Ίσα ίσα, για να μην χανόμαστε χρειάζεται τέτοια λειτουργικότητα.
Είναι πολύ φάουλ που δεν το υποστηρίζουν όλες οι υπηρεσίες αυτό. Είναι πολύ βασικό.
Είναι πολύ φάουλ που δεν το υποστηρίζουν όλες οι υπηρεσίες αυτό. Είναι πολύ βασικό.
Μιχάλη μόνο το Roon έχει τέτοια δυνατότητεςΜπιχλιμπίδια και καθρεφτάκια για ιθαγενείς! Έτσι ακούγεται...
Ο σοβαρός χρήστης χρειάζεται Folder View με φακέλους και υποφακέλους σε τρία τουλάχιστον ή περισσότερα επίπεδα. Ακόμα πιο πολλά για κλασσική μουσική.
Και δεν τα δίνουν.
Δεν γνωρίζω, μήπως το Qobuz έχει τέτοια οργάνωση.
Η χρήση AI με αυτό τον τρόπο είναι μόνο για εντυπωσιασμό και δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό.
Και το Audirvana εξ οσων γνωρίζω. Αλλά είναι ένα ερώτημα μέχρι ποιό σημείο μπορούμε να τους παρακολουθήσουμε. Ειδικά όταν πρόκειται για συνδρομές.Μιχάλη μόνο το Roon έχει τέτοια δυνατότητες
Υποφακέλους, δηλαδή φακέλους μέσα σε άλλους φακέλους , γιατί ;;
Τη δισκοθήκη σου με τα βινύλια πως την έχεις οργανωμένη;Σε έναν φάκελο ρίχνω τα τρακς για τέστ, σε άλλον τις παλιές καλές ηχογραφήσεις , αν κάποιο άλμπουμ είναι ολόκληρο αξιόλογο τον ρίχνω σε φάκελο μοναχούλι κλπ..
Τι άλλο χρειάζεται ;;;
Τη δισκοθήκη σου με τα βινύλια πως την έχεις οργανωμένη;
Έ, χμμ... τώρα εξηγείται!Την είχα οργανωμένη θες να πεις....
Κάποτε ήταν αλφαβητικά , εκτός από τα ελληνικά (ροκ κλπ) τα οποία ήταν άρτζι μπούρτζι.. τώρα είναι όλα έτσι και χειρότερα , γιατί δεν έχω προλάβει....
Δεν είναι τόσο απλό. Δες εδώ:Διόρθωση με τα άλμπουμ στο Tidal.. όταν κάποιο μου αρέσει , ΘΑ το ρίχνω σε έναν φάκελο που θα έχει μόνο ολόκληρα άλμπουμς ...![]()

Folder Greek Music >> Playlist: Stavros Xarhakos >> Albums
Θα το κάνω όπως λες, θα δοκιμάσω. Αν όμως έχεις πολλούς Artists. π.χ. 300 ονόματα και πάλι χάνεσαι, αλλά θα δούμε.Μα δεν θα τα προσθέσεις εσύ.
Τον Ξαρχάκο θα προσθέσεις στους Artists και από εκεί θα βρίσκεις ότι θέλεις.
Δημητρη δεν συμφωνώ το roon κάνει πολλά περισσότερα πράγματα απο ενα library management ειναι μια πηγή γνώσης και ανακάλυψης μουσικών έργων και μουσικής ιστορίας. Η ταπεινή μου γνώμη μετά απο 5 χρόνια συνδρομήςΑυτό λέμε. Το κάνει και το Spotify, αλλά τι να το κάνεις..
Το Roon είναι ότι πρέπει, αλλά 12€ το μήνα δεν τους δίνω με τίποτα. Για αυτό που κάνει, ούτε για 3€ το μήνα δεν είναι. Μην τρελαθούμε κιόλας. Ένα GUI δίνουν.
Στο roon δεν πληρώνεις αυτό που κάνει αλλά τα licenses που πληρώνει αυτό.
Αν αύριο ανοίξει το Tidal και το Qobuz και δώσουν open source για τα API τους το roon θα καταστραφεί.
Το Music assistant π.χ. κάνει ότι θέλουμε για την οργάνωση της δισκοθήκης.
|
|

Ανδρέα δεν αμφιβάλλω για τη χρησιμότητα και την αξία του Roon. Όμως με τις συνδρομές έχει παραγίνει.Δημητρη δεν συμφωνώ το roon κάνει πολλά περισσότερα πράγματα απο ενα library management ειναι μια πηγή γνώσης και ανακάλυψης μουσικών έργων και μουσικής ιστορίας. Η ταπεινή μου γνώμη μετά απο 5 χρόνια συνδρομής
Εν τω μεταξύ στο qobuz το έχει και σε 24/192-αλλά όχι σε 88.2Rebecca Pidgeon - The RavenAudiophile Ηχογράφηση
Τα παράγωγα της στη Δισκογραφία και στο Tidal
Το άλμπουμ αυτό που κυκλοφόρησε στα 1994 υπήρξε σταθμός στην ιστορία των audiophile ηχογραφήσεων. Παραγωγή της γνωστής για τις Audiophile εκδόσεις της Chesky Records. Ηχολήπτης ήταν ο διάσημος Bob Katz, συνιδρυτής της Chesky Records. Εμείς τον ξέρουμε από τα βιβλία του για το Mastering και την αρθρογραφία του στο περιοδικό Stereophile, όπου έγραφε στο δικό του χώρο, στη Bob Katz's Corner. Και από τη δισκογραφία πολλών διάσημων ονομάτων που είχε την ευθύνη (προπάντων του Mastering).
