Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

"Με όποιον δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις"....οι παλιοί με τις παροιμίες τους κάτι ήξεραν....Τα παιδιά δε φταίνε σε κάτι.ΠΟΤΕ! Παιδιά μέναν και μένουν στην ίδια τάξη για τους εξής απλούς λόγους: ή ο δάσκαλος δεν είναι ικανός για αυτά,δηλ.να διαγνώσει έγκαιρα τις όποιες δυσκολίες τους ή να τους "πουλήσει"με άλλο τρόπο το μάθημα,ή απλά ασχολήθηκε με 3-4 μαθητές αστέρια και όλους τους άλλους τους παραγκώνισε και κοίταγε απλά να κάνει το 4/5ωράκι του και να πάει σπίτι του...Ίσχυε ισχύει και θα ισχύει αυτό....Έμεινε συμμαθήτρια της κόρης μου (Β'Γυμνασίου) στα Γερμανικά (!!!) για 0,8 του βαθμού....Αυτό δεν είναι νομίζω πρόβλημα παιδιού αλλά καθαρό κόμπλεξ κατωτερότητας του καθηγητή....
 
Μάλιστα. Ο μαθητής θα πρέπει να προάγεται ούτως ή άλλως, ειδικά δε αν συμφωνεί αυτός ή/και ο γονέας του, μια και το θέμα τους αφορά άμεσα..... Απορώ με την υπομονή ορισμένων να συζητάνε υπ'αυτές τις συνθήκες....

...και με την βεβαιότητα οτι θα χαρακτηριστούν ως φασίστες αν αρνηθούν το παραπάνω "δικαίωμα" σε μαθητή ή γονιό...
(Δεν αναφέρομαι στον Dalanik)
 
Tοση ωρα μιλαμε για τα προβληματα της πολιτειας, των δασκαλων, των λειτουργων πασης φυσεως .... κλπ κλπ ....
Ξεφυγαμε απο το θεμα ....

ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ ????

Μια αιτια ειναι οτι εχει μαθησιακα προβληματα (τα οποια ΔΕΝ ειμαι σιγουρος πως ακριβως οριζονται .....).
Η δευτερη αιτια ειναι οτι ο μαθητης ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΘΕΙ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΕΥΣΗ ψυχολογικα, συναισθηματικα και πνευματικα.
Εχει κλειδωσει ... δεν θελει να βλεπει δασκαλους, συμμαθητες, αυλες και μαντροτοιχους. Και απο οσο μπορω να
θυμηθω απο την δικη μου πετρινη εφηβεια ... ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να τα στειλει ολα στον διαολο.
Του στοιχησει-δεν του στοιχησει αργοτερα. Τραβηξει-δεν τραβηξει τα μαλλια του.

Ειναι παρανοικος και αυτοκαταστροφικος ο μαθητης-εφηβος ???

Κατα την ταπεινη μου (αδαη) αποψη ... ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ.
Πρωτον, υπαρχει ορμονικο θεμα. Μην με ρωτηστε "ποιο ορμονικο θεμα" γιατι τοτε η υποκρισια ξεχειλιζει.
Απο την δικη μου εποχη (δεν ξερω ποσο αλλαξαν τα πραγματα τωρα) φυτουκλες ηταν αυτοι που οι ορμονες τους
αντεχαν καθε προσβολη (ειτε καθηγητη ειτε συμμαθητη). Δεν ειμαι σιγουρος κατα ποσο, σε εκεινη την ηλικια
η καταστολη ορμονων απο τον ιδιο τον φορεα ... συνιστα υποδειγμα ΥΓΕΙΑΣ (βαρατε βιολιτζηδες τωρα).
Το οποιο σιγουρα θα αναζητουν και οι εργοδοτες σε σχολικους βιους, κατα τα λεγομενα του Βλασσιδη.
ΣΚ@Τ@ ΣΤΗΝ ΜΟΥΡΗ ΜΑΣ !!! Μηπως σε 40 χρονια, να εκδιδεται χαρτι κοινωνικων φρονηματων γυμνασιοπαιδων
προς παν ενδιαφερομενον. Αφου οι μεγαλοι (σε ηλικια) ξερουν και κρυβονται καλα .... να τους ξετιναξουμε οσο
ακομα ειναι μικροι και ανωριμοι. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ? Η επαγγελματικη διαστροφη απο γενοφασκια.
Πως και δεν το χουμε κανει ακομα. Να συντριβει το πνευμα που αμφισβητει χωρις να εχει σπουδασει 40 χρονια.
Τι πιο τιμιο ?

