Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Status
Not open for further replies.
Σήμερα Πειραιώς πήγα να κάνω fast καταθεση στο λογαριασμό μου και αντί αυτού μου έβγαλε φάκελο για κανονική κατάθεση που θα φανεί την Δευτέρα, τους πήρα και τους ξέχεσα το μεσημέρι !!!
 
Μόλις είχα μια ωραιότατη εμπειρία με τις κάρτες της Εθνικής στο super market.

Με 2 κάρτες με 3 λογαριασμούς συνολικά δεν μπόρεσα να πληρώσω λογαριασμό 68 ευρώ.

Έβγαζε συνεχώς μήνυμα ή ότι το pin ήταν λάθος (δεν ήταν) ή ότι υπερέβαινε το όριο (δεν το υπερέβαινα).

Η ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο.

Και καλά οι άνθρωποι στο super market με ξέρουν και προθυμοποιήθηκαν και μου τα στείλανε στο σπίτι όπου πλήρωσα με μετρητά, την ξεφτίλα που πήρα μπροστά στους άλλους πελάτες ποιος μου την αποζημιώνει? την ταλαιπωρία?

Φυσικά πήρα τηλέφωνο να δω τι γίνεται και εδώ και μισή ώρα ακούω "αυτή τη στιγμή όλοι οι εκπρόσωποι μας είναι απασχολημένοι, παρακαλούμε περιμένετε".

Συμπέρασμα:

- προσέξτε μηπως έχει πέσει το δίκτυο τους και δεν μπορείτε να πληρώσετε.

- Η Εθνική Τράπεζα γ@μ!9τ@ι


ΥΓ. μόλις έκλεισε αυτόματα και η γραμμή εξυπηρέτησης πελατών μη χ3σw!

Είσαι σίγουρος ότι δεν έκανε πατάτα η υπάλληλος στο σούπερ;
Τις προάλλες ειχα αντίστοιχη εμπειρία.. Καθόμουν κανα δεκάλεπτο προσπαθώντας να βάλω το “σωστό pin”. Ο κόσμος περίμενε στην ουρά.. Με τα πολλά της λέω έχεις επιλέξει το σωστό λογαριασμό; (Τρεχούμενος που είχα αντί ταμιευτηρίου). Κάνει την επιλογή ξανά μπροστά μου και ως δια μαγείας όλα οκ.. Την αγριοκοιταξα, κοκκινησε ζήτησε συγνώμη και έφυγα..


Sent from my iPhone xs max using Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Eγώ πλήρωσα 25 ευρώ τηλεφώνημα στο call center της Eθνικής για να μου πιστοποιήσουν το ebanking με sms verification. 25 λεπτά αναμονής στο αριθμό που έχουν γραμμένο πίσω απο τις κάρτες τους! Σε κλέβουν με το νόμο και δεν μπορείς να βρεις πουθενά το δίκιο σου.

Ολες οι τραπεζες εχουν 10ψηφιο αριθμο εξυπηρετησης με αστικη χρεωση/ειναι υποχρεωμενες. Πηρες 5ψηφιο;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Μου έχει τύχει και εμένα στο παρελθόν, όπως και από απίστευτο overload να κάνει 5 λεπτά να επιστρέψει έγκριση η τράπεζα. Ωστόσο καλό είναι πάντα να έχουμε κάρτες 2 τραπεζών, ιδανικά μια mastercard και μια visa.

Δεδομένου του ότι χρησιμοποιώ εθνική συχνά, όλες οι υπηρεσίες καρτών της είναι επιεικώς μέτριες.
 
Μόλις είχα μια ωραιότατη εμπειρία με τις κάρτες της Εθνικής στο super market.

Με 2 κάρτες με 3 λογαριασμούς συνολικά δεν μπόρεσα να πληρώσω λογαριασμό 68 ευρώ.

Έβγαζε συνεχώς μήνυμα ή ότι το pin ήταν λάθος (δεν ήταν) ή ότι υπερέβαινε το όριο (δεν το υπερέβαινα).

Η ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο.

