Προσφορά Cosmote TV

Κάτω απ'τα 20 δεν πέφτει με τίποτα.
Κ τα 20 που είπε ο φίλος παραπάνω ότι κατάφερε κ πήρε απίστευτο μου φαίνεται. Από 22-25 παίζει συνήθως.

Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος πότε θα ανάβει η επίσημη εφαρμογή cosmote tv go για android tv box και android tv αντιστοιχα?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
εμένα μου δώσαμε το πακέτο με τα απεριόριστα σταθερά , 350 λ σε κινητά , από 200 λ καρτα σε δυο κινητά μου το μήνα και φυσικά το αξεπέραστο ΕΩΣ 24 mpps internet (αν πάρω 10 θα είμαι super) με 23,69 τελική για 2 χρόνια . Αν δεν κάνουν καμία φουστιά νομίζω πως είναι καλό deal .
 
Re: Απάντηση: Προσφορά Cosmote TV

Λενε θα βγει cosmote android box θα παιζει απο εκει το cosmote tv και αλλα
 
Re: Απάντηση: Προσφορά Cosmote TV

εμένα μου δώσαμε το πακέτο με τα απεριόριστα σταθερά , 350 λ σε κινητά , από 200 λ καρτα σε δυο κινητά μου το μήνα και φυσικά το αξεπέραστο ΕΩΣ 24 mpps internet (αν πάρω 10 θα είμαι super) με 23,69 τελική για 2 χρόνια . Αν δεν κάνουν καμία φουστιά νομίζω πως είναι καλό deal .
Κώστα για ανανέωση ή μετάβαση από άλλο πάροχο; Έδωσαν προσφορά και για cosmote tv;

Στάλθηκε από το AGS2-W09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Προσφορά Cosmote TV

εμένα μου δώσαμε το πακέτο με τα απεριόριστα σταθερά , 350 λ σε κινητά , από 200 λ καρτα σε δυο κινητά μου το μήνα και φυσικά το αξεπέραστο ΕΩΣ 24 mpps internet (αν πάρω 10 θα είμαι super) με 23,69 τελική για 2 χρόνια . Αν δεν κάνουν καμία φουστιά νομίζω πως είναι καλό deal .

Αν εχει μεσα και cosmote tv αυτο δεν ειναι προσφορα, ειναι λαχειο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Προσφορά Cosmote TV

Κώστα για ανανέωση ή μετάβαση από άλλο πάροχο; Έδωσαν προσφορά και για cosmote tv;

Στάλθηκε από το AGS2-W09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μετάβαση απο άλλο πάροχο . Μου είπε και για cosmote full με 20 επιπλέον αλλά δεν ήθελα
 
Τελείωσε και το δικό μου,ζήτησα διακοπή για τβ και την άλλη μέρα με πήραν τηλ για επιβεβαίωση ,τους είπα οτι είστε ακριβοί ,αρχιζε να λέει τιμές την κόβω την φόρα και την λέω ,για 24mb τηλέφωνο (ΜΟΝΟ σταθερά και 30' κινητά) και τβ φούλ πόσο θα δίνω ταμείο τελική και λέει 43,86Ε και φυσικά την χαιρέτησα ευγενικά και αποχωρώ πλέον από ΟΤΕ! 42Ε με 50mb και φουλ τβ σταθερά και κινητά έδινε η ΑΛΛΗ συνδρομητική.
 
Τελείωσε και το δικό μου,ζήτησα διακοπή για τβ και την άλλη μέρα με πήραν τηλ για επιβεβαίωση ,τους είπα οτι είστε ακριβοί ,αρχιζε να λέει τιμές την κόβω την φόρα και την λέω ,για 24mb τηλέφωνο (ΜΟΝΟ σταθερά και 30' κινητά) και τβ φούλ πόσο θα δίνω ταμείο τελική και λέει 43,86Ε και φυσικά την χαιρέτησα ευγενικά και αποχωρώ πλέον από ΟΤΕ! 42Ε με 50mb και φουλ τβ σταθερά και κινητά έδινε η ΑΛΛΗ συνδρομητική.
Να είχα εγώ αυτό το 43αρι,θα ήμουν βασιλιάς. !
 
Υπέγραψα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών στην Nova (από cosmote που είμαι τώρα) το οποίο θα ενεργοποιηθεί την 22-2-2019.

