Ολα στους ιδιώτες, μήπως και λειτουργήσει τίποτα σωστά..

Απάντηση: Re: Απάντηση: Ολα στους ιδιώτες, μήπως και λειτουργήσει τίποτα σωστά..

Φαντάζομαι εσύ δεν έχεις παππούδες γιαγιάδες, μανάδες, πατεράδες ή και μικρά παιδιά που έχουν ανάγκη και δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς ρεύμα.

Όλοι έχουμε κάποιον κάποιον ή και κάποιους απ' αυτούς που αναφέρεις. Οπότε προς τα πού ακριβώς απευθύνεται η προτροπή της κ. Κανέλλη και του κόμματος που υποστηρίζεις για άρνηση πληρωμής και απειθαρχία;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ολα στους ιδιώτες, μήπως και λειτουργήσει τίποτα σωστά..

Όλοι έχουμε κάποιον κάποιον ή και κάποιους απ' αυτούς που αναφέρεις. Οπότε προς τα πού ακριβώς απευθύνεται η προτροπή της κ. Κανέλλη και του κόμματος που υποστηρίζεις για άρνηση πληρωμής και απειθαρχία;

Οχι προς από αυτούς που αναφέρεις και δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς ρεύμα. Υπερηλικες, γονείς με νεογνά κλπ...
 
Επειδή το θέμα ξεκίνησε με το πρόβλημα των ΕΛΤΑ θέλω να καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου.
Εδώ και αρκετό καιρό, βρίσκω στο δικό μου γραμματοκιβώτιο (μέσα ή κι απέξω ακόμα) γράμματα επιστολές και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς, που δεν έχουν καμία σχέση μ' εμένα.
Αυτό που κάνω λοιπόν, είναι να τα πηγαίνω εγώ στα σωστά γραμματοκιβώτια μιας και συνήθως μου έρχεται η αλληλογραφία της απέναντι πολυκατοικίας..
Αυτό που όμως με εξοργίζει, είναι οτι κανένας καργιόλης "απέναντι" δεν κάνει το ίδιο για την δική μου αλληλογραφία που μερικές φορές πάει στους απέναντι.
Προσωπικά θεωρώ οτι πρέπει να είσαι μπετόστοκος για να παραδίδεις λανθασμένα αλληλογραφία, κι αυτό γιατί δεν είναι μια και δυο φορές που έγινε το λάθος αλλά πολλές!
Όμως, εσυ ρε κερατά "απέναντι", εφόσον βλέπεις οτι σου ήρθε η δική μου αλληλογραφία, γιατί δεν μου την φέρνεις και την παρατάς πάνω στο γραμματοκιβώτιο σου?
Γιατί να πρέπει να ψιλιαστώ οτι, εφόσον στέλνουν σ' εμένα την δική σου αλληλογραφία αρα και η δική μου θα είναι κατα πάσα πιθανότητα σ' εσένα, για να παραλάβω οτι έχω?
Ένας δρόμος, πέντε βήματα υπόθεση είναι, πάρτα και φέρτα μου μαλάκα ΝεοΈλληνα!!

Πέρα απο αυτό, περι δημοσίου, όταν κάποτε έφυγε μια οικονομολόγος που είχαμε στην εταιρία γιατί την πήραν στο δημόσιο (εφορία) έγινε το εξής σκηνικό...
Την τρίτη εβδομάδα, πήγε ο προϊστάμενος και της είπε": κοπελιά, εδώ δεν δουλεύουμε έτσι, χαλάρωσε γιατί δεν γίνεται την δουλειά που βγάζουμε εμείς σε τρεις μέρες να την βγάζεις εσύ σε μια!"
Φυσικά θεωρώ δεδομένο και σίγουρο οτι αν ιδιωτικοποιηθούν όλα τότε είναι που θα κλαίμε με μαύρο δάκρυ.
Επίσης, έχω δει με τα μάτια μου ανθρώπους του δημοσίου να πασχίζουν να με εξυπηρετήσουν κάνοντας πράγματα πέραν των αρμοδιοτήτων τους μόνο και μόνο γιατί καταλάβαιναν την κρισημότητα της κατάστασης ή γιατί καταλάβαιναν οτι κάποιος συνάδελφος τους τα φόρτωσε στο κόκκορα κι έπρεπε να τον καλύψουν ή ακόμα ακόμα γιατί το σύστημα στο οποίο δουλεύουν είναι τόσο μπουρδέλο που πρέπει να ρίξουν τόνους ιδρώτα και κόπου για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τον πολίτη...

