Εχω κάνει 15000 χιλιόμετρα απο τα μέσα Γεναρη που το πήρα, ένα corsa 1.3 turbodiesel.
Στην αντιπροσωπια μου είπαν αλλαγή κάθε 30.000 ή μια φορά τον χρόνο.
Να ακολουθήσω αυτο ή να πάω να αλλάξω τώρα μια λάδια-φιλτρο μιας και είναι τα πρώτα;
Ψυχραιμία!!!Για καντο μας πιο λιανα φιλε μου ,γιατι νομιζω πως μαλλον κανεις καποιο λαθακι.
Απο μεταφραση, η Amsoil αναφερει σαφεστατα οτι το w ειναι winter και οι αριθμοι αφορουν ιξωδες........
Τα συνθετικά πετρέλαια μηχανών 0W-30, 5W-30 και 10W-30 AMSOIL είναι ΌΛΑ τα πετρέλαια 30 βαρών.
Η απάντηση είναι ότι ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μπορεί να χρησιμοποιηθεί άσχετα από εάν το εγχειρίδιο ιδιοκτητών οχημάτων σας λέει για να χρησιμοποιήσει, παραδείγματος χάριν, ένα 5W-30. Το W" σημαίνει το χειμώνα. Στο χειμερινό καιρό το 0W πετρέλαιο θα ρεύσει όπως ένα 0W πετρέλαιο, και 5W θα ρεύσει όπως ένα 5W πετρέλαιο και ένα 10W θα ρεύσει όπως ένα πετρέλαιο 10W ακριβώς έως ότου θερμαίνει η μηχανή. Προκειμένου να γίνουν κατανοητές οι διαφορές κάποια πρέπει πρώτα να καταλάβει ότι οι αριθμητικές τιμές που δίνονται σε αυτά τα διάφορα πετρέλαια βάρους είναι αυστηρά εμπειρικοί αριθμοί. Παραδείγματος χάριν, 0W δεν σημαίνει ότι το πετρέλαιο δεν έχει κανένα βάρος. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους λέμε ότι είναι αυστηρά ένας εμπειρικός αριθμός.
......................
Συγκρίνετε το κινηματικό ιξώδες των τριών λιπαντικών AMSOIL:
AMSOIL 0W-30 είναι 57,3 ST @ 40 βαθμοί. Γ, & 11,3 ST @ 100 βαθμοί.
AMSOIL 5W-30 είναι 59,5 ST @ 40 βαθμοί. Γ, & 11,7 ST @ 100 βαθμοί.
AMSOIL 10W-30 είναι 66,1 ST @ 40 βαθμοί. Γ, & 11,7 ST @ 100 βαθμοί.
Μου έχει κάνει εντύπωση σε ένα slk με το οποίο δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα (περίπου 8000 το χρόνο) μου έδειξε ένδειξη για service στους 18 μήνες. Το ίδιο το αυτοκίνητο! Άρα η ίδια η Mercedes δεν προτείνει αλλαγή στο χρόνο. Περίεργο....
Γνωρίζω όσα χρειάζονται για να μπορώ να επιλέξω ένα σωστό λάδι για το αυτ/το ή τη μηχανή μου και δεν θα τρελαθώ παραπέρα με τα σίδερα.
Εδώ ο κόσμος χάνεται κι εμείς μετράμε centistrokes...
Και πολλα ξερεις για απλος καταναλωτης.
Δεν μπορεις να φανταστεις τι καβγαδες πεφτουν στα φορουμ για τα λαδια.
Ειναι τοσο μπερδεμενη και συνθετη ιστορια, που μονο ειδικοι χημικοι μπορουν να εχουν αποψη...και φυσικα αλλοι χημικοι θα εχουν αλλη αποψη και παει λεγοντας.
Το ζουμι στην υποθεση για να μην τρελαινόμαστε, ειναι το εξης.
ΟΛΑ τα λαδια των μεγαλων εταιρειων για κανονικη χρηση, ειναι καλα.
Πιο καλυτερα, ειναι αυτα που παραγονται απο εταιρειες εξειδικευμένες στα λιπαντικα.
Ριχνουμε μια ματια στο βιβλιο του κατασκευαστη και διαλεγουμε μεσα απο τα ιξωδη που μας προτεινει, αυτο που εχει να κανει με τις θερμοκρασιες των περιοχων που κινουμαστε.