Το συμβόλαιό μου με cosmote λήγει την 19-3-2109

Με διαβεβαίωσαν (από Nova) ότι δεν υφίσταται θέμα αποζημίωσης για πρόωρη λύση συμβολαίου με την cosmote επειδή έχει ανακοινώσει αυξήσεις τιμολογίων από 1-1-2019

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ισχύουν οι ανωτέρω ισχυρισμοί της NOVA ή μπλέκω σε ατέρμονες διαδικασίες αποζημιώσεων;

Υπάρχει κάποιος συμφορουμίτης με παρόμοιο θέμα και ποια ήταν η κατάληξη;

Ευχαριστώ για οιανδήποτε άποψη...
 
Υπέγραψα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών στην Nova (από cosmote που είμαι τώρα) το οποίο θα ενεργοποιηθεί την 22-2-2019.

Το συμβόλαιό μου με cosmote λήγει την 19-3-2109

Με διαβεβαίωσαν (από Nova) ότι δεν υφίσταται θέμα αποζημίωσης για πρόωρη λύση συμβολαίου με την cosmote επειδή έχει ανακοινώσει αυξήσεις τιμολογίων από 1-1-2019

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ισχύουν οι ανωτέρω ισχυρισμοί της NOVA ή μπλέκω σε ατέρμονες διαδικασίες αποζημιώσεων;

Υπάρχει κάποιος συμφορουμίτης με παρόμοιο θέμα και ποια ήταν η κατάληξη;

Ευχαριστώ για οιανδήποτε άποψη...
Να δεις τον τελευταίο λογαριασμό σου της cosmote. Αν όντως γράφει για αλλαγές στον τιμοκατάλογό της μπορείς χωρίς πέναλτι. Αλλά πρώτα τα κοιτάς και μετά κάνεις συμβόλαιο. Ο πωλητής να κλείσει το συμβόλαιο θέλει, είναι δική σου δουλειά να το ψάξεις. Ελπίζω να ισχύει αυτό που σου είπε και να μην χρεωθείς.

Στάλθηκε από το AGS2-W09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Υπέγραψα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών στην Nova (από cosmote που είμαι τώρα) το οποίο θα ενεργοποιηθεί την 22-2-2019.

Το συμβόλαιό μου με cosmote λήγει την 19-3-2109

Με διαβεβαίωσαν (από Nova) ότι δεν υφίσταται θέμα αποζημίωσης για πρόωρη λύση συμβολαίου με την cosmote επειδή έχει ανακοινώσει αυξήσεις τιμολογίων από 1-1-2019

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ισχύουν οι ανωτέρω ισχυρισμοί της NOVA ή μπλέκω σε ατέρμονες διαδικασίες αποζημιώσεων;

Υπάρχει κάποιος συμφορουμίτης με παρόμοιο θέμα και ποια ήταν η κατάληξη;

Ευχαριστώ για οιανδήποτε άποψη...
13888 είναι υποχρεωμένοι να αναφέρουν ημερομηνία λήξης και αν έχεις ρήτρα αν σπάσεις το συμβόλαιο, παίζει να είναι άλλη ημερομηνία το νετ-τηλ και άλλη η τβ (έτσι έπαιζε σε μένα) αν έχεις triple play!!

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Υπέγραψα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών στην Nova (από cosmote που είμαι τώρα) το οποίο θα ενεργοποιηθεί την 22-2-2019.

Το συμβόλαιό μου με cosmote λήγει την 19-3-2109

Με διαβεβαίωσαν (από Nova) ότι δεν υφίσταται θέμα αποζημίωσης για πρόωρη λύση συμβολαίου με την cosmote επειδή έχει ανακοινώσει αυξήσεις τιμολογίων από 1-1-2019

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ισχύουν οι ανωτέρω ισχυρισμοί της NOVA ή μπλέκω σε ατέρμονες διαδικασίες αποζημιώσεων;

Υπάρχει κάποιος συμφορουμίτης με παρόμοιο θέμα και ποια ήταν η κατάληξη;

Ευχαριστώ για οιανδήποτε άποψη...

Κακώς δεν περίμενες για 1 μήνα. Αν είχε ακουστεί κάτι για αυξήσεις και για αποδέσμευση αζημίως, φαντάζομαι θα είχε γραφτεί πρώτα πρώτα εδώ στο forum.
Η Nova ακόμα και 1 μόνο μήνα πριν να φύγεις, πληρώνεις την ρήτρα στο σύνολο της (κάτι απίστευτα ποσά της τάξης των 260 ευρώ για full triple play + 100 ευρώ extra για vdsl ΑΝ κατάλαβα καλά απ όσα είχα δει στους όρους της). Αν ισχύει κάτι τέτοιο και στην Cosmote τότε καλύτερα να πάρεις άμεσα τηλέφωνο την Cosmote να δεις τι και πως και αν χρειαστεί να κάνεις υπαναχώρηση στην Nova όσο προλαβαίνεις για να μην μπλέξεις.