Μια ακομα αιτια (που κανεις δεν εξετασε και μου κανει ΜΕΓΙΣΤΗ εντυπωση) ειναι οτι το παιδι-εφηβος μπλοκαρει
τον εγκεφαλο του ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ αλλα .... απο ΦΟΒΟ οτι το βουνο που ορθωνεται μπροστα του, δεν ειναι
για τις ικανοτητες του. Και μην μου πειτε οτι αν καποιος δεν σε σπρωξει ποτε δεν θα γνωρισεις τα ορια σου.
ΤΡΕΧΑΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ Κ2 ΤΟΥ ΕΒΕΡΕΣΤ ..... κατευθειαν θα ανακραξετε ....
"και γιατι να μην ξεκινησω απο τον Υμητο η την Πεντελη ρε φιλε ?" και θα χετε δικιο.
Μονο που .... ο σπονσορας ΔΕΝ πληρωνει για Υμητο και Πεντελη. Θα σπρωξει τους παντες στην Κ2
οσοι και αν χαθουν στην προσπαθεια. ΕΚΕΙ ειναι τα ταλαρα και οι δουλειες και οι .... περισσοτερες ευκαιριες.

Το παιδι, ΔΕΝ τα διατυπωνει ολα αυτα τοσο ανετα στην ηλικια των 14-15-16-17, γιατι δρα ως αλογο που
το ζεψανε και τρεχει χωρις να ξερει γιατι. Ομως, ΝΑ ΣΤΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΙΓΟΥΡΟΙ οτι ΔΙΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΑ που
οδηγει η ενδοξη αναβαση στην Κ2. Στην ηπια καταθλιψη και την αυτοαπορριψη του για το υπολοιπο της ζωης του.
Μαλιστα την κατασταση περιπλεκουν ακομα περισσοτερο οι επιτυχοντες που παρουσιαζουν την εισαγωγη τους στα ΑΕΙ ...
σαν περασμα διαβασης πεζων. Και μερικοι απο αυτους που διδασκουν μεσα στα ΑΕΙ φροντιζουν τελεια για αυτο ....
πρωτο μαθημα πρωτοετων Φυσικων το 1988 - καθηγητης - "δεν χρειαζεται να πω οτι δεν κανατε και καμια φοβερη
δουλεια που πετυχατε σ'αυτη την σχολη ... το Λυκειο τελειωσατε και ηρθατε !!!!!!"

Το παιδι ΔΕΝ εχει εμπειρια της ζωης. Ουτε δεινοτητα επιχειρηματολογιας και υπερασπιστικης γραμμης δικηγορου.
ΓΙΑΥΤΟ μπορουμε να το τουμπαρουμε, και μπλοκαρουμε και ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ με τα δικα μας ετοιμα επιχειρηματα.
ΟΜΩΣ ... χωνεψτε τοι καλα αυτο, δασκαλοι και γονεις .... εχει ΑΛΑΝΘΑΣΤΗ ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ παρολη την ασαφεια
στον προφορικο του λογο. Και οταν φτασει στα 30-40 .... ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ που
κανεις δεν μπορεσε να μεσιτευσει ΥΠΕΡ των δικαιωματων του (οχι μονο των υποχρεωσεων του) και να πει
"παιδι μου, δεν εισαι ενας τεμπελης και βλακας .... η κοινωνια δεν εχει ειδικοτητα για σενα"

Ολα τα αλλα που διαβαζω εδω μεσα ...... ειναι ......

μην ξεχνούμε ότι πλέον τα περισσότερα παιδιά έχουν απόκλιση από τη σχολική διαδικασία όχι για ατομικούς λόγους (προσωπικούς) αλλά τα αίτια είναι κοινωνικά.

Μην κρίνετε από τη δική σας πορεία στο σχολείο ακόμη κι αν είστε 26 ή 36 ετών. Το σχολείο του 2013 δεν είναι το σχολείο του 2009. Δυστυχώς....
 