Και καλά οι άνθρωποι στο super market με ξέρουν και προθυμοποιήθηκαν και μου τα στείλανε στο σπίτι όπου πλήρωσα με μετρητά, την ξεφτίλα που πήρα μπροστά στους άλλους πελάτες ποιος μου την αποζημιώνει? την ταλαιπωρία?

Φυσικά πήρα τηλέφωνο να δω τι γίνεται και εδώ και μισή ώρα ακούω "αυτή τη στιγμή όλοι οι εκπρόσωποι μας είναι απασχολημένοι, παρακαλούμε περιμένετε".

Συμπέρασμα:

- προσέξτε μηπως έχει πέσει το δίκτυο τους και δεν μπορείτε να πληρώσετε.

- Η Εθνική Τράπεζα γ@μ!9τ@ι


ΥΓ. μόλις έκλεισε αυτόματα και η γραμμή εξυπηρέτησης πελατών μη χ3σw!
Με Πειραιώς την έχω πατήσει δύο φορές...
2 η ώρα το βράδυ ήθελα να πληρώσω εστιατόριο η καρτα να μην περνάει με τίποτα ευτυχώς είχα μετρητά...
2η φορά πάω σε ένα βενζινάδικο περνάει κανονικά μετά από 10 λεπτά πηγαινει σε μαγαζί η γυναίκα μου ψωνίζει και δεν περνούσε η δική της κάρτα, έρχεται παίρνει τη δική μου, τα ίδια, είχε 3 POS το μαγαζί...
Έπαιρνα στην Πειραιώς δεν το σήκωναν, χρεώθηκα 10 στα τηλ απ' το κινητό και στο τέλος είχε πέσει όλο τους το σύστημα...
Με της Εθνικής αν και πληρώνω λιγότερες φορές δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα ούτε εγώ ούτε η γυναίκα μου
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Sent from my iPhone xs max using Tapatalk[/QUOTE]

Δεν έκανε λάθος η υπάλληλος.
Εξάλλου η μια κάρτα έχει και όψεως (τρεχούμενο) και ταμιευτηρίου.




Αυτές τι σου φταίνε Χρήστο ??:D


Μπαααα αυτές το ευχαριστήθηκαν.
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Σήμερα Πειραιώς πήγα να κάνω fast καταθεση στο λογαριασμό μου και αντί αυτού μου έβγαλε φάκελο για κανονική κατάθεση που θα φανεί την Δευτέρα, τους πήρα και τους ξέχεσα το μεσημέρι !!!

Aφου δεν σου εβγαλε χερι να τα παραλαβει ευχαριστημενος να εισαι
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Όλα αυτά γιατί όπως είπα η Εθνική Τράπεζα γ@μ!9τ@ι.

Είναι φτηνιάρηδες του κερατά. Βάζουν πολύ λίγα άτομα στο τηλεφωνικό κέντρο και φυσικά όταν παρουσιαστεί κρίση πήζουν τα πάντα.

Οι πελάτες? στα @@ τους.

Οι CEO να είναι καλά να γελάνε που είχανε την φαεινή ιδέα να δίνουν διακοποδάνεια τα οποία πληρώσαμε εμείς που δεν τα πήραμε.


Είμαι έξαλλος γιατί μου έχει ξανασυμβεί σε βενζινάδικο.

Βάζεις τη βενζίνη και δεν μπορείς να πληρώσεις.

Και καλά εδώ είναι μικρό μέρος και σε αφήνουνε να φύγεις και να πας να φέρεις χρήματα.

Αν σου συμβεί σε ταξίδι?

Τι στα σκατά κάνουνε? Ποιος θα πληρώσει την ταλαιπωρία και την ξεφτίλα που τρώμε?

Οι καημένες οι κοπελίτσες που κάνουν βάρδια σαββατόβραδο να γίνονται σάκος του box και οι πραγματικά υπεύθυνοι να την περνάνε φίνα?

