Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Φαντάζομαι ότι ο ανυποψίαστος αναγνώστης που θα ανοίξει το παρόν νήμα, το τελευταίο που θα περιμένει να διαβάσει είναι η λέξη "Μέσι"! :flipout:
 
Re: Απάντηση: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Είμαι σίγουρος ότι ο Μέσι επειδή ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα ήταν άριστος στο σχολείο του αφού θα είχε στο μυαλό του μόνο το ποδόσφαιρο,οι καθηγητές του έπρεπε να τον αφήσουν στην ίδια τάξη γιατι με τη συμπεριφορά του θα εμπόδιζε την παρακολούθηση του μαθήματος και την εξέλιξη των συμμαθητών του.Προφανέστατα δε,την μπαλίτσα την έμαθε στην παιδική χαρά και όχι στο σχολείο.
Αυτά μιας και καλούμεθα να κατανοήσουμε τα προβλήματα στην παιδεία με την μπαλίτσα που παίζει ο Μέσι.

1. Σίγουρα ο Μέσι την μπαλίτσα δεν την έμαθε στη παιδική χαρά!!! Που ζούμε;;; Αυτά γίνονταν πριν από 100 χρόνια!!! Τώρα ακόμη και οι Βραζιλιάνοι βάζουν τα παιδάκια σε σχολές ποδοσφαίρου από πολύ μικρά. Όπως και οι Αργεντινοί, αλλά και όλος ο πλανήτης. Ο Άγιαξ και η Άρσεναλ και ένα σωρό άλλες ομάδες παρακολουθούν οκτάχρονα του δημοτικού. Ο Μέσι ξεκίνησε σε κανονική ομάδα με προπονητή από πέντε ετών.

2. Στη πρώτη σειρά λες ότι ο Μέσι δεν θα ήταν αριστούχος. Μετά λες ότι έπρεπε να τον αφήνουν στην ίδια τάξη. Ελπίζω ότι σε όλους μας είναι προφανές ότι μεταξύ του αριστούχου και του μαθητή που μένει στην ίδια τάξη υπάρχουν πολλά ακόμη επίπεδα. Ακόμη και στα αθλητικά σχολεία, υπάρχει ένα μίνιμουμ σχολικών επιδόσεων το οποίο πρέπει ο μαθητής να καλύψει. Αλλιώς ναι, είτε μένει στην ίδια τάξη ή και αποβάλλεται. Όσο καλή μπάλα και να παίζει.

3. Ο ίδιος ο Μέσι δεν έχω ιδέα τι έκανε. Ίσως να ήταν και αριστούχος μαθητής, ίσως και να έμεινε στην ίδια τάξη, ίσως και να ήταν απλώς ένας μέτριος μαθητής. Δεν γνωρίζω. Είμαι σίγουρος όμως ότι στη σχολή ποδοσφαίρου που παρακολουθούσε, αν δεν τα πήγαινε καλά θα τον έδιωχναν, όπως διώχνουν πάρα πολλά παιδάκια που δεν προσπαθούν αρκετά. Οι σχολές ποδοσφαίρου υψηλού επιπέδου είναι πολύ πιο αυστηρές από τα Ελληνικά σχολεία.
 
Δεν είμαι ειδικός στο ποδόσφαιρο αλλά ο Μέσι απο τα 13 δεν πήγε στην ακαδημία της Μπάρτσα?
Η ακαδημία δεν διδάσκει την μπάλα με την μία?
Δηλαδή nο τρίπλες?
Δεν πρέπει να τους βγήκε για τα δεδομένα τους τόσο καλός αφού εκτός απο τρίπλες βάζει και γκολ σε αντίθεση με όλους τους άλλους συμμαθητές του:-)))
Ο Μαραντόνα είχε καλή νοοτροπία?

Και ερχόμαστε στην ερώτηση γιατί κάτι δεν έχω καταλάβει καλά
από την αρχή νόμιζα οτι 11 στους 28 δεν είναι θέμα επιδόσεων αλλά διαγωγής....όπως το τμήμα μου και του κουμπάρου:-))
Άλλο πράμα η διαγωγή και άλλο πράμα η βαθμολογία
Γιατί μιλάμε?
 
