Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

δυστυχως, ο φακος που ηθελα τοσο πολυ και περιμενα πως και πως να τον δοκιμασω... με πουλησε!

Χτες εκανα τη πρωτη βολτα με την xt5 και τον XF 100-400mm κι ενω στην αρχη ηταν ΟΚ μετα απο λιγο αρχισε να κανει νερα.
Εβγαζε συνεχως το μυνημα LENS CONTROL ERROR ΚΑΙ ΠΑΓΩΝΕ Η ΕΙΚΟΝΑ.

Εκανα μια βολτα σημερα απο τα service στην Αθηνα , ειναι εκτος εγγυησης , και δυστυχως η ζημια ειναι τετοια που πρεπει να παει εξωτερικο στη μαμα εταιρεια για να φτιαχτει και μαλλον με μεγαλο κοστος.
Για μενα ειναι αδυνατον αυτη τη στιγμη να ανταποκριθω, οποτε ο φακος παει μαλλον για αποσυρση :cry:
Απο τις λιγες φωτο που καταφερα να βγαλω ειναι πραγματι καταπληκτικος, πολυ οξυς ακομα και τερμα ανοιχτος, τρομερη σταθεροποιηση και ταχυτατη εστιαση.

Καποιες φορες παλι λειτουργει για λιγο, αλλα μετα ξανακολλαει... κριμα και τον ηθελα τοσο.
Αυτα εχουν δυστυχως τα μεταχ/να , ειναι πρωτη φορα που μου συμβαινει , οποτε προσοχη , γιατι τα λεφτα που εχασα ειναι πολλα και δυσευρετα πια !



To πιθανοτερο ειναι οτι ο φακος ειχε ηδη προβλημα απο τον προηγουμενο χρηστη απλα δεν το εβγαζε παντα.....ισως και για αυτο αποφασισε να αλλαξει συστημα.

Εγω αν ειμουν βεβαιος οτι θα τον κρατουσα θα τον επισκευαζα Γιαννη (και ισως να ζητουσα και απο τον προηγουμενο χρηστη να μοιραστει μερος της βλαβης δηλαδη ημαρτον τοσο συντομα
)
 
κι αυτο το εκανα, αλλα δεν το δεχεται....λεει οτι δεν ειχε ποτε κανενα θεμα.

Δεν νομιζω οτι λεει ψεματα, ειχε πολλους φακους Fuji , κι εχει ακομα 2 3 συστηματα (nikon kai Haselbland)

Απλα εκατσε σε μενα τωρα η στραβη.

επισκευη με τιποτα τωρα, θελει πολλα λεφτα και ειμαι ταπι! :p
 
  • Angry
Reactions: Kosh
Και πως χαλάσε ο φακός έτσι από μόνος του;

Αν δε σου έπεσε, και δεν τον έπλυνες κάτω απ’τη βρύση, τότε ο φακός ήταν ελαττωματικός, Αλλά πλέον δεν μπορείς να κάνεις κάτι γι’αυτό Στη θέση σου θα το ξέχναγα, και σέρβις να τον στείλεις υπάρχει περίπτωση να σου ξανά βγάλει πρόβλημα, δυστυχώς πολλές φορές έτσι συμβαίνει με τους φακούς, άπαξ και χαλάσουν άστα να πάνε.
 
Συγνωμη λεμε για τον φακο που κανει καινουργιος 2 χιλιαρικα ?

Ε ποσο να κανει η επισκευη που να αξιζει να τον βαλεις στα αχρηστα ?
 
δεν ξερουν να μοιυ πουν... πρεπει να παει εξωτερικο , και γι αυτο μονο (ο ελεγχος δηλ.) κοστιζει 70 ευρω περιπου.

Το κοστος που υπολογιζουν μπορει να ξεκιναει απο 200/300 εως 700 ευρω (εγω τον πληρωσα 900 ευρω).

Δεν μπορω με τιποτα αυτη τη στιγμη ...ισως αργοτερα.
 
Κατι ηλεκτρονικο ειναι, και σχετικα ευκολο, μαλλον καμια ταινια με καλωδια οπως ειπαν πιο πανω.
δεν ξερω πως κανουν το σερβις στα φωτογραφικα, αλλα σε κατι αλλους κλαδους που ασχολουμαι εγω απλα αλλαζουν πλακετες με καινουριες. Οποτε νομιζω ευκολα θα φτιαχτει.
 
Γιάννη από περιέργεια μιας και είχα το ίδιο θέμα παλιότερα στον κιτ 18-55mm, κάνει ενίοτε και έναν θόρυβο σαν τρίξιμο πρίν βγάλει το μήνυμα ; Συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της εστίασης ;

Είχα αυτό το θέμα στον φακό που ανέφερα και δοκίμασα τα πάντα και εγώ. Δεν ασχολήθηκα ποτέ με service καθώς ήταν αγορασμένος από e-infinity και οκ ξέρουμε ότι η Fujifilm δεν ασχολείται με αυτά τα κομμάτια. Παραδόξως, μετά από περίπου 10 μέρες σταμάτησε να το κάνει εντελώς και για τα επόμενα 2 χρόνια που τον χρησιμοποίησα μέχρι την πώληση του δεν το έκανε ξανά. Στο λέω για να μην απελπίζεσαι (τελείως)...