Τα αλλαζουμε μια φορα τον χρονο ή μαξιμουμ τα χλμ που προτεινει κατασκευαστης ....οτι ερθει πρωτο.(γνωμη μου μην τα αφηνετε πανω απο 10.000 οτι και να σας πει το συνεργειο )
Αν κινήστε σε φυσιολογικους ρυθμους και δεν ειστε σιδεροφαγοι, η τεχνολογια λιπαντικων και η συγχρονη μεταλλουργια σας εγγυούνται οτι θα εχετε το κεφαλι σας ήσυχο για πολλα χρονια οσον αφορα το μοτερ σας.
Γιαυτο μην χολοσκατε και πολυ![]()
Μην ανακαλύπτουμε πάλι τον τροχό. Δεν είναι επιστήμη η σωστή συντήρηση του κινητήρα. Φίλτρα αέρος αλλάζεις σε κάθε σέρβις που ορίζει ο κατασκευαστής; Τα λάδια σου τα αλλάζεις μια φορά το χρόνο ή στα χιλιόμετρα που πρέπει; Τα μπουζί σου τα αλλάζεις ένα σέρβις πρίν; Αυτά τα βασικά είναι....επίσης σημαντικό είναι και το τί μοτέρ φορά ο καθένας. Αν εγώ έχω δίλιτρο 300 άλογα έχω άλλες απαιτήσεις από το smartάκι γιατί και η φιλοσοφία κατασκευής του μοτέρ είναι άλλη.
Παλαιότερα που η τεχνολογία λιπαντικών δεν ήταν τόσο ανεπτυγμένη μπορεί να υπήρχαν θέματα αλλά σήμερα όχι πια....
Εξάλλου οι κατασκευαστές βγάζουν το πρόγραμμα συντήρησης του κινητήρα με βάση ένα πρότυπο λάδι και όχι με τα aftermarket λάδια που βάζουμε οι 99.99% των χρηστών με τα 5000 πρόσθετα μέσα.....
Σ'ωραίος. :a0210:Και πολλα ξερεις για απλος καταναλωτης.
Δεν μπορεις να φανταστεις τι καβγαδες πεφτουν στα φορουμ για τα λαδια.
Αν ξέρω λέει;;; Της πUt@άν@s γίνεται...
Ειναι τοσο μπερδεμενη και συνθετη ιστορια, που μονο ειδικοι χημικοι μπορουν να εχουν αποψη...και φυσικα αλλοι χημικοι θα εχουν αλλη αποψη και παει λεγοντας.
Το ζουμι στην υποθεση για να μην τρελαινόμαστε, ειναι το εξης.
ΟΛΑ τα λαδια των μεγαλων εταιρειων για κανονικη χρηση, ειναι καλα.
Πιο καλυτερα, ειναι αυτα που παραγονται απο εταιρειες εξειδικευμένες στα λιπαντικα.
Ριχνουμε μια ματια στο βιβλιο του κατασκευαστη και διαλεγουμε μεσα απο τα ιξωδη που μας προτεινει, αυτο που εχει να κανει με τις θερμοκρασιες των περιοχων που κινουμαστε.
Τα αλλαζουμε μια φορα τον χρονο ή μαξιμουμ τα χλμ που προτεινει κατασκευαστης ....οτι ερθει πρωτο.(γνωμη μου μην τα αφηνετε πανω απο 10.000 οτι και να σας πει το συνεργειο )
Αν κινήστε σε φυσιολογικους ρυθμους και δεν ειστε σιδεροφαγοι, η τεχνολογια λιπαντικων και η συγχρονη μεταλλουργια σας εγγυούνται οτι θα εχετε το κεφαλι σας ήσυχο για πολλα χρονια οσον αφορα το μοτερ σας.
Γιαυτο μην χολοσκατε και πολυ![]()
Συμφωνώ απόλυτα! Αλλά... Στη μηχανή (αερόψυκτο nineties) βάζω αυτό:Δεν υπάρχει κανένα άλλο είδος λαδιού που να εξασφαλίζει την λίπανση του περισσότερο σε χρόνο και σε αντοχή από το συνθετικό.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.