αν γίνεται ούτε καν το ψυγείο), δεν περπατάς ούτε βήμα (ειδικά αν το πάτωμα είναι ξύλινο, Laminate κλπ) ούτε θέρμανση που κάνει φασαρία.. (AC πχ..)
δεν πιστεύω ότι ΔΕΝ έχουν νόημα όλα αυτά.. πιστεύω το ακριβώς αντίθετο.. έχουν και μάλιστα πολύ !!
ρίξε μια ματιά στα specs ( και στις "μπροστούρες" ) των κατασκευαστών στα νέα πικάπ, θα δεις ότι αυτό ακριβώς "κυνηγάνε" .. μαζί και την ακρίβεια περιστροφής του πλατώ φυσικά...
προσωπικά έχω ενθουσιαστεί με αυτό που κάνεις !!
εύχομαι επιτυχία απόλυτη στην προσπάθεια !!
(αργότερα θα ήθελα να κάνω 1-2 ερωτήσεις ακόμα)