Ποιά ταινία μόλις είδατε;

Εγώ, γιατί απουσίασα από την παρουσίαση ???

Πού τριγυρνούσα τότε ??

Ωπου τα προσωπα (χωρις ονομα) και καταληξεις της Στρατιας των Σκιων ειναι πραγματικα γεγονοτα.

Ειναι απο αυτα που σε κανουν να σκεφτεις πολλα πραγματα για το που ειμαστε, απο που ερχομαστε, μεχρι τι ειμαστε ικανοι να κανουμε η να υποστουμε, και οτι τελος παντων τιποτα δεν ειναι τζαμπα δωσμενο σε αυτη την ζωη.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιά ταινία μόλις είδατε;

Τότε δε δικαιολογείσαι ούτε στο ελάχιστο.

χαχαχα. Ελπίζω στις επόμενες ταινίες που έχω σκοπό να δω, του ίδιου σκηνοθέτη, να τον εκτιμήσω καλύτερα. Αν όχι, τότε ο συγκεκριμένος δεν είναι για μένα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιά ταινία μόλις είδατε;

χαχαχα. Ελπίζω στις επόμενες ταινίες που έχω σκοπό να δω, του ίδιου σκηνοθέτη, να τον εκτιμήσω καλύτερα. Αν όχι, τότε ο συγκεκριμένος δεν είναι για μένα.

Γιατί, ποιος σκηνοθέτης είναι για σένα; (Λες ότι) έχεις δει τα μεγαλύτερα αριστουργήματα του παγκόσμιου σινεμά και τα περισσότερα τα έχεις βγάλει βαρετά, ξεπερασμένα και αδιάφορα. Τα ξεπετάς δε σε δυο γραμμές.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιά ταινία μόλις είδατε;

Γιατί, ποιος σκηνοθέτης είναι για σένα; (Λες ότι) έχεις δει τα μεγαλύτερα αριστουργήματα του παγκόσμιου σινεμά και τα περισσότερα τα έχεις βγάλει βαρετά, ξεπερασμένα και αδιάφορα. Τα ξεπετάς δε σε δυο γραμμές.

Μπορει να ειναι θεμα γεννιας Κωστα.

Δεν ξερω τι ηλικια εχει ο φιλος αλλα το εχω διαπιστωσει στους νεους. Απο μια εποχη και πριν, "δεν εχει νοημα, δεν τους λεει τιποτα"
Και δεν μιλαω για δεκαετια του 60, αλλα οτι ειναι πριν το 2000.
Οσο νεωτεροι ειναι τοσο πλησιαζει το χρονικο σημειο οπου "δεν τους λεει τιποτα".
Φυσικα οχι ολους. Αλλα την μεγαλη πλειοψηφια.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιά ταινία μόλις είδατε;

Γιατί, ποιος σκηνοθέτης είναι για σένα; (Λες ότι) έχεις δει τα μεγαλύτερα αριστουργήματα του παγκόσμιου σινεμά και τα περισσότερα τα έχεις βγάλει βαρετά, ξεπερασμένα και αδιάφορα. Τα ξεπετάς δε σε δυο γραμμές.

Δεν ισχύει αυτό που λες.
Αν προσέξεις από τις κριτικές που δίνω αξιολογώ θετικά και αρκετές παλιές ταινίες. Δεν είναι θέμα γενιάς (αν σε βοηθάει η ηλικία μου, είμαι στα 33).
Σκηνοθέτες που εκτιμώ, από τους παλιούς, Francis Ford Coppola, Billy Wilder, Elia Kazan, Charles Chaplin, Mike Nichols, John Huston, Roman Polanski, William Wyler, Sergio Leone, Woody Allen (κυρίως οι παλιότερες, όχι τόσο οι σημερινές), Sam Peckinpah, Orson Welles, Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock (ο καλύτερος όλων), Sidney Lumet.
Βέβαια δε σημαίνει ότι επειδή τους εκτιμώ δεν έχουν κάνει αρκετοί από αυτούς και ταινίες που δε μου άρεσαν και δε πρόκειται να ξαναδώ.
Όσο για τα μεγαλύτερα αριστουργήματα του παγκόσμιου κινηματογράφου, όπως γράφεις, ότι έχω πει είναι βαρετά και ξεπερασμένα και αδιάφορα δεν ξέρω ποιες ταινίες εννοείς. Γράψε περισσότερα και ότι χρειαστείς θα σου δώσω εξηγήσεις.
 
Across the Pacific (1942) 5/10

Οι ίδιοι συντελεστές με το εξαιρετικό ''Γεράκι της Μάλτας'' αλλά χωρίς επιτυχία. Ξεχνιέται αμέσως.

