ΒΛΑΣΙΔΗΣ
AVClub Fanatic
Re: Απάντηση: Re: Fuji X-T10
όλα σωστά, εκτός κι αν ο φίλος μας απλώς θέλει να αλλάξει σύστημα και γι αυτό και η μικρογκρίνια για το βάρος και τον όγκο σε καθημερινή βάση. Ίσως γι αυτό και βάζει μπροστά το καλό Iso 3200 της xt10 και καλά κάνει. Η πρόταση για Α7 δεν είναι λύση, διότι πάει πολύ ψηλά οικονομικά, και εκεί ψηλά θα βρει φακούς ακόμη μεγαλύτερους και βαρύτερους από αυτούς που ήδη έχει. Η ερώτηση για d7200 επίσης δεν είναι λύση, καθώς μπορεί να είναι πιο ικανή μηχανή σε σχέση με την d5500 (δεν λέω καλύτερη, λέω πιο ικανή) αλλά είναι ακόμη μεγαλύτερη διαστάσεις και βάρος. Και η d5500 από την άλλη είναι πολύ πιο ώριμη μηχανή από τις d5200/5300 και αρκετά πιο μαζεμένη σε διαστάσεις. Επομένως η επιλογή μιας d5500 (έστω από κατάστημα εξωτερικού) σε συνδυασμό με τον SIGMA 17-50 2.8 OS θα δώσει πολύ καλύτερα αποτελέσματα, τόσο σε σχέση με την d5200 (σχεδόν τρία στοπ διαφορά, ένα και μισό από τον αισθητήρα, εδώ ενσωματώνω την αποφυγή υψηλών Iso Λόγων κινδύνου bandit στα σκοτεινά, και ένα και μισό περίπου από τον πιο φωτεινό φακό σε σχέση με τον κλασικό 18-55) όσο και από την xt10 (τουλάχιστον μισό στοπ στον αισθητήρα) και μεγάλη διαφορά στο σύστημα εστίασης στα σκοτεινά.
Αλήθεια ποιον 12-24 έχει; Διότι αν έχει τον 12-24 Pro τότε πολύ δύσκολα θα βρει κάτι καλύτερο και να μπορεί να το πληρώσει. Για τον απλό 12-24 το συζητούμε...
Ολα καλά, το μαζέψαμε, στο θέμα μας τώρα, νομίζω πως η πιο εύκολη αναβάθμισή σου και η πιο συμφέρουσα για την τσέπη σου (αν θέλεις να έχεις ένα αξιόλογο ευρυγώνιο εντός του budget σου) ειναι η πρόταση του Βλάσση για την Νικοn 5500 και κρατας τον φακό σου.
Τα θέματα με την βραδυνή εστίαση στις mirrorless στα ανέλυσε έως ένα σημείο ο karamela τόσο για την Fuji όσο και για την πολυ γρήγορη σε εστίαση Σονυ 6000 που στα βραδυνα έχει θεματάκια, αλλου είναι τα δυνατά σημεία αυτων των μηχανών.
Αρχικά ειχες και δυο OLYMPUS στην λιστα σου , την ΕΜ5 ΙΙ μαζι με ευρυγώνιο φακό στην αποκλείω είναι εκτος του bugjet σου, αν προτιμήσεις αυτο το σύστημα τα μόνο αξιόλογα σώματα που μπορείς να πάρεις εντος budget είναι η ΕΜ10 ΙΙ και η GX80 με πενταξονική σταθεροποιηση και ακαριαια εστίαση με όλους τους φακούς τους, εδώ θα βρεις και ενα σχετικα μικρο και φθηνό (περιπου 450-500 ) ευρυγώνιο τον mzuiko 9-18/4-5.6 με κύριο προσόν του όχι τόσο την τιμή του αλλα το μέγεθος και το βαρος μόλις 155γρ. ... το βάρος συνολικά σωμα φακός αλλάζει σημαντικά αλλα με πιθανό κόστος στην απόδοση σε σχεση με την 5500 που εχει καλυτερο και μεγαλύτερο αισθητηρα ..
Γιαυτο επιμένω καί εγώ οτι η 5500 είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση αφού έχεις τον φακό ...
όλα σωστά, εκτός κι αν ο φίλος μας απλώς θέλει να αλλάξει σύστημα και γι αυτό και η μικρογκρίνια για το βάρος και τον όγκο σε καθημερινή βάση. Ίσως γι αυτό και βάζει μπροστά το καλό Iso 3200 της xt10 και καλά κάνει. Η πρόταση για Α7 δεν είναι λύση, διότι πάει πολύ ψηλά οικονομικά, και εκεί ψηλά θα βρει φακούς ακόμη μεγαλύτερους και βαρύτερους από αυτούς που ήδη έχει. Η ερώτηση για d7200 επίσης δεν είναι λύση, καθώς μπορεί να είναι πιο ικανή μηχανή σε σχέση με την d5500 (δεν λέω καλύτερη, λέω πιο ικανή) αλλά είναι ακόμη μεγαλύτερη διαστάσεις και βάρος. Και η d5500 από την άλλη είναι πολύ πιο ώριμη μηχανή από τις d5200/5300 και αρκετά πιο μαζεμένη σε διαστάσεις. Επομένως η επιλογή μιας d5500 (έστω από κατάστημα εξωτερικού) σε συνδυασμό με τον SIGMA 17-50 2.8 OS θα δώσει πολύ καλύτερα αποτελέσματα, τόσο σε σχέση με την d5200 (σχεδόν τρία στοπ διαφορά, ένα και μισό από τον αισθητήρα, εδώ ενσωματώνω την αποφυγή υψηλών Iso Λόγων κινδύνου bandit στα σκοτεινά, και ένα και μισό περίπου από τον πιο φωτεινό φακό σε σχέση με τον κλασικό 18-55) όσο και από την xt10 (τουλάχιστον μισό στοπ στον αισθητήρα) και μεγάλη διαφορά στο σύστημα εστίασης στα σκοτεινά.
Αλήθεια ποιον 12-24 έχει; Διότι αν έχει τον 12-24 Pro τότε πολύ δύσκολα θα βρει κάτι καλύτερο και να μπορεί να το πληρώσει. Για τον απλό 12-24 το συζητούμε...