"Με όποιον δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις"....οι παλιοί με τις παροιμίες τους κάτι ήξεραν....Τα παιδιά δε φταίνε σε κάτι.ΠΟΤΕ! Παιδιά μέναν και μένουν στην ίδια τάξη για τους εξής απλούς λόγους: ή ο δάσκαλος δεν είναι ικανός για αυτά,δηλ.να διαγνώσει έγκαιρα τις όποιες δυσκολίες τους ή να τους "πουλήσει"με άλλο τρόπο το μάθημα,ή απλά ασχολήθηκε με 3-4 μαθητές αστέρια και όλους τους άλλους τους παραγκώνισε και κοίταγε απλά να κάνει το 4/5ωράκι του και να πάει σπίτι του...Ίσχυε ισχύει και θα ισχύει αυτό....Έμεινε συμμαθήτρια της κόρης μου (Β'Γυμνασίου) στα Γερμανικά (!!!) για 0,8 του βαθμού....Αυτό δεν είναι νομίζω πρόβλημα παιδιού αλλά καθαρό κόμπλεξ κατωτερότητας του καθηγητή....

οι παροιμίες αφορούν την εκπαιδευτική διαδικασία στο παρελθόν. Τώρα τα πράγματα δεν είναι έτσι. Ή δεν είναι αποκλειστικά έτσι....
 
μην ξεχνούμε ότι πλέον τα περισσότερα παιδιά έχουν απόκλιση από τη σχολική διαδικασία όχι για ατομικούς λόγους (προσωπικούς) αλλά τα αίτια είναι κοινωνικά.

Μην κρίνετε από τη δική σας πορεία στο σχολείο ακόμη κι αν είστε 26 ή 36 ετών. Το σχολείο του 2013 δεν είναι το σχολείο του 2009. Δυστυχώς....

ΠΩΣ εισαι τοσο σιγουρος οτι η οποια αποκλιση απο τις σχολικες διαδικασιες ΔΕΝ ειναι για ατομικους λογους ???
Η κοινωνικη-οικονομικη κριση ισχυει για 2-3 χρονια , ΟΜΩΣ δεν ισχυει τις τελευταιες 2-3 δεκαετιες.
Να δεχτω το μεριδιο ευθυνης της κρισης μεσα στον οικογενειακο και σχολικο βιο, ΤΩΡΑ.
Ομως ΔΕΝ προεκυψε η σαθροτητα του εκπαιδευτικου συστηματος ΤΩΡΑ.
Και ΟΥΤΕ προκειται να φυγει οταν/εαν παρελθει η οικονομικη κριση.

Ειναι παθογενεια της ελληνικης κοινωνιας. Και εδω ειμαι ΣΑΦΗΣ και ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ.

Ας μην ειναι της δικης μου γενιας και της δικης μου ποιοτητας (ιδιαιτεροτητων).
Ομως, που και που, ακουω κατι αυτοκοκτονιες λυκειοκορασιδων λιγο πριν τις Πανελλαδικες.
Εξαιτιας της οικονομικης κρισης και των ανεργων γονεων πηδηξαν απο το μπαλκονι ?

Η δικη μου πορεια στο σχολειο ηταν αυτη που ηταν ...
Ομως αν μπορει εστω και ενας γονεας, απο τα οσα γραφω εδω μεσα, να αντιληφθει στο παραπεντε
το αδιεξοδο του Citius Altius Fortius πανω στην ψυχοσυνθεση του βλαστου του (πετυχει δεν πετυχει σε ΑΕΙ)
ισως να εχει καποιο νοημα η κορωνα μου !!!!
 
Last edited:
Μάλιστα...και για πες μου τι άλλαξε από τότε;
-Δεν έχουμε πια φροντιστήρια ή παραπαιδεία γενικά;
-Δεν έχουμε μαθητές/καθηγητές γλύφτες; ή καθηγητές που καπάκι σου κάνουν ΚΑΙ ιδιαίτερο στο απίτι;
-'Η μήπως έλειψαν τα καρφιά;
-Μήπως οι βαθμολογίες είναι πιο αντικειμενικές;
_Ή μήπως τα σημερινά παιδιά είναι πιο "μορφωμένα" από τα τότε;
Τα πράγματα στην παιδεία από το 1970 που θυμάμαι παραμένουν (και φοβάμαι θα παραμείνουν...) τα ίδια σκατά...(άντε σταμάτησε το ξύλο με το χάρακα,οι τιμωρίες στη γωνία,το κούρεμα γουλί,α! και ήρθε και το μονοτονικό...) κατα τ'άλλα,...ησυχία...απλά "άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα αλλιώς"...
 
