Κώστα για ανανέωση ή μετάβαση από άλλο πάροχο; Έδωσαν προσφορά και για cosmote tv;εμένα μου δώσαμε το πακέτο με τα απεριόριστα σταθερά , 350 λ σε κινητά , από 200 λ καρτα σε δυο κινητά μου το μήνα και φυσικά το αξεπέραστο ΕΩΣ 24 mpps internet (αν πάρω 10 θα είμαι super) με 23,69 τελική για 2 χρόνια . Αν δεν κάνουν καμία φουστιά νομίζω πως είναι καλό deal .
εμένα μου δώσαμε το πακέτο με τα απεριόριστα σταθερά , 350 λ σε κινητά , από 200 λ καρτα σε δυο κινητά μου το μήνα και φυσικά το αξεπέραστο ΕΩΣ 24 mpps internet (αν πάρω 10 θα είμαι super) με 23,69 τελική για 2 χρόνια . Αν δεν κάνουν καμία φουστιά νομίζω πως είναι καλό deal .
Κώστα για ανανέωση ή μετάβαση από άλλο πάροχο; Έδωσαν προσφορά και για cosmote tv;
Στάλθηκε από το AGS2-W09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να είχα εγώ αυτό το 43αρι,θα ήμουν βασιλιάς. !Τελείωσε και το δικό μου,ζήτησα διακοπή για τβ και την άλλη μέρα με πήραν τηλ για επιβεβαίωση ,τους είπα οτι είστε ακριβοί ,αρχιζε να λέει τιμές την κόβω την φόρα και την λέω ,για 24mb τηλέφωνο (ΜΟΝΟ σταθερά και 30' κινητά) και τβ φούλ πόσο θα δίνω ταμείο τελική και λέει 43,86Ε και φυσικά την χαιρέτησα ευγενικά και αποχωρώ πλέον από ΟΤΕ! 42Ε με 50mb και φουλ τβ σταθερά και κινητά έδινε η ΑΛΛΗ συνδρομητική.
Να δεις τον τελευταίο λογαριασμό σου της cosmote. Αν όντως γράφει για αλλαγές στον τιμοκατάλογό της μπορείς χωρίς πέναλτι. Αλλά πρώτα τα κοιτάς και μετά κάνεις συμβόλαιο. Ο πωλητής να κλείσει το συμβόλαιο θέλει, είναι δική σου δουλειά να το ψάξεις. Ελπίζω να ισχύει αυτό που σου είπε και να μην χρεωθείς.Υπέγραψα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών στην Nova (από cosmote που είμαι τώρα) το οποίο θα ενεργοποιηθεί την 22-2-2019.
Το συμβόλαιό μου με cosmote λήγει την 19-3-2109
Με διαβεβαίωσαν (από Nova) ότι δεν υφίσταται θέμα αποζημίωσης για πρόωρη λύση συμβολαίου με την cosmote επειδή έχει ανακοινώσει αυξήσεις τιμολογίων από 1-1-2019
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ισχύουν οι ανωτέρω ισχυρισμοί της NOVA ή μπλέκω σε ατέρμονες διαδικασίες αποζημιώσεων;
Υπάρχει κάποιος συμφορουμίτης με παρόμοιο θέμα και ποια ήταν η κατάληξη;
Ευχαριστώ για οιανδήποτε άποψη...
13888 είναι υποχρεωμένοι να αναφέρουν ημερομηνία λήξης και αν έχεις ρήτρα αν σπάσεις το συμβόλαιο, παίζει να είναι άλλη ημερομηνία το νετ-τηλ και άλλη η τβ (έτσι έπαιζε σε μένα) αν έχεις triple play!!Υπέγραψα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών στην Nova (από cosmote που είμαι τώρα) το οποίο θα ενεργοποιηθεί την 22-2-2019.
Το συμβόλαιό μου με cosmote λήγει την 19-3-2109
Με διαβεβαίωσαν (από Nova) ότι δεν υφίσταται θέμα αποζημίωσης για πρόωρη λύση συμβολαίου με την cosmote επειδή έχει ανακοινώσει αυξήσεις τιμολογίων από 1-1-2019
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ισχύουν οι ανωτέρω ισχυρισμοί της NOVA ή μπλέκω σε ατέρμονες διαδικασίες αποζημιώσεων;
Υπάρχει κάποιος συμφορουμίτης με παρόμοιο θέμα και ποια ήταν η κατάληξη;
Ευχαριστώ για οιανδήποτε άποψη...