Δεν είμαι ειδικός στο ποδόσφαιρο αλλά ο Μέσι απο τα 13 δεν πήγε στην ακαδημία της Μπάρτσα?
Η ακαδημία δεν διδάσκει την μπάλα με την μία?
Δηλαδή nο τρίπλες?
Δεν πρέπει να τους βγήκε για τα δεδομένα τους τόσο καλός αφού εκτός απο τρίπλες βάζει και γκολ σε αντίθεση με όλους τους άλλους συμμαθητές του:-)))
Ο Μαραντόνα είχε καλή νοοτροπία?

Και ερχόμαστε στην ερώτηση γιατί κάτι δεν έχω καταλάβει καλά
από την αρχή νόμιζα οτι 11 στους 28 δεν είναι θέμα επιδόσεων αλλά διαγωγής....όπως το τμήμα μου και του κουμπάρου:-))
Άλλο πράμα η διαγωγή και άλλο πράμα η βαθμολογία
Γιατί μιλάμε?


Ο Μέσι είναι Αργεντινός. Νομίζω ότι ξεκίνησε 5 ετών και ήταν στα τσικό επαγγελματικής ομάδας από 8 ετών. Στα 11 αρρώστησε και η ομάδα του δεν έδινε λεφτά για θεραπεία. Ένας μάνατζερ έπεισε την Μπαρτσελόνα να τον πάρει, πέρασε από δοκιμές και τελικά μετακόμισε στην Ισπανία, όπου η Μπάρτσα πλήρωσε και τη θεραπεία του και φαντάζομαι θα φρόντισε και για βίζα, σπίτι, οικογένεια κλπ.


Τον λόγο που έμειναν 11 στους 28 δεν τον κατάλαβα ούτε κι εγώ. Γενικά είναι πολύ παράξενη ιστορία και σίγουρα δεν είναι κάτι που γίνεται σε πολλά Ελληνικά σχολεία.
 
Ποια είναι διαφορά, δεν μπορώ να την αντιληφθώ:nounder:

Και στις δύο περιπτώσεις έχει κάποιος το δικαίωμα να ανεραίσει την επιθυμία του ατόμου και μάλιστα σε κάτι που τον υποχρεώνει να κάνει?
Αυτή είναι (όπως ξαναείπα και απ'ότι είδα συμφώνησαν κι άλλοι) διαδικασία που αφορά το Κηδεμόνα, το παιδί και τους ειδικούς συμβούλους.

Ο δάσκαλος ως τι, αποφασίζει?
Έχει ειδικές γνώσεις για αποφανθεί και να πάρει τα κατάλληλα μέτρα?

Είναι κωμωδία όλο το εκπαιδευτικό σύστημα... ας συμφωνήσουμε τουλάχιστον σε αυτό.
Και δεν αναφέρομαι μόνο στη πατρίδα μας, αλλά τουλάχιστον σε κάποιες άλλες χώρες, αν μη τι άλλο, προβληματίζονται.

Εδώ μετά απο δεκαετίες "να πάρει το παιδί πτυχίο" κοντεύουμε να ξαναβγάλουμε το νόμο περί τεντιμποϊσμού και να διαπομπέυουμε τα παιδιά στους δρόμους με ταμπέλα...

οκ για τις εξετάσεις, οκ και για τις αξιολογήσεις, οκ και για όλα τα άλλα... γνώμες ανταλλάσσουμε δεν είμαστε ειδικοί, ούτε τα εφαρμόσαμε για να ομιλούμε με σιγουριά... αλλά κάποια πράγματα δεν παύουν να είναι αυτονόητα.

Δεν είναι δουλειά του δάσκαλου να αφήνει τα παιδιά στην ίδια τάξη! Να αποφασίζει για τη ζωή και το μέλλον τους...... για να τους μάθει γράμματα είναι εκεί, ίσως και να τους δώσει μια κατεύθυνση για την κοινωνία που θα βρεθούν... ας βρει άλλο τρόπο για να το κάνει...
 
