Οργάνωση ακρόασης Dacs

Πριν από λίγο δοκίμασα να ξανακούσω τα δείγματα, αυτή τη φορά αλλάζοντας τη στάθμη στον προενισχυτή σε ακραίες θέσεις σε όλα τα δείγματα.
Η σειρά προτίμησης δεν άλλαξε και παραμένει για μένα η 2-3-1 .
Θέλω να πω ότι, η διαφορά στάθμης δεν αλλάζει για μένα το αποτέλεσμα.
 
Re: Απάντηση: Re: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Μήπως ήσασταν προκατειλημμένοι ;

Καθόλου.Πολλές φορές δεν μου αρέσουνε επώνυμα μηχανήματα που αρέσουνε στην εκάστοτε παρέα.Τί θα άλλαζε τώρα?
 
Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Να υποθέσω ότι χρησιμοποιήθηκαν διαφορετικά καλωδια αναλογικού σήματος κατά την ηχογράφηση των DACs με το A/D της Korg ?
Όχι, παρακαλώ να μην το υποθέσεις!
Χρησιμοποιήθηκαν ακριβώς τα ίδια. Η ηχογράφηση του αναλογικού σήματος έγινε υπό τις αυτές ακριβώς συνθήκες και για τους τρείς DAC's χωρίς εξαιρέσεις. Αναλογικά Interconnect ήταν τα Stealth του Ανδρέα, αν θυμάμαι καλά. Να κοιτάξω ή να ρωτήσω τον Ανδρέα, ποιό συγκεκριμένο μοντέλλο ήταν.

Και η ηχογράφηση έγινε την ίδια μέρα της ακρόασης με τα ίδια μηχανήματα στον ίδιο χώρο...
 
Μετά από μια συζήτηση με το Μιχάλη (Sonus Naturalis) έχω να πω ότι τα νούμερα, ακόμη και χωρίς ομαδοποίηση-επεξεργασία αποκαλύπτουν κάποιο pattern, έναν κανόνα σε σχέση με τα αποτελέσματα που δεν είχα προσέξει, αν και είναι τόσο καιρό μπροστά μας. Δυστυχώς δεν μπορώ να πω παραπάνω, η δόξα-χαρά της αποκάλυψης του ανήκει :D

Mιχάλη???
Γκολ!!!!!
 
Sorry για το γκολ.... ήταν της Μπαρτσα
Δεν φαίνονται ίδια τα νούμερα...μήπως δικαιολογούν οι ελάχιστες και μεγιστες τιμές αυτά που ακούμε??
χωρίς να είμαι καλός στα μπλιμπλίκια
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Όχι, παρακαλώ να μην το υποθέσεις!
Χρησιμοποιήθηκαν ακριβώς τα ίδια. Η ηχογράφηση του αναλογικού σήματος έγινε υπό τις αυτές ακριβώς συνθήκες και για τους τρείς DAC's χωρίς εξαιρέσεις. Αναλογικά Interconnect ήταν τα Stealth του Ανδρέα, αν θυμάμαι καλά. Να κοιτάξω ή να ρωτήσω τον Ανδρέα, ποιό συγκεκριμένο μοντέλλο ήταν.

Και η ηχογράφηση έγινε την ίδια μέρα της ακρόασης με τα ίδια μηχανήματα στον ίδιο χώρο...

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Συνεπώς η αναπαραγωγή και η ηχογράφηση -για όλα τα DACs- έγινε με τα ίδια balanced XLR καλώδια της Stealth.

Βλέπω επίσης τα χαρακτηριστικά της αναλογικής εισόδου του Korg MR1000:

INPUT L-R:
Connectors:
XLR-3-31 type

Input Impedance:
4.5 k Ohm (XLR-3-31)

Μήπως τα 4.5 KΩ δεν είναι το ιδανικό φορτίο για όλα τα DACs ?
Ο προενισχυτής του Ανδρέα έχει πολυ μεγαλύτερη αντίσταση εισόδου
 
Last edited:
O Προενισχυτής Gryphon (Sonata Allegro) του Ανδρέα έχει 50ΚΩ αντίσταση εισόδου, μια τυπική τιμή αντίστασης για να οδηγηθεί με ασφάλεια από όλα τα DACs της δοκιμής.
 
Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

να υποθέσω ότι το Korg οδηγήθηκε από την έξοδο του προενισχυτή του Ανδρέα ?

μα γιατί το korg να οδηγηθεί από προ?
προφανώς πήρε από την έξοδο του καθενός μετατροπέα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Συνεπώς η αναπαραγωγή και η ηχογράφηση -για όλα τα DACs- έγινε με τα ίδια balanced XLR καλώδια της Stealth.

