Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Απάντηση: Re: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Φυσικα ειναι θυματα ΚΑΙ οι δασκαλοι.
Να μην υπαρχει καμια παρανοηση απο πλευρας μου. Ειλωτες και νεροκουβαλητες εχουν καταντησει (οι περισσοτεροι).

Ομως, ο εκπαιδευτικος εχει μπει σε μια δουλεια και βαζει την ζωη του, σιγα-σιγα, σε ενα αυλακι που μπορει να ελεγξει
(μπορουσε, αν κρινω απο τα συλλαλητηρια). Ο πιτσιρικας που δεν ξερει που του πανε τα πεντε , ειναι στην ιδια μοιρα ?
Ποιανου τα προβληματα και οι επιλογες ειναι ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΕΣ ?

Δε με προσεχεις.
Φυσικα και δεν ειναι στην ιδια μοιρα. Ειπα, τα παιδια ειναι τα βασικα θυματα.
Ομως επειδη συνεβη να δω τα πραγματα και απο την απεναντι μερια θεωρησα χρησιμο να
δωσω σε ολους να καταλαβουν και την πλευρα του εκπαιδευτικου.
Ελπιζω να το πετυχα ως ενα βαθμο.
Και πανω απ'όλα να κατεστησα σαφες τι θεωρω εγω οτι ειναι το βασικο προβλημα στην κατυθυνση του
παιδαγωγικου συστηματος, που εχει αμεση σχεση με το θεμα μας.
 
...και με την βεβαιότητα οτι θα χαρακτηριστούν ως φασίστες αν αρνηθούν το παραπάνω "δικαίωμα" σε μαθητή ή γονιό...
(Δεν αναφέρομαι στον Dalanik)

το αν θα χαρακτηριστούν "φασίστες" δεν το γνωρίζω. Όποιος όμως έχει στο μυαλό του την αριστερά ως ελπίδα για να κάθεται και να ξύνεται, μάλλον λάθος κάνει. Η αριστερά δεν είναι της ήσσονος προσπάθειας.
 
H αριστερή σκέψη βασίζεται ως επι τω πλείστων στον σεβασμό στον άνθρωπο, την πρόοδό του σε όλα τα επίπεδα, στην ισονομία, στην αξιοκρατία, στην δικαιοσύνη.

Όποιος έχει στο μυαλό του την αριστερά για να κάνει το κέφι του με ειρωνείες και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, απλά την ξεφτιλίζει... και απομακρύνει κάθε ελπίδα προσέγγισης και διαλόγου με ανθρώπους που δεν έχουν καταλάβει ακόμη το συμφέρον τους και αυτό των παιδιών τους.
 
H αριστερή σκέψη βασίζεται ως επι τω πλείστων στον σεβασμό στον άνθρωπο, την πρόοδό του σε όλα τα επίπεδα, στην ισονομία, στην αξιοκρατία, στην δικαιοσύνη.
...

Απ'όσο ξέρω, τα τρία επισημασμένα bolds, αναφέρονται σε σταθερές ανα εποχή αξίες και απευθύνονται προς τους καλύτερους και τους χειρότερους ισότιμα. Η ελαστικότητα, όπου μπορεί να μπεί με την μορφή της επιείκιας, δεν πρέπει να φρενάρει, να σκανδαλίζει ή να απογοητεύει τους μεν, ούτε να καθησυχάζει, να παραπλανεί ή να αποδεσμεύει των ευθυνών τους δε.
 
Κατ' αρχήν απαιτείται η ύπαρξη σκέψης....μετά βλέπουμε αν είναι αριστερή ή δεξιά.... Το πάντρεμα βέβαια δοτικής ενικού με γενική πληθυντικού σε μία κατά τα άλλα απλούστατη φράση, ως επί το πλείστον αποτελεί δείγμα άγνοιας και συνεπώς χαβαλέ κατά τους σχολικούς χρόνους.
 
Last edited:
Εάν μάλιστα σε συνέχεια της, μόνον με σύμφωνη γνώμη γονέως και μαθητή, επανάληψης της ίδιας τάξης, θεωρηθεί ως αριστερή κατάκτηση και το "δημοκρατικό" 5 (πέντε) στα Πανεπιστήμια....ήρθε κι έδεσε το γλυκό.
 