Last edited:
Πάντως αυτό για το οποίο μιλάω εγώ είναι ότι τα σχολεία πρέπει να έχουν το στόχο της αριστείας. Όχι το στόχο του χαζολογάμε και περνάμε τις τάξεις γιατί όλοι πρέπει να περνάνε έστω κι αν δεν κάνουν τίποτα. Είναι πολύ σημαντική διαφορά νοοτροπίας και είναι η απάντηση στο ερώτημα του θέματος.

Από κει και πέρα είπαμε ότι υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις, φτώχεια, αρρώστιες, δράματα. Όλα αυτά πρέπει να τα παίρνει κανείς υπόψη του και αναλόγως να είναι ελαστικός. Και νομίζω ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων δασκάλων έχουν την ανάλογη ευαισθησία.

Το πρόβλημα με τα Ελληνικά σχολεία είναι όχι ότι κόβουν πολλούς μαθητές, ούτε ότι είναι δύσκολα. Κάθε άλλο. Το πρόβλημα είναι ότι οι ιδιαίτερα ικανοί βαριούνται και θάβονται, εκτός αν οι γονείς τους βρουν άλλες λύσεις.
 
Re: Απάντηση: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Ο δάσκαλος ως τι, αποφασίζει?
Έχει ειδικές γνώσεις για αποφανθεί και να πάρει τα κατάλληλα μέτρα?

Είναι κωμωδία όλο το εκπαιδευτικό σύστημα... ας συμφωνήσουμε τουλάχιστον σε αυτό.

Όχι καθόλου δεν συμφωνούμε.

Και ναι, ο δάσκαλος έχει την πείρα γιατί είναι κάθε μέρα με 20+ παιδάκια. Επί δεν ξέρω πόσα χρόνια κάνει τη δουλειά. Ε, όλο και κάτι θα ξέρει.
 
Re: Απάντηση: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Αριστεία σε τι?

Στο κάθε αντικείμενο που διδάσκεται ο μαθητής. Αν πρόκειται για μαθηματικά, αριστεία στα μαθηματικά. Αν πρόκειται για μπάλα, αριστεία στην μπάλα. Αριστεία σε σχέση με παιδιά όλου του πλανήτη της ίδιας ηλικίας βέβαια.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Στο κάθε αντικείμενο που διδάσκεται ο μαθητής. Αν πρόκειται για μαθηματικά, αριστεία στα μαθηματικά. Αν πρόκειται για μπάλα, αριστεία στην μπάλα. Αριστεία σε σχέση με παιδιά όλου του πλανήτη της ίδιας ηλικίας βέβαια.

επί παραδείγματι
ο 15χρονος Χρήστος Φιαμέγκος, 3ος παγκόσμιος πρωταθλητής της Microsoft
http://www.koutipandoras.gr/42846/%ce%b1%cf%85%cf%84%cf%8c%cf%82-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%bf-15%cf%87%cf%81%ce%bf%ce%bd%ce%bf%cf%82-%cf%87%cf%81%ce%ae%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%82-%cf%86%ce%b9%ce%b1%ce%bc%ce%ad%ce%b3%ce%ba%ce%bf.html
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Όχι καθόλου δεν συμφωνούμε.

Και ναι, ο δάσκαλος έχει την πείρα γιατί είναι κάθε μέρα με 20+ παιδάκια. Επί δεν ξέρω πόσα χρόνια κάνει τη δουλειά. Ε, όλο και κάτι θα ξέρει.

Ποια πείρα έχει βρε συ?
Ξέρει τι επιπτώσεις θα έχει σε ένα παιδί ο στιγματισμός του?
Ξέρει γιατί δεν μπορεί να αποδώσει ένα παιδί σε συγκεκριμένα πράγματα ή να διαγνώσει που και πως μπορεί να αριστεύσει???

Η πείρα περιορίζεται στο να διδάσκει και να διορθώνει διαγωνίσματα... άντε, για όσους έχουν ακόμα την όρεξη, να βρουν και τα κουμπιά των παιδιών για να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν στο μάθημα... έχει διδαχτεί κάτι άλλο ο δάσκαλος και δεν το γνωρίζω?