Βλέπω επίσης τα χαρακτηριστικά της αναλογικής εισόδου του Korg MR1000:

INPUT L-R:
Connectors:
XLR-3-31 type

Input Impedance:
4.5 k Ohm (XLR-3-31)

Μήπως τα 4.5 KΩ δεν είναι το ιδανικό φορτίο για όλα τα DACs ?
Ο προενισχυτής του Ανδρέα έχει πολυ μεγαλύτερη αντίσταση εισόδου
Χρησιμοποιήθηκε η Tape Out του Gryphon, ως απλός router. Σύνδεση RCA Unbalanced. Ο εγγραφέας έχει δυνατότητα ρύθμισης ανάλογα με τον τύπο του εισερχομένου σήματος (Balaanced professional +4 dBu, Unbalanced consumer -10 dBV). Δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα από κει. Αν υπήρξε θέμα υπερφόρτωσης αυτό αφορά μόνο την Αντιλόπη! Το έχουμε εξηγήσει επανειλημμένα. Παρ' όλο που, όπως είπα, πιστεύω πως η κακορυθμισμένη Αντιλόπη αδικήθηκε από τη διαδικασία και είναι πιθανόν η πολύ υψηλή έξοδος της σε κάποιες στιγμές να υπερφόρτωσε την είσοδο του εγγραφέα, ωστόσο αυτό δεν είναι αρκετό για να εξηγήσει τα θέματα που έχουμε.

Τα δεδομένα που έχουμε διαθέσιμα δείχνουν προς άλλες κατευθύνσεις... :lehrer:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

μα γιατί το korg να οδηγηθεί από προ?
προφανώς πήρε από την έξοδο του καθενός μετατροπέα.

Δημήτρη, προβληματίζομαι για την χαμηλή αντίσταση εισόδου 4.5ΚΩ (XLR) του Korg.
Ελπίζω να μην κλήθηκαν τα DACs της δοκιμής να οδηγήσουν απευθείας την XLR είσοδο του Korg.
O pre της Gryphon έχει 50KΩ standard αντίσταση εισόδου.

Μπορεί στο φυλλάδιο του Korg να μην αναφέρεται η σωστή τιμή της αντίστασης εισόδου. Ας το δει ο Sonus Naturalis και να μας πει τη γνώμη του.
 
Last edited:
Sorry για το γκολ.... ήταν της Μπαρτσα
Δεν φαίνονται ίδια τα νούμερα...μήπως δικαιολογούν οι ελάχιστες και μεγιστες τιμές αυτά που ακούμε??
χωρίς να είμαι καλός στα μπλιμπλίκια
Στο post #627 έθεσα ορισμένα ερωτήματα, που απασχολούν όλους εδώ μέσα, νομίζω.

Έ, λοιπόν τα νούμερα που έχετε διαθέσιμα, είναι αρκετά για να δώσουν πλήρη εξήγηση σε όλα τα θέματα. Μα είναι μπροστά στα μάτια σας! Και τόσο απλά που όταν τα δεις, θα χτυπήσεις μ' όση δύναμη έχεις τα πιατίνια της ντραμς! (Δεν έχουμε γνωριστεί από κοντά, αλλά έχω ακούσει ιστορίες) :drummer::drummer::drummer:

Και μη μου πείτε, γιατί δε μας τα λες; Θα κάτσω σήμερα-αύριο να κάνω επαλήθευση, να κάνω κι' ενα απολογισμό του πειράματος και θα τα έχετε... :music-smiley-005:


Ως τότε, λίγη υπομονή ακόμα... :coffee:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Δημήτρη, προβληματίζομαι για την χαμηλή αντίσταση εισόδου 4.5ΚΩ (XLR) του Korg.
Ελπίζω να μην κλήθηκαν τα DACs της δοκιμής να οδηγήσουν απευθείας την XLR είσοδο του Korg.
O pre της Gryphon έχει 50KΩ standard αντίσταση εισόδου.

Μπορεί στο φυλλάδιο του Korg να μην αναφέρεται η σωστή τιμή της αντίστασης εισόδου. Ας το δει ο Sonus Naturalis και να μας πει τη γνώμη του.
Το μηχάνημα είναι φτιαγμένο για να γράφει από κάθε είδους πηγή. Διαθέτει δικούς του προενισχυτές μικροφώνων, με Phantom Power +48 V για να συνδεθούν πυκνωτικά μικρόφωνα και να πάρεις ένα live, εισόδους line professional (πολύ ισχυρά σήματα) ή/και consumer (χαμηλότερα) κσι αντίστοιχες εξόδους...

