Costas Coyias
Banned
Ας αποσαφηνίσω τη διεξαγωγή της διαδικασίας:
1. Ο ακροατής καλείται να ακούσει ένα όχι ιδιαίτερα γνωστό μουσικό θέμα, αρκετά απαιτητικό φασματικά, διάρκειας 45 δευτερολέπτων, το οποίο είναι τεχνικώς άρτια και σύγχρονης τεχνολογίας παραγωγή. Το άκουσμα αυτό θα προέρχεται από αυθεντικό, εργοστασιακό CD και θα επαναληφθεί 11 φορές. Η διάρκεια των 45 δευτερολέπτων είναι απολύτως επαρκής, για να δώσει στον ακροατή την ευκαιρία να απομνημονεύσει την χροιά του ακούσματος, ώστε να προχωρήσει στο επόμενο. Εναλλακτικά, εάν είναι αποδεκτό από όλους, μπορώ να ετοιμάσω τα 12 ακούσματα σε ένα CDR, με το ανάλογο fade out, ώστε το ρυθμιστικό της στάθμης να μείνει ακλόνητο στη θέση του, καθ₼ όλη τη διάρκεια της συνεδρίας. Αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος, ότι όλο και κάποιος εξυπνάκιας θα πεταχτεί, και θα πει ότι το αντίγραφο δεν ήταν καλής ποιότητας, και γι₼ αυτό δεν βρέθηκαν διαφορές.
2. Πριν από κάθε επανάληψη, θα υπάρχει δυνάμει εναλλαγή του καλωδίου τροφοδοσίας του τελικού ενισχυτή, οπότε ο ακροατής θα καλείται να κρίνει, εάν το τρέχον άκουσμα διαφοροποιήθηκε από το προηγούμενο. Δηλαδή, ανάμεσα σε δύο ακούσματα, το καλώδιο τροφοδοσίας ενδέχεται να αλλάξει, ή να παραμείνει το ίδιο. Αυτό θα γίνεται ως εξής: Μόλις λήξει ένα άκουσμα, ο τελικός θα τίθεται εκτός λειτουργίας, και θα αποσυνδέεται από το καλώδιο τροφοδοσίας του. Στη συνέχεια, θα συνδέεται και πάλι με το καλώδιο τροφοδοσίας που έχει εξαχθεί από τις ρίψεις του νομίσματος, ο ενισχυτής θα επαναφέρεται σε κατάσταση λειτουργίας και θα ακολουθεί το επόμενο άκουσμα. Αυτή η διαδικασία δεν είναι δυνατό να διαρκεί πάνω από 30 δευτερόλεπτα, χρονικό διάστημα πάρα πολύ μικρό, για να τεθεί θέμα θερμοκρασιακής διακύμανσης του ενισχυτή. Αυτός ο τρόπος αλλαγής καλωδίου είναι ο πλέον ενδεδειγμένος, καθ₼ όσον ακολουθείται σε όλες τις αίθουσες επιδείξεων, και σε όλες τις δοκιμές που κάνουν οι χομπίστες, («άλλαξα το καλώδιο και άκουσα αυτό, ή δεν άκουσα το άλλο»). Έσω την πεποίθηση ότι η γνώμη όλων όσων συμμετέχουν και παρακολουθούν το θέμα, προέρχεται από αυτήν τη μεθοδολογία. Από μέρους μου, ο επιλογέας καλωδίου εν θερμώ, οn line, είναι φυσικά ευπρόσδεκτος, καθ₼ όσον είναι η πλέον αξιόπιστη λύση σύγκρισης. Μια χαρά θα δουλέψει. Όμως, είναι σίγουρο ότι θα αποτελέσει αφορμή για την έγερση αντιρρήσεων από κάποιους, με τη γνωστή επιχειρηματολογία, ότι ο επιλογέας αυτός «έπνιξε τα πρίμα», «πρόσθεσε κόκκο», «πάχυνε τα χαμηλομεσαία», και άλλα τέτοια. Έχω ακούσει και έχω διαβάσει τόσα, που απορώ που έχω ακόμη μαλλιά. Γι₼ αυτό λοιπόν, οι αλλαγές θα γίνουν με τον παραδοσιακό τρόπο, «βάλε - βγάλε».