Απ'όσο ξέρω, τα τρία επισημασμένα bolds, αναφέρονται σε σταθερές ανα εποχή αξίες και απευθύνονται προς τους καλύτερους και τους χειρότερους ισότιμα. Η ελαστικότητα, όπου μπορεί να μπεί με την μορφή της επιείκιας, δεν πρέπει να φρενάρει, να σκανδαλίζει ή να απογοητεύει τους μεν, ούτε να καθησυχάζει, να παραπλανεί ή να αποδεσμεύει των ευθυνών τους δε.

Τώρα το πως αυτές οι σταθερές ανα εποχή αξίες της ισονομίας, αξιοκρατίας και δικαιοσύνης προσλαμβάνουν το νόημα του "δεν-αφήνω-τους-κακούς-μαθητές-στην-ίδια-τάξη", εμένα με υπερβαίνει.
 
Τώρα το πως αυτές οι σταθερές ανα εποχή αξίες της ισονομίας, αξιοκρατίας και δικαιοσύνης προσλαμβάνουν το νόημα του "δεν-αφήνω-τους-κακούς-μαθητές-στην-ίδια-τάξη", εμένα με υπερβαίνει.

Κι εμένα. Γι'αυτό και το ανέφερα.
 
Απ'όσο ξέρω, τα τρία επισημασμένα bolds, αναφέρονται σε σταθερές ανα εποχή αξίες και απευθύνονται προς τους καλύτερους και τους χειρότερους ισότιμα. Η ελαστικότητα, όπου μπορεί να μπεί με την μορφή της επιείκιας, δεν πρέπει να φρενάρει, να σκανδαλίζει ή να απογοητεύει τους μεν, ούτε να καθησυχάζει, να παραπλανεί ή να αποδεσμεύει των ευθυνών τους δε.


Αν χρησιμοποιείς τις έννοιες "καλύτερος" και "χειρότερος", αναφερόμενος στον μαθητή και το μαθησιακό του επίπεδο (δεν το διευκρινίζεις), φυσικά αυτές οι αξίες απευθύνονται ισότιμα προς όλους.
Συμφωνούμε επίσης ότι δεν πρέπει να φρενάρει ή καθησυχάσει κάποια απο τις δύο ομάδες.
Γιατί να το κάνει άλλωστε?
Γίνεται κάποιος διαγωνισμός πρωτιάς στο σχολείο? Αυτός είναι ο σκοπός του?
Για μένα όχι...
Διαγωνισμός γίνεται στο επόμενο επίπεδο που αφορά τον επαγγελματικό τομέα. Εκεί μπορώ να το καταλάβω (εν μέρη) αφού η δημόσια ή ιδιωτική επιχείρηση θα αποδώσει καλύτερα με τους πιο ικανούς (στον τομέα που κινείται)

Γενικά δε βλέπω κάποιο πρόβλημα στον συλλογισμό σου.
Το σχολείο μπορεί να είναι η πηγή γνώσης και λογικής, μια προετοιμασία του παιδιού για την κοινωνία που το περιμένει...
Το κάθε παιδί δουλεύει ατομικά για αυτό και οι βαθμοί του, στη πράξη, δεν έχουν να κάνουν καθόλου (μα καθόλου!) με την επιτυχία του πρώτα ως άνθρωπος και μετά ως επαγγελματίας στην κοινωνία. είναι άχρηστοι απο κάθε άποψη.

Αν έχω καταλάβει λάθος, εδώ είμαστε.

+++
Και αν έχω κάνει κάποιο συντακτικό ή άλλο λάθος διόρθωσε ελεύθερα... δεν τα κατάφερα (δυστυχώς) στο σχολείο στο θέμα της αποτύπωσης των σκέψεων...
Ευτυχώς όμως κατάφερα να μάθω, απο γονείς και δασκάλους, να μην προσβάλω, παρα μόνον αμυνόμενος...

Κάνοντας υπομονή λοιπόν, ίσως για τελευταία φορά, θα σεβαστώ τον κανονισμό του συγκεκριμένου χώρου ("Η Κριτική είναι καλοδεχούμενη, όταν είναι κόσμια και αναφέρεται σε ιδέες και διατυπώσεις και όχι σε πρόσωπα.") και θα περιμένω τους αρμόδιους και την πρόθεσή τους να εφαρμόσουν τους κανονισμούς...
(εννοείται δεν πάει στον Bios, αυτό)


edit. @bios.
H αναφορά στις συγκεκριμένες αξίες, ήταν απάντηση σε άλλο θέμα και όχι σχετικά με το νήμα.
Παρ'όλα αυτά φυσικά πιστεύω σε αυτές και στην εφαρμογή τους στο σχολείο. δεν είναι όμως αυτές μου με οδηγούν να μην πιστεύω στον μη προβιβασμό του μαθητή με κριτή το δάσκαλο αποκλειστικά.
 