Αν δεν λειτουργούν εγγυημένα οι κάρτες τους πως τολμάνε να βάζουν προμήθεια αν πας επί τόπου να αποσύρεις τα χρήματα σου?
Έχω ακόμα πολλούς φίλους που δουλεύουν στην Εθνική. Δείξτε κατανόηση. Η πίεση που έχει φάει η πληροφορική της τράπεζας είναι αφόρητη. Τους έχουν ζητήσει (έχω χάσει το μέτρημα) για νιοστή χρονιά στη σειρά να μειώσουν το λειτουργικό κόστος της τράπεζας.
Έχει φύγει με τις εθελούσιες έμπειρος κόσμος, τα συστήματα που χρησιμοποιούν τα αγοράζουν με κριτήριο το πιο φτηνό, ταυτόχρονα λόγω της πανδημίας έχουν πολλαπλασιαστεί οι συναλλαγές από ΑΤΜ, κάρτες, web, άνοιγμα λογαριασμού χωρίς παρουσία σε κατάστημα κοκ. Τα συστήματα δουλεύουν στα όρια τους και οι άνθρωποι σε τρομερή πίεση.
Θα μου πεις τι να την κάνεις την κατανόηση αν είσαι στην ουρά να πληρώσεις στο SM με την καρτούλα
 
Μα δεν νομιζω να υπαρχει ελλειψη κατανοησης για τους υπαλληλους.
Για ΤΟΥΣ ΠΑΝΩ απο αυτους, ειναι το αναθεμα.
Οχι τους διευθυντες υποκαταστηματων ...

ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ !
 
Η κεντρική διοίκηση έχει όλη την ευθύνη Στέλιο.

Αυτή παίρνει τις αποφάσεις αυτή φταίει για την όποια κατάσταση.

Φυσικά οι υπάλληλοι της τράπεζας (ακόμη και οι τοπικοί διευθυντές) είναι και αυτοί θύματα τους.
 
Στέλιο, έχοντας και εγώ κόσμο που δουλεύει μέσα στην Εθνική στο IT της, το μεγαλύτερο τους πρόβλημα είναι πως δεν ξέρουν το παραμικρό από project management. Δουλειές στο πόδι χωρίς κανένα προγραμματισμό και ένας μόνιμος πανικός χωρίς αποτέλεσμα.
 
Η teamviewer έχει ανοίξει γραφεία στα Γιάννενα και έχει προσλάβει πολλούς προγραμματιστές.
Μεταξύ αυτών και ένα φιλικό μου πρόσωπο.
Για να καταλάβουν οι δικοί μας πως σκέφτεται μια σοβαρή εταιρεία: τους πληρώνει τα μαθήματα για να μάθουν Γερμανικά και δεν ξέρω πόσα ταξίδια τους έχει στείλει στην Γερμανία στα κεντρικά.

Χαζοί είναι και μπαίνουν σε τέτοιο κόπο και έξοδα?

Κάθε άλλο!

Και οι εργαζόμενοι είναι ευχαριστημένοι και η αποδοτικότητα/παραγωγικότητα τους έχει ανέβει.

Εδώ η παραγωγικότητα κοιτάνε να ανέβει μειώνοντας τα έξοδα για το χαρτί υγείας.
 
Η teamviewer έχει ανοίξει γραφεία στα Γιάννενα και έχει προσλάβει πολλούς προγραμματιστές.
Μεταξύ αυτών και ένα φιλικό μου πρόσωπο.
Για να καταλάβουν οι δικοί μας πως σκέφτεται μια σοβαρή εταιρεία: τους πληρώνει τα μαθήματα για να μάθουν Γερμανικά και δεν ξέρω πόσα ταξίδια τους έχει στείλει στην Γερμανία στα κεντρικά.

Χαζοί είναι και μπαίνουν σε τέτοιο κόπο και έξοδα?

Κάθε άλλο!

Και οι εργαζόμενοι είναι ευχαριστημένοι και η αποδοτικότητα/παραγωγικότητα τους έχει ανέβει.