Αν πάντως σου κάνει και αυτόν τον θόρυβο που αναφέρω παραπάνω, βάσει όσων έχω διαβάσει σε φόρουμ έχει να κάνει με το σύστημα σταθεροποίησης χωρίς να έχει σημασία αν είναι ενεργό ή όχι.

Σε κάθε περίπτωση θεωρώ απίθανο να μην το έκανε πριν την αγορά εκ μέρους σου και επειδή ξέρω την αγγελία από την οποία τον πήρες μου κάνει εντύπωση αλλά οκ αυτό είναι άλλο θέμα.
 
οχι δεν κανει κανενα τετοιο θορυβο, τωρα μαλιστα βγαζει απο την αρχη το error και δεν μ αφηνει να προχωρησω.

Ειχες κι εσυ αυτο το ιδιο error ?
 
οχι δεν κανει κανενα τετοιο θορυβο, τωρα μαλιστα βγαζει απο την αρχη το error και δεν μ αφηνει να προχωρησω.

Ειχες κι εσυ αυτο το ιδιο error ?

Ναι απλώς όχι σε αυτόν τον φακό και επίσης μου έκανε και ένα ηλεκτρικό τρίξιμο σα βουητό, όταν εστίαζε. Δοκίμασα και εγώ τα πάντα τόσο ως προς τις ρυθμίσεις όσο και τα κλασικά καθαρίσματα κλπ αλλά δε δούλεψε κάτι.

Μη σε παίρνει από κάτω. Άσε τον στην άκρη για την ώρα και τσέκαρε τον ανά διαστήματα για να δεις. 'Οπως έγραψα, στη δική μου περίπτωση ξαφνικά σταμάτησε να το εμφανίζει και να κάνει τον θόρυβο ενώ λειτουργούσε κανονικότατα από εκεί και μετά.
 
Λοιπον επανέρχομαι με νεότερα μετά απο μέρες απουσίας απο το φορουμ. Κώστα ευχαριστώ για την ανταπόκριση.

Μου είχε κάνει εντύπωση γιατί πίστευα πως μια μηχανή σαν την Hasselblad με τόσες πωλήσεις και πιστούς θα ήταν (τη στιγμή που είναι καθαρά μηχανικη) εύκολη η αναζήτηση service. Κατανοώ πως είναι μια παλιά μηχανή αλλά...

Για να συμπυκνώσω και για άλλους που θα χρειαστούν κάτι ανάλογο:

1. Δεν έχει νόημα να απευθυνθείτε στην αντιπροσωπεία ούτε για παραπέρα οδηγίες / αποστολές - you're on your own
2. Για αναλογικές μεσαίου φορμά με παραπέμψαν στον Πικόπουλο. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με μια υπάλληλο αλλά θα πάω κι αυτοπροσώπως.
3. Σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο είναι ασύμφορο και χωρίς νόημα να την στείλω Σουηδία.

Σας ευχαριστώ και πάλι όλους, θα σας ενημερώσω όταν έχω κάτι νεότερο.
 
Μια λίγο ίσως άκυρη ερώτηση σχετικά με την εγγύηση των προϊόντων.

Αγοράζει κάποιος έναν φακό με 2ετη εγγύηση, η απόδειξη αγοράς περιέχει τα πλήρη στοιχεία του (Ονοματεπώνμο, τηλέφωνο, διεύθυνση κλπ) και στη συνέχεια τον πουλάει ενώ εκείνος βρίκσεται εντός εγγύησης. Ο επόμενος αγοραστής του μεταχειρισμένου πλέον φακού έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει την εγγύηση, δίνοντας την απόδειξη αν του ζητηθεί στο service και αφού ο αρχικός αγοραστής του την έδωσε κανονικά κατά την πώληση του φακού ;

Ή η απόδειξη και κατά συνέπεια και η εγγύηση είναι προσωποποιημένη, οπότε το δικαίωμα της οποιαδήποτε επαφής με το service παραμένει στον αρχικό αγοραστή ; Δε νομίζω βέβαια σε κάποιο service να ζητηθεί ταυτότητα :p οπότε θεωρητικά μπορεί οποιοσδήποτε να κάνει χρήση της απόδειξης - εγγύησης αλλά αν ξέρει κάποιος τι ισχύει θα με ενδιέφερε.
 
Καμια σημασια δεν εχει το ονομα .

Σημασια εχει η αποδειξη ή το τιμολογιο αγορας και αν αναφερεται επανω σε αυτο ο σειριακος αριθμος του φακου.

Αν δεν αναφερεται λογικα ειναι στα αρχεια του καταστηματος βεβαια (ποιο σειριακο αριθμο πουλησαν στο συγκεκριμενο παραστατικο αγορας)
 
  • Like
Reactions: pifilos
Θα ήθελα να αντικαταστήσω/επισκευάσω την οθόνη της Α7 μου. Υπάρχει κάποιο εργαστήριο, στην Αθήνα, που θα μπορούσε να το κάνει?
 
Nαι το επισημο σερβις της Sony, πληροφοριες στα επισημα sony center.

 
  • Like
Reactions: aspromavros