Last edited:
ισονομία= οι πολίτες είναι ίσοι απέναντι στον νόμο. Το οποίο σημαίνει ότι ο νόμος οφείλει να μεταχειρίζεται τις όμοιες περιπτώσεις με όμοιο τρόπο, σφάλοντας εάν ρυθμίζει τις ανόμοιες περιπτώσεις με όμοιο τρόπο. Αρα όταν ο καλός μαθητής και ο κακός μαθητής περνούν την τάξη, σίγουρα δεν εφαρμόζεται η ισονομία.


ΥΓ. Αντί να ζητάς την προστασία των διαχειριστών, γιατί δεν κάνεις κάτι εποικοδομητικό; Διάβασε κάτι παραπάνω, όλο και κάτι θα μείνει.
 
ισονομία= οι πολίτες είναι ίσοι απέναντι στον νόμο. Το οποίο σημαίνει ότι ο νόμος οφείλει να μεταχειρίζεται τις όμοιες περιπτώσεις με όμοιο τρόπο, σφάλοντας εάν ρυθμίζει τις ανόμοιες περιπτώσεις με όμοιο τρόπο. Αρα όταν ο καλός μαθητής και ο κακός μαθητής περνούν την τάξη, σίγουρα δεν εφαρμόζεται η ισονομία.

ΥΓ. Αντί να ζητάς την προστασία των διαχειριστών, γιατί δεν κάνεις κάτι εποικοδομητικό; Διάβασε κάτι παραπάνω, όλο και κάτι θα μείνει.

Ο νόμος και οι όμοιες περιπτώσεις είναι κάτι πολύ γενικό.
Εδώ μιλάμε για παιδιά-μαθητές και για το σκοπό του σχολείου.

Κάλλιστα δε, μπορεί να αλλάξει ο νόμος (η βούληση του λαού) ώστε να μην χρησιμοποιείται βαθμολόγηση των μαθητών (έχω εξηγήσει την αντιπρότασή μου για έλεγχο προόδου με εργασίες, με ταυτόχρονη ενημέρωση του γονέα και παρακολούθηση των μαθητών απο ειδικούς παιδαγωγούς) και η κρίση για το πέρασμα σε επόμενη τάξη να είναι απόφαση του μαθητή και όχι του δασκάλου (γιατί απλούστατα δεν έχει την ικανότητα και τα εχέγγυα να κρίνει).

Σκέψη η οποία δεν τιμήθηκε με κάποια απάντηση ή λόγο για μη συμβατότητα στην πραγματικότητα... απο όσους διαφωνούν.


ΥΓ Ζητάω την προστασία γιατί αν απαντήσω στο ίδιο ύφος θα αποκλειστώ απο το φόρουμ...
μακάρι να τα λέγαμε face to face ώστε να μην την ζήταγα...
αλλά τέτοιες συμπεριφορές είθισται να γίνονται μόνο πίσω απο το πληκτρολόγιο και μόνο με "πλάτες"...
 
Re: Απάντηση: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Εάν μάλιστα σε συνέχεια της, μόνον με σύμφωνη γνώμη γονέως και μαθητή, επανάληψης της ίδιας τάξης, θεωρηθεί ως αριστερή κατάκτηση και το "δημοκρατικό" 5 (πέντε) στα Πανεπιστήμια....ήρθε κι έδεσε το γλυκό.

Δε νομίζω να υπάρχει κανείς συμμετέχων που να μην αντιλαμβάνεται τη διαφορά μεταξύ ενός πτυχίου Λυκείου και ενός πτυχίου Ανώτατου ιδρύματος το οποίο δίνει αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Διακρίνω μια διάθεση trollαρίσματος ή είναι η ιδέα μου?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Πιστεύετε οτι πρέπει να μένουν τα παιδιά στην ίδια τάξη?

Δε νομίζω να υπάρχει κανείς συμμετέχων που να μην αντιλαμβάνεται τη διαφορά μεταξύ ενός πτυχίου Λυκείου και ενός πτυχίου Ανώτατου ιδρύματος το οποίο δίνει αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Διακρίνω μια διάθεση trollαρίσματος ή είναι η ιδέα μου?