Εδώ η παραγωγικότητα κοιτάνε να ανέβει μειώνοντας τα έξοδα για το χαρτί υγείας.
Άσε να μην μπούμε σε λεπτομέρειες για ένα μεγάλο ποσοστό των ελληνικών εταιρειών στο τι πολιτική υπάρχει για τη μείωση των λειτουργικών εξόδων...
 
Εντυπωσιακή Αλω σήμερα στον ουρανό της Θεσσαλονίκης. Δεν έχω δει ξανά τετοιο μέγεθος.
6a8591819a1c26d3da045336d132033e.jpg
 
Απάντηση: Re: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Η teamviewer έχει ανοίξει γραφεία στα Γιάννενα και έχει προσλάβει πολλούς προγραμματιστές.
Μεταξύ αυτών και ένα φιλικό μου πρόσωπο.
Για να καταλάβουν οι δικοί μας πως σκέφτεται μια σοβαρή εταιρεία: τους πληρώνει τα μαθήματα για να μάθουν Γερμανικά και δεν ξέρω πόσα ταξίδια τους έχει στείλει στην Γερμανία στα κεντρικά.

Χαζοί είναι και μπαίνουν σε τέτοιο κόπο και έξοδα?

Κάθε άλλο!

Και οι εργαζόμενοι είναι ευχαριστημένοι και η αποδοτικότητα/παραγωγικότητα τους έχει ανέβει.

Εδώ η παραγωγικότητα κοιτάνε να ανέβει μειώνοντας τα έξοδα για το χαρτί υγείας.

Άσχετο, το teamviewer αν και πολύ αξιόλογο το έκοψα τελείως από τότε που έγινε πολύ επιθετικό σε και καλά "εμπορική" χρήση. Πλέον μόνο Anydesk - ενώ υπάρχει και το chrome remote desktop.
 
Έχω κάρτα της Eurobank,της Εθνικής και της Αττικής.
Ο χρόνος που κάνουν για να πάρουν έγκριση από τα POS είναι πολύ περισσότερος από αυτον της Revolut.
Όταν πληρώνω με Revolut ρε παιδιά,μία που περνάει την κάρτα και στο δευτερόλεπτο έχει βγεί η έγκριση.
Απίστευτο και ανεξήγητο.
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Εντυπωσιακή Αλω σήμερα στον ουρανό της Θεσσαλονίκης. Δεν έχω δει ξανά τετοιο μέγεθος.


Και στην Αθηνα ακριβως ιδια για πολλες ωρες.

Απο τι προκαλειται ?IMG_20201128_234407-01.jpg
 
Εντυπωσιακή Αλω σήμερα στον ουρανό της Θεσσαλονίκης. Δεν έχω δει ξανά τετοιο μέγεθος.
6a8591819a1c26d3da045336d132033e.jpg
Ο Μικρός Κύκλος είναι του Αέρα.
Ο Μεγάλος είναι της Βροχής
!》


-Θα έχετε βροχή. Στην περιοχή πρόκειται σύντομα να βρέξει.

Είναι από εκείνα τα σημάδια που αφορούν τον καιρό και η Λαϊκή σοφία έχει καταγράψει μέσα από παρατηρήσεις αιώνων.

Όταν και όποτε παρατηρήσουμε κύκλους γύρω από το φεγγάρι, αυτοί μπορεί να είναι δύο ειδών. Ή μεγάλοι ή μικρόί. Ο μεγάλος κύκλος (δηλ. μεγάλης ακτίνας) είναι πρόβλεψη για βροχή. Ενώ ο μικρός είναι πρόβλεψη για δυνατό αέρα.

Μου πρωτοέδειξαν το φαινόμενο, όταν ήμουν μικρό παιδί. Έκτοτε, όσες φορές συνέβη και το παρατήρησα ουδέποτε έπεσε έξω ή πρόβλεψη.

Γιατί και πως συμβαίνει το φαινόμενο, ας πουν οι μετεωρολόγοι. Ότι συμβαίνει και ισχύει είναι επαληθευμένο μέσα από τις λαϊκές παρατηρήσεις πολλών αιώνων.

Υ.Γ. Πολύ καλή η φωτογράφηση!
 
Status
Not open for further replies.