Angels with Dirty Faces (1938) 8/10

Πολύ καλό αστυνομικό φιλμ νουάρ με εξαιρετικές ερμηνείες από James Cagney και Humphrey Bogart. Παρά την ηλικία της ταινίας βλέπεται άνετα και έχει ενδιαφέρουσα πλοκή μέχρι το φινάλε.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιά ταινία μόλις είδατε;

Γράψε περισσότερα και ότι χρειαστείς θα σου δώσω εξηγήσεις.


Ειναι η μονη φορα που βλεπω να γραφεις κατι παραπανω . Ισως θα βοηθουσε να γραφεις δυο λογια οπως αυτα απο μια απλη αραδα με μια αδιαφορη βαθμολογια λες και ειμαστε σε καλλιστεια.

Σε φορουμ ειμαστε δεν ειναι κακο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιά ταινία μόλις ε

Ειναι η μονη φορα που βλεπω να γραφεις κατι παραπανω . Ισως θα βοηθουσε να γραφεις δυο λογια οπως αυτα απο μια απλη αραδα με μια αδιαφορη βαθμολογια λες και ειμαστε σε καλλιστεια.

Σε φορουμ ειμαστε δεν ειναι κακο.

Αν χρειάζεται να επεκταθώ κάπου, θα επεκταθώ. Δε νομίζω να έχει κάποιος παράπονο σε διάλογο μαζί μου. Όποιος χρειάζεται περισσότερες διευκρινήσεις σε αυτά που γράφω ευχαρίστως θα τις δώσω.
 
Irrational Man (2015) 6/10

Σκηνοθεσία-σενάριο Woody Allen. Πρωταγωνιστής ο Joaquin Phoenix που παίζει πολύ καλά τον παράλογο άνθρωπο. Ειδικά το βλέμμα του μετά τη σκηνή της δολοφονίας μοναδικό. Η Emma Stone έδωσε επίσης καλή ερμηνεία. Καλή η κεντρική ιδέα αλλά ήθελε πιο ανατρεπτικό σενάριο για να με κερδίσει. Τελευταία καλή ταινία του Allen είναι κατά τη γνώμη μου το Midnight in Paris (2011).

Au revoir les enfants (1987) 8/10

Σκηνοθεσία-σενάριο Louis Malle. Πολύ καλό δράμα με ανάπτυξη χαρακτήρων δύο αγοριών σε σχολείο κατά τη διάρκεια πολέμου. Η τελική σκηνή που τα δύο αγόρια λένε αντίο λόγω των εξελίξεων μένει αξέχαστη. Αξίζει να τη δείτε. Πρόσφατα είχα δει και το Ascenseur pour l'echafaud (1958) του ίδιου σκηνοθέτη που επίσης αξίζει.
 
Πως κατάντησε έτσι αυτό το ωραίο νήμα; Κάποτε έμπαινες εδώ και έβλεπες ωραίες προτάσεις, τώρα είναι σαν διεκπεραίωση υποχρεωτικής αγγαρείας σώνει και καλά να γράψει κάθε μέρα κάτι ένα μέλος. Δυστυχώς είναι πλέον για εμένα μη χρήσιμο και κυρίως τελείως ανούσιο.
 
Μπορει να ειναι θεμα γεννιας Κωστα.

Δεν ξερω τι ηλικια εχει ο φιλος αλλα το εχω διαπιστωσει στους νεους. Απο μια εποχη και πριν, "δεν εχει νοημα, δεν τους λεει τιποτα"
Και δεν μιλαω για δεκαετια του 60, αλλα οτι ειναι πριν το 2000.
Οσο νεωτεροι ειναι τοσο πλησιαζει το χρονικο σημειο οπου "δεν τους λεει τιποτα".
Φυσικα οχι ολους. Αλλα την μεγαλη πλειοψηφια.