ΠΩΣ εισαι τοσο σιγουρος οτι η οποια αποκλιση απο τις σχολικες διαδικασιες ΔΕΝ ειναι για ατομικους λογους ???
Η κοινωνικη-οικονομικη κριση ισχυει για 2-3 χρονια , ΟΜΩΣ δεν ισχυει τις τελευταιες 2-3 δεκαετιες.
Να δεχτω το μεριδιο ευθυνης της κρισης μεσα στον οικογενειακο και σχολικο βιο, ΤΩΡΑ.
Ομως ΔΕΝ προεκυψε η σαθροτητα του εκπαιδευτικου συστηματος ΤΩΡΑ.
Και ΟΥΤΕ προκειται να φυγει οταν/εαν παρελθει η οικονομικη κριση.

Ειναι παθογενεια της ελληνικης κοινωνιας. Και εδω ειμαι ΣΑΦΗΣ και ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ.

Ας μην ειναι της δικης μου γενιας και της δικης μου ποιοτητας (ιδιαιτεροτητων).
Ομως, που και που, ακουω κατι αυτοκοκτονιες κοριτσιων λιγο πριν τις Πανελλαδικες.
Εξαιτιας οικονομικης κρισης και ανεργων γονεων πηδηξαν απο το μπαλκονι ?

Η δικη μου πορεια στο σχολειο ειναι αυτη που ειναι ...
Ομως αν μπορει εστω και ενας γονεας, απο τα οσα γραφω εδω μεσα, να αντιληφθει στο παραπεντε
το αδιεξοδο του Citius Altius Fortius πανω στην ψυχοσυνθεση του βλαστου του (πετυχει δεν πετυχει σε ΑΕΙ)
ισως να εχει καποιο νοημα η κορωνα μου !!!!

βιβλιογραφία όση θέλεις και στα ελληνικά και στα αγγλικά. δεκάδες άρθρα και μελέτες. με ερωτηματολόγια, με συνεντεύξεις, με ανάλυση αποτελέσματος, με ανάλυση περιεχομένου, με σύγκριση τάσεων, με χρονική αναδρομή, σύγκριση οριζόντια, αλλά και βάθους. Για τη βασική βιβλιογραφία θα θέλεις ένα πεντάμηνο να διαβάζεις.

Αν όμως απλώς δεν επιθυμείς κάτι τέτοιο θα σου αναφέρω τα εξής:

1. Η φυγή από τις σχολικές μονάδες ή η κακή βαθμολογία είναι μεγαλύτερη στις εργατικές συνοικίες ή στους χώρους των μεταναστών και των ανέργων παρά στις σχολικές μονάδες όπου το επίπεδο μόρφωσης και το βιοτικό είναι υψηλότερο. Άρα το αίτιο είναι κοινωνικό.
2. Η επίδοση των σχολικών μονάδων δεν είναι σταθερή. Πέρυσι είδαμε για πρώτη φορά ότι είχαμε μεγάλες αλλαγές στις επιδόσεις. Έπεσε κατακόρυφα η επίδοση των σχολείων σε περιοχές όπου χτυπήθηκαν από την ανεργία. Αυτό είχε επίπτωση στις επιδόσεις των παιδιών. Άρα κοινωνικό αίτιο.
3. Εντός των ίδιων σχολικών μονάδων έχουμε αλλαγές. Πλέον οι εκπαιδευτικοί, όταν αλλάζει η συμπεριφορά ενός παιδιού (αδιαφορία, άρνηση, παθητικότητα όχι όμως κι επιθετικότητα) ψάχνουν τα αίτια, τα οποία συνήθως είναι αλλογενή. Παλαιότερα ήταν ο χωρισμός των γονιών, τώρα είναι οι αυτοκτονίες και η απώλεια εργασίας ή απώλεια συγγενών και στέγης. Οι σύμβουλοι Α/θμιας Εκπαίδευσης δυτικής Θεσσαλονίκης το προσδιορίζουν σε ποσοστό 80%. Είναι καθαρά αίτιο κοινωνικό κι όχι ατομικό.
4. Επίσης μια περίπτωση ενδεικτική. Στο νομό Φλώρινας ο χειμώνας του 2011-2012 ήταν ασυνήθιστα βαρύς με αποτέλεσμα τα περισσότερα σχολεία να μην έχουν θέρμανση με πετρέλαιο, στη συνέχει ανα εγκαταστήσουν ξυλόσομπες και να φέρνουν οι γονείς ξύλα για θέρμανση. Οι δάσκαλοι παρατήρησαν κι ανέφεραν ότι τις εβδομα´δες που η θέρμανση ήταν προβληματική (θερμοκρασίες γύρω στο 0 στην τάξη) η επίδοση των παιδιών στο σύνολό της ήταν όχι πτωτική αλλά αρνητική. Και τα παιδιά τα οποία αναγκάζονταν να έρχονται με τα πόδια από άλλο χωριό επίσης είχαν μειωμένη επίδοση. Ο χειμώνας του 2012-2013 ήταν πιο μαλακός και η Πολιτεία πιο οργανωμένη, και η συνολική επίδοση των παιδιών σαφώς καλύτερη.


