Πρόβλημα με πώληση παιχνιδιών απο γνωστή αλυσίδα

manosfp

AVClub Addicted Member
30 July 2008
1,538
Είναι γνωστή η ιστορία με την αλυσίδα Γερμανός και την υποτιθέμενη προσφορά σε παιχνίδια και αξεσουάρ στην εξωφρενική τιμή των 2.09 ευρώ.Βέβαια κανείς δεν πρόλαβε κάτι τέτοιο λόγω υποτιθέμενης "εξάντλησης των αποθεμάτων" ενώ ταυτόχρονα οι διαφημίσεις στην tv συνεχιζόταν και το ηλεκτρονικό κατάστημα λάμβανε κανονικά παραγγελίες και έστελνε mail επιβεβαίωσης.
Είναι καιρός να πάρουν μια δυναμική απάντηση, να καταλάβουν οτι δεν έχουν να κάνουν με Αμερικανάκια.
Ας μετρήσουμε τις δυνάμεις μας για μια ομαδική καταγγελία.

Όσοι πιστοί προσέλθετε....
 
Re: Απάτη με πώληση παιχνιδιών απο γνωστή αλυσίδα

Όταν κάτι δεν έχει αποδειχθεί από την δικαιοσύνη είναι ολίγον risky να βγαίνουμε και να μιλάμε για απάτη.....
 
Re: Απάτη με πώληση παιχνιδιών απο γνωστή αλυσίδα

Είναι οι γνωστές περιπτώσεις προσφορών βιτρίνας για να σε βάλουν στο μαγαζί...


Συνηθισμένο...
Όλες οι εταιρείες το κάνουν...
 
Re: Απάτη με πώληση παιχνιδιών απο γνωστή αλυσίδα

Νομίζω ότι ακόμα κι αν η δικαιοσύνη αποφανθεί πως δεν πρόκειται περί απάτης στη συνείδηση όλων μας οι κύριοι που είχαν τη φαεινή αυτή έμπνευση είναι απατεώνες.

Επιτέλους ας καταλάβουμε ότι το νόμιμο δεν είναι απαραίτητα και ηθικό...
 
Re: Απάτη με πώληση παιχνιδιών απο γνωστή αλυσίδα

Όταν κάτι δεν έχει αποδειχθεί από την δικαιοσύνη είναι ολίγον risky να βγαίνουμε και να μιλάμε για απάτη.....

O σκοπός είναι να φτάσει το θέμα ως τη δικαιοσύνη, ώστε να μιλάμε με ασφάλεια.

Για την ώρα έχοντας στα χέρια μου επίσημο έγγραφο του καταστήματος που γράφει ότι σε περίπτωση εξάντλησης των αποθεμάτων θα γίνει εκ νέου παραλαβή ώστε να εξυπηρετηθούν οι πελάτες των οποίων επιβεβαιωνεται η παραγγελία, και έχοντας το κατάστημα να αρνείται να εξυπηρετησει, δικαιούμαι νομίζω απόλυτα να θεωρώ ότι υπάρχει σαφέστατη παραπλάνηση του ατόμου μου ως καταναλωτή. Οκ, ας αφήσουμε τη λέξη απάτη απ'εξω, για την ώρα.
 
Re: Απάτη με πώληση παιχνιδιών απο γνωστή αλυσίδα

Βρε εννοείται ότι την έκαναν την ιστορία, όλοι κατά καιρούς το κάνουν πρόβλημα αλλά σαν φόρουμ με νομική υπόσταση δεν μπορούμε να κατηγορούμε έτσι δεξιά και αριστερά.
 
Re: Απάτη με πώληση παιχνιδιών απο γνωστή αλυσίδα

Και δεν ξέρω μήπως θα έπρεπε να αλλαχθεί και ο τίτλος του νήματος !!!!

Τι λένε οι S M ????
 
Re: Απάτη με πώληση παιχνιδιών απο γνωστή αλυσίδα

Βρε εννοείται ότι την έκαναν την ιστορία, όλοι κατά καιρούς το κάνουν πρόβλημα αλλά σαν φόρουμ με νομική υπόσταση δεν μπορούμε να κατηγορούμε έτσι δεξιά και αριστερά.

Θα μπορούσαμε λοιπόν ως φόρουμ με νομική υπόσταση να κάνουμε μια σημαντικής έκτασης επώνυμη καταγγελία. Ειδικά με τόσα μέλη να έχουν πέσει θύματα της ιστορίας αυτής. Σωστά?
 
