Olympus OMD EM5 the pioneer

Πώς θα γίνει να δοκιμάσω μια να δω αν θα μου φύγει η "καούρα" ή αν θα μου αρέσει;; Κανένας κάτοχος για ανταλλαγή με D700 για καμιά βδομάδα; :p
 
Πολύ ευχαρίστως να σου δώσω τη δικιά μου.
Αλλά μια βδομάδα, δεν μπορώ να την αποχωριστώ!

ΥΓ.
Άσε που δοκίμασα μια d700 μια βδομάδα, οπότε έχω ξεχαρμανιάσει με την κυρία σου (και είχε και τον 24-70/2.8 παρέα)
 
Και η πλάκα είναι ότι ετοιμάζουμε συγκριτικό ανάμεσά τους (μαζί και τις G3 - E-P3 και, αν βρεθεί, GH2)
Αναμείνατε αποτελέσματα!
 
Τελικά έχουμε όντως θέμα με τον Pansonic 20/1,7 στα ψηλά iso, ευτυχώς η Oly το αναγνώρισε και έβγαλε ανακοίνωση:

'After checking every possible combination of a body and a lens, we found the phenomena only with this combination (OM-D, E-M5 coupled with the Panasonic 20mm pancake lens). We are continuing to study how we can eliminate this and we recommend for our customers using E-M5 with Panasonic 20mm pancake lens to keep a low ISO to avoid this problem for the time being.'

(από το DPReview)
 
Ένα review από το σεβαστό luminous landscape: http://www.luminous-landscape.com/reviews/cameras/olympus_om_d_e_m5_review.shtml
το καλύτερο απόσπασμα: "When Sony designed the NEX-7 they threw away the historical design handbook. There is no reflex prism hump because there is no reflex prism. The OM-D has a nice retro look, but its a design conceit not a functional requirement. This means that ones nose is unnecessarily pressed against the rear LCD. Why not position the EVF over to the left of the body? Everyone has a nose. Why not recognise that?" :flipout:
 
Και μία με τον 45άρη στο χέρι στο 1.8, ταχύτητα 1/40 και iso 5000:

7441455488_5429a63e2b_z.jpg
 
Απάντηση: Re: Olympus E-M5

Ένα review από το σεβαστό luminous landscape: http://www.luminous-landscape.com/reviews/cameras/olympus_om_d_e_m5_review.shtml
το καλύτερο απόσπασμα: "When Sony designed the NEX-7 they threw away the historical design handbook. There is no reflex prism hump because there is no reflex prism. The OM-D has a nice retro look, but its a design conceit not a functional requirement. This means that ones nose is unnecessarily pressed against the rear LCD. Why not position the EVF over to the left of the body? Everyone has a nose. Why not recognise that?" :flipout:

Με αυτους που δεν γνωριζουν αγγλικα η γνωριζουν λιγα τι γινεται, δεν ειναι καλυτερα να γραφουμε στην γλωσσα μας.
 
Και μία με τον 45άρη στο χέρι στο 1.8, ταχύτητα 1/40 και iso 5000:

7441455488_5429a63e2b_z.jpg

Θα μπορούσα να έχω το raw?? Επειδή είναι σε δύσκολες συνθήκες με ενδιαφέρει. Ευχαριστώ.
 
Re: Απάντηση: Re: Olympus E-M5

Με αυτους που δεν γνωριζουν αγγλικα η γνωριζουν λιγα τι γινεται, δεν ειναι καλυτερα να γραφουμε στην γλωσσα μας.

