Προτάσεις για πλήρες atmos home cinema

Κατάλαβα, ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
Στην θεωρία θυμάμαι τι ειναι τα φίλτρα (κάτι έχει μείνει από την σχολή), αλλά πρακτικά δεν τα έχω εφαρμόσει ποτέ.
Οπότε αυτά ρυθμίζονται στον ενισχυτή μέσω Audyssey ή χειροκίνητα για κάθε κανάλι ξεχωριστά; (υποθέτω εξαρτάται από το μοντέλο και του ενισχυτή και των ηχείων ε; τι χαρακτηριστικά έχει και τι συχνότητες μπορεί να παίξει)
 
Τα rp-250f να τα δηλώνεις πάντα large. Αυτό συμβουλεύει η Klipsch σε επικοινωνία που είχα μαζί τους.
 
Τα rp-250f να τα δηλώνεις πάντα large. Αυτό συμβουλεύει η Klipsch σε επικοινωνία που είχα μαζί τους.

Στη μουσική ή στις ταινίες; Και ποιος είναι πιο σωστός σε αυτό; η εταιρία που φτιάχνει ηχεία ή αυτός που φτιάχνει τον ήχο...;

Θα το διαβάσω εννοείται! Το τελευταίο εννοείς που λέει οι αρχάριοι να τα δηλώνουν όλα small;;


Η άποψη του μηχανικού της pioneer πως σας φαίνεται ;

Δεν με έχουν πείσει καθόλου τα upfiring modules είτε αυτά είναι ενσωματωμένα είτε χωριστά. Πέρα του ότι τα πληρώνεις αδρά (χωρίς, μάλλον, λόγο) κανείς στην dolby δεν λέει σε τι διαφέρουν αυτά τα ηχεία από τα υπόλοιπα, και επίσης οι εταιρίες πληρώνουν για να πάρουν τα ηχεία τους την πιστοποίηση υπογράφοντας nda για να μην ανακοινώσουν καμία πληροφορία για τη πατέντα της dolby ανεβάζοντας κατά πολύ το κόστος. Να σου επισημάνω επίσης ότι δεν μπορείς με τον 3300w να έχεις 4 ηχεία atmos. μέχρι 5.1.2 μπορείς να έχεις.
 
Last edited:
Στη μουσική ή στις ταινίες; Και ποιος είναι πιο σωστός σε αυτό; η εταιρία που φτιάχνει ηχεία ή αυτός που φτιάχνει τον ήχο...;

Σύμφωνα με την Klipsch παντού και σε κάθε περίπτωση. Τα ηχεία είναι αρκετά ικανά να αναπαράγουν αρκετά χαμηλές συχνότητες με ακρίβεια και κάτω των 80Ηz. Στις ταινίες το LFE ούτως η άλλως πάει στο Sub.
 
Σύμφωνα με την Klipsch παντού και σε κάθε περίπτωση. Τα ηχεία είναι αρκετά ικανά να αναπαράγουν αρκετά χαμηλές συχνότητες με ακρίβεια και κάτω των 80Ηz. Στις ταινίες το LFE ούτως η άλλως πάει στο Sub.

Γιατί να το κάνεις αυτό και να κουράζεις άδικα τον ενισχυτή, όταν έχεις ένα ικανότατο ενεργό subwoofer, και καλύτερο EQ στο LFE κανάλι σε αυτές τις συχνότητες; Αυτό είναι το λιγότερο...
Για περισσότερα, εδώ.
http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=77011
http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=43669
http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=48286
 
Γιατί να το κάνεις αυτό και να κουράζεις άδικα τον ενισχυτή, όταν έχεις ένα ικανότατο ενεργό subwoofer, και καλύτερο EQ στο LFE κανάλι σε αυτές τις συχνότητες; Αυτό είναι το λιγότερο...
Για περισσότερα, εδώ.
http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=77011
http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=43669
http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=48286

Εγώ να σου πω στο δικό μου τα έχω θέσει ως large όπως προτείνει η Klipsch, και τρέχοντας το Audyssey αυτό μου έχει θέσει αυτόματα το crossover στα 60Ηz. Το sub μου είναι 12αρι της JBL στα 500W.
 
