Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσω

Παιδιά να επαναλάβω ότι υπάρχει αντίστοιχη κατηγορία για τα κινητά επώνυμα και μη, είδαμε ότι δεν υπάρχει ενιαία πολιτική για το καθετί και οτι η Lg απάντησε άλλα στον Νίκο για το blue ray και αλλά στον timaio για το κινητό, γιαυτο μην ξεφεύγουμε παρακαλώ από την κατηγορία μας γιατί θα χάνουμε έτσι πληροφορίες που είναι μαζεμένες στο νήμα ειδικά για τις φωτογραφικές και είναι κρίμα.

Εδω θελουμε να ξεκαθαρίσουμε τις διαφορές καλύψεις των ελληνικών αντιπροσωπειών στα φωτογραφικα προϊόντα, όταν αυτά είναι αγορασμένα από Ελλάδα (επίσημα ή με παραεισαγωγή), από χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης και από grey market. Και αν δεν υπάρχουν οι καλύψεις των εγγυήσεων πως αντιμετωπίζεται η χρέωση (υπάρχει π.χ. τιμοκατάλογος ή ανα περίπτωση), υπάρχει πιθανότητα μη επισκευής grey προϊόντος ή ενός προϊόντος που έχουν περάσει χρόνια από την παραγωγή του και αν ναι μετά από ποσο χρόνο ? (θυμάμαι οτι υπηρχε νόρμα να κρατούν ανταλλακτικά για μια δεκαετία αλλά μπορεί να κάνω λάθος).
 
Θα έλεγα να παραμείνουμε στα καθαρά φωτογραφικά, καλά και άγια τα κινητά αλλά θα χαθεί η μπάλα αν τα συμπεριλάβουμε. Όπως είπε και ο Κώστας υπάρχει χωριστή κατηγορία γι αυτά.
 
Οκ Κώστα, απλά τέτοια κινητά μπορούν να θεωρηθούν και ως φωτογραφικός εξοπλισμός ίσως? επειδή το έθιξες. Ασχέτως του αν δεν είναι δόκιμο να ρωτήσουμε και τις αντιπροσωπείες τους έστω των "μεγάλων" (apple - samsung, Lg κλπ)
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Οκ Κώστα, απλά τέτοια κινητά μπορούν να θεωρηθούν και ως φωτογραφικός εξοπλισμός ίσως? επειδή το έθιξες. Ασχέτως του αν δεν είναι δόκιμο να ρωτήσουμε και τις αντιπροσωπείες τους έστω των "μεγάλων" (apple - samsung, Lg κλπ)

ε ας παραδειγματιστούν τότε απο μας και οι συντονιστές των άλλων κατηγοριών και ας κουνήσουν λίγο τον κ@λο τους :flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και

Διαβάζω συχνά-πυκνά στην κατηγορία μας να ζητούνται προτάσεις φωτογραφικών καταστημάτων με την υποσημείωση με πμ, για να μη γίνει διαφήμιση.

Σε άλλα ποστ διαβάζω περιγραφές του τύπου σε γνωστό κατάστημα, χωρίς να αναφέρεται ποιο.

Τόσος είναι ο φόβος να μη γίνει διαφήμιση σε ελληνικό μαγαζί, που εγώ τουλάχιστον δεν γνωρίζω καν ποια είναι τα καλά φωτογραφικά καταστήματα της Αθήνας, ούτε καν ονομαστικά, πόσο μάλλον να μάθω εμπειρίες άλλων.

Δηλαδή να με ρωτήσει κανείς, πες μου δυο γνωστά καταστήματα της Αθήνας, δεν θα ξέρω να απαντήσω.
Αντ’ αυτού, έχουμε μάθει απ’ έξω και ανακατωτά τα Amazon και τα grey.

Ένα νήμα δεν μπορούμε να έχουμε που να γράφονται εμπειρίες από ελληνικά καταστήματα, ανακοινώσεις για εκδηλώσεις, προσφορές κτλ. αλλά ονομαστικά και όχι μυστικά προς πληροφόρηση όλων;

Ίσως όσοι είστε στην Αθήνα θεωρείτε δεδομένο ότι τα μαγαζιά είναι γνωστά, αλλά δεν είναι έτσι.
 
