Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Μια χαρα το υποστηριζει αλλα πρεπει πρωτη φορα να επιλεξεις τι θα κανει οταν ανοιγεις την καμερα που θαναι συνδεδεμενη μεσω type C στο usb

εγω διαλεξα να ανοιγει απλα τα αρχεια σαν σκληρο δισκο ( μπορεις να επιλεξεις αυτοματα import στο προγραμμα της επιλογης σου )

Στην δικια μου περιπτωση θα βλεπεις αυτο το σημα στην αναμμενη καμερα

View attachment 216081



και αυτον στον υπολογιστη σου

View attachment 216082
Ευχαριστώ,
θα το δοκιμάσω.
Αν και έχω mac και windows μέσω virtualization.
 
Χμ..... σε mac που τσεκαρα μολις (macOS Monteray) δεν συμβαινει τιποτα απολυτως .....

ουτε την βλεπει την καμερα ουτε σαν σκληρο δικο ουτε τιποτα....

Περιεργο. Ελπιζω τα "windows" σου να το δουν.
 
Καλησπερα, θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει κανεις τιποτα για dummy μπαταρια για να χρησιμοποιησω με την Panasonic GH5S ή καποια αλλη λυση γιατι αρκετες φορες κατα την βιντεοσκοπηση η μια μπαταρια δεν φτανει και πρεπει να αλλαζω μπαταρια
 
Καλησπέρα στην ομάδα, θέλω να ρωτήσω το εξής, έχω τον φακό panasonic lumix g vario 14-140mm f3.5-5.6 ii asph power o.i.s. τον αγόρασα μεταχειρισμένο και έχω το εξής θέμα, όταν γυρίζω το δαχτυλίδι του ζουμ δεν είναι ομαλό το γύρισμα ιδίως στην αρχη δεν είναι καθόλου κολλάει ελαφρά σκεφτείτε όταν τραβάω βίντεο την ώρα που ζουμαρω κουνιέται και το σώμα. Μόνο προς το τέλος του φακου γίνεται πιο ομαλά το γύρισμα. Έχετε να προτείνετε να το πάω κάπου σε κάποιον έμπειρο μάστορα να το τσεκάρει και να δω αν γίνεται ή είναι ρίσκο και δεν αξίζει?
 
γνωστό πρόβλημα του συγκεκριμένου φακού , δες εδώ, συνήθως το έχει η ΙΙ βερσιον που έχει στεγανοποίηση , πιθανόν να υπάρχει εκεί στο ζουμ κάποια τσιμουχα που δυσκολευει την κίνηση ή δεν έχει κάτσει καλά

βεβαια οι περισσότεροι LUMIX φακοί που είναι WR έχουν μόνο τσιμουχα στο κούμπωμα οπότε μπορεί να μην είναι αυτη η αιτία

JUST ONE ISSUE

The only gripe I have is in relation to hands-on use. When turning the zoom ring, there’s a noticeable increase of friction at around 1/3rd to 1/2 of full lens extension. If turned slowly in this range, we get a bizarre step-zoom kind of effect that smoothes out completely both before and after the sticky spot. Whilst this causes me no real problem when shooting still images, the apparent stiffness in operation would undoubtedly prevent smooth transition from wide angle to telephoto (and vice versa) when shooting video. Consequently, had I bought the lens specifically for movie making purposes, I’d have been disgruntled by this problem to say the least.

From what I gather, this stiffness is a widely recognised issue that tends to free up the more that the lens is used. I can see how and why this may prove to be true. But I’m puzzled as to how long one has to use the lens before everything frees up.
 