Ακόμα... οι αυτοκτονίες των παιδιών στις Πανελλαδικές εξετάσεις δεν οφείλονται στην πρωτογενή συμπεριφορά του παιδιού, αλλά στην πίεση που δέχεται απ´το σύστημα, το σχολείο και την οικογένεια. Άρα από το κοινωνικό σύνολο. Η αυτοκτονία κάτω από αυτές τις συνθήκες θεωρείται σύμφωνα με το νομοθέτη, ακόμη και με την Εκκλησία της Ελλάδος πράξη απελπισίας που οφείλεται σε εξωγενή αίτια κι όχι αυτοκτονία. Το ίδιο αναφέρει ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος με εγκύκλιο προς όλους τους ιερείς ανά τη χώρα. Όσοι αυτοκτονούν λόγω της οικονομικής κρίσης θεωρούνται θύματα κι όχι θύτες του εαυτού τους. Άρα θάβονται κανονικά και διαβάζονται κανονικά από τους ιερείς.

Φυσικά και υπάρχουν κι ατομικές περτιπτώσεις, αλλά πλέον αποτελούν μειοψηφία. Καθαρή μειοψηφία...

υστ επίσης θα ήθελα να συμπληρώσω ότι φέτος για πρώτη φορά είχαμε ασυνήθιστα υψηλό ποσοστό λιποθυμίας στις σχολικές αίθουσες κατά τη διάρκεια των πανελλαδικών Εξετάσεων. Τα ποσοστά είναι τουλα´χιστον διπλάσια σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Ακόμη κι ένας πρωτεύσας είχε λιποθυμήσει στο πρώτο μάθημα.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες της ειδικής αγωγής αποτελεί αντικείμενο φετινής έρευνας. Όμως υποψιάζονται ότι τα παιδιά "έσπαγαν" διότι δεν άντεχαν την πίεση των εξετάσεων σε συνδυασμό με τις ανώμαλες καταστάσεις που ζουν στο σπίτι και στον κοινωνικό τους χώρο.
 
Last edited:
Δεν καταλαβαίνω πώς συμβιβάζονται οι κατηγορίες των γλυφτών και καρφιών με τη θέση πως τα παιδιά δεν φταίνε σε τίποτα, και ποτέ. Ή μιλάμε για κάποια παιδιά που δεν φταίνε σε τίποτα ή μιλάμε μόνο για τα παιδιά που μένουν στην τάξη και όχι τους γλύφτες και τα καρφιά. Μπερδεύτηκα.
 
<offtopic1> @ΒΛΑΣΙΔΗΣ Με τα κατεβατά που εχεις γράψει, θα είχες γεμίσει eBook και θα είχες βγαλει τρελά λεφτά:flipout:Χαρα στο κουράγιο σου :2thumb22sup:</offtopic1>

<offtopic2> Με ενα Poll θα είχαμε ξεμπερδέψει με το θέμα νομίζω. Τώρα εχει ξεφυγει... Νομιζω...</offtopic2>
 
Εμένα αυτά τα δύο μου φάνηκαν ξεχωριστά θέματα... δεν διάβασα κάτι για συμβιβασμό...