Στο κάθε αντικείμενο που διδάσκεται ο μαθητής. Αν πρόκειται για μαθηματικά, αριστεία στα μαθηματικά. Αν πρόκειται για μπάλα, αριστεία στην μπάλα. Αριστεία σε σχέση με παιδιά όλου του πλανήτη της ίδιας ηλικίας βέβαια.

Σωστά.. .σε ότι διδάσκει ο δάσκαλος λοιπόν...
Και όσα παιδιά δεν μπορούν να παρακολουθήσουν το τρόπο διδασκαλίας στον καιάδα?
Και όσα παιδιά έχουν άλλα ενδιαφέροντα, πολύ χρήσιμα και αυτά στη κοινωνία?
Και όσα παιδιά του χώσουν δυό χαστούκια, γιατί ατενίζει τον ορίζοντα απο το παράθυρο επί δεκάλεπτο στην αρχή του μαθήματος, συστηματικά, και μετά αφού τους εξετάσει τα βάζει να διαβάσουν το παρακάτω?

Οι παράγοντες είναι τόσοι πολλοί φίλε, που κάνουν απαγορευτική κάθε μορφής έγκυρη αξιολόγηση.

Το παιδί imo πρέπει να λαμβάνει, ότι λαμβάνει, απο το σχολείο και απο εκί και πέρα να παίρνει την κατεύθυνση που ορίζει το ίδιο...
Δεν μπορείς να το αφήνεις στην ίδια τάξη χωρίς την συγκατάθεσή του, γενικώς...

Να το πάω παραπέρα?
Δεν μπορείς να στέλνεις τον φύτουλα που δεν μπορεί να δώσει λύσεις σε προβλήματα, ούτε με ανοιχτό βιβλίο!, με μηχανογραφικό!!! να γίνει αστρονόμος και τον πχ SR που μόνο απο το πάθος του καταλαβαίνεις ότι θα λιώσει, αλλά θα τα καταφέρει.........

Και έτσι γεμίσαμε την κοινωνία με αντιρρησίες, περιθωριακούς και αδιάφορους επιστήμονες βολεμένους σε μια καρέκλα με 3+60... με οράματα στα σκουπίδια (στο κάδο της κατώτατης τάξης... ο άλλος είναι γεμάτος από "φούσκες")
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Ποια πείρα έχει βρε συ?
Ξέρει τι επιπτώσεις θα έχει σε ένα παιδί ο στιγματισμός του?
Ξέρει γιατί δεν μπορεί να αποδώσει ένα παιδί σε συγκεκριμένα πράγματα ή να διαγνώσει που και πως μπορεί να αριστεύσει???

Η πείρα περιορίζεται στο να διδάσκει και να διορθώνει διαγωνίσματα... άντε, για όσους έχουν ακόμα την όρεξη, να βρουν και τα κουμπιά των παιδιών για να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν στο μάθημα... έχει διδαχτεί κάτι άλλο ο δάσκαλος και δεν το γνωρίζω?




κατώτατης τάξης... ο άλλος είναι γεμάτος από "φούσκες")

τί διδάσκεται ένας δάσκαλος; Δείτε στο http://eclass.uowm.gr/modules/auth/courses.php?fc=9
 
Μαλλον σου ειναι δυσκολο να καταλαβεις τα αυτονοητα.Συγκρινεις το υποχρεωτικο-οπως ειναι το σχολειο-με αυτο που καταρχην το ξεκινας για ψυχαγωγια(ποδοσφαιρο,μπασκετ,μουσικη κτλ).
 
Προφανώς και οι δάσκαλοι διδάσκονται στο πανεπιστήμιο και ψυχολογία και παιδαγωγική και αλλα πολλά, και προφανώς ειναι ο κατάλληλος τυπικά τουλάχιστον για την θεση που του εμπιστεύεται η κοινωνία.

Αν τα αμφισβητούμε ΟΛΑ απλά για την αμφισβήτηση, κάποια στιγμή δεν θα έχουμε τίποτα.
 