Έχεις δίκιο (αν και υπάρχει το google translate με το οποίο συνεννοούμαι μια χαρά με διάφορους): "Όταν η Sony σχεδίασε την NEX-7 πέταξαν το ιστορικό εγχειρίδιο σχεδιασμού. Δεν υπάρχει η καμπούρα του πρίσματος, διότι δεν υπάρχει πρίσμα. Η ΟΜ-D έχει ρετρό εμφάνιση, αλλά μια σχεδιαστική προσέγγιση δεν είναι λειτουργική απαίτηση. Αυτό σημαίνει ότι η μύτη αχρείαστα πιέζεται στην πίσω οθόνη LCD. Γιατί να μην τοποθετηθεί το EVF προς τα αριστερά του σώματος; Ο καθένας έχει μια μύτη. Γιατί δεν το αντιλαμβάνονται αυτό;*"

(*Το λέει ο Συρανό ντε Μπερζεράκ, ήρωας του Edmond Rostand με τεράστια μύτη...)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Olympus E-M5

Έχεις δίκιο (αν και υπάρχει το google translate με το οποίο συνεννοούμαι μια χαρά με διάφορους): "Όταν η Sony σχεδίασε την NEX-7 πέταξαν το ιστορικό εγχειρίδιο σχεδιασμού. Δεν υπάρχει η καμπούρα του πρίσματος, διότι δεν υπάρχει πρίσμα. Η ΟΜ-D έχει ρετρό εμφάνιση, αλλά μια σχεδιαστική προσέγγιση δεν είναι λειτουργική απαίτηση. Αυτό σημαίνει ότι η μύτη αχρείαστα πιέζεται στην πίσω οθόνη LCD. Γιατί να μην τοποθετηθεί το EVF προς τα αριστερά του σώματος; Ο καθένας έχει μια μύτη. Γιατί δεν το αντιλαμβάνονται αυτό;*"

(*Το λέει ο Συρανό ντε Μπερζεράκ, ήρωας του Edmond Rostand με τεράστια μύτη...)

Να εισαι καλα, νομιζω οτι πρεπει να γενικευθει και για τον λογο που ανεφερα αλλα και γιατι ειναι η γλωσσα μας.
 
Το κοίταξα τώρα.. Είναι μια φωτό σε δύσκολες συνθήκες (κρίνοντας από το EXIF) αλλά το αποτέλεσμα μπορώ να πω ότι μου φαίνεται εντυπωσιακό (και δε θα πω εντυπωσιακό για 4/3). Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ο θόρυβος δεν είναι χρωματικός, αλλά είναι σαν κόκκος από φιλμ και προσωπικά δε με ενοχλεί και τόσο. Είμαι περίεργος να δω τη βαθμολογία από το DxO, γιατί φωτογραφίες που έχω δει από G3 δε με ικανοποιούν, αλλά κάποιοι ισχυρίζονται ότι πρόκειται για τον ίδιο αισθητήρα..

Αυτό που παρατήρησα και από κάποια άλλα RAW της που δοκίμασα όμως, είναι ότι δε μου κάθεται και πολύ καλά η αναλογία 4/3. Δεν ξέρω αν είναι επειδή τόσο καιρό τραβάω με 3/2 και έχω συνηθίσει, με 4/3 δεν έχω τραβήξει ποτέ.
 
Έχω τραβήξει κάμποσες σε δύσκολες συνθήκες και σε iso 5000 & 6400, ακριβώς για να δω πως πάει το πράγμα.
Όντως και εγώ έχω εντυπωσιαστεί. Ο θόρυβος δεν είναι χρωματικός και όντως είναι σαν κόκκος του φιλμ και με λίγο luminance στο lightroom φεύγει εντελώς (δεν έχω βάλει πάνω από 20).
Αυτές οι επιδόσεις με οδήγησαν να βάλω αγγελία πώλησης για την Ε-5.
Όσο για τα 4/3, είναι κάτι που συνηθίζει κανείς ως κάδρο. εμένα πλέον δεν με ενοχλεί και ιδίως σε πορτραίτα και αρχιτεκτονικά είναι ότι πρέπει.
Ίσως ένας μελλοντικός multi-aspect αισθητήρας θα μπορούσε να συγκεράσει όλες τις επιθυμίες.
Μου κάνει δε εντύπωση γιατί αργούν τόσο πολύ στο DxO mark να βγάλουν αποτελέσματα...
 
μαλλον γι αυτο εχει τοσο καλα αποτελεσματα η Μ5, ο αισθητητας της Sony ειναι οντως πολυ καλος