Δεν είναι ακριβώς έτσι,

συχνά πυκνα αναφέρονται εμπειρίες. Εγώ ας πούμε το έχω κάνει.

Να προτείνεις κάποιο ως το καλύτερο η να κατακρίνεις ως το χειρότερο όμως μπορεί να είναι άδικο για μια αγορά "μικρή" όπως εδώ.

Επιπλέον εδώ έχουν υπάρξει - λίγες ευτυχώς - περιπτώσεις με σπόντες και υποννοούμενα εδώ.

Δίχως σειρά προτίμισης, από Γαλαίο Φωτοαγορά Φωτοδεσμό Σταυρινάκη έχω αγοράσει τα τελευταία χρόνια και παράπονο δεν έχω. Είναι και πολύ ενημερωμένοι και βοηθούν στην αγορά αν πας από εκεί, γιατί είναι μέσα στην πιάτσα και γνωρίζουν πράγματα που εμείς ίσως δεν γνωρίζουμε, δεν θα διστάσουν να σου πουν την αλήθεια ακόμα κι αν αυτό αποτρέψει μια αγορά σου. Δίχως να σημαίνει ότι άλλα καταστήματα δεν είναι καλά, απλά τυχαίνει εγώ να έχω ψωνίσει από εκεί.

Αν μπορούν θα σταθούν κιόλας, παράδειγμα μια φορά που επειγόμουν ένα led panel εκτάκτως και ήμουν με αυτοκίνητο = αδύνατο να παρκάρεις κέντρο, ο Γαλαίος με περίμενε στο πεζοδρόμιο με το παραστατικό στο χέρι, ο Φωτοδεσμός προθυμοποιήθηκε κάποτε να στείλει σώμα σε μια φωτογράφιση που είχα 2!! αστοχίες μαζεμένες, η Φωτοαγορά με διευκόλυνε κάποτε σε αγορά φακού (δέχτηκε επιταγή μου για το μισό του ποσού), εγώ βέβαια με τη σειρά μου επειδή η ημερομηνία της έπεσε μέσα στα capital controls και κλειστές τράπεζες μάζεψα μετρητό και του την πλήρωσα στο χέρι δίχως να μου το ζητήσει. Δούναι και λαβείν θέλει.

Σε κάποιο από τα παραπάνω έχω πετύχει τον αντιπρόσωπο της Sigma να δοκιμάζει πανάκριβο Sigma zoom τηλεφακό αυτοπροσώπως μαζί με τον πελάτη πιθανόν για κάποιο πρόβλημα που προέκυψε. Και κατόπιν να με χαιρετά και ευγενέστατα δίχως να με γνωρίζει από πριν. Άφησε δηλαδή ο άνθρωπος τη δουλειά του και έχασε πιθανόν 1 πρωινό για 1 περίπτωση!

Και αυτά δίχως να τους έχω κάνει τους μεγάλους τζίρους - το αντίθετο, πολύ περιστασιακές αγορές, μιας και δεν αλλάζω συχνά εξοπλισμό όπως ένας "μερακλής" ερασιτέχνης, και μέσα στις γνωστές δύσκολες συνθήκες της ελληνικής αγοράς που όλοι γνωρίζουμε. Δηλαδή οι εμπειρίες μου θεωρώ πως είναι αντιπροσωπευτικές για οποιονδήποτε μελλοντικό πελάτη τους. Αξιέπαινοι είναι.

Χώρια που σε αγορά περιφεριακών, ακριβών συχνά, όπως 3ποδα σταντς softbox φώτα έχεις συχνά τη δυνατότητα να τα δεις ο ίδιος ακόμα και σε λειτουργία. Και αυτό κοστίζει στα φυσικά καταστήματα, πρέπει να έχουν στοκ, χώρο, υπάλληλο να στα δείξει ξέροντας ότι μπορεί και να μην αγοράσεις.

Και Θεσ/νίκη είμαι σίγουρος πως θα υπάρχουν αντίστοιχα ή και καλύτερα καταστήματα, είναι γνωστή η επιχειρηματική ικανότητα και η ευελιξία των Θεσσαλονικιών.