Re: Απάτη με πώληση παιχνιδιών απο γνωστή αλυσίδα

Είναι καιρός να πάρουν μια δυναμική απάντηση, να καταλάβουν οτι δεν έχουν να κάνουν με Αμερικανάκια.

Κι όμως, στην Αμερική (και γενικά στις πολιτισμένες χώρες..) δεν περνάνε αυτά.

Αν το site τους λάβει παραγγελία για προϊόν σε τιμή promo, θα την κάνουν honor βρέξει χιονίσει. Αν προσπαθήσουν να το αποφύγουν θα βρέξει μηνύσεις.

Αυτές οι πρακτικές πιάνουν μόνο σε μπανανίες..
 
Ευχαριστώ Δημήτρη, συνεχίζω τη διαφήμιση (αυτό ήθελαν αυτό πέτυχαν) με το mail που έλαβα αμέσως μετά την παραγγελία μου:

Αγαπητέ/Αγαπητή [email protected]
Η παραγγελία του προϊόντος / προϊόντων (STUNTMAN PS3+FERRARI UNIV.5 IN 1/PS3) που κάνατε στις 07-01-2010 έχει προωθηθεί στο κατάστημα xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.
Στο διάστημα των 2 ημερών θα ενημερωθείτε από το κατάστημα που έχετε επιλέξει να παραλάβετε το προϊόν, για την κατάσταση της παραγγελίας σας.
Εφόσον ενημερωθείτε για την παραγγελία σας, θα πρέπει να παραλάβετε το προϊόν στο διάστημα των 4 ημερών. Μετά το συγκεκριμένο διάστημα, το προϊόν θα διατεθεί προς πώληση.
Στην περίπτωση που θα θέλατε να ακυρώσετε ένα μέρος είτε ολόκληρη την παραγγελία σας μπορείτε στο διάστημα των 2 -3 εργάσιμων ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελία σας, να απευθυνθείτε στο κατάστημα Γερμανός που έχετε επιλέξει.
Αν κάποια από τα εμπορεύματα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα, τότε το κατάστημα Γερμανός που επιλέξατε για την παράδοση των παραγγελθέντων εμπορευμάτων, θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός δύο ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελίας ώστε να σας ενημερώσει για τον πιθανό χρόνο παράδοσής του.
Ευχαριστούμε που προτιμήσατε το e- germanos για τις αγορές σας. Είμαστε πάντα δίπλα σου για να επιλύσουμε οποιαδήποτε απορία για τα προϊόντα και υπηρεσίες ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή την τεχνολογία γενικότερα με την on-line επικοινωνία.
Με εκτίμηση
Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός

Aυτά για σήμερα!
Καληνυχτίζω, αρκετά χαλάστηκα με δαύτους....(Αχ Ελλαδίτσα μου...)
 
Επαναφέρω κι εγώ την απορία μου. Εφόσον μιλάμε για ένα υπαρκτό συμβάν, από το οποίο αν μη τι άλλο προσβλήθηκαν πολλά μέλη του avclub, τα οποία δήλωσαν τη δυσαρέσκειά τους και στο δίπλα θέμα, για μια υπαρκτή έγγραφη επιβεβαίωση του καταστήματος για κάτι ψευδές, θα ήταν δυνατό να γίνει μια καταγγελία από το avclub , για λογαριασμό όλων των παθόντων, τώρα που αυτό έχει ως σωματείο και νομική υπόσταση?
 
Last edited:
Συγνώμη ρε παιδιά αλλά μόνο εγώ βλέπω την λέξη ''πιθανό'' μέσα στον χρόνο παράδοσης????
Κάτι το οποίο σημαίνει οτι μπορεί να μην υπάρχει καθόλου διαθέσιμο άρα και δεν μπορείς να το πάρεις...
Συν τις άλλοις πέρσι που είχε γίνει κάτι αντίστοιχο μείνατε ικανοποιημένοι απο την προσφορά???
 
Επαναφέρω κι εγώ την απορία μου. Εφόσον μιλάμε για ένα υπαρκτό συμβάν, από το οποίο αν μη τι άλλο προσβλήθηκαν πολλά μέλη του avclub, τα οποία δήλωσαν τη δυσαρέσκειά τους και στο δίπλα θέμα, για μια υπαρκτή έγγραφη επιβεβαίωση του καταστήματος για κάτι ψευδές, θα ήταν δυνατό να γίνει μια καταγγελία από το avclub , για λογαριασμό όλων των παθόντων, τώρα που αυτό έχει ως σωματείο και νομική υπόσταση?

Νομίζω φίλε maestro πως για να γίνει αυτό πρέπει να εκδηλώσουν πολλοί την αγανάκτησή τους, όχι μόνο εγώ κι εσύ.Είμαι περίεργος να δω πόσοι από εδώ μέσα εξαπατήθηκαν και πόσοι απ'αυτούς δεν θα το αφήσουν να περάσει έτσι...
 
Νομίζω φίλε maestro πως για να γίνει αυτό πρέπει να εκδηλώσουν πολλοί την αγανάκτησή τους, όχι μόνο εγώ κι εσύ.Είμαι περίεργος να δω πόσοι από εδώ μέσα εξαπατήθηκαν και πόσοι απ'αυτούς δεν θα το αφήσουν να περάσει έτσι...

Tην εκδήλωσαν πολλοί την αγανάκτησή τους στο αρχικό thread, αλλά για κάποιο λόγο ακόμα τα μηνύματα δεν έχουν μεταφερθεί. Δεν πειράζει, θα το κυνηγήσω μόνος, πάντως ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοιος "φόβος" μπροστά σε μια προφανή παραπλάνηση καταναλωτή. Θέματα που κλειδώνονται προσωρινά επειδή κάποιος γράφει ΓΕΓΟΝΟΤΑ που έζησαν πολλοί εδώ μέσα από συγκεκριμένο κατάστημα και τα οποία επιβεβαιώνονται εγγράφως.

Απ'ότι βλέπω απλά θα κάνουμε τουμπεκί, μέχρι οι κύριοι του χρόνου να κάνουν πάλι το ίδιο, διότι πολύ απλά μπορούν.

Και αν δεν κυνηγάει τέτοια θέματα που απαιτούν συλλογική δράση το σωματείο, τότε ποιος θα το κάνει? Εvents και τέτοια μπορούσαμε να οργανώνουμε και χωρίς νομικό πρόσωπο. Server που να ανήκει σε όσα άτομα έχουν συνεισφέρει οικονομικά ή ουσιαστικά σ'αυτό επίσης θα είχαμε και χωρίς αυτό. Το νομικό πρόσωπο μας επιτρέπει συν τα παραπάνω να κυνηγάμε αυθαιρεσίες καταστημάτων με θύματα καταναλωτές, και μάλιστα μέλη της παρέας μας. Αυθαιρεσίες που στη χώρα μας δίνουν και παίρνουν καθημερινά.

Τελοσπάντων, θα ενημερώσω για την απάντηση (αν έχω) του ΓΕΡΜΑΝΟΥ (αλήθεια γιατί βγήκε το όνομα του καταστήματος από τον τίτλο, τόσο τραγικό είναι να λέμε κάποια γεγονότα?), και εν συνεχεία του ΙΝΚΑ.


Επίσης, μια και αναφέρθηκα στον τίτλο... Δε συμβαίνει κάποιο πρόβλημα. Συμβαίνει "ακάλυπτη" διαφήμιση του Γερμανού, ψευδείς έγγραφες επιβεβαιώσεις στους πελάτες, και αστεία αντιμετώπιση στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών.
Άρα ο τίτλος είναι επίσης παραπλανητικός νομίζω.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Πρόβλημα με πώληση παιχνιδιών απο γνωστή αλυσίδα

Συγνώμη ρε παιδιά αλλά μόνο εγώ βλέπω την λέξη ''πιθανό'' μέσα στον χρόνο παράδοσης????
Κάτι το οποίο σημαίνει οτι μπορεί να μην υπάρχει καθόλου διαθέσιμο άρα και δεν μπορείς να το πάρεις...
Συν τις άλλοις πέρσι που είχε γίνει κάτι αντίστοιχο μείνατε ικανοποιημένοι απο την προσφορά???


"Πιθανό" δίπλα στο χρόνο παράδοσης σημαίνει προφανώς ότι όταν παραγγέλνεις παλιές κυκλοφορίες δε μπορεί να είσαι σίγουρος πότε ακριβώς θα τις έχεις στο κατάστημα. Όταν ξέρεις ότι δε θα τις παραλάβεις, δε γράφεις "πιθανός χρόνος παράδοσης", αλλά γραφεις "εξαντλημένο". Τουλάχιστον τα πτωχά ελληνικά μου και η εμπειρία μου από ΟΛΑ τα online καταστήματα αυτό με έχουν διδάξει.


Για πέρσι δεν έχω ιδέα τι έγινε, δεν την είχα πάρει χαμπάρι καν την προσφορά. Φέτος την πήρα, παραπλανήθηκα, και έχω δικαίωμα να θέλω να μην επαναληφθεί αυτό για κάποιον του χρόνου. Και μόνη λύση είναι η καταγγελία.
 
Kαι για να προλάβω κακοπροαίρετα σχόλια: Όχι , το πρόβλημα μου δεν είναι ότι δεν πρόλαβα να πάρω 4 παιχνίδια με 2 ευρώ έκαστο. Μάλιστα έχω κάνει ήδη παραγγελία να μου τα φέρει κολλητός από Αγγλία. όχι με δύο αλλά με όλα μαζί κάτω από όσο έχει ο Γερμανός έναι καινούριο. Δεν τα κάνω όλα αυτά απλά για να κερδίσω 3-4 παιχνίδια σε χαμηλή τιμή. Έτσι κι αλλιώς, τα είχα παραγγείλει για να τα´χω για δώρα σε περιπτώσεις που δεν ξέρω τι να πάρω.

Απλά επειδή προσωπικά είμαι πολύ ευαίσθητος στο να δίνω στοιχεία μου, (τα οποία στη συνέχεια με γεμίζουν spam στην καλύτερη περίπτωση), ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ κάποιο κατάστημα να μου αποσπά τα στοιχεία δίνοντας μου ψευδείς πληροφορίες. Το θεωρώ καθαρή απάτη. Και το λέω προσωπικά, όσο κι αν δεν αρέσει η λέξη.
 
Last edited:
Maestro, και 'γω μέσα στην καταγγελία, αν όχι για τίποτα άλλο τουλάχιστον για αυτό: "Στο διάστημα των 2 ημερών θα ενημερωθείτε από το κατάστημα που έχετε επιλέξει να παραλάβετε το προϊόν, για την κατάσταση της παραγγελίας σας."
Τέσσερις μέρες μετά και δεν έχουν στείλει ένα mail να πούνε ότι θα αργήσει η παραγγελία σας (λέμε τώρα) ή ένα συγγνώμη άλλα δεν υπάρχει στοκ. Έτσι, ενώ γνωρίζουν ότι έχουν δημιουργήσει εκνευρισμό σε ένα σωρό πελάτες τους, δείχνουν ότι τους έχουν τελείως γραμμένους. Ακόμα και αν δεχτώ ότι δεν έχουν ένα site την προκοπής για παραγγελίες, ή ότι το κάνανε μόνο για να μαζέψουν mail για spam - πράγματα απαράδεκτα ούτως ή άλλως - είναι τραγικό να έχεις τον πελάτη να ασχολείται πόση ώρα για να κάνει μία παραγγελία, και μετά να τον γράφεις λες και δεν έγινε τίποτα. Σε τελική ανάλυση μπορούσαν να πούνε εξ'αρχής ότι οι προσφορές υπάρχουν μόνο στα καταστήματα και να τελειώσει εκεί η υπόθεση.
Πάντως δε νομίζω να βγάλεις άκρη από το Γερμανό, το πολύ πολύ να σου απαντήσουν διάφορες δικαιολογίες, τις οποίες θα προωθήσεις σε κάποια οργάνωση προστασίας καταναλωτών. Γράψε μόνο αν δε σου κάνει κόπο τι θα τους στείλεις, οκ?-bye-
 
H προσφορά είναι (ήταν) όντως πραγματική για παλιούς κωδικούς που υπήρχαν ήδη στα καταστήματα.

Ολα τα παιχνίδια της προσφοράς υπήρχαν στο κατάστημα πάνω απο 2 χρόνια.

Είχα πολλά για pc και μερικά για ps3 και εξαντλήθηκαν όλα την πρώτη μέρα.

Μάλιστα όπως ήταν φυσικό ένας τα πήρε όλα για pc και ένας τα πήρε για ps3.

Δεν κοίταξαν κάν τους τίτλους.

Πάντως όποιος θέλει έχω ένα fifa 07 για XBOX 360 να πεταχτεί στα Λεχαινά να το πάρει.