Οχι . Το "δημοκρατικό" πέντε, σε κάποιες όχι και τόσο μακρινές εποχές, αποτελούσε διαδεδομένη παράδοση μεταξύ φοιτητών και ένα, ας πούμε ανεπίσημο, αίτημα ώστε να μην θέτονται φραγμοί στην μόρφωση του λαού. Δεν νομίζω να υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ του "κανείς μαθητής στην ίδια τάξη" και του "δημοκρατικού" 5.
 
Μην ξεχνάμε και τους πανηγυρισμούς για τη μεγάλη νίκη... Τη μεταφορά του μεταφερόμενου...
 
Kι όμως, όπως ξαναέγραψα, δεν έχει καμία σχέση το σχολείο με το Πανεπηστήμιο.

Αν σκεφτείς τι σκοπό εξυπηρετούν οι δύο αυτές βαθμίδες, θα καταλάβεις και τη διαφορά.

Το δημοκρατικό "5" μετά το Γυμνάσιο (ίσως και το Λύκειο) είναι λάθος. Ποτέ δεν συμφώνησα ούτε το υπερασπίστηκα.
Βγάζει επαγγελματία ανέτοιμο και κατα συνέπεια λιγότερο έτοιμο απο το αναμενόμενο...

Στο σχολείο όμως τι βγάζει?
Απλά κάποιον ανέτοιμο για το πανεπιστήμιο... θα πάει και θα το διαπιστώσει...
Αρκεί να μην υπάρχει το δημοκρατικό "5" και να μην επιτρέπονται οι αιώνιοι φοιτητές.

Τα παιδιά δεν είναι χαζά. Μόλις το συνειδητοποιήσουν, θα προσαρμοστούν στις συνθήκες και όλα θα βρουν το δρόμο τους και με τη θέλησή τους... όχι αυτή του δασκάλου!
 
Μα εφόσον εμπλέκονται δικαιώματα άσκησης επαγγέλματος, προφανώς υπάρχει ουσιαστική διαφορά.

Προσωπικά παρεμπιπτόντως δεν έκανα πουθενά αναφορά σε νοοτροπίες τύπου "βάλτου 10 να περάσει". Τις κατανοώ όμως και τις εκτιμώ αφού είναι ένας τρόπος "εκ των έσω διόρθωσης" του συστήματος. Αναφέρθηκα σε ένα σύστημα που ακόμα και πεντάρι στα είκοσι να πάρεις δε θα κόβεσαι. Για να υπάρχει και μια μορφή τιμωρίας αφού μας είναι αρκετά δύσκολο να αποβάλουμε τέτοιου είδους νοοτροπία από τη συνείδηση του μαθητή, του γονέα και του εκπαιδευτικού άντε να προσθέσουμε καλοκαιρινά μαθήματα υποχρεωτικά πάνω σε συγκεκριμένη ύλη με διαφορετικό πρόγραμμα για τα παιδιά που πήραν βαθμό κάτω από 10 ώστε να θεωρήσουμε ότι τους αναγκάζουμε να βελτιωθούν για να μην ταλαιπωρούν με την άγνοια τους την υπόλοιπη τάξη (λες και υπάρχει κάτι τέτοιο... συνήθως ο "σκράπας" κάθεται ήσυχος στη γωνία και βαριέται τη ζωή του). Να υπενθυμίσω επίσης ότι δεν έχω διαφωνήσει με την αποβολή μαθητή λόγω κακής συμπεριφοράς και με το κόψιμο του από απουσίες. Αν και εκεί κάποια μορφή υποχρεωτικής κοινωνικής εργασίας θα ήταν καλύτερη. Διαφωνώ κάθετα από την άλλη με τη νοοτροπία "είναι τσογλάνι, με έχει ζαλήσει στην τάξη και θα τον αφήσω".
 
επίσης και ο χαφιεδισμός δεν είναι αριστερή στάση.



Ο χαφιές τα λέει υπόγεια... όχι φανερά... μιλάει για κάτι που είναι μυστικό, όχι γνωστό...
ξεχώρισε τις έννοιες, μπερδεύεσαι...

Εξάλλου δεν υπάρχει και άλλος τρόπος να αμυνθεί κάποιος... αν σου απαντήσω και προστατεύσω τον εαυτό μου θα μπαναριστώ.
Αν σε αφήσω να με βρίζεις ευθέως ή συγκαλυμμένα δεν σε σταματούν...

Για να σε αφήσω ή οποιονδήποτε άλλον να με βρίζει, πάντως δεν παίζει... αυτό να το ξεχάσεις...

βολέψου λοιπόν με τις βρισιές κάνε το κέφι σου...