Είναι δύο διαφορετικές ενδείξεις της κακής αξιολόγησης των παιδιών.
Οι γλύφτες και τα καρφιά είναι διαχρονικό παράδειγμα άδικης βαθμολογικής επιτυχίας
Τα παιδιά δεν φταίνε σε τίποτα (ή σχεδόν τίποτα) εφόσον δεν αξιοποιούνται οι δυνατότητές τους γιατί ο δάσκαλος δεν ασχολείται, ως όφειλε, μαζί τους.

Αν τα κατάλαβα καλά βέβαια, επιβεβαιώνει ή όχι ο φίλος.
 
Μάλιστα...και για πες μου τι άλλαξε από τότε;
-Δεν έχουμε πια φροντιστήρια ή παραπαιδεία γενικά;
-Δεν έχουμε μαθητές/καθηγητές γλύφτες; ή καθηγητές που καπάκι σου κάνουν ΚΑΙ ιδιαίτερο στο απίτι;
-'Η μήπως έλειψαν τα καρφιά;
-Μήπως οι βαθμολογίες είναι πιο αντικειμενικές;
_Ή μήπως τα σημερινά παιδιά είναι πιο "μορφωμένα" από τα τότε;
Τα πράγματα στην παιδεία από το 1970 που θυμάμαι παραμένουν (και φοβάμαι θα παραμείνουν...) τα ίδια σκατά...(άντε σταμάτησε το ξύλο με το χάρακα,οι τιμωρίες στη γωνία,το κούρεμα γουλί,α! και ήρθε και το μονοτονικό...) κατα τ'άλλα,...ησυχία...απλά "άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα αλλιώς"...[/QUOTE]

το 1970 ήσουν μέσα στην εκπαίδευση. Είσαι και τώρα; Πώς μπορείς να κρίνεις; Ως εξωτερικός παρατηρητής;
αν τα προβλήματα ήταν αυτά που αναφέρεις, τότε τα προβλήματα ήταν πολύ απλά .

Για την παραπαιδεία... δυστυχώς το φαινόμενο επεκτείνεται και σε άλλες χώρες εκτός Ελλάδος. Δυστυχώς πλέον εξάγουμε τεχνογνωσία σε αυτό το θέμα. Δυστυχώς αντί το ελληνικό σύστημα να παραδειγματιστεί από των άλλων χωρών, οι άλλες χώρες ενσωματώνουν στις δομές τους (άτυπα) τις ελληνικές στρεβλώσεις... Πολύ δυστυχώς...
Η μια φωτο είναι από τη Σόφια και η άλλη από Δουβλίνο.

ESC_9932.jpgDSC_1759.jpg
 
Last edited:
Οι γλύφτες και τα καρφιά είναι διαχρονικό παράδειγμα άδικης βαθμολογικής επιτυχίας
Τα παιδιά δεν φταίνε σε τίποτα (ή σχεδόν τίποτα) εφόσον δεν αξιοποιούνται οι δυνατότητές τους γιατί ο δάσκαλος δεν ασχολείται, ως όφειλε, μαζί τους.

A δηλαδή τα παιδιά δεν φταίνε ποτέ σε τίποτα εκτός από τις περιπτώσεις που όντως φταίνε.

Ήθελα να 'ξερα τι τους έχουμε τέτοιους παιδαριώδεις αφορισμούς. Γεμίζει και χαίρεται ο στόμας μας να τους επαναλαμβάνουμε?
 
Δηλαδη,

ΠΡΙΝ την οικονομικη κριση (πριν το 2009) να υποθεσω βασει των οσων καταθετεις, οτι οι μαθητες σημειωναν καλυτερες επιδοσεις.
Αυτη η διαφορα ηταν του 3-5% .... η ηταν πανω απο 50-60% ? Γιατι στα νουμερα κρυβεται ο διαολος :icon15:
Στις φτωχες συνοικιες, αυτα που αναφερεις, συμβαινουν παντου οχι μονο στην Ελλαδα. Οποτε, τα ποσοστα αλλαγων πρεπει να
ειναι πανω σε ΗΔΗ χαμηλα ποσοστα απο προηγουμενες χρονιες. Το δραματικο εγινε δραματικοτερο. Οχι το ικανοποιητικο, δραματικοτερο.

