Προβληματικά pixel και αμυχή πάνελ σε Samsung 64E8000

Με πήρε ο τεχνικός και θα ερθει αυριο Σαββατο μετα τις 14.30 το μεσημερι! Του ειπα για τα προβληματακια και μου ειπε πως εντος 7ημερων κανουν αντικατασταση σε οτι προβλημα υπαρχει, αλλα ειπε οτι αυριο που θα ερθει ειναι η 8η μερα! Ισχυει αυτο; Εγω πηρα τηλεφωνο και δηλωσα την βλαβη την 6η μερα. Αφηστε που μεσολαβησαν 2 αργιες Χριστουγεννων! Μου ειπε οτι θα το περασει για αντικατασταση και βλεπουμε...Αντε να δουμε
 
θα σου γινει αντικατασταση μην αγχωνεσαι.6η μερα θα πιαστει.Με την επομενη τι θα κανεις που αποκλειεται να ναι ενταξει.

φιλε Ανρεα αυτοι προωθουν τα χαρτια απο τα διαφορα σερβις στα κεντρικα αν ειναι για αντικατασταση και επισκευαζουν οτι δεν μπορει να κανει το καθε τοπικο σερβις
 
Last edited by a moderator:
θα σου γινει αντικατασταση μην αγχωνεσαι.6η μερα θα πιαστει.Με την επομενη τι θα κανεις που αποκλειεται να ναι ενταξει.

Γιατι η επόμενη δεν θα ειναι οκ; Πως εισαι τοσο σιγουρος;
 
Αφού σου είπε αντικατάσταση θα γίνει αντικατάσταση μην αγχώνεσε. Είναι καλό το service της samsung.
 
Απάντηση: Re: Samsung PS E8000 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

δεν νομιζω να ειναι γκαντεμης. φερνουν ελλαδα 2ης διαλογης συσκευες και οποιος ασχοληθει μετα.
παρατηρω οτι 4 στις 10 οθονες που εχουν περασει απο τα χερια μου ειχαν pixel. απο 1 εως και 4. βρηκα προσφατα χαλασμενο ακομα και σε κινητο νοκια. ματια να εχεις να βλεπεις. ειχε τυχει και εκανα συμφωνια παλιοτερα για μια σαμσουνγκ 32αρα. αν εχει πιξελ φερνεις αλλη και ελεγχος επιτοπου πριν την αγορα με λαπτοπ συνδεμενο επανω. και οι 3 που ανοιξα ειχαν απο ενα χαλασμενο. ολα τα σκαρτα εδω τα στελνουν....
 
δεν νομιζω να ειναι γκαντεμης. φερνουν ελλαδα 2ης διαλογης συσκευες και οποιος ασχοληθει μετα.
παρατηρω οτι 4 στις 10 οθονες που εχουν περασει απο τα χερια μου ειχαν pixel. απο 1 εως και 4. βρηκα προσφατα χαλασμενο ακομα και σε κινητο νοκια. ματια να εχεις να βλεπεις. ειχε τυχει και εκανα συμφωνια παλιοτερα για μια σαμσουνγκ 32αρα. αν εχει πιξελ φερνεις αλλη και ελεγχος επιτοπου πριν την αγορα με λαπτοπ συνδεμενο επανω. και οι 3 που ανοιξα ειχαν απο ενα χαλασμενο. ολα τα σκαρτα εδω τα στελνουν....

Μαλλον εισαι ατυχος, οσες οθονες για pc, τηλεορασεις εχω παρει, ποτε δεν ειχαν κανενα καμμενο pixel. Ειναι λιγο αυθαιρετο το συμπερασμα οτι μας φερνουν Β διαλογης κομματια, αποδειξεις υπαρχουν ή απλες προσωπικες εμπειριες;
 
Ρε παιδιά για τι ατυχίες και γκαντεμιές μιλάμε... δεν τα καταλαβαίνω εγώ αυτά, είμαι από χωριό! Μόλις δεις το πρόβλημα, τη βουτάς τη ρουφιάνα την TV:operator: , την πας εκεί που την αγόρασες -και ΑΠΑΙΤΕΙΣ έστω και με τσαμπουκά αν χρειαστεί- καινούργια ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ- και αν δεν έχει να σου κόψει ένα δελτίο ΝΑ ΠΑΣ ΕΣΥ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ, απο τις κεντρικές αποθηκές της όποιας μάρκας, να φορτώσεις με τα χεράκια σου μια... Γιατί δυσκολεύουμε τη ζωή μας. ΜΙΛΑΩ ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ...
 
Πάντως αυτό με τα δεύτερης διαολογής προιόντα που φέρνουν στην Ελλάδα και μένα με έχει βάλει σε υποψίες γιατί βλέπω πάρα πολλά post με ελαττωματικές συσκευές. Η δεν ξέρουν να φτιάχνουν πλέον συσκευές η μας σερβίρουν στην Ελλάδα όλη την σαβούρα τους.
 
Πάντως αν τσεκαρεις εξονυχιστικά μια τηλεόραση σίγουρα θα βρεις προβλήματα.