Η ερώτηση που έχω να κάνω σε όσους ξέρουν είναι η εξής,
υποτίθεται οτι στην Αγγλία, Γερμανία κι όπου αλλού οι κρατικές υπηρεσίες δουλεύουν άψογα και δεν έχει κανένας παράπονο.
Γιατί δεν αντιγράφουμε τα συστήματα τους μπας και μπορέσει να ρολάρει σωστά το δημόσιο?
Γιατί εγώ δεν πιστεύω οτι φταίνε οι υπάλληλοι του δημοσίου για την κατάντια του..
Ναι υπάρχουν μαλάκες και εκεί, όπως υπάρχουν όμως παντού!
Ξέρει κανείς πως δουλεύει πλέον το φορολογικό σύστημα της Βουλγαρίας?
Μιλάμε δεν έχει καμία σχέση με εδώ, καμία σχέση με χαρτούρες και μαλακίες καμία σχέση με λαδώματα κλπ κλπ..

Αλλά μάλλον δεν θέλουμε να τα βελτιώσουμε όλα αυτά στην Ελλαδίτσα μας γι αυτό -με την πορεία που έχουμε χαράξει- δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ τίποτα!
 
PETRAN,υπαρχει μια σημαντικη διαφορα οσοι δουλευουν στο δημοσιο στις ΗΠΑ θεωρουνται οι πλεον ανικανοι,γιατι απλουστατα δεν υπηρξε ιδιωτης να τους θεωρησει ικανους για να τους προσλαβει στη δουλειά του,ετσι απλά
 
Re: Απάντηση: Ολα στους ιδιώτες, μήπως και λειτουργήσει τίποτα σωστά..

PETRAN,υπαρχει μια σημαντικη διαφορα οσοι δουλευουν στο δημοσιο στις ΗΠΑ θεωρουνται οι πλεον ανικανοι,γιατι απλουστατα δεν υπηρξε ιδιωτης να τους θεωρησει ικανους για να τους προσλαβει στη δουλειά του,ετσι απλά

Πέτρο σόρυ αλλά αυτό είναι εκτός πραγματικότητας......
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ολα στους ιδιώτες, μήπως και λειτουργήσει τίποτα σωστά..

Πέτρο σόρυ αλλά αυτό είναι εκτός πραγματικότητας......

Αντωνη ,μην μπερδευεις στρατο ,cia fbi κλ,κλπ,τις υπολοιπες δημοσιες υπηρεσιες εννοω.Ειναι υποτιμιτικο για καποιον που ζει στις ΗΠΑ να λεει οτι ειναι δημοσιος υπαλληλος.Και ειναι λογικο αυτο βασει του συστηματος που εχουν.Οταν οι ιδιωτικες εταιριες ανιχνευουν τους καλλιτερους σε πανεπιστημια και σχολες και τους δινουν πακετα για να συνεργασθουν μαζι τους φυσικο ειναι οτι αυτο που μενει δεν ειναι ο <αφρος>.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ολα στους ιδιώτες, μήπως και λειτουργήσει τίποτα σωστά..

Αντωνη ,μην μπερδευεις στρατο ,cia fbi κλ,κλπ,τις υπολοιπες δημοσιες υπηρεσιες εννοω.Ειναι υποτιμιτικο για καποιον που ζει στις ΗΠΑ να λεει οτι ειναι δημοσιος υπαλληλος.Και ειναι λογικο αυτο βασει του συστηματος που εχουν.Οταν οι ιδιωτικες εταιριες ανιχνευουν τους καλλιτερους σε πανεπιστημια και σχολες και τους δινουν πακετα για να συνεργασθουν μαζι τους φυσικο ειναι οτι αυτο που μενει δεν ειναι ο <αφρος>.