το Audyssey δεν βάζει crossover, απλά μετράει και λέει στον ενισχυτή που γίνεται το roll off και είναι -3db. Μήπως το audyssey σου έθεσε και τα ηχεία ως small και διαλέγεις ότι θες εσύ και από τους 2 κόσμους; Η ίδια η Audyssey λέει ότι όταν υπάρχει sub, θέτεις τα ηχεία σαν small.

"The frequency response of your speakers in your room is different than what was used to make the content. This is what Audyssey MultEQ tries to solve by measuring the room and creating a set of filters that correct acoustical problems. This is also an area where proper bass management is needed. Content is made to extend to a certain low frequency and at a certain sound pressure level. The amplifier power needed to reproduce the required SPL levels at low frequencies is quite high and so, using a separate subwoofer amp for that purpose is beneficial to the playback quality of the entire system. Furthermore, the MultEQ room correction filters in the subwoofer channel have 8x more resolution and so redirecting content to that channel for reproduction greatly improves the bass response in your listening room."

Το γιατί έχει καθιερωθεί crossover στα 80hz μπορείς να το καταλάβεις πλήρως στα λινκ που έχω παραθέσει. Φυσικά και μπορείς να τα αφήσεις εκεί που έχει μετρήσει το audyssey (ΟΧΙ όμως παρακάτω) αλλά έτσι δεν αξιοποιείς βέλτιστα το correction του audyssey και μπορείς να δημιουργείς και προβλήματα που είναι αδύνατον να διορθώσεις με EQ, όπως μπορείς να διαβάσεις στο 3ο λινκ που παρέθεσα.
Επίσης όταν έχεις βάλει τα ηχεία σου ως large, τα crossover δεν έχουν πια σημασία...έχουν νόημα μόνο οταν είναι small.
 
Θα το κοιτάξω και θα σου πω, έχω την εντύπωση πως είναι large με crossover αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.
 
Δεν αμφιβάλλω, απλά σου λέω ότι όταν τα έχεις large, δεν έχει σημασία η ρύθμιση του crossover. Δίνει όλο το φάσμα στα ηχεία χωρίς HPF και LPF στα κανάλια αυτά.
 
Πολυ χρήσιμοι οι σύνδεσμοι, θέλουν διάβασμα και μελέτη. Με την πρώτη ευκαιρία θα τους διαβάσω. Για τα υπόλοιπα που λέτε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Το μόνο που μπορώ να πω είναι οτι εννοείται ξέρω πως ο 3300 υποστηρίζει .2 ατμος.

Η απορία μου σχετικά με τα τελευταία είναι αν υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες προδιαγραφές. Δηλαδή αφού οποιοδήποτε οροφής κάνει για στμος, δεν θα κάνει και οποιοδήποτε surround για upfiring; με την κατάλληλη κλίση βέβαια (ασχέτως ποιο σύστημα είναι πιο αποδοτικό)
Υπάρχει κάποια ουσιαστική διαφορά με τα atmos enabled ηχεία;; (πέραν της καλαισθησίας :ρ)
 
Για οροφής, οποιοδήποτε κάνει, ισχύει ότι ισχύει και για τα υπόλοιπα. Για τα upwards firing ηχεία, όπως είπα πιο πάνω, μόνο η Dolby ξέρει, και το κρατάει εσκεμμένα για τον εαυτό της...
 
Πολυ πιθανόν δλδ να κάνει και ενα οποιοδήποτε άλλο. Έχει κανει κανεις απο το φόρουμ κάποια δοκιμή; να βάλει πχ στα μπροστινά πάνω surround;
 
Πολυ πιθανόν δλδ να κάνει και ενα οποιοδήποτε άλλο. Έχει κανει κανεις απο το φόρουμ κάποια δοκιμή; να βάλει πχ στα μπροστινά πάνω surround;

Να κοιτάνε προς τα πάνω εννοείς;
 
Παιδιά καλησπέρα άσχετος και εγώ και προσπαθώ να σετάρω το δικό μου σύστημα.Αγόρασα τον DENON AVR-χ2300W μπορώ πάνω σε αυτόν τον ενισχυτή να φτιάξω atmos σύστημα 7.1.2 ?