Περί Σαββόπουλου...

Γιατι τσακωνονται ετσι μεσα στο blog βρε...Ακομα και στα μουσικα τσακονωνται :fahne90:

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Μιλάς για το Rock & Roll Circus (Σίνα & Σκουφά) που το άνοιξαν οι Νίκος Πετρουλάκης και Δήμος Πασσάς (αμφότεροι στο ZOO), αλλά σήμερα ιδιοκτήτης είναι μόνο ο Πασσάς.

ΟΚ Ευχαριστω...ναι.. Ομορφες αναμνησεις οταν ερχομουν Ελλαδα περναγα απο εκει. Πολυ καλα τα παιδια μεσα και καναμε και συζητησεις.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

* Εκεινη την εποχη ευρισκα περισσοτερους δισκους στην Αθηνα παρ οτι στο πΑρισι.
 
Δείτε τι γράφει και ο Τρούσας του Δισκορυχείου για τη ροκ φάση του Σαββόπουλου τα πρώιμα '70ς (μια γνώμη είναι, αν και βάσιμη και τεκμηριωμένη, αλλά μην τρελαίνεστε), ενώ για τα "λογικά σφάλματα" θα τα πούμε μια άλλη φόρα αν υπάρχει χρόνος, διάθεση και νόημα...


ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ «Είμαι ένας Έλλην που παίζει ροκ»

Το πόσο ακρογωνιαία, καθοριστική και ανεξάντλητη υπήρξε η παρέμβαση του Διονύση Σαββόπουλου σ' αυτό που ονομάζουμε «ελληνικό ροκ», στα τέλη του '60 και στις αρχές του '70 είναι κάτι που έχει αναλυθεί δεκάδες φορές στο παρελθόν… και δεν υφίσταται κανένας λόγος για να ειπωθεί κάτι παραπάνω. Θα γίνω, εννοώ, εντελώς κουραστικός, αν αρχίσω να λέω και να ξαναλέω τι σήμαινε το «Περιβόλι του Τρελλού» (10/1969) και ιδίως τι σήμαινε ο «ΜΠΑΛΛΟΣ» (3/1971) και το «ΒΡΩΜΙΚΟ ΨΩΜΙ» (12/1972) –κυρίως αυτά τα δύο LP– για την ταυτοποίηση του rock με ελληνικό περιεχόμενο που ήταν και το ζητούμενο δηλαδή. Ελληνικό ροκ λοιπόν, με φορέα νοημάτων την ελληνική γλώσσα και με ηχητική πλατφόρμα γεμάτη από τα ποικίλα ελληνικά στοιχεία ανακατεμένα με όλα εκείνα που έρχονταν από το εξωτερικό. Κάπως έτσι στην τραγουδοποιία του Σαββόπουλου τα τέσσερα βασικά συστατικά του ολοκληρωμένου άσματος, ο στίχος, η μουσική, η ερμηνεία και η ενορχήστρωση (μαζί, τούτη, με τους υπόλοιπους μουσικούς) δούλεψαν με παραγωγικό τρόπο, δημιουργώντας ένα άμεσο «μέτρο σύγκρισης». Ένα αναλλοίωτο και εν πολλοίς αξεπέραστο πρότυπο.