Δεν μιλάω για στρατό και λοιπούς Πέτρο, μιλάω για δημόσιο.... γνωρίζω πολύ καλά το πως λειτουργεί το social security (ικα) λόγω συγγένειας με άνθρωπο που δουλεύει για αυτό.... δηλαδή για καθαρά Αμερικάνο δημόσιο υπάλληλο, έχουν οργάνωση, ανθρώπους να συνεννοηθούν και πληρώνονται και καλά (εκεί).

Και πίστεψε με, κανείς δημόσιος υπάλληλος δεν ζηλεύει τον ιδιωτικό τομέα στην Αμερική... ειδικά εκεί.

Υπάρχουν οι τεράστιες ευκαιρίες στον Αμερικάνικο ιδιωτικό τομέα αλλά εν ριπή οφθαλμού μπορεί να βρεθείς εκτός συστήματος και να ψάχνεσαι...
 
Πάντα υπάρχουν λόγοι που μπορεί ο ίδιος ο εργαζόμενος να επιλέξει τον δημόσιο τομέα από τον ιδιωτικό.
Φίλη που δούλευε σε μεγάλη λογιστική εταιρία και που σήμερα θα ήταν ορκωτός λογιστής προτίμησε να μπει στο δημόσιο τομέα.
Οι λόγοι απλοί, η αντιμετώπιση της γυναίκας που θέλει να κάνει οικογένεια στον δημόσιο τομέα, σε αντιδιαστολή με τον ιδιωτικό τομέα!
8άωρο vs 12+ωρο, άδειες εγκυμοσύνης, σιγουριά κλπ κλπ...
Ένα πρόβλημα προσαρμογής το είχε βέβαια από τη στιγμή που είχε συνηθίσει να δουλεύει σε ρυθμούς Price και βρέθηκε σε εφορία στην επαρχία... :p
 
Εν τω μεταξύ τα ΕΛΤΑ παίζει να είναι τα καλύτερα ταχυδρομεία στην Ευρώπη... και από θέμα τιμών, και από θέμα παρεχόμενων υπηρεσιών και από θέμα αξιοπιστίας...

πως μου είχε ξεφύγει αυτό το θρεντ δεν ξέρω!!!!
 
Για να δούμε το θέμα μας κι ανάποδα.

Εκεί που έχουμε μόνο παροχή ιδιωτικών υπηρεσιών κι είναι σχεδόν μονοπώλιο ή ολιγοπώλιο, παρέχουν καλές υπηρεσίες για τα χρήματα που απαιτούν;

Ας πούμε οι αυτοκινητόδρομοι είναι σε ιδιωτικά χέρια. Είστε ικανοποιημένοι για τις υπηρεσίες που δέχεστε σε σχέση με αυτά που πληρώνετε;
Και στην ακτοπλοία. Είστε ικανοποιημένοι για τις υπηρεσίες τους σε σχέση με τα χρήματα που δίνετε; Εμένα πάντως τα 550 ευρώ που μου ζήτησαν για 4 άτομα + αυτοκίνητο για Κυκλάδες ή για Κρήτη μου φάνηκαν πολλά.... ένας μισθός είναι.

Ή τα 48 ευρώ διόδια πήγαινε έλα Αθήνα Θεσσαλονίκη, χωρίς ίδιο e-pass σε όλο το δρόμο, χωρίς καν τη δυνατότητα e-pass εκεί κοντά στη Λαμία, και να περιμένω 14 λεπτά για να φθάσω στο διόδιο μου δείχνουν τη χειρότερη μορφή δημοσίου. Για να μην πω για τις καθαρές αλλά εντελώς κλειδωμένες τουαλέτες σε 8 συνεχόμενα πάρκινγκ στον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου. Φυσικά όσα υποσχέθηκαν αρχικά για εκπτώσεις συχνών διελεύσεων, για βινιέτες, κλπ. η έστω για παραλαβή παραπόνων επί τόπου παραμένουν στη σφαίρα της φαντασίας.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ολα στους ιδιώτες, μήπως και λειτουργήσει τίποτ