Εμένα πάλι μου είναι αδιάφορο τι διδάσκεται ένας δάσκαλος, χωρίς να έχει εξασφαλιστεί ότι το έχει μάθει, εμπεδώσει και το κυριότερο... να μπορεί να το εφαρμόσει...
(μιλάω για την αξιολόγηση των δασκάλων ως κρίσιμο μέρος του παιδαγωγικού συστήματος...)

Στην δική μου εποχή (τέλειωσα το 88) δεν έλαβα δείγματα ότι οι δάσκαλοι αντιμετώπιζαν το κάθε παιδί διαφορετικά/ειδικά (οκ εξαιρέσεις πάντα υπάρχουν) και σήμερα που έχω θέμα με το δικό μου παιδί, η κατα τα άλλα άριστη δασκάλα του, δεν διέγνωσε (αποδεδειγμένα υπαρκτό) πρόβλημα και ανάγκη για ειδική μεταχείριση.
Αντίθετα η ειδική σύμβουλος του δημοτικού μετά απο συζήτηση μαζί μας, για ένα διάστημα το έβαλε σε τμήμα ένταξης... ώστε να το παρακολουθήσει-βοηθήσει... αλλά αυτή είναι ειδική παιδαγωγός (ή μάλλον αν πω "'ήταν" γιατί την έστειλαν και έφεραν άλλον δάσκαλο και φτου και απο την αρχή...)

Είτε στο λινκ αναφέρεται ότι ο παιδαγωγός είναι σε θέση να διαγνώσει και βοηθήσει το παιδί, είτε όχι... για μένα, σαν γονιό ή μαθητή, είναι το ίδιο και το αυτό λοιπόν...
Το παιδί θα κινδυνεύει να περιθωριοποιηθεί ανα πασα στιγμή και τα χαρίσματά του θα μείνουν αναξιοποίητα και για τον ίδιο και στη κοινωνία.

Και εδώ μπαίνει ο κηδεμόνας στη μέση... που πρέπει να γίνει "ειδικός" απο την μία μέρα στην άλλη... δουλεύοντας με 3+60 όλη μέρα...

Και μη νομίζει παρακαλώ κάποιος ότι το πάω πολύ πέρα το θέμα....
Όλη η ουσία εδώ είναι... Αν ο δάσκαλος και ο γονιός αδυνατούν να βοηθήσουν, το τελειώσαμε το παιδί... χαίρεται... έτσι απλά...
και μετά να θέσω και την αριστεία και την καλή συμπεριφορά.......
 
Last edited:
Μόλις γύρισα από τη συνάντηση.Ηταν ένα κάλεσμα του συλλόγου διδασκόντων προς το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων.
Το πρώτο ευχάριστο είναι ότι όλοι οι γονείς ξεκινάμε ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ τα παιδιά μας σχολείο σαν αντίδραση κατά των μέτρων για την παιδεία.
Το δεύτερο ευχάριστο είναι ότι για πρώτη φορά από την πλευρά των καθηγητων θα συμμετάσχουν οι 25 από τους 26 καθηγητες στις 2ήμερες κινητοποιήσεις και οι περισσότεροι από αυτούς-όπως μας δήλωσαν-το κάνουν για πρώτη φορά.
Στο περιθώριο της συνάντησης έθεσα το θέμα των 11 παιδιών σε όλους τους παρευρισκόμενους καθηγητές.Όλοι μα όλοι μίλησαν για ΑΙΣΧΟΣ!!!
Κωνσταντίνε,η υπεύθυνη κλήθηκε/ενεμερώθηκε από την διεύθυνση γιατο "πρόβλημα",τον...............Μάρτιο.
Τα δε παιδιά,κλήθηκαν να απολογηθούν στο συμβούλιο των καθηγητών για την "ανάρμοστη" συμπεριφορά τους.

Σε χάνω -δε φταις εσύ-. Ποιο ήταν το αίσχος? Το ότι δεν έγινε κάτι νωρίτερα? Το ότι κλήθηκαν στο σύλλογο? το ότι έμειναν? Αφού αυτοί τους άφησαν.
Σόρι, αλλά μια θολούρα την έχω, είμαι κι από ταξίδι..