Γι αυτό και είμαι αντίθετος για μικροδιαφορές να ψωνίζουμε από έξω.

Βέβαια υπάρχει πάντα ο κίνδυνος ένα forum να γίνει μοχλός πίεσης στα χέρια κάποιου για μια διαφορά. Μαγαζιά είναι όχι το Amazon, στα τόσα χρόνια πιθανόν να υπάρχουν και κακές στιγμές τους γιατί είναι άνθρωποι όχι ρομπότ, κοινή λογική θέλει, υπομονή και καλή πίστη και νομίζω μόνο κερδισμένος μπορεί να βγει κάποιος, άμεσα ή έμμεσα, ψωνίζοντας από ελληνικό κατάστημα.
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Αφού ζητηθηκε η γνώμη μας να πω και εγώ με την σειρά μου οτι και τα τέσσερα μαγαζιά που ανέφερε ο Νίκος τα έχω χρησιμοποιήσει για αγορές και ήταν άψογοι, επαγγελματίες στη δουλειά τους. Επίσης την ίδια καλή γνώμη έχω και από Κατερελο και από Καλαβρετζο που έχω περιστασιακά χρησιμοποιήσει.

Το πιο σημαντικό είναι οτι στα περισσότερα εξειδικευμένα καταστήματα Θα βρεις τον εξοπλισμό και θα τον δοκιμασεις Live και θα εχεις άποψη αν σου κάνει η όχι. Το προσωπικό δεν είναι εκεί για να πατήσει το κουμπί της ταμειακής αλλά για να ακούσει και να λυσει απορίες. Δεν είναι φυσικά πάντα εύκολο να βρεις Demo σε ολα τα προϊόντα για να κανεις πλήρη δοκιμή με μπαταρία επιτοπου αλλά αυτό είναι ζήτημα της αντιπροσωπιας και όχι του καταστήματος η οποία δεν διαθέτει Demo μηχανές στα καταστήματα όπως γινόταν απλόχερα παλιότερα.

Σε περίπτωση προβλήματος όλοι τους έχουν ως προτεραιότητα την εξυπηρέτηση του πελάτη, θα προσπαθήσουν να κάνουν το καλυτερο γιατί λειτουργούν ως καταστήματα που θέλουν να κρατήσουν και μελλοντικά την επαφή τους με τον πελάτη. Αυτός είναι ο κανόνας, σίγουρα πιστευω θα υπάρχουν και εξαιρέσεις και κάποιοι πελάτες πιθανόν να έχουν παράπονα. Σε εμένα δεν έτυχε να συμβεί αλλά δεν έχω ακούσει και κάτι σοβαρό σε φίλο ή γνωστό.

Αυτοί είναι οι λόγοι που προσωπικά (κατά 80-85%) αγοράζω τον εξοπλισμό μου από ελληνικά φωτογραφικά καταστήματα και ένα 15-20% τον αγοράζω από Αμαζον σε πολύ ειδικές προσφορές, με μεγάλη διαφορα τιμής ή αν βιάζομαι να αγοράσω κάτι και αργεί δραματικα η εισαγωγή του από την ελληνική αντιπροσωπία.

Αναφορικα με αυτό που τέθηκε σχετικά με την αναφορά κάποιας ειδικής προσφοράς ενός καταστήματος σε κάποιο προϊόν μπορεί άνετα να αναφερθει στο σχετικό νήμα των προσφορών, όπως π.χ. έχει γίνει νομίζω στο παρελθόν για προσφορές ελληνικών πολυκαταστημάτων. Το να αναφέρει κάποιος όμως μια αγορά με τρόπο που να διαφημίζει συγκεκριμένο κατάστημα π.χ. μια πρόταση για αγορά από ένα κατάστημα σε άσχετο νήμα - αυτό αντιβαίνει τους κανονισμούς του φόρουμ και απαγορεύεται.´Ασχετα αν το μαγαζί είναι ελληνικό, ευρωπαϊκό ή τρίτης χώρας. Και αυτός είναι και ο λόγος που τέτοια post διορθώνονται πλέον ή και διαγράφονται με βάση την κρίση και την αντίληψη του εκάστοτε διαχειριστή που θα το διαπιστώσει.