Ορισμένοι θεωρούν πως… με το να εντάσσεις τον Σαββόπουλο των early seventies στο ελληνικό ροκ περιορίζεις τη δυναμική του (τη δυναμική τού έργου τού Σαββόπουλου εννοώ – καθότι για το ελληνικό ροκ τούτο μπορεί να είναι μόνο τιμή και καμάρι!). Πιθανώς, αφού ο Σαββόπουλος εκείνων των χρόνων ήταν «κάτι άλλο» για το ελληνικό τραγούδι γενικότερα, και όχι μόνο για το κατα-ταλαιπωρημένο ελληνικό ροκ. Παρά ταύτα δεν είναι δυνατόν να καταρτίσεις λίστες με τα καλύτερα ελληνικά ροκ LP των sixties και των seventies και ν' απουσιάζουν απ' αυτές το «Περιβόλι…», ο «ΜΠΑΛΛΟΣ» και το «ΒΡΩΜΙΚΟ ΨΩΜΙ» (στις δικές μου σχετικές λίστες της 18/12/2012 και της 28/1/2013 είναι «μέσα» φυσικά). Δεν είναι δυνατόν να γράφεις άρθρο, κείμενο, βιβλίο για το ελληνικό ροκ και να μην έχεις αυτούς τους τρεις δίσκους (και ιδίως τον «ΜΠΑΛΛΟ» και το «ΒΡΩΜΙΚΟ ΨΩΜΙ» το ξαναλέω – ζητώ συγγνώμη για τα κεφαλαία, αλλά τα χρησιμοποιώ μπας και ξυπνήσουν ορισμένοι) σε περίοπτη θέση. Θα πρέπει, δε, να είναι κάποιος… εντελώς ηλίθιος αν γράφει για ένα σωρό παπαρδέλες, αγνοώντας τοιούτα «αγκωνάρια». Μα θα μου πείτε τώρα… υπάρχει τέτοιος γραφιάς, που να αγνοεί ή να θάβει τον Σαββόπουλο των early 70s;. Υπάααρχει… υπάααρχει… Υπομονή… (δική μου σ. υπαινίσσεται τον Μανώλη Νταλούκα)