Λογικό δεν είναι? Το ίδιο όμως ισχύει και για εμάς. Οι περισσότερες σημερινές ταινίες είναι αναμασημένο φαγητό. Π.χ. το 1917 του Μέντες. Καταπληκτική φωτογραφία, ωραίες ερμηνείες, φανταστικός ήχος..... Τέλος. Το σενάριο είναι τόσο χιλιοειπωμένο που απλά κρατιέσαι να τελειώσει, να πεις την είδα. Οι σκηνές βίας ή και καλά με σασπένς, ξαναζεσταμένο φαγητό.
Αλλά άμα το δει ένας νέος, ειδικά τώρα που ανάθεμα εάν ξέρουν τι είναι ο 2ος παγκόσμιος, πόσο μάλλον ο πρώτος, είναι ταινία αριστούργημα.
Πως λοιπόν περιμένουμε από ένα νέο 20-30 χρονών, να εκτιμήσει ασπρόμαυρες ταινίες ή άλλες με τόσο τραγικά εφέ. Όταν την σήμερον ημέρα έχουν δει τα μάτια τους τρελούς και τρελούς ακόμα και στον δρόμο, με τι να ταυτιστούν στον Ταξιτζή? Εικονικές σκηνές ή νοήματα, απλά τους διαφεύγουν. Και δεν είναι κακό, λογικό είναι.
Ας συνεχίσουμε λοιπόν να γράφουμε εδώ, ποια ταινία άρεσε σε εμάς, και εάν κάποιος άλλος την δει και του αρέσει, έστω και εάν είναι μόνο ένας, η δουλειά έγινε.

υ.γ. Είδα και εγώ το The guard και απορώ πως μου είχε ξεφύγει. Ο Gleeson είναι από τους αγαπημένους μου ηθοποιούς και τίποτα δεν είναι καλύτερο για εμένα, από την σάτιρα στα στερεότυπα του τόπου σου.


Αν χρειάζεται να επεκταθώ κάπου, θα επεκταθώ. Δε νομίζω να έχει κάποιος παράπονο σε διάλογο μαζί μου. Όποιος χρειάζεται περισσότερες διευκρινήσεις σε αυτά που γράφω ευχαρίστως θα τις δώσω.

Το θέμα φίλε μου, δεν είναι να κάνουμε διάλογο σε αυτό το νήμα. Κάποιος προτείνει μια ταινία, με ανάλυση του τι προσφέρει αυτή η ταινία, ώστε να καταλάβουν και οι υπόλοιποι και εάν χρειαστεί κάποια διευκρίνηση ή σχόλιο. Εάν κάνουμε διάλογο, θα χαθούνε οι ταινίες μέσα στον χαμό και το νήμα δεν θα έχει νόημα.
Και εγώ πολλές φορές, σκέφτηκα να γράψω για μια ταινία, αλλά από την στιγμή που δεν είχα το χρόνο να το κάνω όπως πρέπει, δεν το έκανα. Όταν βρω, θα φροντίσω να την γράψω.
Τέλος και χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, προσωπική μου εκτίμηση, είναι ασέβεια προς τους άλλους, από τους οποίους βλέπεις ολοκληρωμένες και αναλυτικές παρουσιάσεις, εσύ, απλά να γράφεις ένα μήνυμα με τον τίτλο και 2 γραμμές για την ταινία.
 
Last edited by a moderator:
Υπάρχουν 10δες σχόλια των 2 γραμμών εδω για ταινίες. Οτι μπορεί γράφει ο καθένας μας.

Κάποιοι μπορούν κ βλέπουν 3 ταινίες την μέρα και άλλοι 1 το τρίμηνο...

Αν διαφωνούμε κάπου ή αν θέλουμε διευκρινήσεις postάρουμε και το συζητάμε.

Το αν το νήμα θα ήταν καλύτερο με τις μισές ταινίες και τα διπλάσια σχόλια είναι ψευδοδίλλημα γιατί όλοι τελικά μπορούν να σχολιάσουν ότι θέλουν. Η ελευθερία και η δημιουργία είναι δύσκολες, ο περιορισμός και η καταστροφή είναι πάντα πιο εύκολες λύσεις...
 
Όπως είπα και πριν το νήμα για εμένα έχει φάει κόκκινη κάρτα, που πριν καιρό το διάβαζα και έβρισκα πολύ ενδιαφέρουσες ταινίες.
Το συγκεκριμένο μέλος, σαν να έχει αγγαρεία να γράψει 2 γραμμές κάθε μέρα σώνει και καλά βρέξει χιονίσει, απαξιώνει φοβερές προτάσεις με ουσιαστικό λόγο, απόψεις για ωραίες και καλές ταινίες.
Ακόμα και οι ταινίες που πιθανώς προτείνει χάνουν αξία όταν είναι απαξιωτικός ο τρόπος γραφής και συμπεριφοράς ως προς τα άλλα μέλη.
 
Υπάρχουν 10δες σχόλια των 2 γραμμών εδω για ταινίες. Οτι μπορεί γράφει ο καθένας μας.

Κάποιοι μπορούν κ βλέπουν 3 ταινίες την μέρα και άλλοι 1 το τρίμηνο...

Αν διαφωνούμε κάπου ή αν θέλουμε διευκρινήσεις postάρουμε και το συζητάμε.