Για έμενα κάτσε (αν μπορείς) χαλάρωσε και δες καμιά ταινία οπού σίγουρα δεν θα φαίνεται το pixel απο την απόσταση που παρακολουθεις.

Σου τα λεω αυτα γιατι το θεμα τηλεόραση (4 αλλαγές) σου έχει .......ησει την ψυχολογία και είναι κρίμα.
 
Μόλις έφυγε ο τεχνικός της samsung. Του έδειξα το πιξελ το μπλε-μωβ, το χτυπηματάκι αριστερά όπου φαίνεται και με σβηστη και με ανοικτη τηλεόραση, αλλά και ένα ακόμα γκρι άσχετο στα δεξιά του πάνελ σαν κάτι να έχει πίσω από το τζαμάκι και είναι πιο θολό το κομματακι εκείνο. Μου είπε ότι αυτά σίγουρα αρκουν για αντικατάσταση κατά την γνώμη του. Επίσης, μου είπε ότι είμαι σίγουρα μέσα στο 7ημερο αντικατάστασης και να μην αγχώνομαι. Μόνο αν δεν το δεχτεί λέει η samsung δεν θα στην αλλάξει. Αλλά από όσα είδε και έβγαλε φωτο που φαίνονται κιόλας, μου είπε λογικά θα μου την αλλάξουν. Τώρα περιμένω από βδομάδα τηλέφωνο και βλέπουμε...Αντε να δούμε
 
Απάντηση: Re: Samsung PS E8000 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Το doa νομιζω ισχυει σε μερικα καταστηματα αν δεν εχεις ανοιξει καθολου τη συσκευη και θες να την αλλαξεις στις μερες που γραφουνε.Υστερα παλι αν το προβλημα ειναι μεσα στις ημερες του doa και καλεσεις τεχνικο απο samsung τοτε δεν γινεται επισκευη(ακομη κι αν παιρνει)αλλα αντικατασταση.Αν περασει το doa και μπορει να επισκευαστει η tv τοτε δεν μπορεις να απαιτησεις αντικατασταση θα πρεπει να επισκευαστει.Ετσι νομιζω λειτουργει φιλε οποτε αν ειναι να καλεσεις τεχνικο καντο πριν ληξει το doa.Τα pixel παντως στο ξαναγραφω η samsung δικαιολογει μεχρι 7,απο εκει και πανω θεωρειται προβλημα γι' αυτους και σου κανουν αντικατασταση.Εγω παντως που ειχα παρε δωσε με την samsung ηταν αψογοι

(Συγνωμη jl δεν υπηρχε το μηνυμα σου οταν μπηκα στο thread γι αυτο και εγραψα,ας μετεφερθει και το δικο μου τοτε)

DOA >>> DEAD ON ARRIVAL νεκρο κατα την αφιξη>>>κοινως με το που το ανοιξες δεν δουλεψε ποτε οποτε στο αντικαθιστουν. επισης να θυμισω οτι συμφωνα με νομοθεσια απο το 2004 μπορεις μεσα σε 14 μερες απλα επιδη δεν καλυπτει τις προσδοκιες σου το προιον και χωρις αλλες εξηγησεις να το επιστρεψεις στο καταστημα λιανικης και να παρεις πισω τα χρηματα σου. ακομα εχεις 2 επιλογες και δικαιωμα αν εχεις καποια βλαβη 1 να το δωσεις απο εκει που το αγορασες και να απαιτησεις επισκευη κτλ και αναλαμβανει το καταστημα η να ασχσοληθεις με την επισημη αντιπροσωπεια. ο αγοραστης επιλεγει τι θελει.
 
Πάντως αυτό με τα δεύτερης διαολογής προιόντα που φέρνουν στην Ελλάδα και μένα με έχει βάλει σε υποψίες γιατί βλέπω πάρα πολλά post με ελαττωματικές συσκευές. Η δεν ξέρουν να φτιάχνουν πλέον συσκευές η μας σερβίρουν στην Ελλάδα όλη την σαβούρα τους.

πανω απο 10 χρονια τεσταρω τφτ για το παραμικρο και βγαζει ματι το θεμα των συσκευων 2ης διαλογης. ετυχε να ανοιξω τσεκαρω με μονοχρωμα πατερν 4 ιδιες 32αρες σε 3 διαφορετικα καταστηματα και οι 4 ειχαν απο 1 πιξελ προβληματικο. τυχαιο ε?