Επειδή όμως ειμαστε φόρουμ με ειδική κατηγορία εξοπλισμού και θελουμε και επισκεψιμότητα και γνωριμία με τα νέα προϊόντα αν ένα κατάστημα ή μια αντιπροσωπία διαθέσει ένα καινούργιο μοντέλο απευθειας σε κάποια μέλη ή σε καποιο event/εκδήλωση για να το δούν από κοντά ή να το τεστάρουν πιο διεξοδικά μπορεί πιθανώς να γίνει εξαίρεση. Το μέλος/ ή τα μέλη μπορούν να επικοινωνήσουν με τη διαχείριση και να δοθει η σχετική άδεια και εκεί λογικά θα αναφερθει και η εταιρία που μας δίνει το προϊόν προς επίδειξη.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Το γράψε βρε ο Νίκος στα 4 που πρωτογραψε αλλά το ανέφερε με ελληνικούς χαρακτήρες, πάλι από κινητό μας παρακολουθείς ? :flipout:
 
Γαλαίος Σταυρινάκης Φωτοαγορά Κατερελος Φωτοδεσμός Καλαβρεντζος με αυτην την σειρα με εξαιρεση τους 2 πρωτους που ειναι στην ιδια κλιμακα σοβαροτητας, στοκ και εξυπηρετησης ακριβως το ιδιο οσον αφορα τα Αθηναικα καταστηματα.


Στην Θεσ/κη νομιζω ο Ρεπελλας ειναι μονοδρομος και σε καποια πραγματα ο Κογχυλακης.
 
Γαλαίος Σταυρινάκης Φωτοαγορά Κατερελος Φωτοδεσμός Καλαβρεντζος με αυτην την σειρα με εξαιρεση τους 2 πρωτους που ειναι στην ιδια κλιμακα σοβαροτητας, στοκ και εξυπηρετησης ακριβως το ιδιο οσον αφορα τα Αθηναικα καταστηματα.


Στην Θεσ/κη νομιζω ο Ρεπελλας ειναι μονοδρομος και σε καποια πραγματα ο Κογχυλακης.

Ρεπέλλας κι από εμένα. Με έχει καλύψει μια φορά ενώ η αντιπροσωπεία έκανε τον Κινέζο.
 
Re: Φακοί e-mount

Καλημερα ,

εχω μια a6000 και θελω να αγορασω τον 16αρη της Sigma. Αυτο που ηθελα να σας ρωτησω ειναι το εξης: (Συγγνωμη προκαταβολικα αν εχει ξανασυζητηθει το θεμα)
Βλεπω μεγαλη διαφορα στις τιμες στο Skroutz (80-90 ευρω) και θα ηθελα να ξερω αν τα καταστηματα με τις πιο φτηνες τιμες , που δεν ειναι επισημοι μεταπωλητες ,
καλυπτουν τον φακο με εγγυηση ή οχι. Και ακομα αν ο επισημος αντιπροσωπος δεχεται τον φακο για επισκευη, εστω και με πληρωμη, σε περιπτωση καποιου προβληματος.
Επισης , με ποσο χρονια καλυπτονται οι φακοι απο τους αντιπροσωπους , 1 ή 2 ?

Ευχαριστω , Νικος.
 
Απάντηση: Re: Φακοί e-mount

Νίκο τα περισσότερα έχουν απαντηθει εδώ στο νήμα που σου μετέφερα το post, ρίξε μια ματιά και ότι απορία εχεις εδώ ειμαστε.
 
Απάντηση: Re: Φακοί e-mount

Βάζω ένα βιντεάκι με τα βήματα - στάδια καθαρισμού ενός αισθητήρα από σκόνη για όσους θέλουν να το κάνουν μόνοι τους, προσοχή σε σώμα με Ibis φροντίζουμε η μηχανή να είναι στο ΟΝ ώστε να κλειδώσει τον αισθητήρα σε σταθερή θέση (σε κάποιες μηχανές υπάρχει και σχετική ένδειξη στο μενού).