Δεν μιλάω για στρατό και λοιπούς Πέτρο, μιλάω για δημόσιο.... γνωρίζω πολύ καλά το πως λειτουργεί το social security (ικα) λόγω συγγένειας με άνθρωπο που δουλεύει για αυτό.... δηλαδή για καθαρά Αμερικάνο δημόσιο υπάλληλο, έχουν οργάνωση, ανθρώπους να συνεννοηθούν και πληρώνονται και καλά (εκεί).

Και πίστεψε με, κανείς δημόσιος υπάλληλος δεν ζηλεύει τον ιδιωτικό τομέα στην Αμερική... ειδικά εκεί.

Υπάρχουν οι τεράστιες ευκαιρίες στον Αμερικάνικο ιδιωτικό τομέα αλλά εν ριπή οφθαλμού μπορεί να βρεθείς εκτός συστήματος και να ψάχνεσαι...

Φαινεται Αντωνη οτι οι πληροφοριες που εχουμε ειναι αντικρουομενες,με οσους αμεσα η εμμεσα εχω επαφη δεν διανοουνται οτι θα δουλεψουν στο δημοσιο τομεα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ολα στους ιδιώτες, μήπως και λειτουργήσει τ

Φαινεται Αντωνη οτι οι πληροφοριες που εχουμε ειναι αντικρουομενες,με οσους αμεσα η εμμεσα εχω επαφη δεν διανοουνται οτι θα δουλεψουν στο δημοσιο τομεα.

Το πιθανότερο Πέτρο, υπάρχουν δουλειές και "δουλειές" και εκεί.... δεν διαφέρουμε σε κάτι (εκτός από την οργάνωση, την αντιμετώπιση...την. την.....:D)...
 
Ας πούμε οι αυτοκινητόδρομοι είναι σε ιδιωτικά χέρια. Είστε ικανοποιημένοι για τις υπηρεσίες που δέχεστε σε σχέση με αυτά που πληρώνετε;

Αν το κράτος με την Δημόσιο τομέα δεν προστάτευε τα λαμόγια που πληρώνουμε, θα γινότανε δουλειά.
Αρνείσαι να πληρώσεις διόδια, λόγω του ότι ο δρόμος δεν μπορεί να θεωρηθεί εθνική οδός.
Το κράτος τι δουλειά έχει να κινητοποιεί δημόσιους οργανισμούς για να σε αναγκάσει να πληρώσεις το λαμόγιο;
 
Είπα να γράψω για το μπουρδέλο κράτος και τα λαμόγια που μας κυβερνάνε αλλά με πρόλαβε ο Μιχάλης..
που είναι το κράτος να τους ελένξει όλους αυτούς?
Όχι μόνο δεν τους ελένχει αλλά τους κάνει και πλάτες, οπότε τι περιμένεις...
 
Αν δεν κανω λαθος...
Το αντιτιμο των διοδιων ρυθμιζεται απο το υπουργειο.
Οπως επισης για τα ακτοπλοικα εισιτηρια υπαρχει παλφον τπου ρυθμιζεται απο το αρμοδιο υπουργειο.
 
δεν είναι ακριβώς έτσι... ουσιαστικά πρόκειται για μια συναλλαγή με έντονα στοιχεία εκβιασμού. Θα αποσύρω τα πλοία.... θα παρατήσω άφτιαχτοτον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πάτρας. Αν δεν αυξάνεις τα διόδια κάθε εξάμηνο θα μου δίνεις τοις μετρητοίς το ποσό των διαφυγόντων εσόδων επειδή έχουμε μείωση της κίνησης λόγω της κρίσης....