Μαλλον εισαι ατυχος, οσες οθονες για pc, τηλεορασεις εχω παρει, ποτε δεν ειχαν κανενα καμμενο pixel. Ειναι λιγο αυθαιρετο το συμπερασμα οτι μας φερνουν Β διαλογης κομματια, αποδειξεις υπαρχουν ή απλες προσωπικες εμπειριες;

ειναι γνωστο οι ιδιες οι εταιριες το λενε το εχω δει ακομα και σε λαπτοπ οθονες και κτλ. σου λεει και τωρα απο 7 πιξελ και πανω απο 3 απο 13 κτλ...συμπερασμα γνωριζει την αστοχια στην γραμμη παραγωγης ξσερει τα κομματια τι ποιο απλο να διαλεξει και που θα τα στειλει.
παραδειγμα ενα λαπτοπ toshiba qosmio χ500 αξιας 2400 κορυφαιο σε χαρακτηριστικα. κοιταζω οθονη κατω απο την μια ακρη εως αλλη ηταν ποιο σκουρος ο φωτισμος. hd οθονη τωρα απαραδεκτο. το δινω πισω αλλο καινουργιο. το ιδιο!
το ψαχνω ιντερνετ το ειχαν παρατηρησει και αλλοι. μιλαω με toshiba μαθαινω οτι ειναι γνωστο αλλα πωλειται χωρις αλλο. προβληματικη διαχυση στην κατω λαμπα υποφωτισμου. οσοι το καταλαβουν ασχολουνται αλλα πολλοι αλλοι δεν τα βλεπουν αυτα οποτε οι πωλησεις προχωρανε.
 
Last edited by a moderator:
Πιστεύετε μετά το σημερινό ραντεβου, οτι θα μου την αλλαξουν; Ή μηπως η samsung ειναι πιο αυστηρη απο την panasonic;
 
Μαλλον εισαι ατυχος, οσες οθονες για pc, τηλεορασεις εχω παρει, ποτε δεν ειχαν κανενα καμμενο pixel. Ειναι λιγο αυθαιρετο το συμπερασμα οτι μας φερνουν Β διαλογης κομματια, αποδειξεις υπαρχουν ή απλες προσωπικες εμπειριες;

+1

Sony 32S2010 , Sony 40D3000 , Sony 46W4000 , Panasonic 50U10 , Panasonic 42C3 , Samsung 51E530 , ούτε ένα καμένο pixel σε καμία.

Αν δεν είχε και η 42C3 το πρόβλημα με το υπερβολικό image retention και αν δεν μου έβγαζε η W4000 μια πράσινη γραμμή στα 3 χρόνια θα έλεγα ότι έχω σταθεί πολύ τυχερός.
 
Ουτε και εγω πιστεύω πως τίθεται θεμα για την ποιοτητα των ελληνικων εισαγωγών.
Αλλωστε για τις ιδιες κακοτεχνιες διαβαζουμε σε ολον τον κόσμο.
Οσον αφορα καμενα πιξελ με εξαίρεση την πρώτη οθονη που ειχα παρει πριν απο χρονιά για το pc και ειχε ενα καμένο ( και εβριζα για την γκαντεμια μου ) απο τοτε έχουν περασει απο τα χερια μου 8 οθονες για pc, 3 τηλεορασεις και τρια λαπτοπ χωρις κανενα προβληματικό πιξελ.
 
Kαι γω ποτε καμενα πιξελ, και απο το 2005 που αρχισα να περνω lcd τv ακομα παιζουν...και παιζουν σε σπιτια που της ανοιγουν απο το πρωι μεχρι το βραδυ...σκυλια!!!
 
Πρωτού αρχίσουμε τα εκτός θέματος, εγώ να θυμίσω ότι οι τηλεοράσεις του polakis δεν είχαν κάποιο πρόβλημα, πέρα από θέματα ανομοιομορφίας.
Τα οποία αποδέχθηκε η αντιπροσωπία και έγιναν οι αλλαγές των τηλεοράσεων και τελικά η επιστροφή χρημάτων. Αν είχε δείξει άλλη συμπεριφορά η αντιπροσωπεία, δεν θα είχε γίνει τίποτα από όλα αυτά.
 
Βεβαιως να το τονισουμε αυτο και πως ανεξαρτητα της ταλαιπωριας ( που για αυτό δεν φταίει ο αντιπρόσωπος ) σπανια βλεπουμε τετοια αντιμετώπιση.
Αλλαγη τεσσαρων τηλεορασεων και στο τέλος επιστροφη χρημματων ... αυτα δεν τα εχουμε συνηθησει απο ελληνες αντιπροσωπους
 
Πρωτού αρχίσουμε τα εκτός θέματος, εγώ να θυμίσω ότι οι τηλεοράσεις του polakis δεν είχαν κάποιο πρόβλημα, πέρα από θέματα ανομοιομορφίας.
Τα οποία αποδέχθηκε η αντιπροσωπία και έγιναν οι αλλαγές των τηλεοράσεων και τελικά η επιστροφή χρημάτων. Αν είχε δείξει άλλη συμπεριφορά η αντιπροσωπεία, δεν θα είχε γίνει τίποτα από όλα αυτά.

Βεβαιως να το τονισουμε αυτο και πως ανεξαρτητα της ταλαιπωριας ( που για αυτό δεν φταίει ο αντιπρόσωπος ) σπανια βλεπουμε τετοια αντιμετώπιση.
Αλλαγη τεσσαρων τηλεορασεων και στο τέλος επιστροφη χρημματων ... αυτα δεν τα εχουμε συνηθησει απο ελληνες αντιπροσωπους

+1 εκαστος