Το αν το νήμα θα ήταν καλύτερο με τις μισές ταινίες και τα διπλάσια σχόλια είναι ψευδοδίλλημα γιατί όλοι τελικά μπορούν να σχολιάσουν ότι θέλουν. Η ελευθερία και η δημιουργία είναι δύσκολες, ο περιορισμός και η καταστροφή είναι πάντα πιο εύκολες λύσεις...

Το ότι βλέπω 30 ταινίες τον μήνα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να το μοιραστώ με όλους. Υπάρχει το φασεμπούκι για αυτά. Το νήμα είναι προτάσεις για καλές ταινίες ή τι να αποφύγουμε. Και το ξεκινήσαμε με την προϋπόθεση να αναλύουμε την άποψη μας. Αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα.

Εάν λοιπόν κάποια άτομα μερικές φορές, δεν έχουν κάνει την ανάλυση, δεν είναι αυτό που θέλουμε, αλλά δεν είναι αυτό που κάνουν μόνιμα ή συχνά.
Ο φίλος έχει πάρει έναν λάθος (προσωπική άποψη πάντα) δρόμο, που έχει ήδη σχολιαστεί από αρκετά μέλη. Αυτό από μόνο του, θα έπρεπε να τον κάνει να σκεφτεί.

Όσο για την τελευταία σου φράση, δεν υπάρχει κανένα ψευτοδίλημμα. Το νήμα έχει συγκεκριμένο σκοπό, δεν περιορίζουμε κανέναν στο τι θα ποστάρει ή τι θα γράψει. Να το κάνει τεκμηριώνοντας αυτή την άποψη ζητάμε, όχι να μαζεύει likes.
 
etrangers.jpg


Εγώ απλά λέω, μιας και είναι καινούργιος ο συμφορουμίτης, να του αφήσουμε λίγο χώρο να εξελιχθεί..
 
etrangers.jpg


Εγώ απλά λέω, μιας και είναι καινούργιος ο συμφορουμίτης, να του αφήσουμε λίγο χώρο να εξελιχθεί..

Μα δεν είπαμε ''πας μη Έλλην βάρβαρος''. Τι κάνει λάθος (κατά εμάς) του είπαμε και η απάντηση ήταν, εάν σας αρέσει. Συμβουλές δίνουμε, δεν τον δέρνουμε.

υ.γ. Δεν με λυπάσαι, αρκετά ακούω και διαβάζω κάθε μέρα τα γαλλάκια. :BDGBGDB55:
 
Sorry για το Γαλλικό, δεν έβρισκα το μεταφρασμένο. :smash:

Οταν γράφουμε πολλοί μαζί κριτικάροντας έναν σχετικά καινούργιο χρήστη, είναι λογικό να νιώσει ότι «του την πέφτουμε»

Υπάρχει το κομμάτι της γνώμης του που κάποιες φορές πολλοί (και εγώ) διαφωνούμε, υπάρχει και το θέμα του πως γράφει.

Αν όμως δεν τα διαχωρίσουμε επαρκώς, θα δώσουμε την εικόνα ότι δεν είναι ευπρόσδεκτος. Για αυτο και μόνο postαρα
 
Παίδες, δώστε εσείς τη “διάσταση” που πιστεύετε ότι λείπει από τα γραφόμενα του κάθε συμφορουμίτη μας. Ο χώρος είναι ελεύθερος, ο καθένας να “ερμηνεύει” και να εκφράζεται όπως θέλει και μπορεί, φτάνει φυσικά να μην είναι προσβλητικός και εριστικός. Είναι φυσικό και δεδομένο ότι θα υπάρχουν οπτικές που αντανακλούν τη διαμορφωμένη, καλή ή κακή, πλήρη, ατελή ή και στρεβλή άποψη του καθενός μας. Θέλει κάποιος να κάνει ανάλυση και να εμβαθύνει, γιατί πιστεύει ότι αξίζει να το κάνει (για τον εαυτό του ή/και για τους άλλους), καλώς, θέλει να το ξεπετάξει, για τον οποιοδήποτε λόγο, πάλι καλώς. Εδώ, δεν υπηρετούμε πολιτικές ορθότητες, ούτε χαράζουμε γραμμή, απλά δίνουμε χώρο για έκφραση και συζήτηση (πολιτισμένη). Δεν τα γράφω αυτά, γιατί έγινε κάτι επιλήψιμο, απλά υπενθυμίζω το πλαίσιο μέσα στο οποίο θέλουμε και πρέπει να λειτουργούμε. Εγώ πάντως, παρακολουθώ το νήμα και συμφωνώ, διαφωνώ, μαθαίνω, ενημερώνομαι, απολαμβάνω, οπότε τουλάχιστον για μένα υπηρετεί πλήρως τον σκοπό του. Συνεχίζουμε...
 