γνωστό πρόβλημα του συγκεκριμένου φακού , δες εδώ, συνήθως το έχει η ΙΙ βερσιον που έχει στεγανοποίηση , πιθανόν να υπάρχει εκεί στο ζουμ κάποια τσιμουχα που δυσκολευει την κίνηση ή δεν έχει κάτσει καλά

βεβαια οι περισσότεροι LUMIX φακοί που είναι WR έχουν μόνο τσιμουχα στο κούμπωμα οπότε μπορεί να μην είναι αυτη η αιτία

JUST ONE ISSUE

The only gripe I have is in relation to hands-on use. When turning the zoom ring, there’s a noticeable increase of friction at around 1/3rd to 1/2 of full lens extension. If turned slowly in this range, we get a bizarre step-zoom kind of effect that smoothes out completely both before and after the sticky spot. Whilst this causes me no real problem when shooting still images, the apparent stiffness in operation would undoubtedly prevent smooth transition from wide angle to telephoto (and vice versa) when shooting video. Consequently, had I bought the lens specifically for movie making purposes, I’d have been disgruntled by this problem to say the least.

From what I gather, this stiffness is a widely recognised issue that tends to free up the more that the lens is used. I can see how and why this may prove to be true. But I’m puzzled as to how long one has to use the lens before everything frees up.
Ευχαριστώ, το θέμα είναι ξέρουμε κάποιον να τον τσεκάρει και να μου πει αν μπορεί να τον διορθώσει?
 
Ενα εξαιρετικό άρθρο για την επισκευή ενος φακου mzd Zuiko 12mm/2 που μεταξυ αλλων καλυπτει και αρκετα αλλα θεματα που αφορουν τα κυκλωματα, ευρεση ανταλλακτικων και εξαρτημάτων στο διαδικτυο κλπ

Olympus 12mm f/2.0 lens flex repair



Βαζω και ενα δευτερο αρθρο του που αφορα

Micro Four Thirds Mount Technical Drawing and CAD

 
Last edited:
  • Like
Reactions: cacau
Στην αγορά απο e-infinity ή γενικά gray market το πρόβλημα είναι το τι θα κάνεις αν σου δημιουργηθεί πρόβλημα μετά το 12μηνο της εγγύησης.
Τα προϊόντα είναι απο Ασιατικές χώρες και μόλις πηγαίνεις στο εγχώριο Ευρωπαϊκό σέρβις, μπορεί (ανάλογα την εταιρία) μέχρι και να σου αρνηθούν επισκευή.

Κατα τα άλλα ουσιαστικά δεν υπάρχει πρόβλημα. Γνήσια σφραγισμένα προϊόντα είναι και η e-infinity έχει καλό όνομα στην αγορά.
 
Ποιο ειναι τοτε το νοημα της παγκοσμιας εγγυησης των μεγαλων εταιρειων ;
Οι περισσότερες εταιρίες (όχι όλες) την έχουν καταργήσει και προσφέρουν την εγγύηση ανα ηπείρους. Επισκευή πέραν της εγγύησης όμως νομίζω οτι την προχωράνε αλλά η χρέωση πονάει γιατί πολλές φορές είναι φιξ ανάλογα το μοντέλο και όχι την ζημιά.
 
Μπορείτε να πιέσετε όσο θέλετε. Είναι καλυμένοι

Πατάνε σε σημεία που τους κατοχυρώνουν τόσο έναντι του καταναλωτή επικαλούμενοι τεχνικούς λόγους, όσο και έναντι νομικών επιπλοκων που μπορουν να προκύψουν

Επικαλούμενοι ένα πλαστικό ή μια βίδα που είναι τελείως διαφορετική εντός του προιόντος (και συνήθως είναι) και την αναγνώριση απο τον κωδικο S/N του προιόντος, το σύστημα δεν δίνει ανταλλακτικά για αυτόν τον κωδικό μέσω αντιπροσωπείας. Μπορεί να βρεις το ανταλλακτικό που παίρνει μέσω διασταύρωσης, αλλά δεν θα στο δίνει η εταιρία, πόσο μάλλον να στο φτιάξει.