Σας έχω δώσει όλες τις πληροφορίες. Τι ακριβώς ψάχνετε; :hmmmm:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Δεν νομίζω ότι υπάρχει νικητής.
Από τη στιγμή που ο πρώτος έγραψε 321 ή 231 οι επόμενοι πλασιμπιάστηκαν.
Η παραμικρή πιθανότητα να κάνουν λάθος ή να μπούν στο περιθώριο, υποσυνείδητα αναγκάζει τον ακροατή να ταχθεί με μιά ομάδα.
"γιατί αυτός ξεχώρισε και εγώ όχι πχ"
Οπότε από ένα σημείο και πέρα επικράτησε το 1 στην πυρά ...

Φίλε Supersonic,
παρόλο που στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχεις μόνο τη μισή εμπειρία από τη δοκιμή των DAC (δεν ήσουν στο live), έχεις καταλήξει σε όλα τα "επίπεδα" δηλαδή,
α. στο πως ακούσαμε όλοι με τα "μάτια" μας στο live,
β. στο πως πλασιμπιάστηκαν κάποιοι από τους άλλους κατά την ακρόαση των κομματιών στο σπίτι τους,
γ. στο ότι ένα αρχείο παίζει πιο δυνατά από το άλλο και αυτό προμοτάρει τα υπόλοιπα και
δ. σε άλλες διάφορες θεωρίες...

Πέρα από τη δική σου αλήθεια, υπάρχουν και όλες οι υπόλοιπες, οι οποίες θα πρέπει να είναι το ίδιο σεβαστές, παρόλο που δεν προκαταλαμβανουν τους υπολοιπους της παρέας και αφήνουν περιθώριο για έρευνα, συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων.

Αν είχες ανοιχτούς τους διαύλους επικοινωνίας σου με τους υπόλοιπους στο thread, θα αντιλαμβανόσουν ότι τουλάχιστον όσοι ήταν στο live, έχουν προβληματιστεί με την άποψη που σχημάτισαν εκεί και εκείνη που προέκυψε από τα αρχεία που άκουσαν σπιτι τους.

Θα ήταν λοιπον προς όφελος όλων, αντί να εκφέρουμε απόψεις για το πόσο "κουφοί" ή "ακόλουθοι των ισχυρών" είναι όλοι οι υπόλοιποι που έχουν διαφορετική γνώμη από εμάς, να κάνουμε ένα εποικοδομητικό διάλογο χωρίς χαρακτηρισμους, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να κερδίσουμε κάτι από αυτό το πείραμα.

Για όποιον ενδιαφέρεται λοιπόν να βρει την αλήθεια, έχω καταθέσει -και παρατηρώ ότι τουλάχιστον ο Λάκης, ο Lemarchand και ο farflung συντάσσεται μαζί μου- ότι αυτό που ακούσαμε στο live, είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που υπάρχει καταγεγραμμένο στα αρχεία.

Ας ασχοληθούμε (αν είναι εφικτό) με αυτό το δεδομένο και ας δούμε αν μπορούμε να μάθουμε κάτι από τη διαδικασία.

Εγώ έχω θέσει τις ερωτήσεις μου στο post http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1056011426&postcount=581

Φιλικά, Γιώργος.
 
Έ, λοιπόν τα νούμερα που έχετε διαθέσιμα, είναι αρκετά για να δώσουν πλήρη εξήγηση σε όλα τα θέματα. Μα είναι μπροστά στα μάτια σας! Και τόσο απλά που όταν τα δεις, θα χτυπήσεις μ' όση δύναμη έχεις τα πιατίνια της ντραμς! (Δεν έχουμε γνωριστεί από κοντά, αλλά έχω ακούσει ιστορίες) :drummer::drummer::drummer:


Πρέπει να διαψεύσω κατηγορηματικά :motz:τυχών συκοφαντίες:aetsch:
τη ντραμς την έχουμε για να τη ''στήνουμε'' με τα ηχεία μου (ενας φίλος δηλαδή εγώ το συστημα:BDGBGDB55:) στα οποία μέχρι και ο Δημήτρης (οχι ο Θ.) δε πρόκειτε να χάσει αρχείο :drummer:
γιατί χωρις να εχω το χαμηλό του Πετραλιά και με κλειστά αυτιά...αισθάνεσαι

Πάντως κάτι δεν πρέπει να πηγαίνει καλά σπίτια μας σε σχέση με του Αντρέα και αυτό με τις μετρήσεις του Δημήτρη το ελεγε από την αρχή ο Μιχάλης.
Εμένα μου φαίνονται μεγάλες διαφορες στο min kai max power και για τα 4, ειδικά οταν βλέπω το ευρος του κανονικού και την ομοιοτητα των 2-3.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Το μηχάνημα είναι φτιαγμένο για να γράφει από κάθε είδους πηγή. Διαθέτει δικούς του προενισχυτές μικροφώνων, με Phantom Power +48 V για να συνδεθούν πυκνωτικά μικρόφωνα και να πάρεις ένα live, εισόδους line professional (πολύ ισχυρά σήματα) ή/και consumer (χαμηλότερα) κσι αντίστοιχες εξόδους...

