Προσφορά Cosmote TV

Να κάνω μια (συν μια) ερώτηση, σ' όσους έχουν προσφορά
από την Cosmote στο "Full Pack" (με τα NovaSports)
περιεχόμενο:

Η συνδρομή αυτή, είναι ανεξάρτητη ή συνδυαστική;
Και ισχύει, μόνο για τους "διαδικτυακούς"
ή τους "δορυφορικούς" συνδρομητές;

Γιατί, μου φαίνεται πολύ χαμηλή
και μου κάνει εντύπωση!
 
Να κάνω μια (συν μια) ερώτηση, σ' όσους έχουν προσφορά
από την Cosmote στο "Full Pack" (με τα NovaSports)
περιεχόμενο:

Η συνδρομή αυτή, είναι ανεξάρτητη ή συνδυαστική;
Και ισχύει, μόνο για τους "διαδικτυακούς"
ή τους "δορυφορικούς" συνδρομητές;

Γιατί, μου φαίνεται πολύ χαμηλή
και μου κάνει εντύπωση!
Στη δική μου περίπτωση είναι ανεξάρτητη και είναι δορυφορική σύνδεση. Είχα 25 φουλ πακ και μετά τους πρώτους μήνες που ήταν δωρεάν τα νοβα ζήτησα κατάργηση των καναλιών καθώς είχα και νοβα. Επειδή όμως έληγε το συμβόλαιο μου είπαν να ανανέωσω στα 25 και δώρο τα νοβασπορτς. Το δέχτηκα. Πλέον με την κατάργηση του τέλους πήγε στα 22,73
 
Να κάνω μια (συν μια) ερώτηση, σ' όσους έχουν προσφορά
από την Cosmote στο "Full Pack" (με τα NovaSports)
περιεχόμενο:

Η συνδρομή αυτή, είναι ανεξάρτητη ή συνδυαστική;
Και ισχύει, μόνο για τους "διαδικτυακούς"
ή τους "δορυφορικούς" συνδρομητές;

Γιατί, μου φαίνεται πολύ χαμηλή
και μου κάνει εντύπωση!
και στη δίκη μου περίπτωση είναι ανεξάρτητη και είναι επίσης δορυφορική..
 
  • Like
Reactions: neoktistos
Να κάνω μια (συν μια) ερώτηση, σ' όσους έχουν προσφορά
από την Cosmote στο "Full Pack" (με τα NovaSports)
περιεχόμενο:

Η συνδρομή αυτή, είναι ανεξάρτητη ή συνδυαστική;
Και ισχύει, μόνο για τους "διαδικτυακούς"
ή τους "δορυφορικούς" συνδρομητές;

Γιατί, μου φαίνεται πολύ χαμηλή
και μου κάνει εντύπωση!
Σε μένα ειναι συνδιαστική και δεν ειναι δορυφορική.
Η τιμή μετά την μείωση πήγε στα 52 για την 100αρα
 
  • Like
Reactions: neoktistos
Λοιπόν, μιας και μου έληγε το συμβόλαιο μου για το δορυφορικό full pack με novasports στα 25€ (22,73 με την κατάργηση του τέλους) πήρα για διακοπή ισχυριζόμενος οικονομικούς λόγους. Αυθημερόν με κάλεσαν από το τμήμα ακυρώσεων και μου πρόσφεραν ανανέωση για ένα χρόνο στα 24€ με δώρο ένα πάγιο (όποτε βγαίνει 22€ μέσος όρος) και επίσης συνεχίζονται δωρεάν το streaming boxακι και το πακέτο extra συσκευών που μου είχαν δώσει από καιρό. Ρώτησα αν παίζει και κάνα δωράκι σε καρτοκινητο που εχω αλλά μου είπαν όχι. Με ρώτησαν πάντως αν υπάρχει στην οικογένεια κάποια άλλη σύνδεση cosmote (δεν υπάρχει), σε αυτή ίσως κάτι θα γινόταν. Πάντως δέχθηκα έτσι.
Υπόψιν πληροφοριακά για το magenta one, η δορυφορική σύνδεση cosmote tv δεν συμμετέχει σε σχήμα όπως μπορει κανείς να διαπιστώσει στους όρους χρήσης του magenta αλλά και όπως μου είχε διαβεβαιώσει παλιότερα κάποιος από την εξυπηρέτηση.
 
  • Like
Reactions: NIKOS13CRETE
Υπάρχουν triple play με 3Gbps FTTH; Εδώ βλέπω μόνο μέχρι 1Gbps


Επίσης οι τιμές εδώ πχ 65€ για 1Gbps+TV full παίρνουν έκπτωση gigabit voucher ή είναι τελικές, δεν το παίρνουν το voucher;
 
Επίσης οι τιμές εδώ πχ 65€ για 1Gbps+TV full παίρνουν έκπτωση gigabit voucher ή είναι τελικές, δεν το παίρνουν το voucher;
Δεν έχει τελειώσει η περίοδος χρήσης του voucher;
 
Λήγει το συμβόλαιό μου στην COSMOTE για το δορυφορικό Full Pack με τα Nova Sports, το οποίο το έχω τώρα στα 22,75€.


Στην περιοχή μου ήρθε πλέον και Fiber, οπότε θα βάλω σίγουρα και internet. Η eon μου έκανε πρόταση για internet + TV στα 39,90€(20,90 ίντερνετ και 19 τηλεόραση)ή 40,90 για δορυφόρο ή boxaki με 24μηνη δέσμευση και 3 πάγια δώρο στην τηλεόραση στο 24μηνο. Αν υπολογίσω τα δώρο πάγια, η τηλεόραση βγαίνει περίπου 17,50€ το μήνα.