Υπέγραψα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών στην Nova (από cosmote που είμαι τώρα) το οποίο θα ενεργοποιηθεί την 22-2-2019.
Το συμβόλαιό μου με cosmote λήγει την 19-3-2109
Με διαβεβαίωσαν (από Nova) ότι δεν υφίσταται θέμα αποζημίωσης για πρόωρη λύση συμβολαίου με την cosmote επειδή έχει ανακοινώσει αυξήσεις τιμολογίων από 1-1-2019
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ισχύουν οι ανωτέρω ισχυρισμοί της NOVA ή μπλέκω σε ατέρμονες διαδικασίες αποζημιώσεων;
Υπάρχει κάποιος συμφορουμίτης με παρόμοιο θέμα και ποια ήταν η κατάληξη;
Ευχαριστώ για οιανδήποτε άποψη...
Υπέγραψα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών στην Nova (από cosmote που είμαι τώρα) το οποίο θα ενεργοποιηθεί την 22-2-2019.
Το συμβόλαιό μου με cosmote λήγει την 19-3-2109
Με διαβεβαίωσαν (από Nova) ότι δεν υφίσταται θέμα αποζημίωσης για πρόωρη λύση συμβολαίου με την cosmote επειδή έχει ανακοινώσει αυξήσεις τιμολογίων από 1-1-2019
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ισχύουν οι ανωτέρω ισχυρισμοί της NOVA ή μπλέκω σε ατέρμονες διαδικασίες αποζημιώσεων;
Υπάρχει κάποιος συμφορουμίτης με παρόμοιο θέμα και ποια ήταν η κατάληξη;
Ευχαριστώ για οιανδήποτε άποψη...
Το να πράττεις πρώτα και μετά να ρωτάς αν έκανες καλά, είναι λάθος τακτική και θα πρέπει να το μάθεις (εν ανάγκη ας σου γίνει μάθημα αν τελικά την πατήσεις). Πρώτα ρωτάμε και ψάχνουμε και ΜΕΤΑ πράττουμε. Το τι λέει ο κάθε πωλητής στο τηλέφωνο για εσένα δεν πρέπει να έχει ποτέ καμία αξία χωρίς να το έχεις ψάξει πρώτα.
Αφού είσαι γνώστης της αγοράς και του πως λειτουργεί γιατί μπαίνεις και ρωτάς εδώ; Πραγματικά θα απορεί αν διαβάσει κανείς, το πρώτο μήνυμα σου και τώρα αυτό. Προσωπικά χαίρομαι που είναι μόνο το δυσβάστακτο όπως ειρωνικά έγραψες ποσό των 10 . Τέλος σίγουρα η άποψη του συμφορουμίτη που σου απάντησε θα βοηθήσει κάποιους '' αφελείς της βορας των εταιρειών '' γιατί δεν είναι όλοι γνώστες όπως εσύ (αν και αφού πήγε η ψυχή σου στη κουλουρη μέχρι να μάθεις το δεκάευρο...)Αδερφέ, ευχαριστώ για τις επισημάνσεις αλλά δεν κατατάσσω τον εαυτό μου στους... αφελείς της βοράς των εταιριών παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών..
Είχα μία καλή προσφορά από Nova και έδωσα την συγκατάθεσή μου, υπό την απόλυτη διασφάλισή μου ότι έχω προθεσμία 14 ημερών για να ..υπαναχωρήσω...
Οι 14 μέρες είναι ένα ικανοποιητικό χρονικό διάστημα για να πάρω τις αποφάσεις μου, και σε αυτό το πλαίσιο επιζητώ απαντήσεις από κάποιους συμφορουμίτες ...
Ήδη προ διημέρου ο ΟΤΕ μου απήντησε ότι το κόστος πρόωρης διακοπής είναι 10 (επειδή διανύεται ο 24ος μήνας του συμβολαίου) ...
Θα υποστώ το.. δυσβάστακτο κόστος αλλά εν τέλει σε ευχαριστώ για τις απόψεις σου... ίσως ωφελήσουν κάποιους μακροπρόθεσμα![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.