Η πιο αποφασιστική κουβέντα που έχει πει ο ίδιος ο Σαββόπουλος για τον εαυτό του εν σχέσει με το ροκ είναι εκείνη η προμετωπίδα της συνέντευξής του στον Μιχαήλ Μήτρα, που δημοσιεύτηκε στον τόμο Χρονικό 1972, του Καλλιτεχνικού Πνευματικού Κέντρου ΩΡΑ. «Είμαι ένας Έλλην που παίζει ροκ». Τίποτα πιο λιτό, πιο σαφές και πιο αποκαλυπτικό. Στην ίδια συνέντευξη (31/8/1972) ο Σαββόπουλος λέει κι άλλα (περί το rock) εξίσου ενδιαφέροντα…
«Εγώ, όπως προσπάθησα να πω και λίγο πριν, πιστεύω πως Έλληνας δεν είναι ο κάτοικος ενός συγκεκριμένου γεωγραφικού χώρου. Είμαι ένας Έλλην, ο οποίος παίζει ροκ. Ροκ, διότι νοιώθω ροκ – όπως λέμε 'νοιώθω χτυπημένος'. Το ροκ δεν είναι τόσο φόρμα όσο είναι μάλλον ένα αλφαβητάρι ή είναι μια φόρμα ατελής –ευτυχώς– της οποίας οι ρωγμές επιτρέπουν να φαίνεται η από μέσα αιμορραγία».
Μπορεί να ήσουν ροκ χωρίς να… αιμορραγείς; Είναι ένα ερώτημα αυτό, που θα μπορούσε ο Σαββόπουλος να το απευθύνει στους… Socrates, ας πούμε. Αλλά ας τον ακούσουμε και στη συνέχεια…
«Αυτό σήμερα που λέγεται 'ελληνικό ροκ' μοιάζει πολύ μ' εκείνο που τότε λεγόταν 'νέο κύμα', από την άποψη ότι είναι εξ ίσου ελαφρό. Η μόνη τους διαφορά είναι ότι το 'ελληνικό ροκ' έχει λιγότερο 'μανατζεριλίκι' απ' ότι είχε το 'νέο κύμα'. Γενικά έχει πιο αδύναμες δημόσιες σχέσεις από εκείνο. Βέβαια διαθέτει ένα μεγαλύτερο λαϊκό έρεισμα το σημερινό πράγμα. Παρ' όλα αυτά, τα παιδιά που παίζουνε ροκ στον τόπο μας, στην πλειοψηφία τους παίζουνε ροκ από ευχαρίστηση, κι όταν παίζουμε μια μουσική από ευχαρίστηση το μοναδικό αποτέλεσμα είναι να μην ευχαριστιόμαστε ούτε εμείς που παίζουμε, αλλά ούτε κι εκείνοι που μας ακούνε. Υπάρχει η εντύπωση πως το κάθε πράγμα ανήκει σ' εκείνον που το θέλει περισσότερο, κι έτσι ένας νέος που παίζει σήμερα στην Ελλάδα ροκ πιστεύει πως για να παίξει ροκ, αρκεί να το γουστάρει πολύ. Δεν είναι αρκετό. Ο μόνος τρόπος για να αποχτήσουμε ένα πράγμα είναι όχι να το θέλουμε πάρα πολύ, αλλά να αποφασίσουμε να παραδοθούμε εμείς σ' αυτό, έτσι που να μας θέλει εκείνο. Δηλαδή να χτιστούμε εμείς ζωντανοί εκεί μέσα».
Δεν νομίζω να είναι πολλοί εκείνοι που διαφωνούν μ' αυτά που λέει ο Σαββόπουλος… καθότι ο άνθρωπος εντοπίζει στο ροκ (από τότε) εκτός από το fun και κάτι άλλο, που έλειπε από τα περισσότερα γκρουπ και τους καλλιτέχνες της εποχής. Την επικοινωνία με τη ντόπια παράδοση και το ελληνικό στοιχείο, μέσα από ένα σύγχρονο-καίριο τρόπο (και κυρίως λόγο). Για να καταλήξει…
«Δεν νομίζω πως έχω δημιουργήσει μουσική σχολή, στον τομέα του τραγουδιού. Βέβαια τα παιδιά έρχονται και με βρίσκουν. Έχω όμως την υποψία πως το δικό μου το ροκ δεν μπορεί να τους βοηθήσει. Πράγμα που κι αυτοί το καταλαβαίνουν κατά βάθος. Διατηρούν βέβαια σχέσεις μ' έναν 'επιτυχημένο'».
Σχεδόν δέκα χρόνια αργότερα (Σχολιαστής #6, 9/1983) ο Σαββόπουλος θα πει κάτι ακόμη για το rock, εξ ίσου ή και περισσότερο σημαντικό…
«Το ροκ υπήρξε η μόνη πραγματική αντιπολίτευση στη Δύση. Απέναντι στο μουσικό ορθολογισμό της Δύσης. Εκεί που το τραγούδι φτιάχνεται πλέον με κομπιούτερ και κλισέ παραγωγών, βγήκαν αυτά τα υπέροχα τσογλάνια και φτιάξαν αυτή την αναγέννηση, το ροκ. Αλλά τέτοια σπουδαία πράγματα δεν είναι εύκολο να συνεχίσουν, παρά μόνο όταν κατά τη γνώμη μου συναντηθούν με μια μεγάλη διαχρονική παράδοση που να μπορεί να τα υποδεχθεί και να τα καταστήσει δυνατά, ακόμα και πέραν της νεανικότητάς τους. Αλλά τέτοια παράδοση δεν νομίζω ότι υπάρχει στη Δύση (σ.σ. θρύψαλα ο Διαφωτισμός...). Ψάχνουν τώρα οι βετεράνοι του ροκ, όσοι επέζησαν από τα ναρκωτικά ή τον τρόμο του κοινού. Αλλά τι μπορούν να βρουν; Πηγαίνει ο Dylan στον προτεσταντισμό. Αλλά τι να του δώσει ο προτεσταντισμός; Μόνο νόμους και εντολές σε στυλ 'άμα κάνεις το καλό θα αμειφθείς, άμα κάνεις το κακό θα τιμωρηθείς' (σ.σ. βλέπε Σόιμπλε, Μέρκελ και τα τοιαύτα). Διότι αυτό είναι ο προτεσταντισμός, μια νομολατρεία, ένα τελειωμένο κείμενο, που δεν μπορεί να μας δει, παρά μόνο ως όργανά του. Νιώθω ότι είναι διαφορετικά τα πράγματα σε μας.(…)».

Bourmpoulia.jpg
Το συγκρότημα Μπουρμπούλια: Σπύρος Καζιάνης, Νίκος Τσιλογιάννης, Διονύσης Σαββόπουλος, Βασίλης Ντάλλας. πηγή: Δισκορυχείο
 