θα χρειαστεί να καταφύγεις σε gray market service (αν υπάρχει) που έχουν κάποια χαλασμένα κομμάτια και τα αποψιλώνουν για ανταλλακτικά

Ακόμη και σε συνήγορο του καταναλωτή να πας, δεν σε καλύπτει, μιας και απο την στιγμή που ο κωδικός προιόντος δεν έχει εισαχθεί επίσημα και άρα δεν έχουν καταβληθεί οι απαραίτητοι φόροι, το κράτος δεν θα δώσει σημασία.

Ότι πωλείται στην Ελληνική αγορά πρέπει να έχει και εγγύηση, έλα όμως που δεν πωλείται στην Ελληνική αγορά, αλλά κάπου σε άλλη Ευρωπαική χώρα που μπορεί να έχει άλλους νόμους για τις παραεισαγωγές. Και αγοράζει ο Ελληνας μέσω Ε.Ε

Οι αγορές απο το ιντερνετ είναι ακόμη Ελ Ντοράντο. Θολό νομικό πλαίσιο όταν μεσολαβεί τρίτη χώρα μεταξύ της χώρας πρώτης αγοράς (Ασία) και του πελάτη (Ελλάδα) μέσα απο μια αποθήκη κάπου στην Βόρεια Ευρώπη

Προσοχή, δεν λέω ότι είναι κακό να αγοράζεις παραεισαγωγή. Αλλά καλό να ξέρεις και τι μπορεί να συμβεί αν στραβώσει.
Δεν θα σε σώσει κανένα μέηλ στην μαμά εταιρία. Απλά θα σου πούνε να το στείλεις απο εκει που αγοράστηκε εξαρχής...και τρέχα γύρευε!

Ομοίως έχετε το νου σας και σε μεταχειρισμένα του mpb. Κυκλοφορούν πολλά κομμάτια που είναι παραεισαγωγή και μόλις έβγαλαν πρόβλημα και είχε λήξει και η 6μηνη εγγύηση του mpb, κάποιοι δεν μπορούσαν να τα φτιάξουν
 
  • Like
Reactions: toupia
Το ίδιο δηλαδή ισχύει και για αγορά μεταχειρισμένου απο MPB.
Θα μπορούσε αυτό που θα αγοράσει κάποιος να προέρχεται απο grey market.
Έχω αγοράσει απο grey... Δεν έτυχε ποτέ να χρειαστώ κάποια επισκευή.
Όμως ποτέ δεν καταλαβα απο τη στιγμή που είσαι διατεθημένος να πληρώσεις ανταλλακτικό και εργασία, να σου αρνηθούν την επισκευή.
Δεν είπαμε να επικαλεστείς εγγύηση, αλλά να πληρώσεις τον τεχνικό κανονικά...
 
Θεωρώ πως το πιο ασφαλές συμπέρασμα που θα μπορέσουμε να βγάλουμε, είναι αν κάνουμε κάποιο πείραμα.
Όλο και κάποιοι εδώ έχουν αγοράσει απο e-infinity.
Ας πάρουν τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία τους να επικαλέστούν δήθεν πρόβλημα με τον εξοπλισμό τους που είναι εκτός εγγύησης και μόλις τους ζητήσουν παραστατικό ή σειριακό αριθμό να δούμε πως θα εξελιχθεί η κουβέντα.
Αν μάλιστα έχουμε και εθελοντές με διαφορετικές μάρκες, ακόμη καλύτερα.
 
Δεν είναι από μόνο η Fuji, οι περισσότερες σχεδόν εταιρείες δεν σε καλύπτουν για grey market προϊόντα.
Δεν είναι πως δεν σε καλύπτουν. Απλά σε παραπέμπουν στην αντιπροσωπεία της χώρας αρχικής αγοράς.
Εκεί είναι και η πονηριά.
Δεν αρνούνται εξυπηρέτηση. Απλά την κάνουν εξαιρετικά δύσκολη, ώστε να ξανασκεφτείς να αγοράσεις gray market προιόν.