Το να πράττεις πρώτα και μετά να ρωτάς αν έκανες καλά, είναι λάθος τακτική και θα πρέπει να το μάθεις (εν ανάγκη ας σου γίνει μάθημα αν τελικά την πατήσεις). Πρώτα ρωτάμε και ψάχνουμε και ΜΕΤΑ πράττουμε. Το τι λέει ο κάθε πωλητής στο τηλέφωνο για εσένα δεν πρέπει να έχει ποτέ καμία αξία χωρίς να το έχεις ψάξει πρώτα.
 
Απάντηση: Re: Προσφορά Cosmote TV

Υπέγραψα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών στην Nova (από cosmote που είμαι τώρα) το οποίο θα ενεργοποιηθεί την 22-2-2019.

Το συμβόλαιό μου με cosmote λήγει την 19-3-2109

Με διαβεβαίωσαν (από Nova) ότι δεν υφίσταται θέμα αποζημίωσης για πρόωρη λύση συμβολαίου με την cosmote επειδή έχει ανακοινώσει αυξήσεις τιμολογίων από 1-1-2019

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ισχύουν οι ανωτέρω ισχυρισμοί της NOVA ή μπλέκω σε ατέρμονες διαδικασίες αποζημιώσεων;

Υπάρχει κάποιος συμφορουμίτης με παρόμοιο θέμα και ποια ήταν η κατάληξη;

Ευχαριστώ για οιανδήποτε άποψη...

καλησπέρα, επειδή και εγώ το έψαξα το θέμα.
αν σου έχει έρθει σε λογαριασμό μνμ από cosmote για αυξήσεις τιμολογίων μπορείς
για πρόωρη λύση συμβολαίου μόνο στην περίπτωση που δεν έχεις απεριόριστα σταθερά,
δηλαδή έχεις το πρόγραμμα COSMOTE DOUBLE PLAY ''M'' με 240 προς σταθερά.
Αν έχεις το ''L'' που είναι απεριόριστα σταθερά δεν μπορείς πρόωρη λύση συμβολαίου
θα φας πρόστιμο καθώς το πρόγραμμά σου δεν επηρεάζεται από τις αυξήσεις του ote.
 
Re: Απάντηση: Re: Προσφορά Cosmote TV

Ειχα προγραμμα double play L απεριοριστα σταθερα και 120´κινητα. Στο λογαριασμο του Νοεμβριου 2018 ανεφερε αυτο :

"Σας ενημερώνουμε ότι από 01/01/19 η χρέωση του οικονομικού σας προγράμματος μετά την κατανάλωση του ανά μήνα παρεχόμενου χρόνου ομιλίας για κλήσεις προς
εθνικά κινητά αυξάνεται από 0,26 σε 0,33 ανά λεπτό (οι παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24% και Τέλος Συνδρομητών Σταθερής Τηλεφωνίας 5%). Τυχόν κλάσμα
λεπτού, σε κάθε κλήση, υπολογίζεται ως ακέραιο λεπτό. Η παραπάνω τροποποίηση ισχύει και για οικονομικά προγράμματα στα οποία δεν συμπεριλαμβάνεται χρόνος
ομιλίας. Έχετε δικαίωμα επιλογής κάποιου άλλου οικονομικού προγράμματος του ΟΤΕ ή καταγγελίας της σύμβασής σας αζημίως εντός 2 μηνών από την 01/01/19. Για
περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 13888, στα καταστήματα COSMOTE-ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή στο www.cosmote.gr."

Αρα απο τη στιγμη που δεν εχεις απεριοριστα κινητα μπορεις να σπασεις το συμβολαιο αζημιως και εφοσον στο ανεφερε καποιος λογαριασμος που σου εστειλαν.
 
Το να πράττεις πρώτα και μετά να ρωτάς αν έκανες καλά, είναι λάθος τακτική και θα πρέπει να το μάθεις (εν ανάγκη ας σου γίνει μάθημα αν τελικά την πατήσεις). Πρώτα ρωτάμε και ψάχνουμε και ΜΕΤΑ πράττουμε. Το τι λέει ο κάθε πωλητής στο τηλέφωνο για εσένα δεν πρέπει να έχει ποτέ καμία αξία χωρίς να το έχεις ψάξει πρώτα.