Οταν διαβαζεις η ακους Σαββοπουλο σε οτιδηποτε, απο πλακιτσα στην τηλεοραση εως συνεντευξεις οπως αυτη, καταλαβαινεις οτι ειναι βαθια πνευματικος ανθρωπος. Καμμια του λεξη δεν ειναι τυχαια, ο συλλογισμος του ζυγισμενος και οι γνωσεις του, αν και αυτοδιδακτος, ευρεις. Καθε προταση που λεει εχει μια σκεπτικη αναφορα.
Πραγμα πολυ σπανιο στους "καλλιτεχνες" που ειναι γενικα σε ενα καλουπι must be.
Καθε πραγμα που λεει εχει μια βαρυτητα και μια σημαντικοτητα αληθηνη, ειτε ψυχολογικη ειτε πολιτισμικη. Και αυτο βγαινει ελευθερα, χωρις στριμοκωλιες και προετοιμασιες οπως διαφοροι επαγγελματιες διανοουυμενοι που βγαιναν στο Ελληνικο γυαλι και δεν ηταν καν καλλιτεχνες, δηλ δεν εγραψαν ουτε ενα τραγουδακι.

Μεγαλη αντενα ο Νιονιος. Και ληψης, και προβολης. Μονο που ηταν Ελληνικη αντενα. Και αυτο δεν μπορουν να του το συγχωρησουν πολλοι. Εαν ειχε την τυχη να εχει αλλη γλωσσα και να ηταν σε αλλη χωρα θα ειχε πολυ μεγαλυτερη εκτιμηση. Αυτο νομιζω.

Αλλα το λεει ο ιδιος στην συζητηση-συνεντευξη. Ειμαι Ελληνας. ΚΑι ειμαι Ροκ.

Ε αντε να του αλαξετε γνωμη.
 
Eιναι εκεινες οι εποχες που ο κοσμος ειχε αναγκη απο...ειδωλα ? Μουσικα , ποδοσφαιρικα και κυριως....κομματικα ? Ηταν εκεινες οι εποχες που κομματικα σημαιακα στροφογυριζαν σαν.. μικροι ανεμοστροβιλοι , κατω απο ενα προεκλογικο μπαλκονι,για ενα καλυτερο κοσμο ? Μετα ηρθαν οι αλλες εποχες, με τα γλυκα εφηβικα σκιρτηματα, τις αφισες πανω απο το κρεββατι, τα t-shirts , τις κονκαρδες και τις ποδοσφαιρικες αντιπαλοτητες μεταξυ των οπαδιδσκων των διαφορων μουσικων κινηματων ? : ))
 
Απάντηση: Re: Περί Σαββόπουλου...

Οταν ήμουν μικρός ερχόταν ο κάθε πικραμένος και μου έλεγε να έχω καλή σταδιοδρομία.. Τώρα κατάλαβα τι εννοούσαν.. :)

http://m.news247.gr/eidiseis/psixagogia/tileorasi/savvopoylos-kai-paola-sthn-kritikh-epitroph-toy-x-factor.4478101.html

Τελικά θα προτιμήσω την κακη την ψυχρή και την ανάποδη.. . :ADFADF1:

την ημερα που ανακοινωθηκε οτι ο Ντυλαν θα παει για να παραλαβει το Νομπελ ειχα πει
--- δεν υπαρχει περιπτωση

τωρα που ανακοινωθηκε οτι ο Σαβ θα ειναι στην επιτροπη του x-factor μαζι με την Παολα
μπορω να πω με βεβαιοτητα
--- δεν υπαρχει περιπτωση

σου ειπα μην διαβαζεις πρωιναδικα Σπυρο
 
Re: Απάντηση: Re: Περί Σαββόπουλου...

την ημερα που ανακοινωθηκε οτι ο Ντυλαν θα παει για να παραλαβει το Νομπελ ειχα πει
--- δεν υπαρχει περιπτωση

τωρα που ανακοινωθηκε οτι ο Σαβ θα ειναι στην επιτροπη του x-factor μαζι με την Παολα
μπορω να πω με βεβαιοτητα
--- δεν υπαρχει περιπτωση

σου ειπα μην διαβαζεις πρωιναδικα Σπυρο

η Πάολα??????????????????

τι μου θυμίσατε τώρα.....

