Δεν είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει διαμοιρασμός.... Τουλάχιστον για τον πρώτο χρόνο είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα υπάρχει.... Για να δουν τι ψάρια πιάνουν......Δηλαδη θα ειναι με εξτρα πληρωμη πανω στην οποια συνδεση εχει ο καθενας ειτε με nova ειτε με κοσμοτε? Οπως ηταν πχ με εξτρα που εβαζες και τα αθλητικα του ενα η του αλλου αναλογα με το ποια εταιρια ειχες?
Γενικα το θεμα παει τα επομενα χρονια σε πολλες συνδρομες. Μια αυτη η πλατφορμα, μια οτε νοβα, το CL θα παει σε τιποτα σαν το Netflix και ζητω που καηκαμε.Δεν είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει διαμοιρασμός.... Τουλάχιστον για τον πρώτο χρόνο είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα υπάρχει.... Για να δουν τι ψάρια πιάνουν......
Κάτι μου λέει ότι δεν θα τα πάρουν, αλλά θα κάνουν συμφωνία όλοι μαζί να τα δείχνουν. Είναι μεγάλα τα έξοδα παραγωγήςΑν πάρει το Champions League είτε Percapita είτε Αλαφούζος (που είναι σίγουρο ότι θα εμπλακεί), θα 'θελα να μάθω πως θα επιβιώσει η Cosmote Tv (αλλά και η Nova)...
View attachment 273911
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.