Στις αυτοκτονιες λιγο πριν τις Πανελλαδικες, δεν βλεπω να διαφωνουμε.
Ομως, δεν μπορω να βαλω την Οικονομικη κριση ΠΑΝΩ απο την πιεση ενος κακου δασκαλου (που "φτιαχνει ονομα" κοβωντας οσο το δυνατον
περισσοτερους) η μιας μανιοκαταθλιπτικης οικογενειας (δεν θελω να επεκταθω πανω σ'αυτο γιατι θα σηκωθουν οι πετρες) που ηταν ΗΔΗ
μανιοκαταθλιπτικη ΠΡΟ κρισης. Τα περι εκκλησιαστικης θεσης απεναντι στα αιτια αυτοκτονιων με αφηνουν παγερα αδιαφορο ....
 
Το παιδί είναι ένας εξελισσόμενος οργανισμός, συγχωρέστε μου το χαρακτηρισμό, προσπαθώ να γίνω κατανοητός.
Ως τέτοιος έχει καλή και κακή προοπτική η οποία κατα μεγάλο ποσοστό καθορίζεται εντός της οικογένειας και εντός του σχολείου.

Δεν μπορώ λοιπόν να πω ότι φταίει ένα παιδί 7 ή 12 ετών ούτε γιατί δεν παρακολουθεί, ούτε γιατί δεν διαβάζει ούτε γιατί δεν φέρεται εντός των κανόνων.
Δεν θα το θέσω ποτέ ως θέμα γονιδίων...

Καταλαβαίνω απόλυτα τον φίλο για το αφοριστικό ύφος.
Είναι η απέχθεια προς το υπάρχον σύστημα και η υποκρισία που σε οδηγούν σε αυτό το σημείο.
 
Kανεις δεν μεσιτευει για την πλευρα των παιδιων σ'αυτο το νημα ....
Ολα τα αλλα γινονται, εκτος απο το να αναγνωριστουν ελαφρυντικα για το παιδι που ΔΕΝ διαβαζει.

(τι ελαφρυντικα ... αεροστατα θα ηταν !!!)

Το ζητημα με την εκπαιδευση ειναι οτι αποκτα την χτενα (αναγνωριση σφαλματος)
οταν εχει χασει τα μαλλια της (μαθητες της).
 
Last edited:
Δηλαδη,

ΠΡΙΝ την οικονομικη κριση (πριν το 2009) να υποθεσω βασει των οσων καταθετεις, οτι οι μαθητες σημειωναν καλυτερες επιδοσεις.
Αυτη η διαφορα ηταν του 3-5% .... η ηταν πανω απο 50-60% ? Γιατι στα νουμερα κρυβεται ο διαολος :icon15:
Στις φτωχες συνοικιες, αυτα που αναφερεις, συμβαινουν παντου οχι μονο στην Ελλαδα. Οποτε, τα ποσοστα αλλαγων πρεπει να
ειναι πανω σε ΗΔΗ χαμηλα ποσοστα απο προηγουμενες χρονιες. Το δραματικο εγινε δραματικοτερο. Οχι το ικανοποιητικο, δραματικοτερο.

Στις αυτοκτονιες λιγο πριν τις Πανελλαδικες, δεν βλεπω να διαφωνουμε.
Ομως, δεν μπορω να βαλω την Οικονομικη κριση ΠΑΝΩ απο την πιεση ενος κακου δασκαλου (που "φτιαχνει ονομα" κοβωντας οσο το δυνατον
περισσοτερους) η μιας μανιοκαταθλιπτικης οικογενειας (δεν θελω να επεκταθω πανω σ'αυτο γιατι θα σηκωθουν οι πετρες) που ηταν ΗΔΗ
μανιοκαταθλιπτικη ΠΡΟ κρισης. Τα περι εκκλησιαστικης θεσης απεναντι στα αιτια αυτοκτονιων με αφηνουν παγερα αδιαφορο ....

δεν μπορώ να σου απαντήσω με ακρίβεια... Μπορώ όμως να σου δώσω τα ονόματα των μεταπτυχιακών προγραμμάτων που ασχολούνται με αυτά τα θέματα σε επιστημονική βάση. .
 
Θεωρω οτι ΚΑΙ ο εκπαιδευτικος ειναι ως επι το πλειστον θυμα του εκπαιδευτικου συστηματος
μαζι με τα παιδια, που βεβαιως ειναι τα βασικα θυματα.