Εναλλακτικά σκέφτομαι να βάλω μόνο το internet και να κρατήσω την COSMOTE TV, που με την προσφορά που έχει στην εφαρμογή (24€ με 1 πάγιο δώρο το χρόνο) βγαίνει περίπου 22€ το μήνα.


Για όσους έχετα προτιμούσατε τη δορυφορo ή το TV Box μέσω internet?


Επίσης, έχει καταφέρει κανείς τελευταία να πάρει καλύτερη προσφορά από την COSMOTE για Full Pack ή για συνδυασμό Fiber + TV;
 
Εναλλακτικά σκέφτομαι να βάλω μόνο το internet και να κρατήσω την COSMOTE TV, που με την προσφορά που έχει στην εφαρμογή (24€ με 1 πάγιο δώρο το χρόνο) βγαίνει περίπου 22€ το μήνα.
Αυτό προτείνω να κάνεις που έχω και εγώ προσωπικά γιατί δεν με βολεύει τόσο η eon όσο η Cosmote TV και το ίντερνετ στη Nova λόγω τιμής.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Καλησπέρα τον Οκτώβριο λήγει το συμβόλαιο με σταθερό, ίντερνετ 24αρι και δουλ δορυφορικό στο οποίο δίνω 57€. Η nova μου έκανε πρόταση για 300αρα οπτικη με φουλ τηλέφωνα και φουλ τηλεόραση στα 40,90. Υπάρχει περίπτωση να γίνει κάποια αντίστοιχη προσφορά απο την cosmote; Για το με πηγαίνει με τιμές καταλόγου και βγαίνει στα 52 περίπου.
 
Λήγει το συμβόλαιο μου της cosmotetv και πήρα τηλέφωνο για να ρωτήσω για προσφορά ανανέωσης. Για το δορυφορικό full pack που έχω μου πρότεινε ανανέωση για 12 μήνες με 24€ ενώ μέχρι τώρα πλήρωνα 22,73€. Φυσικά σε αυτή την τιμή δεν ανανέωσα και έκανα αίτημα διακοπής και περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο από το τμήμα διακοπών. Έχει ανανεώσει κάποιος με καλύτερη προσφορά από τα 24€;
 
Καλησπερα σας !!Για νέο και μόνο τηλεόραση το full πακέτο ,ποια είναι η καλύτερη προσφορά και απο που ;;;σας ευχαριστώ!!
 
Λήγει το συμβόλαιο μου της cosmotetv και πήρα τηλέφωνο για να ρωτήσω για προσφορά ανανέωσης. Για το δορυφορικό full pack που έχω μου πρότεινε ανανέωση για 12 μήνες με 24€ ενώ μέχρι τώρα πλήρωνα 22,73€. Φυσικά σε αυτή την τιμή δεν ανανέωσα και έκανα αίτημα διακοπής και περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο από το τμήμα διακοπών. Έχει ανανεώσει κάποιος με καλύτερη προσφορά από τα 24€;
Είμαι σε παρόμοια φάση, όταν σου απαντήσουν γράψε τι σου έδωσαν.
 
24 σε όλους βλέπω προτείνουν, δηλαδή πάνε να πάρουν πίσω για τον εαυτό τους την κατάργηση του φόρου συνδρομητικής.... Ωραία πράγματα...
 
Είμαι σε παρόμοια φάση, όταν σου απαντήσουν γράψε τι σου έδωσαν.
Με πήραν από το τμήμα ακυρώσεων και τελικά έδωσαν 24€ με ένα πάγιο δώρο. Ρώτησα αν συνεχίζονται δωρεάν η χορήγηση του boxaki και του πακέτου των extra συσκευών και μου είπε ότι συνεχίζουν όλες οι παροχές που είχα, στο συμβόλαιο όμως που μου έστειλε δεν γράφει για 100% έκπτωση για τις extra συσκευές ενώ τα προηγούμενα συμβόλαια το έγραφαν. Αν ανανέωσε κάποιος και είχε την έκπτωση για τις extra συσκευές ας πει αν στο καινούργιο συμβόλαιο γράφει για 100% έκπτωση για τις extra συσκευές.
 
Πριν απο μια εβδομαδα δεχτηκα ενα τηλεφωνημα απο το τμημα προσφορων της Cote για Cote TV .
Εχω 2 γραμμες, μια στο σπιτι με μια 50ρα γραμμη και ενεργη Cote TV που ληγει τον Σεπτέμβριο και τιμη στα 49€ και μια 300ρα σε καταστημα!

Για την γραμμη στο καταστημα μου εδωσαν Cote Tv full pack με 16,70€ το μηνα και 3 μηνες δωρεαν παγια!

Εκανα ενεργοποιηση και τον Σεπτεμβριο θα κανω διακοπη την παλια Cote tv!

Σε ερωτηση μου στην κυρια για το ποιους πιανει η προσφορα μου ειπε οτι τα 3 παγια ειναι standard και στη συνεχεια η εκπτωση διαμορφωνεται αναλογα την ταχυτητα της γραμμης ...πχ για 100ρα γυρω στα - 8€ απο την αρχικη τιμη των 28€ !

Η προσφορα ληγει τελος Ιουνιου !

Οποιος θελει εχω το ονομα της κυριας...
 
Δεν έγραψες πόσο είναι συνολικά το μήνα η 300αρα με την tv
51.85 έχει στο site + οποία έκπτωση από magenta one