ilise
Supreme Member
- 3 August 2006
- 3,271
Re: Philips 56” Cinema 21:9
Αγαπητε φιλε παραξηγεις γιατι δεν γνωριζεις. Δεν σε αδικω .
ΔΕν εχεις γνωση βασικων αεροπορικων χειρισμων και ορολογιας οποτε δεν εχει νοημα.
Ειναι αλλο πραμα να λεμε ποια οργανα ειναι απαραιτητα σε μια επικινδυνη φαση οπως αυτη της απογειωσης -προσγειωσης κι αλλο πραγμσ ποιος εχει το γενικο προσταγμα ποιος ειναι pilot in command με αλλα λογια.
Σε ολες τις φασεις της πτησης δεν νοειται να μην ελεγχεις τα οργανα σου. Εκανα το διαχωρισμο (ακως ισως αφου απευθυνομαι σε μη πιλοτους) για να τονισω την σπουδαιοτητα του ανθρωπινου παραγοντα.
Κι αυτο για να αντιδιαστειλω τις ρυθμισεις που κανουμε σε ενα τηλεοπτικο δεκτη με τα οργανα φωτομετρα κλπ και την αποδοχη τους απο το ματι μας που ειναι ο τελικος κριτης.
Ελπιζω να εγινα αρκετα σαφης
Συγχώρα με, αλλά αν οι πιλότοι στην αργκό σας εννοείτε ως όργανο τον αυτόματο πιλότο, αυτό οι υπόλοιποι δεν είμαστε σε θέση να το γνωρίζουμε και θεωρούμε πως όργανα αποτελούν ο μετρητής ταχύτητας, ο μετρητής ύψους, το ραντάρ, οι ενδείξεις των στοιχείων των κινητήρων κτλ. Πιλότος δεν είμαι και ίσως να κάνω λάθος, αλλά εξ όσων γνωρίζω δεν συστείνεται η πτήση ενός αεριωθούμενου χωρίς αυτά τα όργανα...
Και το καλιμπράρισμα μιας τηλεόρασης, χειροκίνητα γίνεται, τα όργανα έχουν συμβουλευτικό χαρακτήρα, δεν αποφασίζει ο κομπιούτορας για τις τιμές. Αν οι χρωματικές συντεταγμένες κάθονται επακριβώς στο τρίγωνο, χωρίς τα όργανα και μόνο με το μάτι, όμως είναι αδύνατο να το διαπιστώσουμε...
Η επιθετικότητα και οι "εξυπνάδες" πραγματικά περισσεύουν από την όλη συζήτηση και δεν έχουν και καμμία χρησιμότητα άλλωστε...![]()
Αγαπητε φιλε παραξηγεις γιατι δεν γνωριζεις. Δεν σε αδικω .
ΔΕν εχεις γνωση βασικων αεροπορικων χειρισμων και ορολογιας οποτε δεν εχει νοημα.
Ειναι αλλο πραμα να λεμε ποια οργανα ειναι απαραιτητα σε μια επικινδυνη φαση οπως αυτη της απογειωσης -προσγειωσης κι αλλο πραγμσ ποιος εχει το γενικο προσταγμα ποιος ειναι pilot in command με αλλα λογια.
Σε ολες τις φασεις της πτησης δεν νοειται να μην ελεγχεις τα οργανα σου. Εκανα το διαχωρισμο (ακως ισως αφου απευθυνομαι σε μη πιλοτους) για να τονισω την σπουδαιοτητα του ανθρωπινου παραγοντα.
Κι αυτο για να αντιδιαστειλω τις ρυθμισεις που κανουμε σε ενα τηλεοπτικο δεκτη με τα οργανα φωτομετρα κλπ και την αποδοχη τους απο το ματι μας που ειναι ο τελικος κριτης.
Ελπιζω να εγινα αρκετα σαφης