ένα μικρό κείμενο ενός σαλεμένου τύπου που δεν είδε το φως της δημοσιότητας

"Κρύβω Αλητεία"

Γράφει ο Ernest “Qui n'a pas de logement” Bulldog

Γιατί αυτή, Γιατί τώρα?
Σίγουρα γιατί οτιδήποτε κρύβεται στο σκοτάδι, γίνεται το ισχυρότερο φως στο Άσυλο
Η Παόλα αντιπροσωπεύει την αντιστροφή του Ελληνικού ονείρου! Όσοι το κατάλαβαν βρήκαν έναν τρόπο να εξασφαλίσουν τα γεράματα τους. Συμβολίζει την pure διάθεση και αισθητική του δρόμου, νύχτα στην Εθνική. Η Πάολα πίσω από τις κάμερες εξισώνεται αισθητικά με τον νταλικέρη που σταματάει ένα δεκάλεπτο σφίγγει δύο, και την κάνει. Για αυτόν είναι η μούσα του. Όποιος τολμήσει και την πέσει στην μούσα του βρίσκεται με σπασμένο μπουκάλι μπύρας στο λαιμό και τα όνειρα του να τρεμοσβήνουν σαν κεριά στον άνεμο…..Η Παόλα είναι το αντεστραμμένο είδωλο στο σπασμένο καθρέφτη της Κατερίνας Γώγου(“Η μοναξία…..Είναι πουτάνα στα παλιόσπιτα το γερμανικό νούμερο στους φαντάρους και τα τελευταία ατελείωτα χιλιόμετρα ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ-ΚΕΝΤΡΟΝ στα γατζωμένα κρέατα από τη Βουλγαρία. Κι όταν σφίγγει το αίμα της και δεν κρατάει άλλο που ξεπουλάν τη φάρα της χορεύει στα τραπέζια ξυπόλυτη ζεμπέκικο”)
Είναι η απόδειξη (σοβαρά τώρα) πως κάποιος μπορεί και να ανέβει ύστερα από σκληρή δουλειά έστω και βρώμικη. Στο Άσυλο την συμπαθούμε γιατί αντίθετα με άλλες συναδέλφους το κρυφό της όνειρο δεν είναι να γίνει Madonna αλλά Slash. Εντάξει όχι ακριβώς ο ίδιος αλλά το καπέλο του σίγουρα………..
 
Η Παολα όντως..Τόσα γερμανικά νούμερα έχω τραβήξει πολλαπλασιαζομενα επι 4μιση...Δεν πήρα χαμπάρι από το αντεστραμμένο είδωλο.
Γενικά η νύχτα δεν παίρνει χαμπάρι από την Παολα και την κάθε Παολα.
Εκεί μετράνε άλλα πράγματα...Γενικά μετράει η τρέλα του καθενός και όλα τα άλλα ακολουθούν.

-''Καπέλο του Slash''- ... Mε λίγη φαντασία μπορεί να ειπωθεί και διαφορετικά.. :flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Περί Σαββόπουλου...

η Πάολα??????????????????

τι μου θυμίσατε τώρα.....

.

Γιωργο γιατι απαντας σε μενα για την Παολα
εδες καπου να αναφερομαι στη κοπελα
στο Σπυρο πεσ τα που βλεπει τον Σαβ στο X-FACTOR

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Bρε το τρολ τον Σαββόπουλο πάντα τον τρώει ο πισινός του για σχόλια:
https://www.youtube.com/watch?v=VAsxzdZyDuQ

απο αυτα καταλαβες οτι ο Σαβ τρολαρει και ειναι θαυμαστης του Παντελιδη και της Παολα
δεν προσεξες οτι τα ποιο πανω παιδια επειδη δεν βρηκαν κατι στον Σαβ ασχολουνται με την Παολα

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

.



.......ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣEΤE στα πρωιναδικα
Ο ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟς ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ
ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟ χ-FACTOR

και δεν θα τον δειτε ποτε στο X FACTOR οπως θα θελατε !


-bye-
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Περί Σαββόπουλου...

.......ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣEΤE στα πρωιναδικα
Ο ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟς ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ
ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟ χ-FACTOR

και δεν θα τον δειτε ποτε στο X FACTOR οπως θα θελατε !