Αδερφέ, ευχαριστώ για τις επισημάνσεις αλλά δεν κατατάσσω τον εαυτό μου στους... αφελείς της βοράς των εταιριών παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών..

Είχα μία καλή προσφορά από Nova και έδωσα την συγκατάθεσή μου, υπό την απόλυτη διασφάλισή μου ότι έχω προθεσμία 14 ημερών για να ..υπαναχωρήσω...

Οι 14 μέρες είναι ένα ικανοποιητικό χρονικό διάστημα για να πάρω τις αποφάσεις μου, και σε αυτό το πλαίσιο επιζητώ απαντήσεις από κάποιους συμφορουμίτες ...

Ήδη προ διημέρου ο ΟΤΕ μου απήντησε ότι το κόστος πρόωρης διακοπής είναι 10 (επειδή διανύεται ο 24ος μήνας του συμβολαίου) ...

Θα υποστώ το.. δυσβάστακτο κόστος αλλά εν τέλει σε ευχαριστώ για τις απόψεις σου... ίσως ωφελήσουν κάποιους μακροπρόθεσμα :)
 
Αδερφέ, ευχαριστώ για τις επισημάνσεις αλλά δεν κατατάσσω τον εαυτό μου στους... αφελείς της βοράς των εταιριών παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών..

Είχα μία καλή προσφορά από Nova και έδωσα την συγκατάθεσή μου, υπό την απόλυτη διασφάλισή μου ότι έχω προθεσμία 14 ημερών για να ..υπαναχωρήσω...

Οι 14 μέρες είναι ένα ικανοποιητικό χρονικό διάστημα για να πάρω τις αποφάσεις μου, και σε αυτό το πλαίσιο επιζητώ απαντήσεις από κάποιους συμφορουμίτες ...

Ήδη προ διημέρου ο ΟΤΕ μου απήντησε ότι το κόστος πρόωρης διακοπής είναι 10 (επειδή διανύεται ο 24ος μήνας του συμβολαίου) ...

Θα υποστώ το.. δυσβάστακτο κόστος αλλά εν τέλει σε ευχαριστώ για τις απόψεις σου... ίσως ωφελήσουν κάποιους μακροπρόθεσμα :)
Αφού είσαι γνώστης της αγοράς και του πως λειτουργεί γιατί μπαίνεις και ρωτάς εδώ; Πραγματικά θα απορεί αν διαβάσει κανείς, το πρώτο μήνυμα σου και τώρα αυτό. Προσωπικά χαίρομαι που είναι μόνο το δυσβάστακτο όπως ειρωνικά έγραψες ποσό των 10 . Τέλος σίγουρα η άποψη του συμφορουμίτη που σου απάντησε θα βοηθήσει κάποιους '' αφελείς της βορας των εταιρειών '' γιατί δεν είναι όλοι γνώστες όπως εσύ (αν και αφού πήγε η ψυχή σου στη κουλουρη μέχρι να μάθεις το δεκάευρο...)
Όλα αυτά δεν τα γράφω για να σε προσβάλω προς Θεού αλλά γιατί πραγματικά καλό είναι να απαντάμε πιο ήπια σε κάποιους που εμείς στη τελική ζητάμε την γνώμη τους.
Αυτά και συγνώμη για το off topic

Στάλθηκε από το AGS2-W09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απλά ανέφερα ότι υπάρχει μία δικλείδα ασφαλείας 14 ημερών ώστε να αναμοχλεύσει κάποιος τις λεπτομέρειες της σύμβασης παροχής υπηρεσιών.

Σε αυτό το πλαίσιο η αρχική κίνησή μου ήταν να ρωτήσω στο forum εάν υπάρχει συμφορουμίτης με παρόμοια περίπτωση και επειδή δεν έλαβα συγκεκριμένη απάντηση θεώρησα σκόπιμο να ενημερωθώ επίσημα από τον πάροχο κάτι που ούτως ή άλλως θα γινόταν εντός του χρονικού περιθωρίου των 14 ημερών.

Είναι προφανές ότι "δεν πήγε η ψυχή μου στην κούλουρη μέχρι να μάθω για την ποινή των... 10 " επειδή απλούστατα εάν ήταν μεγάλο το ποσό θα ζητούσα καθυστέρηση ενεργοποίησης ή και προσωρινή ακύρωση της αίτησής μου από την νέα εταιρία...

Δεν καταλαβαίνω γιατί προσβλήθηκες, δεν είχα τέτοια πρόθεση... ούτε ειρωνεύτηκα κάποιον λέγοντας (αστειευόμενος όπως δηλώνει το emotion) για δυσβάστακτο κόστος...