κι έστω ότι υπάρχει πλαφόν. Δηλαδή αν δεν υπήρχε, πού θα πήγαιναν οι τιμές των διοδίων; Θα δίναμε 3 ή 4 εισιτήρια σιδηρόδρομου μόνο για διόδια ; Και τότε ποιός θα χρησιμοποιούσε τον αυτοκινητόδρομο; Και γιατί ο αυτοκινητόδρομος Αθήνας-Θεσσσαλονίκης (που δεν τον έφτιαξαν ιδιώτες) να έχει τα απολύτως ακριβότερα διόδια στην Ευρώπη (αν ήταν ελεύθερα τα διόδια;)

Κι έστω ότι υπάρχει πλαφόν στις τιμές στα καράβια... Πού θα πήγαιναν οι τιμές των εισιτηρίων; Θα ήταν ακριβότερα από τα εισιτήρια των αεροπλάνων; Και θυμάστε ότι τελικά δεν επέζησαν τα υδροπλάνα λόγω των καταγγελιών των πλοικτητών και των σαμποτάζ που έκαναν τα πλοία;
 
δεν είναι ακριβώς έτσι... ουσιαστικά πρόκειται για μια συναλλαγή με έντονα στοιχεία εκβιασμού. Θα αποσύρω τα πλοία.... θα παρατήσω άφτιαχτοτον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πάτρας.

Έχεις πολύ καιρό να χρησιμοποιήσεις τον Κορίνθου Πάτρας - Πάτρας Πύργου ε; :p
Τα τελευταία 2-3 χρόνια παραμένει άφτιαχτος. Για να μην πω για τα σλάλομ που σου προσφέρουν οι κορίνες στη μέση του δρόμου που κόβουν την εθνική σε μία (1) λωρίδα για πολλά χιλιόμετρα!
Σε έναν δρόμο μίας λωρίδας με κορίνες, που το να αναπτύξεις ταχύτητα πάνω από 60 χιλιόμετρα ισοδυναμεί με πρόστιμο ή και κίνδυνο να τρακάρεις σε αναγκάζουν να πληρώσεις διόδια 3.10 !

Γιατί δεν υπάρχει και ο ανάλογος εκβιασμός από το κράτος;
Αν δεν φτιάξεις τον δρόμο δεν δικαιούσαι να βάλεις διόδια!
Παρά, να πληρώνει ο πολίτης για κάτι που δεν έχει...
Να σου κόψω ένα τιμολόγιο για το site που μπορεί κάποια στιγμή να σου φτιάξω; :p
 
Τσιμισκή μου αυτή τη στιγμή οι εταιρείες έχουν στείλει το κράτος σε διεθνή δικαστήρια και ζητούν 100άδες εκ. ευρώ ενω´και οι τράπεζες για να χρηματοδοτήσουν την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων ζητούν να μπει εγγυητής το κράτος και surprise surprise να βάλει αυτό τα λεφτά.
 
Μα όταν τελικά το κράτος βάζει τα λεφτά (δηλαδή εγώ και εσύ) που κολλάει ο κάθε ιδιώτης να πληρώνεται τα διόδια;
Την εθνική οδό που χρησιμοποιώ δεν την έχει φτιάξει ακόμη κανείς. Χρησιμοποιώ την παλιά η οποία δεν είναι έργο της εταιρίας που έχει τα διόδια!

Από εκεί και πέρα ας πάει η ιδιωτική εταιρία στα δικαστήρια να ζητήσει από το κράτος ότι θέλει. Και αν είναι νόμιμο, να το πάρει.
Θεωρώ ότι το να εκμεταλεύεται προϊόν που δεν έχει προσφέρει είναι παράνομο.

Πρόσεξε, δεν γκρινιάζω για την Αττική οδό, που ευχαρίστως πληρώνω τα διόδια, αλλά για κομμάτια του εθνικού δικτύου τα οποία προϋπήρχαν και η μόνη αλλαγή που έχει γίνει σε αυτά είναι η προσθήκη διοδίων!
Δηλαδή ποια εταιρία έχτισε τα Τέμπη και έχει διόδια μπρος πίσω;