-bye-

Βλέπω γράφεις με κεφαλαία,κάτι που σημαίνει ότι φωνάζεις οπότε να το ''χοντρυνουμε'' λίγο..
Η Παολα χαριεντιζεται τραγουδώντας προσπαθώντας να αποδείξει ότι τον έχει τον Χατζιδακι και ο Σαββόπουλος χαριεντιζεται γενικώς και αορίστως προσπαθώντας με την σειρά του να αποδείξει ότι μας έχει γενικά.
Τουρλουμπουκι.
Πολλούς τους έχει στα σίγουρα..Τους έχει κερδίσει με το σοφιστικέ look (sophisticated bitch το έλεγαν οι Public Enemy αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία) και με την παρουσία του σε όλα τα μεγάλα..
Στα μεγάλα κανάλια στα μεγάλα γλέντια στα μεγάλα βιβλιοπωλεία.
Δίνει το παρόν σε δυνατά event,πετώντας διάφορα για καταξιωμενους αλλά το πρόβλημα του είναι πως ξεχνάει τους καταπιεσμενους .
Για τσέκαρε.. http://www.presspublica.gr/apolysis/

Αλλιώς ξεκίνησε,αλλού κατέληξε..Τα κόκκινα Λαλοειδή γυαλιά δεν μου λένε τίποτα γιατί ξέρω σε ποιους απευθύνονται..

Έχει και αλλά ο μπαξές αλλά βαριέμαι. :)
 
Bρε το τρολ τον Σαββόπουλο πάντα τον τρώει ο πισινός του για σχόλια:
https://www.youtube.com/watch?v=VAsxzdZyDuQ

Υπάρχουν καλλιτέχνες οπου το έργο τους είναι τελείως ανεξάρτητο, αποκομμένο από τον δημιουργό και από την μετέπειτα πορεία τους. Ίσως να είναι καιροσκόποι ή και να κατανοούν την εποχή.

Υπάρχουν και καλλιτέχνες, όπου μέσα από το πέρασμα του χρόνου και την πλήρη ενασχόληση τους με την δημιουργία, γίνονται οι ίδιοι, έργο τέχνης, μέσα από την ειλικρίνεια, την αυτογνωσία και φυσικά την διαισθητική ματιά τους.

https://youtu.be/Q-2tOXHANT4

Ακομα και αν δεν μας αρέσει το έργο του, η ειλικρίνεια και η συνέπεια του, ως πλήρης καλλιτέχνης, δεν αφήνει περιθώρια παρεξήγησης ως προς την γνησιότητα και τις προθέσεις του.

Δεν χρειάζεται σύγκριση για να δούμε τα αυτονόητα και γιατί αυτό το ποστ ανήκει στο νήμα αυτο.
 
Last edited:
Κοιτα που ο Σαββοπουλος γινεται αιτια διαφημησης για την "Στρελλα" η για τον Jodorowsky !!!
Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου.

Oσο για το τελευταιο το "αυτονοητο" περι "ειλικρινιας και συνεπειας που δεν αφηνει περιθωρια παρεξηγησης" κλπ...ασε γιατι μαλλον δεν ειναι τοσο αυτονοητο αφου δεν το εννοουν ουτε το συμεριζονται ολοι.
 
Last edited:
Με πείραζε κάποτε όταν ερμηνεύαν τα τραγούδια μου τελείως διαφορετικά απ' ό,τι τα σκέφτηκα εγώ. Ήμουν καινούργιος στη δουλειά, δεν ήξερα ότι αυτό συμβαίνει πάντα. Μετά από κάποιες ταλαιπωρίες που πέρασα στο Παρίσι και μετά τη φυλακή, σαν να ωρίμασα κάπως και σκέφτηκα ότι τα τραγούδια που γράφω είναι κάτι ανεξάρτητο από μένα. Σαν να 'ναι παιδιά δηλαδή, που μάλιστα μπορεί να μουντζώσουνε και αυτόν που τα έγραψε, όπως τα παιδιά τον μπαμπά τους, ας πούμε, και βροντάν την πόρτα πίσω. Τα έργα μας έχουν μια δικιά τους ζωή, δεν μπορούμε να τα ελέγξουμε. Το τραγουδώ μάλλον πικραμένος αυτό το τραγούδι, όμως είναι αλήθεια αυτό το συναίσθημα που ένιωσα. Πολλές φορές με ρωτούνε «εσύ που έγραψες εκείνο και εκείνο γιατί τώρα λες το δείνα και το άλλο;». Τους απαντώ «κρατήστε λοιπόν το τραγούδι και αφήστε εμένα, τι σημασία έχει;». Πηγή: ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ '60s: Οι Δίσκοι ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΗ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟ, www.lifo.gr
 
Tελικα ο ανθρωπος ειναι αυτος που ειναι.
Οτι και να κανει η οτι και να σκεφτεται ειναι δικαιωμα του και δεν ειναι υποχρεωμενος να δινει λογο σε κανενα γενικα και στον καθε πικραμενο ειδικα επειδη δεν αντοιστιχει στο κουτακι που θα ηθελε να τον καταχωρησει.