Ο εκπαιδευτικος που μπαινει με ονειρα στην πρωτοβαθμια και δευτεροβαθμια εκπαιδευση
ερχεται αντιμετωπος με ανεπιλυτα προβληματα, πολλα εκ των οποιων υπαρχουν επι τουτου,
γιατι εξυπηρετουν το συγκεκριμενο συστημα. Ειδικα στο Γυμνασιο και το Λυκειο τα πραγματα ειναι τραγικα.
Συγκεκριμενη υλη που πρεπει να διδαχθει με την ψυχη στο στομα. Υπεραριθμα τμηματα
και μαθητες με διαφορετικες αναγκες που εκ των πραγματων δεν μπορουν να προσεχτουν το ιδιο.
Νικο (Dalanik) σκεψου ενα καθημερινο προβλημα των εκπαιδευτικων... Εχεις ενα παιδι που εχει κενα που πρεπει να τα καλυψεις και δεν προλαβαινεις. Εχεις ενα αλλο παιδι που λατρευει το μαθημα σου και ρουφαει οτι λες σα σφουγγαρι, στο οποιο θα ηθελες να δωσεις περισσοτερα, αλλα η υπολοιπη ταξη δεν θα μπορει να παρακολουθησει. Εχεις τη Δαμοκλειο σπαθη του Υπουργειου και της υλης που πρεπει να καλυψεις.
Εχεις τελος μια υλη παιδαγωγικα απαραδεκτη, που κρινοντας την με βαση τα παιδαγωγικα που εκανες
στη σχολη τη χαρακτηριζεις εντελως αντιπαιδαγωγικη. Και ενα συστημα που βασιζεται στο
να μαθει στα παιδια τον ανταγωνισμο, την παπαγαλια και να καταπνιξει τη φαντασια,
την ιδιαιτεροτητα, την αμφισβητηση και συνεπως το ερευνητικο πνευμα. Τι κανεις?
Νιωθεις να σε πιεζουν απο χιλιες πλευρες και να σε πατανε σα σκουληκι.
Αυτο δεν αναιρει σε καμμια περιπτωση οτι υπαρχουν και κακιστοι εκπαιδευτικοι.
Ομως και τους καλους το εκπαιδευτικο συστημα κιμα τεινει να τους κανει, οπως και τους μαθητες.

Τι τα θες ομως, απο μια κοινωνια που μπολιαζεται με τη (μη) λογικη οτι ο ανταγωνισμος
μπορει να προσφερει περισσοτερα απο την ομαδικη προσπαθεια και την αλληλεγγυη, πώς να περιμενεις
κατι καλυτερο? Και καλα να πιστεψουν μερικοι οτι μεσω του ανταγωνισμου μπορει να ωφεληθουν ατομικα
εις βαρος των αλλων, αλλα να πιστευουν οτι αυτο ειναι και το συμφερον για την κοινωνια?...:hmmmm2:
 
Φυσικα ειναι θυματα ΚΑΙ οι δασκαλοι.
Να μην υπαρχει καμια παρανοηση απο πλευρας μου. Ειλωτες και νεροκουβαλητες εχουν καταντησει (οι περισσοτεροι).

Ομως, ο εκπαιδευτικος εχει μπει σε μια δουλεια και βαζει την ζωη του, σιγα-σιγα, σε ενα αυλακι που μπορει να ελεγξει
(μπορουσε, αν κρινω απο τα συλλαλητηρια). Ο πιτσιρικας που δεν ξερει που του πανε τα πεντε , ειναι στην ιδια μοιρα ?
Ποιανου τα προβληματα και οι επιλογες ειναι ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΕΣ ?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Έχω γράψει αυτό
Όπου υπάρχουν ομάδες δασκάλων και γονέων που ενδιαφέρονται και προσφέρουν, αυτό που ΔΕΝ μπορεί το σύστημα..., κάτι γίνεται...

Οπότε συμφωνούμε ότι δεν είναι έτσι όλοι οι δάσκαλοι, δεν υπονόησα καν ότι φταίνε αυτοί.

Έχω μάθει να μην ρίχνω τις ευθύνες στον άνθρωπο αλλά στο σύστημα που λειτουργεί.
Ήρθε και η επαγγελματική ενασχόληση κάποια στιγμή, η οποία το θεωρεί δεδομένο!

Οπότε ναι, σαφώς, φυσικά, χίλιες φορές ναι... το σύστημα φταίει που έχουμε και κακούς δασκάλους και αμόρφωτα παιδιά.