Greyhound

greyhound-1a.jpg


Απογοήτευση. Όχι τόσο επειδή ήταν κακή, κάθε άλλο. Αλλά με λίγη προσπάθεια θα μπορούσε να είναι εξαιρετική. Γιατί όλα τα συστατικά ήταν εκεί, αλλά έλειπε ο σωστός σκηνοθέτης για να φτιάξει με αυτά κάτι αξέχαστο.

Ας πάμε στα θετικά: Πολύ καλός Tom Hanks, καταπληκτικές σκηνές μάχης, πολύ ρεαλιστική απεικόνιση της κόλασης που ήταν ο Βόρειος Ατλαντικός για τα πληρώματα που τολμούσαν να τον περάσουν με την απειλή των γερμανικών υποβρυχίων. Στο πρώτο μισό της ταινίας σε τρώει η αγωνία για το πως θα εξελιχθεί η τιτανομαχία αυτή. Μετά χάνει το ενδιαφέρον γιατί είναι συνεχώς μια απο τα ίδια: Ο Τομ Χανκς στη γέφυρα του αντιτορπιλικού να αγωνιά για την τύχη του ποιμνίου του, σαν ποιμένας που προσπαθεί να το σώσει απο τους λύκους (κυριολεκτικά). Δε μαθαίνουμε τίποτα για το πληρωμά του, τίποτα για τους θερμαστές που θα ιδρώνουν στο μηχανοστάσιο, τίποτα για τα πληρώματα των εμπορικών που συνοδεύει, τίποτα για τα άλλα αντιτορπιλικά της συνοδείας, τίποτα για το πλήρωμα των γερμανικών υποβρυχίων (που απεικονίζονται σαν άψυχα και απρόσωπα αρπακτικά). Και δε μπορώ να καταλάβω γιατί, αφού η διάρκειά της ταινίας ήταν τόσο μικρή, μόλις 80 λεπτά χωρίς τους τίτλους τέλους. Άνετα θα χωρούσε πολύ περισσότερη υπόθεση και διάλογος.

Εν τέλει η σύγκριση με άλλες παρόμοιες ταινίες αποβαίνει σαφώς εις βάρος του. Δείτε ας πούμε το πολύ καλό U-571, με τους Matthew McConnaughey και Harvey Keitel. Σαφώς ανώτερο σαν ταινία, ανάπτυξη χαρακτήρων, σενάριο και πλοκή. Για να μην πούμε για το κλασσικό The Enemy Below, με τους τιτάνες Robert Mitchum και Curd Jurgens.

Δείτε το, αξίζει μια θέαση, αλλά δεν είναι αυτό που περιμέναμε.
 
Απάντηση: Re: Ποιά ταινία μόλις είδατε;

Αν όμως δεν τα διαχωρίσουμε επαρκώς, θα δώσουμε την εικόνα ότι δεν είναι ευπρόσδεκτος. Για αυτο και μόνο postαρα

Kαλώς το διευκρίνησες αν και,στα δικά μου μάτια τουλάχιστον,ο pontios σε καμμία περίπτωση δεν υπονόησε ότι ο standard δεν είναι ευπρόσδεκτος.
Απλά τόνισε κάποια πράγματα που τον ξενίζουν στη γραφή του,σαν συμβουλή και όχι σαν απαξίωση.
Τώρα ο καθένας γράφει όσο μπορεί και όπως μπορεί και όλοι είναι ευπρόσδεκτοι,όπως έγραψε ο Γρηγόρης.
Όπως και ο καθένας διατηρεί το δικαίωμα να έχει τα δικά του αισθητικά κριτήρια και τη δικά του άποψη και να την εκφράσει.
Όλοι όσοι συμμετέχουμε σ'αυτή τη γωνιά θεωρώ ότι μας αρέσει ο κινηματογράφος ως τέχνη και αίσθηση,χωρίς όμως όπως είπε και ο Γρηγόρης να χαράσονται γραμμές και αν κάτι μόνο υπάρχει,σαν θέληση και μονο,είναι μέσα από τη διαδικασία της κουβέντας να διευρύνουμε τους ορίζοντες μας ως θεατές,όσο μπορούμε και όσο γίνεται.
Σχωράτε με για το κλισέ αλλα δεν μπορώ να το γράψω αλλιώς.
Πάμε παρακάτω..