3. Η σειρά αυτών των τυχαίων αλλαγών ή μη αλλαγών θα εξαχθεί με τον πλέον τυχαίο τρόπο, δηλαδή με 11 ρίψεις νομίσματος, διαδικασία που θα διεξαγάγει ο δεκανέας αλλαγής και θα σημειώνει ο επόπτης αληθείας, δηλαδή το άτομο που θα πιστοποιεί ότι ο δεκανέας θα αλλάξει τα καλώδια, ακολουθώντας πιστά το αποτέλεσμα των ρίψεων. Οι ρίψεις θα πραγματοποιηθούν όλες μαζί την τελευταία στιγμή, πίσω από την κουρτίνα και με τους ακροατές απόντες. Στη συνέχεια, και αφού έχει εξαχθεί η σειρά αλλαγής, οι ακροατές θα μπουν στο χώρο ακρόασης, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία. Αυτό θα γίνει χωριστά για κάθε συνεδρία.
4. Φυσικά, αντικειμενικός σκοπός του ακροατή είναι να προσδιορίσει επιτυχώς και τις 11 επαναλήψεις, δηλαδή να προσδιορίσει τα σημεία όπου αλλάχθηκε το καλώδιο, και αυτά όπου παρέμεινε το ίδιο με το εκάστοτε αμέσως προηγούμενο άκουσμα.
5. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, ο ακροατής θα σημειώνει την κρίση του σε κατάλληλη προτυπωμένη φόρμα, η οποία θα είναι ανώνυμη.
6. Αμέσως μετά το πέρας της συνεδρίας, ο ακροατής πρέπει να παραδώσει τη φόρμα του συμπληρωμένη πλήρως στον επόπτη αληθείας.
7. Για να πούμε ότι ακούστηκε διαφορά μεταξύ των καλωδίων, θα πρέπει το 90% των ακροατών να επιτύχει ποσοστό επιτυχίας τουλάχιστον 9/11, δηλαδή 82%.
1. Ο ακροατής καλείται να ακούσει ένα όχι ιδιαίτερα γνωστό μουσικό θέμα, αρκετά απαιτητικό φασματικά, διάρκειας 45 δευτερολέπτων, το οποίο είναι τεχνικώς άρτια και σύγχρονης τεχνολογίας παραγωγή. Το άκουσμα αυτό θα προέρχεται από αυθεντικό, εργοστασιακό CD και θα επαναληφθεί 11 φορές. Η διάρκεια των 45 δευτερολέπτων είναι απολύτως επαρκής, για να δώσει στον ακροατή την ευκαιρία να απομνημονεύσει την χροιά του ακούσματος, ώστε να προχωρήσει στο επόμενο. Εναλλακτικά, εάν είναι αποδεκτό από όλους, μπορώ να ετοιμάσω τα 12 ακούσματα σε ένα CDR, με το ανάλογο fade out, ώστε το ρυθμιστικό της στάθμης να μείνει ακλόνητο στη θέση του, καθ₼ όλη τη διάρκεια της συνεδρίας. Αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος, ότι όλο και κάποιος εξυπνάκιας θα πεταχτεί, και θα πει ότι το αντίγραφο δεν ήταν καλής ποιότητας, και γι₼ αυτό δεν βρέθηκαν διαφορές.