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Re: Sigma φακοί

ενημέρωση σχετικά με τις εγγυήσεις των φακών της συγκεκριμένης εταιρείας

μόλις έκλεισα το τηλέφωνο με τον αντιπρόσωπο της Sigma στην Ελλάδα (tsaknaridis.gr) ο οποίος με ενημέρωσε ότι δεν καλύπτει με εγγύηση τους φακούς που είναι αγορασμένοι από το amazon.co.uk και ότι θα πρέπει να απευθυνθώ στο ίδιο το amazon

μου ανέφερε κάτι περί εισαγωγής χωρίς φόρους κλπ, δε μπήκα στη διαδικασία να συζητήσω περαιτέρω τι ακριβώς εννοούσε διότι δε βρίσκω το λόγο να ασχοληθώ, από τη στιγμή που το amazon θα μου λύσει το πρόβλημα χωρίς πολλά-πολλά


εποικονώνησα μαζί τους διότι έχω στα χέρια μου 2 φακούς 16mm f/1.4 για e-mount αγορασμένους από 2 διαφορετικά Ευρωπαϊκα amazon και οι δύο εκ των οποίων παρουσιάζουν πρόβλημα,ο μεν πρώτος υπάρχουν φορές που ανοίγω την κάμερα και δεν τον αναγνωρίζει καθόλου σαν native φακό (ενεργοποιεί αυτόματα τις manual ρυθμίσεις) ενώ ο δεύτερος έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα flare σε ανοιχτά διαφράγματα, σε σημείο να είναι άχρηστος (σημειωτέον αγοράστηκε σε warehouse deals προσφορά, όπως έχουν αναφέρει και άλλα μέλη θέλει πολύ προσοχή όταν αγοράζονται open box φακοί από εκεί)
 
Re: Sigma φακοί

δεν έχω πρόβλημα για κανέναν από τους 2

ο μεν πρώτος καλύπτεται από εγγύηση amazon ενός έτους οπότε θα επικοινωνήσω μαζί τους για αντικατάσταση

ο δε δεύτερος έχει δικαίωμα επιστροφής μέχρι τέλη Ιανουαρίου λόγω αγοράς τον Νοέμβριο από warehouse deals, με επιστροφή χρημάτων

ιδανικά θα ήθελα να επικοινωνήσω το θέμα στην μητρική εταιρεία λόγω του 2 στα 2 και μάλιστα με χοντρά θέματα, πιο πολύ για να εξεταστούν οι φακοί από κάποιον γνώστη/ειδικό, αλλά αφού ο αντιπρόσωπος δεν ενδιαφέρεται δε θα κάτσω να ασχοληθώ περαιτέρω...

το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ενημερώσω τα άλλα μέλη, καθώς ειδικά ο συγκεκριμένος φακός είναι πολυδιαφημισμένος και καλοπουλημένος...!
 
Re: Sigma φακοί

παραδείγματα flare (εντοπισμένο κυρίως στην αριστερή πλευρά)

f/1.7:
A6506320.jpg

f/1.4:
A6506635.jpg
 
Re: Sigma φακοί

ενώ ο δεύτερος έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα flare σε ανοιχτά διαφράγματα, σε σημείο να είναι άχρηστος (σημειωτέον αγοράστηκε σε warehouse deals προσφορά, όπως έχουν αναφέρει και άλλα μέλη θέλει πολύ προσοχή όταν αγοράζονται open box φακοί από εκεί)

Ενταξει και αφου αγοραστηκε σε warehouse deals προσφορά ( ο θεος ξερει μονο δηλαδη τι ειχε γινει με αυτον τον φακο) ζητησες να ισχυσει καποιου ειδους εγγυηση ?


Δεν εχει καμια λογικη νομιζω οτι ολοι οι αντιπροσωποι ετσι θα ενεργουσαν.
 
Re: Sigma φακοί

Εισαι σιγουρος οτι ειναι καθαρος ο φακος μεσα ή δεν εχει τιποτα γρατζουνιες ?


Δεν ειναι flare αυτα......