Σας έχω δώσει όλες τις πληροφορίες. Τι ακριβώς ψάχνετε; :hmmmm:

Aν όντως συνδέσατε τα XLR καλώδια της Steallth απευθείας στα αντίστοιχα XLR inputs του Korg, τότε ξαναδιαβάστε αυτό που ανέφερα για τις αντιστάσεις εισόδου του Korg. Mήπως χρησιμοποιήθηκε μετατροπέας από XLR σε καρφί ;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Χρησιμοποιήθηκε η Tape Out του Gryphon, ως απλός router. Σύνδεση RCA Unbalanced. Ο εγγραφέας έχει δυνατότητα ρύθμισης ανάλογα με τον τύπο του εισερχομένου σήματος (Balaanced professional +4 dBu, Unbalanced consumer -10 dBV). Δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα από κει. Αν υπήρξε θέμα υπερφόρτωσης αυτό αφορά μόνο την Αντιλόπη! Το έχουμε εξηγήσει επανειλημμένα. Παρ' όλο που, όπως είπα, πιστεύω πως η κακορυθμισμένη Αντιλόπη αδικήθηκε από τη διαδικασία και είναι πιθανόν η πολύ υψηλή έξοδος της σε κάποιες στιγμές να υπερφόρτωσε την είσοδο του εγγραφέα, ωστόσο αυτό δεν είναι αρκετό για να εξηγήσει τα θέματα που έχουμε.

Τα δεδομένα που έχουμε διαθέσιμα δείχνουν προς άλλες κατευθύνσεις... :lehrer:

Τώρα διάβασα και το παραπάνω μήνυμα.
Συνεπώς δεν χρησιμοποιήθηκε το balanced (XLR) καλώδιο της Stealth κατά την εγγραφή στο Korg. Η σύνδεση έγινε από την tape out (unbalanced RCA) του Gryphon
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οργάνωση ακρόασης Dacs

Τώρα διάβασα και το παραπάνω μήνυμα.
Συνεπώς δεν χρησιμοποιήθηκε το balanced (XLR) καλώδιο της Stealth κατά την εγγραφή στο Korg. Η σύνδεση έγινε από την tape out (unbalanced RCA) του Gryphon
Σωστά! Έτσι είναι... :music-smiley-005:
 
Πρέπει να διαψεύσω κατηγορηματικά :motz:τυχών συκοφαντίες:aetsch:τη ντραμς την έχουμε για να τη ''στήνουμε'' με τα ηχεία μου (ενας φίλος δηλαδή εγώ το συστημα:BDGBGDB55:) στα οποία μέχρι και ο Δημήτρης (οχι ο Θ.) δε πρόκειτε να χάσει αρχείο :drummer:
γιατί χωρις να εχω το χαμηλό του Πετραλιά και με κλειστά αυτιά...αισθάνεσαι

Πάντως κάτι δεν πρέπει να πηγαίνει καλά σπίτια μας σε σχέση με του Αντρέα και αυτό με τις μετρήσεις του Δημήτρη το ελεγε από την αρχή ο Μιχάλης.
Εμένα μου φαίνονται μεγάλες διαφορες στο min kai max power και για τα 4, ειδικά οταν βλέπω το ευρος του κανονικού και την ομοιοτητα των 2-3.
Λοιπόν, αρχίζεις να πλησιάζεις στο ψητό!:award:
Και δεν γνωρίζεις τίποτα από νούμερα και μπλιμπλίκια!!!

Γι' αυτό κι' εγώ υποβάλλω επίσημη πρόταση να ηχογραφήσουμε live τη drums σπίτι σου κι' έπειτα να συγκρίνουμε τα δυναμικά τα δικά της με τα δικά μου τα ηχογραφημένα δυναμικά! :flipout:
 
Είμαστε ανοιχτά σε τοιούτου είδους αντιπαραθέσεις!!!
μονο καλώδια και dacs μη φέρετε
μικρόφωνα όσα θέλετε
τον ντράμερ τον βάζω εγώ:drummer:

Υ.Γ. με βάλατε βραδιάτικο και ψαχνω τα bits και το sampling.....:hmmmm2: