Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσω
Παιδιά να επαναλάβω ότι υπάρχει αντίστοιχη κατηγορία για τα κινητά επώνυμα και μη, είδαμε ότι δεν υπάρχει ενιαία πολιτική για το καθετί και οτι η Lg απάντησε άλλα στον Νίκο για το blue ray και αλλά στον timaio για το κινητό, γιαυτο μην ξεφεύγουμε παρακαλώ από την κατηγορία μας γιατί θα χάνουμε έτσι πληροφορίες που είναι μαζεμένες στο νήμα ειδικά για τις φωτογραφικές και είναι κρίμα.
Εδω θελουμε να ξεκαθαρίσουμε τις διαφορές καλύψεις των ελληνικών αντιπροσωπειών στα φωτογραφικα προϊόντα, όταν αυτά είναι αγορασμένα από Ελλάδα (επίσημα ή με παραεισαγωγή), από χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης και από grey market. Και αν δεν υπάρχουν οι καλύψεις των εγγυήσεων πως αντιμετωπίζεται η χρέωση (υπάρχει π.χ. τιμοκατάλογος ή ανα περίπτωση), υπάρχει πιθανότητα μη επισκευής grey προϊόντος ή ενός προϊόντος που έχουν περάσει χρόνια από την παραγωγή του και αν ναι μετά από ποσο χρόνο ? (θυμάμαι οτι υπηρχε νόρμα να κρατούν ανταλλακτικά για μια δεκαετία αλλά μπορεί να κάνω λάθος).
Παιδιά να επαναλάβω ότι υπάρχει αντίστοιχη κατηγορία για τα κινητά επώνυμα και μη, είδαμε ότι δεν υπάρχει ενιαία πολιτική για το καθετί και οτι η Lg απάντησε άλλα στον Νίκο για το blue ray και αλλά στον timaio για το κινητό, γιαυτο μην ξεφεύγουμε παρακαλώ από την κατηγορία μας γιατί θα χάνουμε έτσι πληροφορίες που είναι μαζεμένες στο νήμα ειδικά για τις φωτογραφικές και είναι κρίμα.
Εδω θελουμε να ξεκαθαρίσουμε τις διαφορές καλύψεις των ελληνικών αντιπροσωπειών στα φωτογραφικα προϊόντα, όταν αυτά είναι αγορασμένα από Ελλάδα (επίσημα ή με παραεισαγωγή), από χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης και από grey market. Και αν δεν υπάρχουν οι καλύψεις των εγγυήσεων πως αντιμετωπίζεται η χρέωση (υπάρχει π.χ. τιμοκατάλογος ή ανα περίπτωση), υπάρχει πιθανότητα μη επισκευής grey προϊόντος ή ενός προϊόντος που έχουν περάσει χρόνια από την παραγωγή του και αν ναι μετά από ποσο χρόνο ? (θυμάμαι οτι υπηρχε νόρμα να κρατούν ανταλλακτικά για μια δεκαετία αλλά μπορεί να κάνω λάθος).