Στη βάση της Discogs βρίσκουμε το άλμπουμ και τις διάφορες εκδόσεις του εδώ.
![]()
![]()
Το άλμπουμ, όπως πληροφορούμαστε, κυκλοφόρησε σε CD, LP, SACD (σε 2 Versions, μία Stereo και μία Πολυκάναλη).
Ο λόγος που αυτή η ηχογράφηση είναι πολύτιμη είναι το άρθρο του ίδιου του Bob Katz:
How to Accurately Set Up a Subwoofer
Για τη ρύθμιση Subwoofer και των χαμηλών χωρίς όργανα μετρήσεων. Χρησιμοποιώντας το δίσκο που τον βρίσκουμε ως playlist στο Youtube:
Rebecca Pidgeon – The Raven
και ειδικά αυτό το κομμάτι.
Rebecca Pidgeon - Spanish Harlem
Κρατήστε το παραπάνω άρθρο. Έχουμε ξαναγράψει γι' αυτό παλιότερα. Είχε αλλάξει όμως ιντερνετική διεύθυνση και τώρα το ξαναβρίσκουμε.
Εχουμε πει σε προηγούμενα posts, ότι ειναι πολύ δύσκολο να εξακριβώσουμε από που προέρχονται τα αρχεία που χρησιμοποιεί το Tidal και αν είναι ακριβώς ίδια με αυτά που έχουμε στην κατοχή μας και στη μουσική μας βιβλιοθήκη. Καμμιά φορά ωστόσο συμβαίνει να είμαστε τυχεροί και μπορούμε να ξέρουμε!
Το άλμπουμ τυχαινει να το έχω σε CD format (44,1 KHz/24 Bits) και στην original Hi-Res version, 88,2 KHz/24 Bits.
Αν κάποιος ενδιαφέρεται να τα ακούσει, ας μου στείλει π.μ.)
Σε αυτό το format (88.2/24) έγινε η μίξη και το τελικό Mastering από το Bob Katz. Και από αυτό προήλθαν ως παράγωγα το CD και το SACD. (Για τη Stereo version είμαι σίγουρος, για την πολυκάναλη έχω αμφιβολίες).
Γιατί 88.2/24?
Οι audiophiles μάλλον παραξενεύονται. Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε 96/24. Ή 192/24 (τι ωραίο!), όταν έχουμε αρχεία υψηλής ανάλυσης. Αυτό το 88.2/24 τι ρόλο παίζει;
Πολύ απλά το 88.2/24 αφενός είναι format υψηλής ανάλυσης, αφετέρου κατά τη μετατροπή του σε άλλα formats παράγονται λιγότερα σφάλματα. Η μετατροπή είναι μαθηματικός υπολογισμός. Ως εκ τούτου μετατροπές που είναι ακέραια υποπολλαπλάσια ή ακέραια πολλαπλάσια παρουσιάζουν και το μικρότερο σφάλμα.
Το CD format είναι ακέραιο υποπολλαπλάσιο 1:2 δειγματα (88.2=44.1). Το SACD είναι ακέραιο πολλαπλάσιο x32.
Το αγαπημένο για πολλούς 96/24 είναι πολλαπλάσιο x1,0884353741. Δηλαδή όχι ακέραιο. Υπάρχει λοιπόν ένα πολύ μικρό μαθηματικό σφάλμα. Ότι αυτό είναι πάρα πολύ μικρό και δεν είναι ακουστά είναι άλλο θέμα. Υπάρχει όμως και είναι σφάλμα.
Το άλμπουμ στο Tidal βλέπουμε ότι είναι σε format 96 KHz/24 Bits (ή για συντομία 96/24, το FLAC είναι format συμπίεσης, όχι κωδικοποίησης ήχου, δεν μας ενδιαφέρει).
View attachment 262823
Είναι παράγωγο με Upsample του αρχικού Mastering (88.2/24 Upsample -> 96/24).
Γιατί αυτό και όχι το original?
Δε γνωρίζουμε, αλλά μπορούμε να κάνουμε λογικές υποθέσεις:
-Ότι οι παραγωγοί, ιδιοκτήτες των πνευματικών δικαιωμάτων και των original Master Files δεν θέλουν να τα δώσουνσε κυκλοφορία. Είναι γι' αυτούς προτιμότερο να δώσουν κάποιο παράγωγο με ένα ασήμαντο μικρό μη ακουστό σφάλμα και όχι τα original αρχεία.
-Για λόγους μάρκετινγκ. Το 96/24 χτυπάει καλύτερα στο μάτι από το 88.2/24. Η άγνοια που έχει ο περισσότερος κόσμος για τα format συντελεί. Όσο μεγαλύτερα νούμερα, αρα τόσο το καλύτερο!
Όλοι να είναι ευχαριστημένοι!![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.