Οσοι αισθανονται απογοητευμενοι εραστες προβλημα τους. Ποτε ενας καλλιτεχνης δεν ηταν κτημα των οπαδων, αλλιως δεν ηταν καλλιτεχνης.
Αντιθετα οι οπαδοι εχουν ταση να τα θελουν ολα κτημα τους στον περιφραγμενο χωρο τους. Εξ ου και η "απογοητευση".

Τι να κανουμε, θα επιζησει και χωρις αυτους τους ακροατες ο Σαββοπουλος. Καλη του ωρα του ανθρωπου γιατι θα σφυριζουν τ'αυτια του...
 
Υπάρχει κάτι που ίσως τον σώζει και στο σήμερα,
Όταν είδα την παράσταση στην Επίδαυρο, πέρα από το μουσικό κομμάτι το οποίο ήταν άψογο κάτι ανάμεσα σε industrial και neo folk, το κεντρικό μήνυμα της παράστασης ήταν το "ελάτε όλοι μαζί μετρημένα να συμβιβαστούμε και να κάνουμε τα προαπαιτουμενα για να μείνουμε σταθεροί και κυρίαρχοι σε ένα ευρύτερο χώρο" ....μετάφραση δεν θα κάνω την πιάνετε εύκολα...
Πάνω που ήταν έτοιμες όλες οι ρουβιτσες να πεθάνουν στο χειροκρότημα και ενώ είχα χτυπήσει πίεση και ήμουν έτοιμος να μπουκαρω , κάτι ξεπρόβαλε μέσα από τα συντηρητικά κύτταρα του εγκεφάλου του αυγοκέφαλου.......

"Ναι βεβαια να συμβιβαστούμε αλλά καμία υποχώρηση δεν γίνεται αν η λογική δεν συμβαδίζει με τον έρωτα"

Ο καρ@@λης το ξέρει πως ο έρωτας είναι επανασταση.....
 
Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, τουλάχιστον εμείς, οι επόμενες γενιές της παγκοσμιοποίησης ίσως, αφορά κάτι δομικό, το ανθρωπολογικό μοντέλο μας, το βαθιά ριζωμένο στην ορθοδοξία και την οικογένεια, με την περίσσια συναισθήματος και την έλλειψη λογικής. Και όλα αυτά είναι σε επίπεδο πια υποσυνείδητου, που ουδεμία σχέση έχει με τις όποιες δήθεν αρχές και πιστεύω μας. Μην τσινήσετε, θέλουμε να απεικονιζόμαστε στον άλλο για να τον αγαπήσουμε, επειδή έτσι αγαπάμε τον εαυτό μας. Το κενό είναι μεγάλο και η επίκληση στο υπέρτατο, μεταφυσικό "άγιο", απαραίτητη. Δεν μπορούμε να το παλέψουμε διαφορετικά, δεν το μάθαμε, δεν το ξέρουμε. Ο κουτόφραγκος το πάει διαφορετικά, εξορθολογίζει το πνεύμα, δίνει συγχωροχάρτι και προχωράει...
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Περί Σαββόπουλου...

https://youtu.be/Q-2tOXHANT4

Ακομα και αν δεν μας αρέσει το έργο του, η ειλικρίνεια και η συνέπεια του, ως πλήρης καλλιτέχνης, δεν αφήνει περιθώρια παρεξήγησης ως προς την γνησιότητα και τις προθέσεις του.

Δεν χρειάζεται σύγκριση για να δούμε τα αυτονόητα και γιατί αυτό το ποστ ανήκει στο νήμα αυτο.

εσυ που δεν πας καθολου τον Αλεχαντρινο βρηκες αυτη την φωτο για να αποθεωσης την ανεξαρτησια του ?
αλλου να κοιταξεις