2. Πριν από κάθε επανάληψη, θα υπάρχει δυνάμει εναλλαγή του καλωδίου τροφοδοσίας του τελικού ενισχυτή, οπότε ο ακροατής θα καλείται να κρίνει, εάν το τρέχον άκουσμα διαφοροποιήθηκε από το προηγούμενο. Δηλαδή, ανάμεσα σε δύο ακούσματα, το καλώδιο τροφοδοσίας ενδέχεται να αλλάξει, ή να παραμείνει το ίδιο. Αυτό θα γίνεται ως εξής: Μόλις λήξει ένα άκουσμα, ο τελικός θα τίθεται εκτός λειτουργίας, και θα αποσυνδέεται από το καλώδιο τροφοδοσίας του. Στη συνέχεια, θα συνδέεται και πάλι με το καλώδιο τροφοδοσίας που έχει εξαχθεί από τις ρίψεις του νομίσματος, ο ενισχυτής θα επαναφέρεται σε κατάσταση λειτουργίας και θα ακολουθεί το επόμενο άκουσμα. Αυτή η διαδικασία δεν είναι δυνατό να διαρκεί πάνω από 30 δευτερόλεπτα, χρονικό διάστημα πάρα πολύ μικρό, για να τεθεί θέμα θερμοκρασιακής διακύμανσης του ενισχυτή. Αυτός ο τρόπος αλλαγής καλωδίου είναι ο πλέον ενδεδειγμένος, καθ₼ όσον ακολουθείται σε όλες τις αίθουσες επιδείξεων, και σε όλες τις δοκιμές που κάνουν οι χομπίστες, («άλλαξα το καλώδιο και άκουσα αυτό, ή δεν άκουσα το άλλο»). Έσω την πεποίθηση ότι η γνώμη όλων όσων συμμετέχουν και παρακολουθούν το θέμα, προέρχεται από αυτήν τη μεθοδολογία. Από μέρους μου, ο επιλογέας καλωδίου εν θερμώ, οn line, είναι φυσικά ευπρόσδεκτος, καθ₼ όσον είναι η πλέον αξιόπιστη λύση σύγκρισης. Μια χαρά θα δουλέψει. Όμως, είναι σίγουρο ότι θα αποτελέσει αφορμή για την έγερση αντιρρήσεων από κάποιους, με τη γνωστή επιχειρηματολογία, ότι ο επιλογέας αυτός «έπνιξε τα πρίμα», «πρόσθεσε κόκκο», «πάχυνε τα χαμηλομεσαία», και άλλα τέτοια. Έχω ακούσει και έχω διαβάσει τόσα, που απορώ που έχω ακόμη μαλλιά. Γι₼ αυτό λοιπόν, οι αλλαγές θα γίνουν με τον παραδοσιακό τρόπο, «βάλε - βγάλε».
3. Η σειρά αυτών των τυχαίων αλλαγών ή μη αλλαγών θα εξαχθεί με τον πλέον τυχαίο τρόπο, δηλαδή με 11 ρίψεις νομίσματος, διαδικασία που θα διεξαγάγει ο δεκανέας αλλαγής και θα σημειώνει ο επόπτης αληθείας, δηλαδή το άτομο που θα πιστοποιεί ότι ο δεκανέας θα αλλάξει τα καλώδια, ακολουθώντας πιστά το αποτέλεσμα των ρίψεων. Οι ρίψεις θα πραγματοποιηθούν όλες μαζί την τελευταία στιγμή, πίσω από την κουρτίνα και με τους ακροατές απόντες. Στη συνέχεια, και αφού έχει εξαχθεί η σειρά αλλαγής, οι ακροατές θα μπουν στο χώρο ακρόασης, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία. Αυτό θα γίνει χωριστά για κάθε συνεδρία.
4. Φυσικά, αντικειμενικός σκοπός του ακροατή είναι να προσδιορίσει επιτυχώς και τις 11 επαναλήψεις, δηλαδή να προσδιορίσει τα σημεία όπου αλλάχθηκε το καλώδιο, και αυτά όπου παρέμεινε το ίδιο με το εκάστοτε αμέσως προηγούμενο άκουσμα.
5. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, ο ακροατής θα σημειώνει την κρίση του σε κατάλληλη προτυπωμένη φόρμα, η οποία θα είναι ανώνυμη.
6. Αμέσως μετά το πέρας της συνεδρίας, ο ακροατής πρέπει να παραδώσει τη φόρμα του συμπληρωμένη πλήρως στον επόπτη αληθείας.
7. Για να πούμε ότι ακούστηκε διαφορά μεταξύ των καλωδίων, θα πρέπει το 90% των ακροατών να επιτύχει ποσοστό επιτυχίας τουλάχιστον 9/11, δηλαδή 82%.