asvestos1157
AVClub Addicted Member
Επίσης ένας μύθος, υπεύθυνος για πολλά κατεστραμμένα μοτέρ, είναι ότι η περίοδος που καταπονείται το λάδι είναι το καλοκαίρι, λόγω της ζέστης.
Τις "σφαλιάρες" τις τρώει τον χειμώνα, ιδίως σε καθημερινή μετακίνηση, όταν από τους 100 βαθμούς παγώνει στους 0-5 κι αυτό επανειλημμένα.
Τότε είναι που "κερώνει" (σχηματίζονται ενώσεις τύπου παραφίνης) και καταλήγει το πρωί να είναι πηχτό σαν μέλι.
Όταν λοιπόν ξεκινάς με παγωνιά (ιδίως με αερόψυκτη μοτό) έχεις πολλάαααα χιλιόμετρα χωρίς λίπανση.
Ηθικό δίδαγμα: Φροντίζουμε οπωσδήποτε μια αλλαγή στα πρώτα κρύα, ώστε να βγάλει τον χειμώνα σε καλή κατάσταση.
Τις "σφαλιάρες" τις τρώει τον χειμώνα, ιδίως σε καθημερινή μετακίνηση, όταν από τους 100 βαθμούς παγώνει στους 0-5 κι αυτό επανειλημμένα.
Τότε είναι που "κερώνει" (σχηματίζονται ενώσεις τύπου παραφίνης) και καταλήγει το πρωί να είναι πηχτό σαν μέλι.
Όταν λοιπόν ξεκινάς με παγωνιά (ιδίως με αερόψυκτη μοτό) έχεις πολλάαααα χιλιόμετρα χωρίς λίπανση.
Ηθικό δίδαγμα: Φροντίζουμε οπωσδήποτε μια αλλαγή στα πρώτα κρύα, ώστε να βγάλει τον χειμώνα σε καλή κατάσταση.
Last edited: